جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۱
۱۰

"خادمین حرمین شریفین"؛ بزرگترین خریدار کالاهای اسرائیلی

چهارشنبه ۶ مرداد ۱۳۸۹ ساعت ۱۱:۰۹
کد مطلب: 126773
پس از ديدن برچسب عجيبي روي اين دارو که مربوط به بيماران تنفسي است، برچسب را برداشتم و متوجه شدم که اين دارو توليد اسرائیل است، که براي پنهان کردن اين موضوع روي آن برچسپ گذاشته شده است.
به گزارش سرویس بین الملل "جهان"، عربستان سعودي با وارد کردن تجهيزات استخراج و فروش نفت و انواع قطعات يدکي ماشين آلات کشاورزي از اسرائیل، بعنوان يکي از نخستين کشورهاي عربي است که با اين دولت روابط اقتصادي و تجاري دارد.

مرکز اطلاع رساني اسلامي حرمين با اعلام اين خبر نوشت: بسياري از کارگران شرکت "آرامکو" عربستان سعودي اطلاع دارند که بر روي بيشتر قعطات يدکي اين شرکت نفتي برچسبي با عبارت "ساخت اسرائيل" نوشته شده است.

علاوه بر اين، عربستان سعودي بزرگترين بازار مصرف ميوه و سبزيجات توليد شده توسط اسرائیل است، بصورتي که اين محصولات با عنوان محصولات فلسطيني وارد بازارهاي عربستان سعودي مي شود.

اين شبکه افزود: واردات کالاها و تجهيزات توليد شده اسرائیل به عربستان سعودي موضوع جديدي در اين کشور نيست، بلکه موضوع جديد پرداختن برخي از روزنامه هاي عربستاني و افشاي کشف تجهيزات کشاورزي ساخت اسرائيل در مزارع عربستان است.

يک شهروند سعودي در استان الاحساء هنگام خريد دارويي از داروخانه اين استان با ديدن جمله "ساخته شده در اسرائيل" بر روي اين دارو غافليگر شد.

وي به يکي از روزنامه هاي سعودي گفت: پس از ديدن برچسب عجيبي روي اين دارو که مربوط به بيماران تنفسي است، برچسب را برداشتم و متوجه شدم که اين دارو توليد سرزمين هاي اشغالي است، که براي پنهان کردن اين موضوع روي آن برچسپ گذاشته شده است.

مردم عربستان وزارت بازرگاني و گمرک اين کشور را مسوول وارد کردن اين نوع کالاها مي دانند و تاکيد دارد که ادامه ورود اينگونه کالاها به عربستان در نتيجه بي توجهي وزارت بازرگاني و گمرک صورت مي گيرد.

حرمين تاکيد کرد: در حالي که در سوئد براي اعلام همبستگي با فلسطيني ها ورود برخي کالاهاي توليد رژيم صهيونيستي تحريم شده است، کشورهايي مانند اردن و عربستان همچنان در حال وارد کردن محصولات کشاورزي از سرزمين هاي اشغالي و تغيير برچسپ آنها هستند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
باید بروند کالای چینی بخرن؟!
Iran, Islamic Republic of
هر چه بدبختی در جهان اسلام است از کوته فکری وکج فهمی سران عرب است.
Iran, Islamic Republic of
جاي تعجب نيست، دين شيوخ عرب به ظاهر اسلام است ولي در باطن صهيونيسم است چون ولي و سرپرست حكام عرب اسراييل است.
Iran, Islamic Republic of
کالای چینی بخرن بهتر از اینکه پول بمب و موشک و صلاح های اتمی و هسته ای اسرائیل رو تامین کنن و اسرائیل غاصب هم بریز روی زنان و کودکان بی گناه فلسطینی
Iran, Islamic Republic of
باز هم مردم را تشويق به رفتن به مكه بكنيد ادعا مي كنيد ...ولي پولتان به جيب يزيديان مي رود
Iran, Islamic Republic of
باز هم حجاج بروند و پولشان را به شكم يزيديان بريزند و ادعا كنند كه ....
Iran, Islamic Republic of
وقتی خادم حرمین شریفین به صورت علنی با جرج بوش شراب میخوره دیگه چه انتظاری از همچین حاکمی میتوان داشت؟
Iran, Islamic Republic of
و لازم‌ است‌ در نوحه‌ها و اشعار مرثیه‌ و اشعار ثنای‌ از ائمة‌ حق‌ ـ علیهم‌ سلام‌الله ـ به‌طور كوبنده‌ فجایع‌ و ستمگریهای‌ ستمگران‌ هر عصر و مصر یادآوری‌ شود؛ و در این‌ عصر كه‌ عصر مظلومیت‌ جهان‌ اسلام‌ به‌ دست‌ امریكا و شوروی‌ و سایر وابستگان‌ به‌ آنان‌ و از آن‌ جمله‌ آل‌ سعود، این‌ خائنین‌ به‌ حرم‌ بزرگ‌ الهی‌ ـ لعنة‌الله و ملائكته‌ و رسله‌ علیهم‌ ـ است‌ به‌ طور كوبنده‌ یادآوری‌ و لعن‌ و نفرین‌ شود. وصیت نامه سیاسی-الهی حضرت امام

لطفا سخن امام را سانسور نکنید!
Iran, Islamic Republic of
تجمل گرایی و تمایل به مصرف زیاد و مد گرایی نیز ریختن پول و ثروت کشورهای اسلامی در حلقوم غربی هاست
س
نه نمی شه باید کاری دیگر کرد باید فکری اندیشید هر ملت و کشوری بخواد پول دربیاره بلاخره از هر راهی درمی اره برای اسرائیل کاری نداره نام کالا رو عوض می کند یا کاری می کند که کسی نفهمد این شرکت با اسرائیل کار می کند باید چاره ای دیگر اندیشید فکر می کنم این غده سرطانی باید توسط امریکا و غرب طی یه عمل جراحی برداشته شود