جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۳

۸۰ شتر پای این "ملکه" قربانی کنید!

پنجشنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۰۸:۴۹
کد مطلب: 383453
در این نوشته به دو خبر و مطلب ظاهرا خیلی دور از هم پرداخته شده که اتفاقا در عنوان هر دوی انها از واژه “ملکه” استفاده شده.
به گزارش جهان، علی اکبر دادخواه در وبلاگ خود نوشت:
در این نوشته به دو خبر و مطلب ظاهرا خیلی دور از هم پرداخته شده که اتفاقا در عنوان هر دوی انها از واژه “ملکه” استفاده شده.
 
سایت جهان در خبری با عنوان “فرود ملکه هواپیماهای دنیا در ایران” به نقل از خبرگزاری فارس گزارش داد سعید چلندری  با اعلام خبر ورود پهن‌پیکر‌ترین ایرباس دنیا به فرودگاه امام خمینی (ره) اعلام کرد: طبق درخواست شرکت هواپیمایی امارت‌ایر، جلسات متعدد و هماهنگی‌های ارگان‌ها، بررسی‌های فنی ‌و عملیاتی برای حضور ایرباس ۳۸۰ در فرودگاه امام انجام شد و هماهنگی‌ها به عمل آمد.
 
وی اظهار داشت: تعداد بالای پروازهای بین المللی ایرانی‌ها موجب شده که این شرکت هواپیمایی تمایل به جابه‌جایی حجم بیشتری از مسافران داشته باشد به همین منظور این ایرباس برای پرواز به ایران انتخاب شده است.
 
ایشان همچنین فرموده‌اند که: ورود بزرگترین هواپیمای مسافری جهان به فرودگاه امام خمینی (ره) نمایانگر پیشرفت صنعت هوایی کشور و صنعت فرودگاهی است، در همین راستا این مراسم با حضور همه رسانه‌های داخلی و خارجی، پوشش ‌داده می‌شود. و البته ایشان مطالب دیگری هم فرموده‌اند که جهت عدم اطاله داستان در صورت تمایل می‌توانید از اینجا بخوانید.
 
با تبریک این پیروزی به اماراتی ها در مسلط شدن به  بازار بزرگ ایران آن هم نه فقط به دلیل تحریم ها بلکه به دلیل بی عرضگی مسئولان خواهشمند است ۸۰ تا شتر از نوع بزرگ شده در استخر و ورزش کرده روی ترد میل پای این هواپیما قربانی شود.
 
من در تعجبم که چطور نام پرافتخار امام خمینی را بر روی یک چنین فرودگاهی گذاشته اند که کوچکترین معیارهای طراحی روز دنیا در آن رعایت نشده و همین حالا هم از پس رفت و آمد مسافران داخلی هم بر نمی‌آید چه برسد که بخواهد آنچه قبلا اعلام می‌شد هاب منطقه‌ای هم بشود.
****
و اما موضوعی دیگر که مربوط می‌شود به روشنفکرنماهای داخلی. سایت (حالا لزومی نمی‌بینم بگویم فلان الحال) .... یکی دور روز پیش با مطلبی تحت عنوان “روایت واقعی جنگ، امشب در «ملکه» ” خبر از نمایش فیلم ملکه از سیما داد و در ادامه در بخشی از مطلب مزبور نوشت “گر از جنگ خاطره دارید و خود در صحنه بودید این فیلم را ببینید تا خاطرات تان تازه شود و به واقع نگری و پرهیز از عرفان زدگی های غیر ضرور در این فیلم درود بفرستید و اگر نبودید اما خیال می کنید قهرمانان جنگ همان مجید سوزوکی های اخراجی ها هستند یا شخصیت های بعضا اغراق شده باز هم این فیلم را ببینید…”
 
خطاب بنده به نویسنده مطلب مزبور در عصر ...این است که ما نیازی به دیدن شخصیتهای اغراق شده نداریم. همین دیشب سیما فقط یخشهایی از یک مصاحبه واقغی را با شهید مهرداد عزیزالهی تخریب چی و مین خنثی کن اعزامی از اصفهان را پخش کرد که در زمان مصاحبه ۱۴ سال داشته.
همین کافی است تا بفهمیم نه تتها اغرافی در فیلمهای سینمایی و سریالها صورت نگرفته که حتی یک هرارم حق مطلب و سطح بالای عرفان این بچه ها هم به نمایش در نیامده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *