دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 May 2024
 
۰

فیروز کریمی کتک خورد و به بیمارستان رفت

يکشنبه ۲۴ بهمن ۱۳۸۹ ساعت ۲۰:۲۳
کد مطلب: 156978
فیروز کریمی که بعد از پیروزی های متوالی استقلال اهواز با مربیگری داریوش یزدی و با تصمیم شفیع زاده ها هدایت این تیم را بر عهده گرفت، دقایقی پیش بعد از باخت خانگی برابر فولاد یزد و بر اثر ضربات وارده از سوی یکی از هواداران استقلال اهواز به بیمارستان امام این شهر منتقل شد.

به نوشته گل، فیروز کریمی بعد از خاتمه بازی استقلال اهواز و فولاد یزد به رختکن نرفت و در ساختمان هیأت فوتبال خوزستان نشسته بود که چند هوادار اهوازی به وی در خصوص تصمیمات عجیب و غریب مبنی بر آوردن چند بازیکن پا به سن گذاشته و برخی بستگانش بعنوان بازیکن به تیم استقلال اهواز و دو باخت متوالی معترض شدند. فیروز کریمی هم ضمن تمسخر یکی از هواداران، اقدام به هل دادن وی کرد اما دقایقی بعد با ضربات شدید این هوادار عصبانی و با چهره ای خون آلود به بیمارستان امام اهواز انتقال یافت تا تحت مراقبت های پزشکی قرار بگیرد.

بعد از درگیری سال ۸۶ که منجر به کتک خوردن از مسئول زمین چمن ورزشگاه تختی اهواز و متعاقب آن پیوستن به استقلال تهران شد، این برای دومین بار است که فیروز کریمی در همین ورزشگاه مضروب می شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *