جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۳۰
۲۲
وقتی قضاوت‌ها رنگ افراط می‌گیرد؛

تناقضات آقای متخصص درمورد شهرداری تهران +عکس

سه شنبه ۵ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۱۶:۴۰
کد مطلب: 309166
یک عضو اصلاح طلب و تازه راه یافته به شورای شهر تهران در حالی ضمن حمله شدید به شورای شهر سوم و شهردار تهران، به سیاه نمایی علیه آنان پرداخت که پیش از این تعریف و تمجیدهای زیادی در مورد عملکرد شهردار پایتخت کرده بود.
به گزارش جهان، اسماعیل دوستی عضو راه یافته به شورای شهر تهران اخیرا در یادداشتی در روزنامه اصلاح طلب شرق، با حمله به اصولگرایان راه یافته به شورا و همچنین سیاه نمایی علیه عملکرد شورای سوم و شهردار تهران نوشت: "چرا برخی از همین اعضا خطاب به منتخبان اصلاح‌طلب مردم می‌گویند «بی‌انصافی است اگر به شهرداری مجدد قالیباف رای ندهید!» البته پاسخ اصلاح‌طلبان نیز به آنان روشن است: «بی‌انصافی است اگر با وجود این همه کاستی و تخلف، به تداوم مدیریت شهری فعلی رای بدهید.» اصلاح‌طلبان معتقدند شهرداری تهران به هوای تازه نیازمند است. مدیریت شهری به مدیران خلاق و متخصص نیازمند است... یک «مثلث بحران» در شهرداری تهران، در هشت‌سال گذشته شکل گرفته است که اضلاع آن عبارتند از: بحران مالی، بحران حمل‌ونقل / ترافیک و بحران محیط‌زیست. شورای سوم و شهردار فعلی حتما باید به‌صورت شفاف به مردم پاسخ دهند که در این سه حوزه چه کرده‌اند ."


مطلب آقای دوستی در روزنامه شرق، شهریور 92
 
حمله تند آقای دوستی و دشمنی وی با شهردار تهران در حالی است که وی پیشتر و دو سال قبل در مطلبی با عنوان "آقای قالیباف شهردار محترم تهران خدا قوت" در روزنامه اعتماد با تجلیل از شهردار پایتخت، وی را «فردی کارآمد و ارائه دهنده خدمات ارزنده» دانسته و خطاب به قالیباف می نویسد: " يكي از شهرداراني كه در اجراي طرح‌هاي از پيش‌تعيين‌شده طرح جامع تهران قدم‌هاي اساسي برداشت حضرتعالي بوديد كه اميدوارم مسائل سياسي كشور جنابعالي را از مسير اصلي خدمت باز ندارد و با نيروهاي كيفي بتوانيد حلقه خدمت در تهران را تكميل كنيد. آقاي شهردار، حضرتعالي گام‌هاي اساسي برداشته‌ايد، تونل توحيد، تونل صدر به نيايش، تكميل اتوبان‌ها و بزرگراه‌ها كه به دلايلي تعطيل شده بودند، ايجاد كمربند سبز تهران، احداث بوستان‌ها، پيشرفت مترو با وجود كارشكني‌ها و BRT (كه خدمتي شايسته بود). اينجانب به عنوان يك شهروند كه مدت‌ها در مديريت شهري انجام‌وظيفه كرده‌ام، از زحمات شما تشكر مي‌كنم. از طرفي شجاعت و ريسك‌پذيري بالاي شما در مديريت شهري به اينجانب حكم كرد..."


یادداشت آقای دوستی در روزنامه اعتماد، مرداد 90 با عنوان "آقای قالیباف شهردار محترم تهران خدا قوت"

اوج تناقض آقای دوستی آنجاست که وی در یادداشت اخیر خود پروژه صدر را از نقاط ضعف قالیباف برمی شمرد اما در یادداشت گذشته خود آن را جزء گامهای اساسی قالیباف می داند.

به نظر می رسد که بهتر است آقای دوستی برای دشمنی با رقیب سیاسی دقت بیشتری بکند و فراموش نکند که شورایی که با حضور اکثریت اصلاح طلبان از سوی دولت اصلاحات منحل شد، محصول همین افراطی گری و سیاسی گری اعضایش بود بنابراین بهتر است که با مسائل شهری و شهرداری برخورد گزینشی، کینه توزانه و سیاسی و جناحی صورت نگیرید چه که همچون عملکرد دوستان آقای دوستی در شورای اول، دود آن به چشم مردم خواهد رفت و نیز عکس العمل رای دهندگان را در پی خواهد داشت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
از اول معلوم بود امثال این آقاین برای خدمت می آیند یا قدرت.
یغما
Bulgaria
من یک اصلاح طلبم. از آقای مسجئجامعی میخواهم که جلوی اینجور افراطی گریها را بگیرد. یادداشتش را خواندم خیلی تند بود. نذرید این آقا سخنگوی اصلاحات بشه. هرچی تو این چندسال بدبختی کشیدیم از افراطیون دو جناح است.
متاسفانه از آنجایی که جریان اصلاحات همیشه مورد هجوم و تخریب برخی از گروه ها قرار داشته نتوانسته است خود را آن طور که باید پالایش کند.
وظیفه رهبران اصلاحات است که این قبیل اقدامات را تقبیح نمایند.
یکی
Canada
سلام اقای اصلاح طلب
خوبی؟؟
دارا
احسنت به روشنگری جهان نیوز
دروغگو فراموشکار میشه!

معلوم شد این جماعت میخوان خاطره شورای اول را زنده کنند
از اصولگراها می خواهم که با اتحادشون مانع بشن
حزب باد
مشکل امثال ایشون حزب باد بودنه!
این که دشمنی نبود !؟ حرف آرام و منطقی زده باید با منطق هم جوابش راداد . سفسطه و مغلطه نمیخواد .
Iran, Islamic Republic of
البته به این تناقض ها نمیگن حرف منطقی؟؟!
آقاي قاليباف واقعا دست مريضاد
خيلي کار کردي و خوب عمل کردي به هر حال هر کس ايراداتي دارد ولي واقعا آقاي قاليباف مخلصانه و خدا پسندانه کار کرد
ashkan
ابن الوقت....
راضیه
بابا بنده خدا تقصیری نداره .از بالا بهش گفتن از حالا به بعد فقط مخالفت کنین اونم اجرا کرده
تهرانی
کمی صبر فرمایید تا عرقتان خشک شود ! چطور منکر این همه توانایی و عملکرد خوب آقای قالیباف هستید ؟ دست مریزاد!!
جاشو
United States
آقای روحانی آقای هاشمی مراقب اینگونه آدمها باشید. اطرافتان جمع نشوند
اصلا این اقای دوستی بیاید خیابان چند نفر او را میشناسند ضمن اینکه بنده به هیچ عنوان طرفدار آقای قالیباف نبوده و نیستم
بحران را باید در خود و تفکرات افراطی دوستانتان بیابید . دوست عزیز شما اقای کرباسچی که هاشمی را همچون کوه پشت خود داشت نتوانست کار کند اما اقای قالیبافی که احمدینزاد را همچون کوه در مقابل خود داشت انصافا حماسه حلق کرد . کاش کمی هم انصاف داشتید.
حاجی زاده
Bulgaria
البته اسم این کار افراط و نفاق نیست بلکه عین اعتدال است!
حامد
Iran, Islamic Republic of
خدایی قالی باف خیلی خوب کار کرد این نامردی است اگر سیاسی به موضوع نگاه کنیم
.... نون به نرخ روز خور قهاریست التماسش به اصول گرایان لرستان را برای رد صلاحیت نشدن را از نزدیک دیده ام
نان به نرخ روز خوردن همين . با اين اعضا اين دوره در تهران از كار خبري نيست
رازقی
Iran, Islamic Republic of
آقای دوستی! "راستی کن که به منزل نرسد کج رفتار"
امیر
این آقای دوستی که تهرانی نیست ! معلوم نیست چطوری نماینده شورای شهر تهران شده!! بیچاره ها این اصلاخ طلب ها آدم کم آورده اند رفتن از شهرستان آورده اند البته تخصص ایشان هم قابل بررسی است.
جرم قالیباف این بوده که در انتخابات ریاست جمهوری شرکت کرد و از اصلاح طلبان انتقاد کرد