شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰

لیلة الرغایب؛ خدا نزدیک‌تر است

پنجشنبه ۴ خرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۷:۱۷
کد مطلب: 224819
شب لیلة الرغایب در راه است دلت را در چشمه معنویت شست‌وشو بده و به سویش بشتاب و آرزوهایت را طلب کن.
به گزارش جهان به نقل از فارس از  قم، کبوتر دلم در آسمان معرفتت پرواز می‌کند تا گوشه چشمی به او داشته باشی و آغوشت را برای اوج‌گیری باز کنی.

امروز را در خاطرت بسپار تا روزه‌ات را با پذیرش در درگاه ربوبیت افطار کنی و جرعه‌ای آب از چشمه زلال معنویت بنوشی.

روشنایی شب لیلة الرغائب خواب را از دیدگان همه ربوده تا بتوانند با قلبی مطمئن سیاهی شب را به سپیده صبح پیوند داده و با دستانی باز  و اوج گرفته بر آسمان پلی بین خود و پروردگارشان ایجاد کنند.

بشتابید به سوی لیلة الرغایب، زیرا خدا در این شب نزدیک‌تر بوده و منتظر است یک قدم به سویش برداری تا صدها قدم به سویت بیاید.

در این شب ناامیدی‌ها تبدیل به امید می‌شود و راهی در جاده‌های بن بست گشوده می‌شود تا بتوانی حرکت کنی و اوج‌گیری را تجربه کنی تنها کافی است آرزویت را باور کنی و بر پروردگارت تکیه بزنی....

آرزویت را انتخاب کن و با دلی صاف به سویش برو تا آرزویت در زلالی دلت انعکاس داده شود و بتوانی نزدیکی خدا را احساس کنی.

مبادا از کاروان جا بمانی قدم‌هایت را هماهنگ کن و با قلبی مطمئن پرواز را تجربه کن، تیک تیک ثانیه‌های این شب تو را راهنمایی می‌کنند تا در ساعت‌ها و روزها گم نشوی، پس ثانیه‌ها را از دست نده و بر روی سجاده‌ات زمزمه‌ات را تکرار کن ...

اللهم عجل لولیک الفرج، ربنا آتنا فی الدنیا حسنه و فی الاخرة و العافیه....
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *