شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 18 May 2024
 
۱۳
۱۸

خيز 200 ميلياردي عباس جديدي/ حکم شبهه‌دار مسجدجامعی

يکشنبه ۱۷ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۴۹
کد مطلب: 311677
عباس جديدي حسابي دنبال رياست فدراسيون كشتي است و حتي به يكي مسئولان دست اندركار ورزش دولت يازدهم گفته شما كشتي را به من بدهيد تا براي اين فدراسيون ۲۰۰ ميليارد تومان درآمد كسب كنم!؟
خيز 200 ميلياردي عباس جديدي/ حکم شبهه‌دار مسجدجامعی
به گزارش جهان، مازیار ناظمی در وبلاگش نوشت: ورود عباس جديدي به شوراي شهر ، روزهاي جالبي را براي اين شورا و ورزش ايران رقم خواهد زد. براي شروع درخبرها آمده انتخاب دكتر مسجد جامعي رئيس جديد شوراي شهر تهران با راي عباس جديدي ممكن شد و راي او حكم به برتري مسجد جامعي مقابل مهندس چمران داد.

در ادامه شنيده ايم عباس جديدي حسابي دنبال رياست فدراسيون كشتي است و حتي به يكي مسئولان دست اندركار ورزش دولت يازدهم گفته شما كشتي را به من بدهيد تا براي اين فدراسيون ۲۰۰ ميليارد تومان درآمد كسب كنم!؟ حضور در جمع منشيان شورا هم يكي ديگه از درخواستهاي جديدي براي پررنگ شدن نقش خودش و انشاالله ورزشيها در شوراي چهارم بود كه فعلا محقق نشده است.

البته ورزشيهاي شوراي چهارم به پيشنهاد عليرضا دبير قصد دارند فراكسيون ورزشي هم راه بيندازند موضوعي كه وقتي درباره ان از اقاي مسجد جامعي رئيس جديد شورا سئوال كردم گفت : اين قولها و حركات بيشتر در آستانه انتخاب شهردار تهران است!

جدیدی معاون نظارت شورا شد!

در اولین ساعات صبح امرروز یکشنبه جلسه انتخاب شهردار، و پیش از مسجد جامعی حکم معاونت نظارت شورای شهر را برای عباس جدیدی صادر کرد تا بدین ترتیب بتوانند رای وی را برای محسن هاشمی تسهیل کنند.

گفته می شود عباس جدیدی درخواستهای دیگری نیز داشته است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


سعید
Iran, Islamic Republic of
واقعا برای این مملکت متاسفم که امثال عباس جدیدی براش تصمیم میگیرن!!!
به کی باید این دردارو گفت؟
احمد
این مملکت ورزشکار و پهلوان زیاد به خودش دیده اما فقط نام امثال پوریای ولی و تختی است که ماند گار شده!
Iran, Islamic Republic of
آقاي رضا زاده چطور؟يا آقاي دبير!
نصیر
بقیه رو کاری ندارم اما حسین رضا زاده آقاست.با بقیه خیلی فرق داره،هنوز یا اباالفضل گفتنش توی گوشمه.اهل زیاده خواهی هم نیست.نه عین دبیر که 22 سالگی یه طلا گرفت و رفت کنار و بعدش قبولی دانشگاه خواست و شورای شهر رو چسبید و خونش هم آورد خیابون ولنجک و بیخیال شهر ری محله اصلیش و تفریحش هم شد اسکی توچال.یا ساعی که رسما شده آدم اصلاح طلب ها.جدیدی هم که شورا رو با بنگاه معاملاتی اشتباه گرفته.
Iran, Islamic Republic of
واقعا باید تاسف خورد که تصمیمات گرفته شده بر اساس بده بستانها ی اینچنینی باید باشد و مسئولیت دنیوی و اخروی آن برعهده کسانی است که با عدم شناخت لازم به اشخاص رای می دهند .
متاسفم برای عباس جدیدی!!!!
چون به نفع شما رای نداده نوشتن این مطلب هم اشکالی نداره
علی
مردم عاقبت رای دادن به آدمهای ورزشی را هنوز احتمالا نفهمیده اند؟!!!!!من فکر میکنم دوره دیگه بشه یه مسولیت به شورای تهران اضافه کرد و اون انتخاب روسای فدراسیونهای ورزشی باشه
چقد سیاست کثیف. حالم بهم خورد یاد گندم ری افتادم
Iran, Islamic Republic of
از ماست که بر ماست. وقتی یک ورزشکار دوپینگی که نزدیک به دو سال آبروی ورزش کشتی ما را میبرد از سوی هیات نظارت بر شوراها صلاحیتش تایید میشود. و سپس مردم ایشان را بعنوان نماینده شورای شهر انتخاب میکنند انتظاری بالاتر از این شورا نمیرود.
مصطفی
مردم بیچاره که از خیلی چیزا خبر ندارن!!! مردم مقصر اصلی نیستن.
خاطره تلخ دوپینگ این اقا در کشتی و ابروریزی برای ایران هنوز یادمون نرفته است.
بزودی معلوم میشود اضافه شدن اعضای شورا و ورود افراد بی ربط تنها به ضرر مردم تهران شده است
رضوی
Iran, Islamic Republic of
باسلام
بنده هم واقعاً از اینگونه رای دادن مردم تهران اظهار تاسف می کنم که امثال عباس جدیدی فقط دنبال منافع شخصی شان هستند به شورای شهر راه دادند....کجاست بصیرت؟
ای مردم عزیز!!! شورای شهر باشگاه ورزشی نیست که یک عده یکه بزن! کشتی گیر و تکوندو کار و وزنه بردار و بوکسور رای داده اید به جای کارشناسان شهرسازی و مدیریت شهری!!!!
United States
مایه تاسف است که امثال ایشان که سابقه خوبی ندارند در تصمیم گیریهای کلان موثر واقع می شوند . این به دلیل جهالت آقایانی است که برای منافع خطی و گروهی همدیگر را ضایع می کنند تا چنین افرادی بال بگیرند و در صحنه های مهم نقش بازی کنند
سایه
Iran, Islamic Republic of
دوستانی که کامنت گذاشته اند باید این را بدانند تمام حضرات مثل هم هستند تفاوت چندانی ندارند زمانی که باند وباند بازی ویارگیری هست وضع مکان های تصمیم گیرنده چنین می باشد امکان دارد من ورزشکار خوبی باشم ولی برنامه ریز ومدیر خوبی نباشم در این 4دوره این دوستان خوب بود عملکرد خود را ارائه می دادند از روز اول درگیری های حزبی وگروهی بود به مطبوعات مراجعه کنید خواهید دید یک روز دوزدوزانی قهر می کرد در اتاقش میماند-یکروز فاطمه جلایی پور-
لیلا رضایی
Iran, Islamic Republic of
واقعا که مثل اینکه اقایون به اون دنیا اعتقاد ندارن شاید مرگ برای مردم عادی است
از ماست که بر ماست، وقتی ما مردم بدون هیچگونه تحقیقی و فقط بر اساس چند تا مدال سرنوشت شهر و یا کشورمون رو به کسی واگذار می کنیم باید پای تمامی عواقبش هم بمونیم. متأسفانه انتخاب امثال جدیدی ها به صلاح نبوده است
مهدی
تمام کسانی که به جدیدی رای دادن در ...ایشون شریکند