دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰
۱

کی‌روش می‌دانست نباید به بی‌بی‌سی برود

شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۱ ساعت ۱۷:۰۶
کد مطلب: 264526
در حالی سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال سر از رسانه سازمان جاسوسی انگلیس در می آورد که به او بارها تذکر داده شد بود که با چه رسانه هایی نباید ارتباط داشته باشد.
به گزارش جهان به نقل از مشرق، در حالی که عنوان می شد کارلوس کی روش در تعطیلات به سر می برد، شاهد حضور ناگهانی وی در شبکه بی بی سی فارسی بودیم. اتفاقی که موجب حیرت و شگفتی بسیاری از مردم و اصحاب رسانه شد. البته، این ماجرا با بازتاب فراوانی همراه بوده و هست؛ اما پرسش این است که چه اتفاقی موجب می شود تا اقدام به این عمل کند.
 
× کی روش می دانست نباید به بی بی سی برود


در این بین، برخی عنوان می دارند این مربی پرتغالی، نمی دانسته و بدون آگاهی به این شبکه وابسته به دولت انگلیس رفته است. در حقیقت، این جریان قصد تبرئه سرمربی را دارد که بدون آگاهی از خط قرمزها، وارد رسانه ای شده که از سوی سازمان جاسوسی انگلیس مدیریت می شود و همکاری با آن تخلفی آشکار به شمار می رود.

در این بین، یک منبع آگاه در گفت و گو با خبرنگار مشرق، اظهار داشت: "این موضوع بارها به کی روش اطلاع داده شده بوده است. او می دانسته با چه شبکه هایی حق مصاحبه دارد و چه شبکه هایی را نباید. در این بین، حتی به وی گفته شده بود که تفاوتی بین سرویس جهانی و فارسی شبکه ای مانند بی بی سی وجود ندارد." 

براسا اخبار دریافتی، وی عامدانه ساعت ها در ساختمان شبکه بی بی سی فارسی حضور داشته و به گفت و گو با فعالان آن پرداخته است. وی حتی با صبا (مدیر شبکه) نیز گپ مفصلی زده و سخنانی را بر زبان آورده که ربطی به مسئولیتش در تیم ملی فوتبال ایران نداشته است.
 
× فدراسیونی که خواب است!
نکته حایز اهمیت این است که هیچ مدیریتی بر کارلوس کی روش وجود ندارد. فدراسیون در جریان فعالیت ها و اقدامات این مربی نیست و همین نیز منجر به اتفاق کنونی شده است. مشخص نیست مسئول این اتفاق چه کسی است و از چه کسی باید پرسید که علت وقوع این ناهماهنگی چیست. روابط عمومی فدراسیون که عموما نقشی منفعلانه و غیر کارآمد در این مجموعه دارد یا مدیران ارشد که هر روز خبر از برکناری یکی از آنها به گوش می رسد.

نباید از یاد برد که به گفته ترابیان (سرپرست سابق تیم ملی) در قرارداد این مربی ذکر شده که مصاحبه هایش بایستی با هماهنگی فدراسیون باشد. حال چه اتفاقی روی می دهد که این مربی به یک باره سر از بی بی سی فارسی در می آورد، پرسشی است که باید به انبوه ابهامات و ضعف های این فدراسیون اضافه کرد چرا که نباید انتظار پاسخی معقول و قانع کننده بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


آقای کیروش دربی بی سی بهنفع ایران حرف می زد