يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 19 May 2024
 
۰
۱۱

رضاخان، نگهبان سفارت هلند/عکس

شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۳۸۹ ساعت ۱۶:۴۵
کد مطلب: 112425
عکسی از رضاخان پیش از به قدرت رسیدن، در کسوت نگهبان سفارت هلند.
                                
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
پس بخاطره همین آقای زیبا کلام برای دفاع از رضاخان یقه چاک میدادند!! حتما بخاطره نوکرییییی!
Iran, Islamic Republic of
خواستم ببنیم اگر یکی از پرسنل و سربازان سطح پایین ناجا که مسئول حفاظت از یکی از سفارتخانه های کشور های خارجی مستقر در تهران است ده بیست سال دیگر ارتقاء بیابد و مثلاً وزیری یا رئیس جمهوری یا چیزی در این حدود شود آیا می شود بر او خرده گرفت که شما نگهبان سفارت فلان جا بودید؟ بنده قصد دفاع از رضا شاه ندارم ولی اگر واقعاً می خواهید کسی را ملامت کنید به چیز هایی اشاره کنید که قابل دفاع باشد. اینکه این بنده خدا در اوائل دوران کارش سرباز بوده و حسب اتفاق یکی از دستوراتی که باید اجرا می کرده حفاظت از سفارتخانه ها از طرف دولت ایران بوده چه ربطی به این دارد که از آن بعنوان مدرک اجنبی پرستی اش استفاده شود! کمی هم انصاف بد نیست. اتفاقاً با همین کارها بیشتر مردم را به سمت رضا شاه متمایل می کنید چون مردم می دانند که منطق شما در چه حد است!
Iran, Islamic Republic of
اینکه سربازی با طی کردن مراحل پیشرفت به مقامی برسه با اینکه یک سرباز معمولی با حمایت اجنبی بتونه کودتا کنه، بنظرم فرق میکنه.
Iran, Islamic Republic of
هر وقتی میخوام یزید و شمر رو لعنت کنم یادم از این بی خاصیت می افته و کلی لعنش می کنم ( هر که با آل علی در افتاد ور افتاد )
Iran, Islamic Republic of
بابا جهان بعضي نظرات واقعاً چرته اين بابايي كه نظر داده اگه يك سربازي در دوران اوليه خدمتش فلان باشه آخه آدم ناحسابي رضا قلدرم كسيه كه ادم براش دفاعيه صادر كنه بعدشم مگه انتشاريك عكس چون عكس رضا قلدره تو بايد تصور خودته بيان كني كه حتماً قصد از چاپ اون عكس تمسخر اين خدالعنت كرده است. منطق وشما اسمش ونيار كه از كامنتت معلوم چقدر اهل منطقي !!!!!!
Sweden
دوست عزیز جهان صرفا عکس رضا خان را گذاشته تحلیلی که نکرد!
Iran, Islamic Republic of
كسي باورش ميشه يه آدم هنوز هم اينقده احمق باشه كه از رضا خان ملعون جانبداري كنه و بعد تازه ديگران رو به بي منطقي متهم كنه
Iran, Islamic Republic of
از چاپ نظر منطقي خواننده سايت در خصوص نگهبان سفارت بودن رضا خان بسيار ممنونم. واقعا نظر صحيح و درستي است.
Iran, Islamic Republic of
البته ارتقا افراد ممکن است ولی رضا خان قزاق دستگاه جنایتکار قاجار بوده نه سرباز وطن و ملت
Iran, Islamic Republic of
در جواب به دوستی که پیام گذاشته اند و می گویند قصد دفاع از رضا قلدر را ندارند! آقا نگهبانی جلوی سفارت آنهم با دستور مقام مافوق ایرانی با اینکه اینطور خاضعانه پشت اسب ارباب بایستی و تازه از قیافه ات هم رضایت ببارد ان هم در وسط حیاط سفارت ، جایی که معمولا سربازان حفاظتی نمی ایستند فرق می کند، برای من آن گور به گور شده ها هیچ کدام ارزش ندارند ولی چشم تیز بین و بیطرف آنطور که شما می گویید نمی بیند . بخصوص که هر دو (ارباب و نوکر) در مقابل دوربین فیگور مناسب خود را گرفته اند. و با افتخار عکس یادگاری ارباب و نوکری گرفته اند. بس کنید آقا در وصف رضا قلدر همین بس که تا آخرین لحظه زندگی سواد نداشت. امضا نداشت . البته عقل بیشتر از پسرش داشت! کدام پیشرفت. کدام بالا رفتن درجه در طول گذشت زمان.
Iran, Islamic Republic of
در جواب به دوستی که گفته اینجوری مردم بیشتر به رضاخان متمایل میشن : لطفا خودتون رو با مردم قاطی نکنید .. مردم به همچون موجودی متمایل نمیشن .. اگه شما و عده ای معدود متمایل هستید ایراد کار رو جای دیگه باید پیدا کرد