شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰

حمايتم از گراني خودرو كذب محض است

پنجشنبه ۱۲ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۱۰
کد مطلب: 442410
رئيس شوراي رقابت برخي اظهارنظرها به نقل از وي در شبكه‌هاي اجتماعي مبني بر حمايتش از افزايش قيمت خودرو و دريافت حقوق ۱۱۲ ميليون توماني را در هر سه ماه تكذيب كرد.
به گزارش جهان، رضا شيوا در گفت و گو با تسنيم، به انتشار برخي صحبت‌ها به نقل از وي در شبكه‌هاي اجتماعي با اين مضمون كه «هميشه وقتي قيمت خودرو افزايش مي‌يابد مردم با اشتياق بيشتري اقدام به خريد مي‌كنند»، واكنش نشان داد واظهار داشت: بنده به هيچ عنوان اين صحبت‌هاي غير علمي و مغرضانه را بيان نكرده‌ام. وي در مورد اينكه گفته شده رئيس شوراي رقابت حقوق ۱۱۲ ميليون و ۵۰۰ هزار توماني دريافت مي‌كند، افزود: من به عنوان يك كارمند دولت حقوق دانشگاهي دريافت مي‌كنم و در شوراي رقابت هم مبلغ ناچيزي به عنوان حق مديريت به بنده پرداخت مي‌شود.

رئيس شوراي رقابت اعلام دارايي ۲ هزار ميليارد توماني خود را تكذيب كرد و گفت: دارايي هايي رئيس شوراي رقابت به عنوان يك مقام دولتي از همان روزهاي نخست پذيرش مسئوليت مورد بررسي قرار مي‌گيرد و در پايان مأموريت هم مسئولان نظارت لازم را بر تغيير دارايي‌ها انجام مي‌دهند. وي در مورد تغييرات قيمت خودرو در آينده، اظهارداشت: بنده هميشه طرفدار عدم افزايش قيمت خودرو هستم و طرفداري از عملكرد خودروسازان

نداشته ام. در حال حاضر هم تأكيد مي‌كنم كه با توجه به شرايط ركود افزايش قيمت خودرو بي‌معني است، البته خودروسازان حق دارند درخواست‌هاي خود را به شوراي رقابت ارسال كنند اما در نهايت اين اعضاي شورا هستند كه با توجه به اطلاعات و آمار اقدام به تصميم‌گيري مي‌كنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *