امروز  جمعه ۲۱ بهمن ۱۳۹۰
دروغگویی رسانه های غربی در مورد ماجرای قتل آلوده به فساد؛
ماجرای سکینه محمدی آشتیانی چیست؟
جمعه ۲۲ مرداد ۱۳۸۹ ساعت ۰۰:۰۱
۷۴ نظر ۷۴ نظر
سکینه محمدی آشتیانی مجرمی است که از سال 1384 در زندان تبریز است وی متهم به مشارکت در قتل همسرش و زنای محصنه است و به مجازات مشخص شده در قوانین محکوم شده است.
به گزارش سرویس زنان جهان؛ رسانه های غربی حدود دو هفته است که بر سر ماجرای خانمی به نام سکینه محمدی آشتیانی معرکه سیاسی گرفته اند و این مساله را نشان دهنده نقض بی سابقه حقوق بشر در ایران می دانند.
 
این موضوع تا جایی برای غربی ها اهمیت یافته که روز شنبه را روز بین المللی این زن ایرانی نامیده اند تا بدین وسیله بتوانند به اعمال فشارسیاسی خود درباره این پرونده به ایران ادامه دهند. 



نقض حقوق بشر در مورد این زن ایرانی آنقدر اهمیت پیدا می کند که رئیس جمهور برزیل، پيشنهاد اعطای پناهندگی به سکينه محمدی آشتيانی را می دهد!

کار به جایی رسیده که کمپین آزاد سازی سکینه محمدی آشتیانی شکل می گیرد. براستی این زن کیست؟



سکینه محمدی آشتیانی کیست؟
سکینه محمدی آشتیانی مجرمی است که هم اکنون در زندان تبریز است.وی در سال 84 با هم دستی پسر عمه شوهرش؛ همسرش را به طرز فجیعی به قتل می رساند.آشتیانی متهم به مشارکت در قتل و زنای محصنه (در زمان حیات و بعد از فوت شوهرش) است و به مجازات مشخص شده در قوانین  محکوم شده است. 

شریفی، رئیس دادگستری آذربایجان شرقی درباره این پرونده می گوید: سکینه محمدی آشتیانی با مردی رابطه برقرار کرده و با طراحی از قبل صحنه قتل؛ منزل را خلوت و آماده قتل کرده بودند و آشتیانی با آمپول بیهوشی شوهرش را بی هوش کرده و قاتل اصلی با چسباندن دو شاخه برق به گردن مقتول، او را به قتل رسانده است.

یکی از بستگان مقتول که صحنه قتل را دیده، می گوید: وقتی جنازه مقتول را در حمام دیدم شوکه شده بودم و گریه کردم، چرا که حمام پر از خون مقتول شده بود . صحنه وحشتناکی بود .  

هدف واقعی در جنجال رسانه های غربی چیست؟
رسانه های غربی سعی می کنند این را القا کنند که در ایران حقوق بشر نقض می شود و این پرونده را به نوعی با سه آمریکایی مرتبط کنند که به اتهام جاسوسی دستگیر شده اند.

 

اصل ماجرا چیست؟ و قضیه از چه قرار است؟

آیا حقیقتا دل مقامات و رسانه های اسرائیلی انگلیسی و آمریکایی و از جمله خانم کلینتون به حال این زن ( متهم به مشارکت در قتل همسرش و زنای محصنه) سوخته است که از نقض حقوق بشر در ایران می نالد.

این در حالیست که بحث حقوق بشرهمیشه به عنوان ابزار فشار در دستور کار رسانه ها و مقامات غربی بوده است اما علاوه بر این مساله،می توان از لابلای خبر ها و گزارش های رسانه های غربی در مورد موازی سازی ماجرای سکینه محمدی آشتیانی با سه متهم آمریکایی جاسوس در ایران،رد پای هدف سیاسی رسانه ای یعنی آزادی سه جاسوس آمریکایی را درک کرد. 



گاردین و بی بی سی از جمله رسانه هایی بودند که در این ماجرا به دروغ پردازی آشکار پرداختند.یکی از این دروغ ها؛ خبر مصاحبه با خانم آشتیانی در زندان است.

رسانه های دروغ پرداز غربی، اوضاع حقوق بشر را در ایران وخیم می دانند و می گویند ایران انتشار خبر را در مورد این زن ایرانی در رسانه ها ممنوع کرده است و این زن ایرانی می گوید مقامات ایرانی برای آن که او را پنهانی اعدام کنند اتهامات دروغین به وی بستند.

رسانه های غربی ادعا می کنند که اتهام قتل ، دروغ است و اگر این زن زنا کرده گناه بزرگی نیست قابل بخشش است! 

نکته جالب دیگر دراین رسانه ها این است که یکی از موارد نقض حقوق بشر در ایران را ماجرای خانم آشتیانی و سه جاسوس آمریکایی می دانند.

ماجرای وکیل فراری و جنجال برای گرفتن پناهندگی
ماجرای وکیل فراری خانم سکینه آشتیانی یکی دیگر از دروغ هایی است که رسانه های غربی در صدر اخبار خود قرار داده اند. محمدمصطفایی که ظاهرابا هدف گرفتن پناهندگی به رسانه های غربی برای این جنجال سیاسی کمک فراوانی کرده است.

 

این در حالیست که آشتیانی می گوید که حتی یکبار هم او را را ندیده است و این خانم به شدت از دست او شاکی است.
 
مصطفایی که به غرب فرار کرده این قدر انصاف نداشته است که راه های دیگری بجز بازی با این متهم برای گرفتن پناهندگی انتخاب کند. 
  
گفتنی است رسانه های غربی در حالی نقض حقوق بشر را در ایران به خاطر سکینه محمدی آشتیانی مطرح می کنند که در مقابل نسل کشی که در فلسطین و به خصوص غزه رخ می دهد سکوت اختیار کرده اند.
Share/Save/Bookmark
  کد مطلب : 129193  
۱۳۹۰-۱۰-۰۵ ۱۷:۵۳:۴۰
     
سلام.من هم یه زن ایرانی هستم.همه نظر ها رو خوندم.من در حدی نیستم که صحبت از اعدام یا سنگسار بزنم.شاید خدای نکرده یه روز این بلا هم سر خودم بیاد.....
حرف من اینه: اگه این خانوم یه همچین گناهی رو مرتکب شده حتما علتی داشته.اگه زندگی خوب و خوشی داشت و در رفاه و ارامش بود و همسرش رو عاشقانه دوست داشت اونوقت همچین کاری میکرد؟؟؟؟
چرا این گناه رو من مرتکب نشدم؟؟مگه من هم زن نیستم؟؟؟اگه من هم با همسرم مشکل داشته باشم و دوستش نداشته باشم و چیز های دیگر شاید من هم یک معشوقه برای خودم انتخاب کنم..........
اگر زنی متاهل مرتکب گناهی شود بنظر من گناهکار اصلی همسر اون خانومه.مرده که با کارهاش زن رو خراب میکنه.مرده که زنش رو دزد میکنه و مرده که زنش رو یه خانوم میکنه.
هر رفتاری یه عکس العملی داره.لطفا به حرفهام فکر کنین.شاید کمبود محبت این خانوم رو واداشته که با شخص دیگری رابطه داشته باشه و بعدها کار به جاهای باریکتر کشیده شده.
در ضمن من شنیدم این خانوم فقط امپول بیهوشی به همسرش تزریق کرده و قاتل اصلی اقایی هست که با سکینه رابطه داشته.ایا اعدام حق اون شخص نیست؟؟؟
چرا از اون اقا هیچ حرف و حدیثی نیست ؟؟؟حتی اسمش هم پنهانیست؟؟؟؟

۱۳۹۰-۰۵-۰۲ ۱۵:۲۵:۵۴
     
سلام
قابل توچه عزیزانی که خیلی گیج به قضیه نگاه کرده اند و لذا جرفهای کم قیمتی زده اند :
بابا ! اگه صحبت فقط روی حکم این زن گنهکار ه ، به خاطر اینه که حکمش رسانه ای شده و غرب داره روش مانور میده
ولی این به این معنا نیست که برای همدستش که یه مرد بوده ، هیچ حکمی نداده باشند !
مانور تبلیغاتی مخالفین روی اون نبوده ، لذا حرفی ازش نیست!
آخه یه کمی فکر هم بکنید و بعد حرف بزنین !

۱۳۹۰-۰۵-۰۲ ۱۲:۳۱:۵۶
     
خب چرا سنگسار ميكنيد؟ اگه قاتله به جرم قتل اعدامش كنيد سر و صدا هم ميخوابه

۱۳۹۰-۰۴-۲۱ ۱۳:۱۹:۲۴
     
با خط کش بزنن کف دستش بسشه قول میده دیگه از این کارا نکنه....
فقط سنگسار

۱۳۹۰-۰۴-۱۹ ۱۴:۳۹:۵۶
     
شما چکار به سر وصدای این بی سروپاها دارید شما کار خودتان را انجام بدهید اینها چکاره هستند که بخواهند برای ایران و ایرانی تصمیم بگیرند هر آدم عاقلی می دانند که هدف اینها از این فشارها چیست

۱۳۸۹-۱۰-۱۶ ۱۱:۲۶:۴۵
     
وقتي بعضی مردها زنا ميكنند درخواست شما اين است كه شما فراموش كنيد ببخشيد . به او بيشتر محبت كنيد تا او پشيمان شود كمتر كسي ميخواهد كه جرم آنها را علني كند ولي نوبت زنها كه ميرسد بااينكه وقتي شمارا به زور به عقد كسي درآورند اگر در زندگي مشكلي با همسرتان پيش بيايد كه عشق و علاقه به زندگي با او را نداشته باشيد يا مشكل با تنوع طلبي شوهرتان داشته باشيد .قاضي براي شما حق طلاق را رد ميكند و همسرتان بخاطر اينكه بيشتر زجر بكشيد شما را كالاي خريداري شده خانه اش ميداند با اين اوصاف چطور از يك انسان انتظار داريد خطايي مرتكب نشود حال كه مردان اجازه دارند به هر بهانه اي زنان را طلاق دهند چرا مرتكب زنا ميشوند و مجازات ندارند؟

۱۳۸۹-۱۰-۱۴ ۱۲:۴۹:۵۹
     
سلام.من مهدی هستم از بانه:به نظر من که رای مناسب و درستی را ارائه شده و تا این خانم زجر بکشد روح آن مرحوم هم بیشتر آرام میگیرد. با سپاس.

۱۳۸۹-۱۰-۱۳ ۱۴:۲۰:۲۹
     
با سلام بهمن هستم از کردستان ایران من نظر خاصی ندارم فقط خواهشم اینه که خانم اشتیانی را سنگسار نکنید فقط اعدام

۱۳۸۹-۱۰-۱۳ ۱۳:۰۲:۰۴
     
سلام از کردستان بانه نظرات همه بازدیدکننده ها را خواندم بدانید که دنیا همین جوری باقی نمیماند اشتباهی که به سر خانم اشتیانی اومده شاید فردا به سر دیگر خانمهای که نظر الکی میدهند بیاد پس برای 1 دقیقه خودتان را بزارید جای خانم اشتیانی و حرف مفت نزنید اینجا حکومت اسلامی است و ما همه مسلمان هستیم و میدانیم که گناه قتل و زنا بسیار زیاد است ولی برای درس عبرت واسه تمام خانمها باید اعدام شود. خواهش من این است که از حکم سنگسار بپرهیزید

۱۳۸۹-۱۰-۱۳ ۱۰:۵۴:۴۲
     
آیا در امریکا که داد حقوق بشر میزند زن دیوانه امریکایی را اعدام نکردن چه شده که انها دلشان برای شهروند خودشان نمی سوزد و برای شهروند ایرانی می سوزد

۱۳۸۹-۰۹-۱۸ ۱۲:۴۱:۲۹
     
با سلام
رسانه های غربی غلط می کنند
اونها همیشه بدنبال یک چنین فرصتهایی هستند

۱۳۸۹-۰۹-۱۳ ۱۵:۰۰:۳۹
     
... چیزی که می دانم هر کشوری قوانین خودش را دارد و باید رعایت شود ... وقتی اونوری ها روطبل حقوق بشر میزنند خدا کند این باعث نشه که یک خطا کار فقط بخاطر مسایل سیاسی به مجازات حقیقی خودش نرسه . باید بدون در نظر گرفتن مسایل سیاسی دادگاه به این مساله رسیدگی بکنه ....

۱۳۸۹-۰۸-۲۵ ۲۰:۲۳:۱۱
     
اَهرم فشاری بنام حقوق بشر!!!
خانم سکینه م.آ به اتهام خیانت به همسر و شرکت در قتل عمدی همسرش تحت تعقیب قرار گرفته،مشارالیه با برادر زاده همسرش رابطه نامشروع داشته است که به همین جهت بدواً به قصاص نفس بابت قتل همسر وسپس به رجم محکوم گردیده است،درست مانند اینکه شخصی در نظام حقوقی کامن لا به لحاظ تعدد جرم به محکومیت جداگانه محکوم شود.در کدام نظام عادلانه حقوقی کسی که همزمان مرتکب خیانت شده و قتل شده وی را رها کرده و مدال افتخار به گردنش می اویزند در غرب امروز وقیحانه این زن خا ئن و خیانتکار به سَنبل آزادی خواهی زنان بدیل شده است،آیا پشت پرده این ماجرا لابی صهیونیست وعده ای وطن فروش نیستند؟؟
برخی در غرب خواستار آزادی او هستند!!!
چه کسانی این موضوع را به اهرم فشاری علیه کشور و دستگاه قضائی تبدیل کرده اند؟! بافتن موج های مصنوعی و اعمال فشار روحی به مسئولین آنهم در سطح بین الملل مواقعه ای ایجاد میشود؟؟
قانون هر کشوری منبعث از هنجار و رفتارهای و فرهنگ و آئین و....آن جامعه است بر اساس آن ارزشها و ضد ارزشهای یک ملت شکل گرفته است مگر میتوان براحتی یک قانون مسلٌم که منعبث از شرع را نادیده گرفت،اگر در مقابل زیاده خواهی ها و جوسازی های غرب و آمریکا در تمام زمینه ها از موضوع هسته ای گرفته تا ریزترین قضایا ایستادگی نشود آنها به قول مقام معظم مردم ما متمرکز شده،بهانه های واهی حقوق بشری هدفی جزءِ استیلای دوباره برمملکت ایران اسلامی نیست آنها که اینقر برای جان یک شهروند عادی ما با تمام توان تبلیغاتی خود به میدان آمده اند وسرو صدا میکنند اگر میتوانستند و از قدرت دفاعی ما خبردار نبودند نظام جمهوری اسلامی را به هر وسیله ای که شده ساقط میکردند.اگر همین امروز رئیس جمهوری اسلامی ایران در سازمان س رسماً اعلام کنند ما دیگر به دنبال موضوع هسته ای نیستیم فردای آن روز موضوع جدیدی مثلاً همین موضوعات پیش پا اُفتاده حقوق بشری دستاویزِ غرب وآمریکا برای اعمال فشار بر حکومت اسلامی ایران،جوانان بصیر وخلاق ایرانی حقایق نهفته در اقدامات آمربکا و بعضی کشور های غربی را می دانند وبا حفظ هوشباری هیچگاه از کینه دشمنان غافل نبودند.و بیش از پیش تو خالی بودن هیمنه استکبار را به جهانیان اثبات خواهند کرد.

۱۳۸۹-۰۸-۲۵ ۱۵:۴۵:۲۶
     
ای خدا ببین چه بلایی به سر ایران اومده که یک نفر باعث بدنام شدن زنان عفیف ایران شده ...

۱۳۸۹-۰۸-۲۵ ۱۰:۵۸:۱۰
     
به نظر من بايد سريعتر حكم اجرا بشه توي قرآنم اومده كه بايد مجازات بشن و هيچ دلسوزي و رأفتي نبايد نسبت به اونا باشه تا درس عبرتي براي ديگران باشه اگر راحت از كنار اين افراد بگذريم قبح و زشتي اين كارها توي جامعه ريخته ميشه خارجي ها چه كاره اند ما دينمون اسلامه و حكمامونم اسلامي

۱۳۸۹-۰۸-۲۴ ۲۱:۲۴:۴۸
     
اگر به مسائل اسلامی توجه کنیم هرچه زودتر او را اعدام کنید تا وطن فروشان وغربیها استفاده سیاسی نکنند

۱۳۸۹-۰۸-۲۴ ۲۱:۱۲:۲۵
     
من خودم بک زنم و همیشه باحکم سنگسارمخالف بودم واحساسی با موضوع برخوردمیکردم اما الان یک باراعدام ویا سنگسار واسه این خانم که سهله!بایدبدتر ازاینا سرش بیاد.اصلا چنین زنی با اتش جهنم هم تطهیرنمیشه.

۱۳۸۹-۰۸-۲۴ ۰۰:۰۵:۲۹
     
سلام
منم یه زنم و با سنگسار مخالف
اما این خانوم باید به سزای کارش برسه
اینجا بعضی از خانوما متعصب برخورد کردن البته بعضی از اقایون هم
اما اگه یخوایم واقع بینانه به قضیه نگا کنیم باید بگیم که اگه زن بعد نباشه هیچ مردی با وجود تمام هوسرانی هاش نمیتونه کاری بکنه
واسه همینم قران زن رو به حجاب و رعایت عفتش دعوت کرده درحالیکه واسه مرد همچین چیزی نیست پس شروع هر خلاف یا حتی خوبی از زنه و مرد هرچند بدترین هم باشه بدون زن هیچکاری نمیتونه بکنه
پس از این خانوم اشتیانی حمایت نکنین

۱۳۸۹-۰۸-۲۰ ۱۴:۵۴:۱۹
     
دوستان كمي بيشتر فكر كنيم.قبول.جنسيت رو بذارين كنار. همه چيز قبول 0 اين خانوم مرتكب 2 تا جرم شده.اول قتل دوم زنا. اما ايا اگه يك مرد هم اين كارو ميكرد بازم اينهمه دربارش مطلب مينوشتن و جهاني ميشد.

۱۳۸۹-۰۸-۱۶ ۱۲:۱۵:۳۹
     
من موافقم كه بايد به جزاي عمل رسيد اما اون مرد چي؟ شمائي كه اينقدر با خشم ميفرمائيد اعدام و سنگسار هم كمه ... ؟

۱۳۸۹-۰۸-۱۶ ۰۹:۴۷:۵۹
     
مگر قاضی نمیگویدسکینه قاتل است پس چرا خانواده اولیای دم به غربیها اعتراض نمیکنند ضعف ایرانیها در اطلاع رسانی است باید اولیای دم را به جان آنان انداخت تا ساکت شوند .

۱۳۸۹-۰۸-۱۵ ۱۷:۰۴:۵۶
     
با سلام
به نظر من بايد به دنبال اين باشيم ببينيم چرا اينطور شده چه عاملي باعث شده تا اين خانوم به اين كار دست بزنه و خود اين خانوم رو به بدترين وضعيت اعدامش كنن

۱۳۸۹-۰۸-۱۳ ۱۳:۲۳:۰۶
     
بخشش لازم نيست اعدامش كنيد

۱۳۸۹-۰۸-۱۳ ۰۷:۳۷:۵۳
     
باید مجازات شود

۱۳۸۹-۰۸-۰۵ ۱۲:۴۰:۳۳
     
تمام این ها نشان از ضعف ما در حوزه رسانه است چرا که با ایجاد رسانه های قدرتنمند تر از پرس تی وی خواهیم توانست خط بطلانی بر این هیمنه شیطانی امپریالیسم بزنیم

۱۳۸۹-۰۸-۰۳ ۱۳:۵۴:۱۶
     
به نظرم اگر این اتهامات درست باشد باید قصاص شود ولی من با سنگسار مخالفم چون چهره نظام و ایرانیان را درجوامع ویران می کند ...

۱۳۸۹-۰۷-۲۰ ۱۷:۵۱:۱۱
     
ما تو دنيا نمي تونيم عدالت خدا رو اجرا كنيم!! پس اگه به خدا و زندگي پس از مرگ اعتقاد داريم بايدقضاوت و مجازاتو بسپريم به دست خدا!
زن و مرد هر دو انسان هستن و يكسانند اگه زن زنا كرده مردي هم كه باهاش بوده به همون اندازه گناهكاره !!

۱۳۸۹-۰۷-۱۴ ۱۵:۴۶:۴۷
     
حكايت خانم سكينه آشتياني ، زني شوهركش يا مجرم سياسي ! حرف كدام سايت را باور كنم ؟! رمان دا يا داستان پيچش كه هريك ادعاي پرفروشترين را دارند ! حرف كداميك را باور كنم ؟! بانك اقتصاد نوين و بانك سامان كه هريك ادعاي پرسودترين را مي كنند ؟! حرف كدامشان با باور كنم ؟!
دوست دارم بميرم ! آيا دنياي پس از مرگ هست يا همه زندگي در همين دنيا خلاصه مي شود ؟ حرف كدام گروه را بايد باور كرد ؟!

۱۳۸۹-۰۷-۱۴ ۱۵:۰۳:۴۷
     
سلام این زن بابد به سزای اعماش برسد تا سر مشقی باشد برای دیگران اعدام حقشه

۱۳۸۹-۰۷-۱۴ ۰۹:۵۳:۴۰
     
به نام آن يكتاي مهربان-به نظرمن در اجراي اعدام وسنگسارسكينه نبايد تعجيل كردآياواقعاشده به ماهيت موضوع وعلت اين عمل قبح در اجتماع بحث وتفكر كنيم؟

۱۳۸۹-۰۷-۱۴ ۰۱:۰۷:۳۰
     
من هم يه زن ايراني هستم
درسته كار اين خانم كاملا اشتباه و بي شرمانه بوده ( البته اگه حقيقت اين باشه كه ميگن !!!) ولي ايشون همدست داشته چرا هيچ حرفي از اون همدست نامردش نميزنن ؟؟؟؟!!!
چون مرد هست ؟؟؟؟!!!!
متاسفانه توي جامعه ما هر مردي هر غلطي بكنه اشكالي نداره ولي به روزي كه زني خطا كنه ميكننش پيرهن عثمونو ميبرن بالا.
آره مجازات حق مسلم آدم خلاف كار هست ولي ايكاش همه جا و در هر شرايط و هر موردي اينطور بود!!!
توي اين مملكت زن هيچ حقي نداره فقط حرفه كه ميگن همه چي واسه همه يكسانه اينا همش دروغه.
وقتي ميشيني پاي سفره عقد 10 بند رو امضا ميكني و ميگن اينا حق زنه: اگه مرد معتاد بود اگه ضرب و شتم داشت اگه نفقه نده اگه ميل جنسي نداشته باشه و ... حق طلاق با زنه . در حالي كه وقتي ازدواج كردي و با همه اين موارد روبرو شدي و عملا توي دادگاهها ديدي كه با وجود تمام اين شرايطي كه شوهرت داره ولي باز طلاقت نميدن واسه خودت متاسف ميشي كه ايكاش توي اين مملكت به دنيا نيومده بوده و حالا كه اومدم كاش با هيچ نامردي ازدواج نكرده بودم.
حيف اسم مرد كه روي اين موجودات كثيفه. كاش يه كم پاشونو جاي پاي حضرت علي ميذاشتن.

۱۳۸۹-۰۷-۱۳ ۰۰:۵۱:۱۴
     
تا اونجا که من تحقیق کردم سنگسار از ابتدا جزو مجازاتهایی بوده توی دین یهود نه اسلام.جزای قتل نفس مرگه که تو قرآن اومده.اما این خانم شریک داشته هم در قتل همسر هم در زنا .جزای اون مرد قاتل و زناکار چی شد؟ به خاطر مردونگیش؟؟؟؟؟ اعدام نشد یا چون مثلا مرد هر غلطی میتونه بکنه بی ترس مجازات شدن؟ مثه همه آقایونی که اینجا نظر دادن ؟ راستی تو مملکت میشه مردی دید که به زنش خیانت نکنه چرا همشونو اعدام یا سنگسار نمیکنید اگه این مجازات حق خیانتکاره ؟

۱۳۸۹-۰۷-۰۸ ۱۵:۵۱:۲۲
     
با سلام
سنگ سار حق این جور زنهاست شایدم بیشتر چون چشم پوشی کردن ازنوع کناهان باعث می شود دیگران نیز روی بیاورند و بنان خانواده ها از هم می پاشدپس درسی برای دیگران باید باشد چون پیامبر نیز چنین گفته است زن زناه کار باید سنگسار شود

۱۳۸۹-۰۷-۰۶ ۱۹:۳۲:۵۲
     
یک بار اعدام برای این زن کم است

۱۳۸۹-۰۷-۰۶ ۱۳:۱۶:۴۰
     
اگر واقعا"به شوهرش خیانت کرده ودر قتل او شریک بوده و خودش نیز آنرا اعتراف کرده بنظر من اعدام برای او کم است قوءقضائیه زودتر او رابه سزای اعمالش برساند وبه این جار وجنجالها توجه نکند ...

۱۳۸۹-۰۷-۰۵ ۱۵:۵۲:۴۷
     
با ذکر خداوند
سلام
به نظر من سنگسار خیلی وحشتناکه.اما این زن بدکاره را باید به دار آویخت اما آیا یک بار دو بار سه بار به دار آویختنش میتواند سزای عمل زشتش را به او بدهد؟
اول این هرزه باید بگوید چرا از شوهرش جدا نشد و با اون مرد ازدواج نکرد؟
دوم اینکه چرا زنا کرد
سوم اینکه چرا شوهرش را به قتل رساند؟
چهارم آثار منفی که روی جامعه گذاشت.
این زن باید به هر چهار گناه مجازات شود پس ما مردم خواهان مجازات و سپس اعدام این زن خواهیم بود.


۱۳۸۹-۰۷-۰۵ ۱۴:۵۵:۰۰
     
سلام
محض اطلاع آنهایی که نوشتند چرا واژه سنگسار رو سانسور مکنند، باید بگویم تا آنجا که می دانم و درموردش مطالعه کردم چند سال است که سنگسار کردن از قوانین حذف شده است مگر در موارد استثنا و با رعایت قوانین مربوط به سنگسار!
طبق همین قوانین این زن را فقط اعدام می کنند.

۱۳۸۹-۰۷-۰۵ ۰۰:۱۶:۳۲
     
اعدام کنید این بی ابرو رو

۱۳۸۹-۰۷-۰۴ ۱۷:۱۴:۲۷
     
اعدامش کنید اما سنگسار چرا؟چوبه دار پس چیه دارش بزنید اما سنگسار نه

۱۳۸۹-۰۷-۰۴ ۱۶:۳۹:۲۶
     
اعدام شود وآن هم علني باشد به نظر من اگه تمامي اعدامها علني باشد و مردم ببينند ديگر كمتر شاهد اينگونه كارها خواهيم بود

۱۲