سه شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 14 May 2024
 
۰

شهادت 3زائر ایرانی در انفجار سامرا+اسامی

چهارشنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۰ ساعت ۱۱:۲۲
کد مطلب: 194381
مدیرکل‌ بین‌الملل و راهبری امور زیارتی سازمان حج و زیارت از شهادت 3 زائر ایرانی بر اثر انفجار بمب در نزدیکی سامرا خبر داد.

حجت‌الاسلام مهدی شهسواری در گفت‌وگو با فارس با اعلام این خبر اظهار داشت: متاسفانه بر اثر انفجار یک بمب در مسیر بازگشت یکی از کاروان‌های زیارتی سازمان حج و زیارت از سامرا در منطقه المشاهده، 3 نفر از زائران این کاروان به شهادت رسیدند.

وی با بیان اینکه این کاروان از استان گیلان بوده است، خاطرنشان کرد: بر اثر این انفجار، 7 نفر از زائران این کاروان نیز مجروح شدند که 3 نفر از زائران بر اثر شدت جراحات، تحت عمل جراحی قرار گرفتند.

مدیرکل‌ بین‌الملل و راهبری امور زیارتی سازمان حج و زیارت با اعلام اسامی شهدای این انفجار تروریستی تصریح کرد: سید محمد علی فلاح‌حسینی، زهرا دقیقی و هدایت درویش‌وند، شهدای این انفجار هستند.

حجت‌الاسلام شهسواری یادآور شد: در صورت امکان ترخیص مجروحان این حادثه، امروز این زائران به‌صورت هوایی به کشور انتقال خواهند یافت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *