سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 19 Mar 2024
 
۱۴
۲۶

'طراحان شایعات اسیدپاشی باید تاوان سنگینی بدهند‬'

شنبه ۳ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۰۰:۴۱
کد مطلب: 387684
«لاله اسکندری» بازیگر سینما و تلویزیون گفت: واکنش مسئولان به ماجرای اسیدپاشی در اصفهان باید خیلی محکم باشد. هم عزیزانی که این اتفاق برایشان افتاده باید تحت حمایت ویژه دولت قرار بگیرند و هم طراحان شایعات مربوط به این اتفاق که مانند سم در حال تسری به جامعه است باید تاوان سنگینی بدهند.
به گزارش جهان، «لاله اسکندری» در گفت‌وگو با فارس درباره اسیدپاشی‌های اخیر گفت: این رویداد یک فاجعه است و تلخی آن جایی است که می‌بینیم سازماندهی شده است و عده‌ای به دنبال ایجاد ناامنی و جنگ روانی در کشور هستند.

وی ادامه داد: در حال حاضر هر روز در سایت‌های مختلف و شبکه‌های مجازی و تلفن همراه پیام‌هایی درباره اسیدپاشی رد و بدل می‌شود که بخش اعظم آن فقط ایجاد نگرانی در کشور است و به نظرم مسئولان باید به این ماجرا واکنش بیشتری نشان بدهند.

اسکندری اظهارداشت: چیزی که به نظر من فضای بدی در کشور ایجاد کرده، این است که یکسری از اراذل و اوباش یک ناامنی در کشور به وجو آوردند و حالا این عده را تحت عناوین مختلف امر به معروف و نهی از منکر و غیره معرفی می‌کنند و به دنبال این هستند که بهانه به دست دیگران بدهند.

وی افزود: واکنش مسئولان به این ماجرا باید خیلی محکم باشد. اول اینکه باید عزیزانی که این اتفاق برایشان افتاده تحت حمایت ویژه دولت قرار بگیرند و دوم اینکه شایعات مربوط به این اتفاقات مانند سم در حال تسری به جامعه است که باید طراحان آن تاوان سنگینی بدهند. اینکه آن افراد اسیدپاش دستگیر بشوند و در ملاء عام مجازات شوند، کافی نیست و دولت و مدیران باید طراحان اصلی این ماجرا را بیابند تا امنیت مانند همیشه در کشور ما برقرار بماند.

اسکندری گفت: اینکه عنوان می شود این ماجرا به به دست ناهیان از منکر اتفاق افتاده،آن هم در شهر مذهبی غیر قابل باور است، این روزها هم که مدام پیامک‌هایی حاوی مطالب هشدارآمیز رد و بدل می‌شود که منجر به ایجاد نگرانی می‌شود و به نظرم یک عده دوست دارند ایران در آرامش نباشد، امیدوارم طراحان اصلی این رویداد تلخ هرچه سریع‌تر کشف شوند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


قابل توجه بعضی ها
درود بر هنرمندان درست فهم
احسنت خانم اسکندری تحلیل خوب و منطقی در این مورد دارن
Germany
آفرین خیلی خوب بود
همش شایعه بوده اونم کار انگلیس و آمریکا بوده و موسوی و کروبی ، مگه نه ؟!
Iran, Islamic Republic of
مرگ بر همه اسیدپاش ها
درود بر شما
غفاری
کاش اعضاء دولت هم حداقل به اندازه این خانوم وقایع اسید پاشی را محکوم می کردند.
توفیقی از قزوین
درود بر هنرمندان متعهد
شخص ديگه اي نبود از اين نظر خواستين؟ :|
United States
جانا سخن از زبان ما میگویی
عکس صورت خانم ها را اینقدر از نزدیک نیندازید
Iran, Islamic Republic of
برو خودتو اصلاح کن
شما نگاه نکن!
تازه به خاطر شما زوم کردن موهاش دیده نشه. تو بقیه خبرگزاری ها نصف موهاشم بیرونه!
توقعا دارید!
موسوی
ایتن بنده خدا یه بازیگر متوسط هستش همین و بش همشم فقط توی تلویزیون داره کار میکنه.

دارید مقایسش میکنید با استاد شجریان اصغر فرهادی
تقی
Iran, Islamic Republic of
کشف اینکه این کار توسط چه کسانی اتفاق افتاده است نیاز به نبوغ ندارد. کار همانهایی است که الان دارند بر موج های آن سوار می شوند تا برای خودشان آبرویی دست و پا کنند...
Iran, Islamic Republic of
لطفا به صورت تلفني به بقيه همكاران بازيگر غير فهيمتون اطلاع دهيد
...
حالا بزرگ شده؟!
...هر كي هر چي ميخاد مينويسه و از تريبون عمومي هر چي دلش ميخاد ميگه بعدشم هيچ....
...
گروهبان کرسنت
Iran, Islamic Republic of
خیلی ها در داخل وخارج ا ز این عمل شنیع بهره برداری سیاسی کردند.مشخص است جریان سازمان یافته وهدایت شده بود.خوب توجه کنید چه طیفی زیاد به این مسائل دامن زدند .بی بی سی وروزنامه های همفکرش در داخل.در ضمن خوبست اگر از سوی بازیگری اظهار نظری شود این بصورت جمعی واز سوی نهاد ویا سازمان ویا تشکل وابسته بصورت اطلاعیه عنوان شود هرچند سخنان خانم اسکندری بیان حق وصحیح است.
United States
کلا ما عادت داریم هنرپیشه‌ها را چون مشهورند صاحب‌نظر هم بدانیم. فارغ از جهت‌گیری این دوستان نباید فراموش کنیم که روی حرف خوب و بد این جماعت نباید حساب باز کرد.
مصطفی
Iran, Islamic Republic of
کاش مردمی که خودشون رو دکتر و مهندس میدونن و صبح تا شب افه روشنفکری میدن هم به اندازه این بازیگر سینما عقل و شعور داشتن
مثل اینکه ایشون هم ترسیدن!
محمد حسين
United Kingdom
خانم اسكندري يادش رفت كه يكي دوسال پيش وقتي قسمت ارشاد نيروي انتظامي بابت بدحجاب بودنش در خيابان تذكر دادند چه علم شنگه اي به پا كردند تا با وساتط بچه هاي بالا بي خيالش شدند
بانو
احسنت خانم اسکندری