سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 19 Mar 2024
 
۱۴
۱۸۱
نامه رحیمی به احمدی‌نژاد؛

مظلوم‌نمایی و فرار به جلو/ 'رحیمی محکوم امروز، چوب لجبازی‌ها و آبروبری‌های شما را می‌خورد'

سه شنبه ۷ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۲۳:۱۹
کد مطلب: 404277
خبرگزاری اصلاح طلب ایلنا نامه ای از قول محمدرضا رحیمی خطاب به محمود احمدی نژاد منتشر کرده که در بخشی از آن آمده است: شاید فراموش کرده‌اید که رحیمی محکوم امروز، چوب لجبازی‌ها و آبروبری‌های گاه و بیگاه شما را می‌خورد.
مظلوم‌نمایی و فرار به جلو/
به گزارش جهان، خبرگزاری ایلنا نامه ای از قول محمدرضا رحیمی معاون اول رئیس جمهور در دولت دهم خطاب به محمود احمدی نژاد رئیس جمهور سابق منتشر کرده است که در بخشی از این نامه با اشاره به سوابق همکاری رحیمی با احمدی نژاد آمده است: شاید فراموش کرده‌اید که رحیمی محکوم امروز، چوب لجبازی‌ها و آبروبری‌های گاه و بیگاه شما را می‌خورد. یادتان می آید در ماجرای یکشنبه سیاه چقدر اصرار کردم که نکنید و آبرو نبرید و بگذارید از مجاری قانونی، ماجرا پی‌گیری شود.

متن کامل نامه‌ رحیمی به احمدی نژاد که در اختیار ایلنا قرار گرفته به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم
جناب آقای دکتر احمدی نژاد، رئیس جمهور محترم دولت های نهم و دهم
سلام علیکم

این مختصر را چگونه می‌توانم آغاز کنم جز آنکه بگویم: چون دوست دشمن است شکایت کجا برم؟

البته شما دشمن نبوده‌اید و مرا با شما دوستی و رفاقت دیرینه ایست که مربوط به سال‌های اخیر نیست. نیک می دانید و دیگران هم خوب است در این مجال مطلع شوند که رفاقت من و شما به سال‌های دوری بر می‌گردد که در کردستان و آذربایجان غربی بودید و سپس به اردبیل رفتید تا تقدیرمان این باشد که هر دو استانداری دولت ششم را تجربه کنیم. گذر زمان شما را به ریاست جمهوری و بنده را به خدمتگزاری در دیوان محاسبات کشور رساند.

از ابتدای آشنایی، هم من و هم شما همواره حق رفاقت بجا آورده‌ایم و در برخی مواقع هم اختلاف دیدگاه‌هایمان مانع از تداوم رفاقت‌هایمان نشد، در همان دوره البته افراد منتقد با بهانه جملات مقلوب شده جریان رسانه‌ای تخریب بنده را کلید زدند و متهم به اغراق و تملق شدم. چندی گذشت و اصرار کردید که به جمع دولت بپیوندم؛ پاسخم منفی بود با این استدلال که اگر در دیوان بمانم بیشتر منشأ کمک و خدمت به کشور خواهم شد. نپذیرفتید و بدون اطلاع من حکمی صادر کردید و با حفظ سمت به عنوان معاون حقوقی منصوب نمودید که خلاف مقررات بود. چاره ای نداشتم جز آنکه از دیوان محاسبات استعفاء بدهم و به همین خاطر باعث رنجش برخی از دوستان قدیمی و صمیمی‌ام شدم و آغاز رنجش‌ها هم از همانجا شروع شد. به دولت آمدم و آنچه در توان داشتم در طبق اخلاص گذاشتم و در انجام وظایف محوله بویژه ترمیم روابط دولت و مجلس کوتاهی نکردم. در اواخر دولت نهم بود که به دلایلی که هنوز هم برخی از آنها برای من نامعلوم است، چند تن از اعضای دولت را کنار گذاشتید و حتما خاطرتان هست که من از باب مشورت مخالف بودم و دلایلی آوردم و وقتی نپذیرفتید، یادآوری کردم که دولت از نصاب می‌افتد و نیازمند رأی مجدد اعتماد مجلس می‌شود.

ماجرای معاون اولی پیش آمد. بعد از ناکامی گزینة اول، به بنده پیشنهاد دادید. و همان موقع گفتم که با وجود کینه‌های سیاسی و برخی زخم‌های کهنه، از من بگذرید، زیرا عاقبت کار را می‌دانستم که برخی مخالفان سیاسی با عنادورزی به دنبال هتک حیثیت و بر باد دادن آبرویم خواهند بود؛ اما باز هم مخالفت با تصمیم شما سخت بود.

آقای دکتر احمدی نژاد؛ دوست عزیز و قدیمی!
در دولت دهم همة اعضاء شاهد و گواهند که جز کار و کار به چیزی نمی‌اندیشیدم و ۶ صبح تا ۱۲ شب، حداقل زمانی بود که مصروف خدمت در دفتر کارم می کردم. و این جدیت در کار از نگاه منصف نمایندگان محترم وقت مجلس شورای اسلامی پنهان نماند و در نا مه‌ای به امضاء ۲۱۱ نفر تقدیر خود را از انتصاب شما اعلام نمودند.

زمان گذشت و رفته رفته احمدی‌نژاد و رفتارهایش متفاوت از سال‌های گذشته شده بود. هربار که به مشورت می‌نشستیم به سروش آسمانی کذایی بیشتر توجه می‌کردید تا مشورت‌های ناشی از تجربه های مختلف من. در سال آخر دولت اصرارتان بر کاندیداتوری فرد مورد نظر چنان بود که گویی از جایی به شما الهام می‌شده است و حاضر نبودید حرفی غیر از آن بشنوید و نظر بنده و جمعی از همکارانم در دولت را نپذیرفتید و وقعی ننهادید تا جایی که اینجانب با همفکری برخی از اعضای کابینه چاره‌ای نداشتم جز اینکه در شرایط سخت عمل جراحی همسرم برای ثبت در آیندة تاریخ و برای دلگرمی همکارانم در دولت خطر کنم و به عنوان کاندیدای ریاست جمهوری ثبت نام نمایم تا به طور نمادین اختلاف نظرم را با رویکرد شما بیان کنم و البته در نهایت باز هم به اصرار شما، بازی را بار دیگر در صحنة رفاقت باختم و باز هم حرفتان را گوش کردم و علیرغم میلم انصراف دادم.

آقای دکتر احمدی نژاد!
در جریان قهر شما پس از ماجرای آقای مصلحی بسیاری از دوستان شما تلاش کردند که من هم کار را رها کنم تا دولت بخوابد و بسا کسانی که به من گفتند آماده باشم برای عهده دار شدن کفالت ریاست جمهوری. اما گفتم حوصله کنید احمدی نژاد باید برگردد که من میانه او و خودم را با خدمت به نظام آزموده‌ام که:
ما را سریست با او که گر خلق روزگار دشمن شوند و سر برود هم بر آن سریم.

ذکر یک نمونه دیگر از خاطرات تلخ این دوره شاید خالی از فایده نباشد. به یاد دارید که خودم را در فضای سیاسی و رسانه‌ای سپر کردم تا خانم دکتر دستجردی که پرتلاش و مردانه در میدان کار بود از دولت خارج نشود؟ اما متاسفانه شما لجبازی کردید و به بهانه تعلل در عزل رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران که فردی توانمند و متعهد بودند، او را عزل کردید و مرا هم نزد رسانه‌ها و افکار عمومی سکه یک پول ساختید و البته همان موقع در جریان قرار گرفتم که با مشورت اطرافیان پیش‌نویس عزل بنده را هم آماده کرده بودید.

و اما اینک که از هر سو مورد هجمه قرار گرفته‌ام و نا آگاهان نیز گمان کرده‌اند که درهای رحمت خدا به روی بندگان، راه در دالان‌های سیاست دارد و رسانه‌ها عرض و آبرو و حیثیت ۳۵ ساله خدمت و امنیت و آسایش همسر بیمار و دختران رنجورم را به باد داده‌اند و بی آنکه اصل ماجرا را بدانند و تبیین کنند حدیث مدعی را با کینه بر سر بازار جار می‌زنند و بر سر تقسیم غنائم این آبروریزی و هتک حیثیت، مسابقه و مناظره راه انداخته‌اند.

شما بهتر از هر کسی می‌دانید که در ۵ سال گذشته، مگر به ضرورت، در مقام پاسخگویی به رسانه‌ها برنیامده‌ام. مگر آنجا که استانداری کردستان، تراکتورهایی را که دولت به کشاورزان منطقه هدیه داده بود و با ابتکار خودشان بطور نمادین آرم مقدس الله مندرج در پرچم جمهوری اسلامی ایران را طراحی و به نمایش درآوردند و برخی رسانه‌های مغرض آن آرم مقدس را تعبیر به جمله‌ای از باب مداهنه نمودند، و تا امروز از سر جهل مرا مورد طعن و شماتت قرار می‌دهند، پاسخی داده‌ام؟!

آیا وقتی در حضور رئیس کمیسیون آموزش مجلس، وزیر علوم وقت و جمعی از اساتید دانشگاه از رساله دکتری خود دفاع کردم و فرد مدعی را به خاطر ادعای کذب در دادگاه محکوم نمودم، سخنی به رسانه‌ها کشاندم تا دفاعی کرده باشم؟!

آیا وقتی با تلاش همکارانم در دیوان محاسبات، فساد موجود در بیمه ایران را افشاء کردم و با یک مهندسی معکوس، خود متهم آن شدم، جمله‌ای در دفاع بر زبان آوردم؟!

یا وقتی برای نخستین بار مفاد قرارداد ننگین کرسنت را در حضور رسانه‌ها بالای دست گرفتم و آن را متوقف کردم، کسی در برابر انتقام گیری مخالفین، حتی آخ از زبان من شنید؟!

همه آنچه ظرف چندین سال بر من رفته است، یک طرف ماجرا است و البته این زخم وقتی "کاری" می شود که جنابعالی نیز مصلحت را در آن می‌جویید که دامن خود را از آن برچینید!

آقای احمدی نژاد؛ دوست عزیز و قدیمی!
آیا بهتر نبود با اطلاعی که به صحت و سلامت زندگی من که از نزدیک با آن آشنا هستید داشتید، گواهی می‌دادید؟ و شهادت می دادید که من به بیت المال خیانت نکرده‌ام و زندگی‌ام به ریالی مال حرام آلوده نیست؟ آیا نباید می‌گفتید که رحیمی پس از عمری خدمت چون حقوق و مزایای بازنشستگی‌اش برقرار نشده، برای گذران زندگی به سختی افتاده است؟

آقای احمدی نژاد، براستی نمی‌دانید یا فراموش کرده‌اید که ماجرای این پرونده چیست؟

شاید فراموش کرده‌اید که رحیمی محکوم امروز، چوب لجبازی‌ها و آبروبری‌های گاه و بیگاه شما را می‌خورد.

یادتان می آید در ماجرای یکشنبه سیاه چقدر اصرار کردم که نکنید و آبرو نبرید و بگذارید از مجاری قانونی، ماجرا پی‌گیری شود.
من با توکل بر خداوند و به گواه وضعیت دیروز و امروز زندگی‌ام که تغییری نکرده و شاهد سلامت زندگی من است تا لحظة آخر و تا جایی که قانون اجازه می‌دهد در پی اعاده حیثیت و اثبات بی‌گناهی خود و خانواده‌ام هستم. اما شما نیز گویا مانند برخی رسانه‌های معاند خارجی وناآگاه به این نتیجه رسیده‌اید که هرچه هست همین فضای غبار آلود رسانه‌ها و دعواهای سیاسی است؟

گیریم که امروز در منظر مردم محکوم و در آینده نیز با استناد به همین اخبار و اطلاعات آمیخته حق و باطل و منازعات دور از حق و عدالت اصلاح طلب و اصول گرا، تاریخ را نیز اینگونه نوشتند، اما دیر نخواهد بود که روزنامه اعمال ما نزد خدای متعال گشوده می‌شود و حق و باطل نمایان می‌گردد. از آنکه جاهل است و یا مغرض است، توقع و یا اعتراضی ندارم. بر رسانة ملی که با تغییرات جدید متاسفانه در پی جلب و جذب مخاطب به هر قیمتی، برآمده و به بهانه تبیین راهکار مبارزه با مفاسد اقتصادی، میدان‌هایی فراخ برای عقده گشایی علیه ارگان‌ها و نهادهای انقلابی و تریبونی برای تطهیر فتنه گران فراهم می آورد، هرجی نیست. اما از دوستی که از ۵ سال پیش در جریان رنج‌هایی که بر خود و خانواده‌ام رفته است، و از نزدیک اشک دختران، رنجوری همسر، سکتة منجر به مرگ مادر، سکتة خواهری که افتخار دارد شهیدی را نثار انقلاب اسلامی کرده است و اشک چشم برادری که هنوز از ترکش خصم التیام نیافته است را دیده، و من بخاطر تداوم دوستی با او از خودگذشتگی‌ها کرده ام و تا امروز که بیانیه دو پهلویش را در دفاع از خودش دیدم، کلامی در تضعیفش بر زبان نیاورده‌ام، این انتظار نمی‌رفت که از مضمون بیانیه دو صفحه‌ای اش، جز برائت از رحیمی، استنباط نشود.

آقای احمدی نژاد عزیز!

برای آگاهی ملت شریف ایران و یادآوری مجدد بار دیگر می‌گویم که:
همواره در آستانه برگزاری انتخابات مجلس، کمیته‌هایی برای برنامه‌ریزی و راهبری امر انتخابات توسط جریانات سیاسی تشکیل می‌گردد. در این راستا برای انتخابات مجلس هشتم نیز کمیته‌ای متشکل از برخی چهره‌های اصولگرا برگزار و بنا شد از کاندیداهای اصولگرا در سطح کشور از طریق کمک‌های غیردولتی پشتیبانی مالی شود. در میان افراد کمک کننده فردی به نام جابر ابدالی که از سوی برخی نمایندگان مجلس و مقامات قضایی و اجرایی به اینجانب معرفی شده بود، برای کمک اعلام آمادگی نمود. بنده نیز به واسطة حساسیت و اطمینان خاطر از سالم بودن کمک‌های نامبرده همچون سایر موارد در خصوص ایشان از طریق حراست دیوان محاسبات از مجاری ذیصلاح، در خصوص وی استعلام کردم که پس از اطمینان و پاسخ مثبت که اسناد آن ضمیمة پرونده است، برای دریافت کمک از وی اعلام آمادگی نمودیم و از وی خواستیم که به کاندیداهایی که ما معرفی می‌کنیم از محل حساب شخصی و با چک بانکی خودش کمک نماید. در نهایت نامبرده مجموعاً یک میلیارد و دویست میلیون تومان را به این امر اختصاص داد و البته کلیة اسناد و کپی چک‌های صادره که به قریب ۱۷۰نفر از کاندیداهای مجلس هشتم پرداخت شده است در پرونده ثبت و ضبط است و همه آن به مصرف انتخابات رسید. بنابراین کل این مبلغ یک میلیارد و دویست میلیون تومان بوده و عینا به حساب نامزدها پرداخت گردیده است.

آیا شما اطلاع نداشتید که کل ماجرا همین است که متاسفانه در اثر اطلاع رسانی نادرست و مغرضانه و نگاه سیاسی خصمانه به موضوع یک کلاغ چهل کلاغ کردند که فلانی برده است و خورده است. وقتی کمک کننده این یک میلیارد و دویست میلیون تومان و نیز دریافت کنندگان، مشخص و معلوم هستند، لذا باید پرسید ارتباط این موضوع با بنده چیست؟ و آیا به اندازه همه جرائمی که برای اینجانب تعیین شده است، می‌توان عمل مجرمانه از ماوقع آنچه گفته شد، استخراج نمود؟ آیا آسیبی که ظرف ۵ سال گذشته در افکار عمومی و بطور گسترده در تیراژ میلیون‌ها بار در رسانه‌های داخل و خارج به خود و خانواده‌ام وارد شده است، کمتر از مجازاتی است که در این حکم برایم تعیین شده است؟
درپایان توفیق و عاقبت بخیری همگان را از خداوند متعال خواستارم.

والسلام
محمد رضا رحیمی
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


مجید مجد
و حالا ماجرا جالب تر می شود
من که نشستم تماشا کنم عاقبت محمود احمدی نژاد و فدایی های تندرو تر از خودش،احمدی نژادی که یازده روز با کمال ناجوانمردی و به دور از اخلاق خونه نشینی کرد ولی روسیاهی موند به...
Iran, Islamic Republic of
به یاد کودتای 88...
نصرمن الله و فتح قریب
مرگ برآن دولت مردم فریب...
محمود احمدی نژاد به لحاظ تیپ شناسی, ... کیش شخصیت , دلبستگی به قدرت و... بسیار به ... شبیه است...!؟ شیفتگی و دلدادگی محمود به اسفندیار, شیفتگی و دلدادگی...
کودتاچی آن اراذلی مثل تو بودند که کوچه و خیابان های پایتخت را به آتش کشیدند!
Iran, Islamic Republic of
داغ نکن،خونسرد باش و توهین ننما!!!
مرگ بر مردم فریب حامیه فتنه88
حامیه؟؟
نخیر. مرگ بر حرامی هایی که پرچم یاحسین رو اتیش زدن
Finland
این نامه رحیمی شبیه فریبکاری است...
یعنی رحیمی جرمی نداشت؟؟!!!!
حاجیان
اینها هنوز سر دولت جدید را کلاه گذاشته اند ریس جدید هلال احمر با حمایت مالی روسای قبلی یعنی حامیان رحیمی انتخاب شده و دارند در هلال احمر مهره چینی میکنند برای انتخابات
جوک سال بود دیگه؟
Iran, Islamic Republic of
جهان خبر بگذار! در تیتر تحلیل و نظر شخصی خود را القا نکن! یا خبر بگذار یا تحلیل!
مرگ بر فتنه گر
Iran, Islamic Republic of
ایلنا جان احمدی نژاد رو با این جور حرفها نمی تونید نابود کنید البته قبول که یک سال آخر دوران ریاست جمهوریش اصلا خوب نبود .
...
مرگ بر فتنه گر
Iran, Islamic Republic of
بقیشو چارا حذف کردی جهان
مرگ بر فتنه گر
Iran, Islamic Republic of
درود بر آقای سرافراز که با تغییراتی که در صدا و سیما ایجاد کرده باعث بلند شدن آه فتنه گران و حامیانش شده و هر فرصتی که به دست می آرن شروع به زدن ایشون می کنن .
و درود بر قوه قضائیه امیدوارم همین قاطعیت رو در برخورد با آقا زاده ها و دانه درشتها داشته باشن
Iran, Islamic Republic of
به فضل الهی صدور حکم قطعی برای معاون اول رئیس جمهور سابق، ضمن هشدار به معاون اول رئیس جمهور...دیگر مقامات مدعی ...بیانگر تصمیم انقلابی ریاست محترم قوه‌ی قضائیه است که ان‌شاءالله حکم خدا را در باره آقای مهدی هاشمی‌رفسنجانی صادر خواهد کرد «… ... بعید است آقای اکبر هاشمی‌رفسنجانی به خودش اجازه بدهد که با برخورد پر حقارت آقای محمود احمدی‌نژاد در باره حکم قضایی آقای رحیمی برخورد کند. لازم است که ایشان با صدور حکم در خصوص آقازاده‌ی ....برخوردی سنجیده داشته باشد و نه مثل “محمود” اما و اگر بیاورد. اگر چنین کند که او مرتکب شد، بیش از این از چشم مسلمانان ..عاشورایی مرام خواهد افتاد. هاشمی ...می داند که مردم لحظه به لحظه منتظر صدور حکم خدایند. ای قاضی القضات کشور تو خود بکن آنچه را که حکم خدا می‌دانی و هیچ خوفی به دل راه مده که دل قاطبه‌ی اهل ایمان و اسلام را خشنود خواهید ساخت، و همگان را به آینده نظام اسلامی امیدوارتر …
بصیر
خدارا شکر احمدی نژادبه اشتباه خودش اعتراف کرد....
شناس
آقای احمدی نژآد توضیحی رو به برخی نزدیکانشان در نهاد دادند و مسئله امنیتی بود و هیچ ربطی به شایعات نداشت تحقیق کنید تا روشن شوید
جویای حق
1.اولا احمدی نژاد به هیچ وجه از رحیمی اعلام برائت نکرد می توانید بیانیه ایشون رو بخونید
2.ثانیا آقای رحیمی در این نامه که به ظاهر علیه احمدی نژآداست به همه ثابت کرد که علت محکومیت وی چه بوده است .بخش دوم نامه بیش از هر چیز موجب ناراحتی اصولگرایان شد
Iran, Islamic Republic of
ثابت نکرد. ادعا کرد. فرق میکنه.
مجتبی
ما به دکتر میگفتیم پاش بیافته نفوذی های هاشمی در دولتت همه چیزو بر سرت تو خراب مبکنن باور نمی کرد وگفت خط قرمز
ما منتظر دومیش هستیم؟!
الهام
ای کاش اصول گراها هم مثل احمدی نژاد 11 روز خونه نشین میشدن ولی یک دهم احمدی نژاد مطیع و فرمانبردار آقا بودن...
ای کاش...
vahid__taghavi وحید تقوی
اگر کارهایی که احمدی نژاد گفته خیانت به ملت بوده وانجام دادی اینم یه جرم شماست...
هاهاها پایان احمدی نژاد
Iran, Islamic Republic of
فقط اطرافیا محمود میدونن چه .. بوده.. خداوکیلی موندم رو چه حساب هنوز یه عده هنوز دلباختشن؟ اگه فقط رو حساب حرفاش علیه آمریکا و اسرائیله، رهبر کره شمالی که از این دو آتیشه تره
Iran, Islamic Republic of
آخرشو خوب اومدی
موندی هنوز ناراحتی لرز گرفتی خوب به جهنم برور جهنم یه جای خوبی برای خودت پیداکن
بابا نگو اینطوری دلمون سوخت
بابا چه ربطی داره به خانواده مگه اون موقع که با شیتیل سروکار داشتی این حرف ها رو می زدی؟
Romania
....
حالا که ابراز برائت کرد نمیشه ببخشیدش؟!
کلا تریپ این محمود آقا اینطور یاست خلق و خوی واقعیش اینطوریه
می زنه زیرش
مهدی
واقعا از بازی سیاست در عجبم ؟! فروش آبروی برادر مسلمان به چه قیمتی ؟! چه راحت دیگران رو پله ترقی خودمون می کنیم ؟! از این داستان درس بزرگی گرفتم و اون اینکه در صحنه کثیف سیاست هیچ حرف و سخنی رو چشم بسته قبول نکنم و در مورد دیگران زود قضاوت نکنم .
انتظاری از این نیست
دورانیه دوووورانیه
فقط در این دوران می شه از این نامه ها بیاد بیرون آره داداااااش
Canada
کسانی که بخوان از توی حلقه قدرت مافیایی بیان بیرون و اطلاعتشون رو بخوان در اختیار دولت دکتر احمدی نژاد بذارن و به مردم خدمت کنن، مال هر حزب و گروهی که باشند، سرنوشت پر از رنج و دردی در این دنیا در انتظارشون خواهد بود. بیاد دارید چه بر سر مرحوم کردان و خانواده شون اومد؟ یادتون هست سر آقای ملکزاده و آقای مرتضوی چی اومد؟ اصلاً آقای جوانفکر که یک انسان فرهنگی با تجربه.. دیدید چه بلایی سرش آوردند؟
آدم شاید بتونه زندان بره، ...اما بلایی که به سر خانوادش میارن رو چکار کنه؟! آقای رحیمی اگر اون حرفهارو در مورد دکتر احمدی نژاد در این نامه نمیزد، آیا این نامه در سراسر کشور پخش میشد.
دکتر احمدی نژاد بوضوح گفتن که در طول خدمت ایشون در دولت دکتر احمدی نژاد هیچ تخلفی از ایشون ندیدند و بوضوح گفتند که این مخالفتها با آقای رحیمی در این چند سال اخیر بخاطر چی بوده؟
از دکتر احمدی نژاد بخاطر انتصاب آقای رحیمی، از طرف مجلس اصولگرا و حتی و فراکسیون اقلیت مجلس تجلیل به عمل اومد. این تخلف اگر فرضاً وجود هم داشته باشه که مربوط به قبل از دولت دکتر احمدی نژاد هست، پس چطور اونموقع خبر نداشتند؟ چطور مدرک تحصیلی مرحوم کردان که یک دکترای افتخاری بود و به اندازه یک کاغذ پاره ارزش نداشت، تا قبل از دکتراحمدی نژاد این مدرک مهم نبود، اما وقتی اطلاعتش رو در اختیار دکتر احمدی نژاد قرار داد، به یکباره، مدرک افتخاری بی ارزش، اینقدر مهم شد!

الانم مشخصه که مذاکرات شکست خورده، اورانیومهااکسید شدن، نفت رو به ۴۵ دلار رسوندیم، هر چی هم غربیها خواستند بهشون دادیم. الانم باید بیایم سراغ دکتر احمدی نژاد و یارانش که دیگه هیچ صدای مخالفی از مردم شنیده نشه. این روزها از ۳ سال قبل قابل پیش بینی بود. فقط خدا به دادمون برسه.
Iran, Islamic Republic of
عزیزم احمدی نژاد تنها رییس جمهوری بود که کاری کرد که رهبر در موردش گفت هم غیر قانونی بود و هم غیر اخلاقی بود و هم غیر شرعی بود و هم تضییع حقوق مردم. تنها رییس جمهوری بود که حکم رهبری رو زمین گذاشت و وقتی صدا و سیما حکم رو پخش کرد 11 روز قهر کرد و رفت خونه نشست. تنها رییس جمهوری بود که در تأیید حرف مشایی گفت ما با مردم اسراییل دوست هستیم و رهبر مجبور شد در نماز جمعه بگوید که این حرف غلطی است. حالا قضیه رحیمی و مشایی و مرتضوی و بابک زنجانی و کردان و 800 میلیارد دلار پول نفت و ... به کنار
Iran, Islamic Republic of
البته تنها رئیس جمهوری هم بود که...
سید سادات
دامت تاییداته... همین
حزب اللهی واقعی بیداره. ارتش یک میلیونی سید خراسانی بیداره. حالا شما اسمون ریسمون کن
یا مهدی ع
mohammad
دمت گرم دادش، صبح با نشاطی رو با این حرفا ردیف کردی
ایکاش ادامه میدادی، حیف که زود فرمایشاتتون رو تموم کردید
Norway
شما مثل اینکه عنایت ندارید این کسانی که نام بردید چه کرده اند ؟ بنده اصلا موافق فکر دولت فعلی نیستم لیکن بی توجهی و توجیهات شما برایم بسیار سنگین است . می دانم که برخی از ما نیت بدی هم ندارید امیدوارم عنایت بیشتری داشته باشید . بقدر کافی دشمن داریم امیدوارم دوستان دوست تر شوند که بشدن بیکدیگر نیاز داریم .
فرقه ی احمدی نژاد_مشایی از حیث اخلاق, رفتار , تفکر ,... تعصب و... در امتداد فرقه ی ......!؟
Iran, Islamic Republic of
مشخصه مذاکرات شکست خورده؟ شما از آینده خبر میدی؟ شما هم بااون سروش آسمانی در ارتباطی؟ نفت رو به 45 دلار رسوندیم؟ کی یعنی ایران رسوند؟ شما خبرها رو از کجا میخونی برادر؟ عربستان هم که هیچکاره بوده پس.
امیر
80 ملیون نفر چوب لجبازیا این آقارو خوردند
بنظرم این نامه مشکوکه!
چقدر شما باهوشی
سیاست همان کثافت نیست؟
بستگی به نیت داره
عباسعلی
...!شاید رحیمی راست بگه!
صدردصد از بس که مظلومه دارن حقشو میخورن!!!
همتون آبرو.. بردین ...
نوید
امام حق داشت بترسه مملکت به دست نااهل ها بیفته!
آره فقط شما اصولگرایان و اصلاح طلبان اهلید و باقی نا اهل
حسین
.... پاکدستا باشن!
حسن هادی
این تازه اول افشاگریهاست اقای بگم بگم

گهی زین به پشت گهی پشت به زین
احتمالا یا تحت فشاره یا ....
وگرنه به گفته شما احمدی نژاد در جکم قوه قضاییه در مورد رحیمی تعلل ایجاد کرده. پس رحیمی از چی ناراحته؟
شاید پس فردا هم مرتضوی بیاد بگه قتل های کهریزک کار احمدی نژاد بوده!؟
...
به موضوعات با دقت نگاه کنید برادر
نگاه دقیقم را اینا سانسور کردن
ما به دکتر احمدی نژاد دلاور اعتماد کامل داریم و رحیمی نمیتواند با این حرفها دکتر را تخریب نماید.
Iran, Islamic Republic of
خوش به حالت
Iran, Islamic Republic of
.... اصلی احمدی نژاده و بس !!
محمد
Russian Federation
همين شماها اين مملكتو به اين وضع انداختين دلاور جان
Iran, Islamic Republic of
شرمنده که اینطوری میگم ولی
.........
به کسی اعتماد داری که 11 روز ....
رحیمی احمدی نژاد خراب نکرده که
گفته اون پول رو اصولگراها بردن!!!!!!!!!!!!!!!!!
اگر دکتر احمدی نژاد 2 تا رفیق مثل رحیمی داشته باشد دیگر احتیاجی به دشمن ندارد !
سید
آقای احمدی نژاد عادت دارند برای پیشبرد اهدافه سیاسیش دوستان نزدیکشو قربانی کند مثل مشایی که الان که میبینه با مشایی که پشت سرش نماز میخوند نمیشه به اهداف سیاسیش برسه گذاشتش کنار
واقعا که این سیاست و قدرت کثیفه
اشتباه نکن برادر
حرف های رحیمی در مورد جنگ اصلاح طلبان و اصولگرایان، قربانیانش و فشار بر خانواده اش را هم شنیدید؟
احتمالا سنگگ 2000 هزار تومنی کر و کورمون کرده!

نمیدونم رحیمی در چه شرایطی این نامه را نوشته اما خیلی خوب رابطه یکشنبه سیاه و حکم امروزش را بیان کرده.
ستارخان
رحیمی با زیرکی تمام ، لایحه دفاعیه خود را از این طریق و از طریق رسانه های اصولگرا و اصلاح طلب منتشر کرد.
آفرین بر این هوش و ذکاوت
منتظر
یعنی فقط از نظر تو خوشم اومد
رحیمی جون احمدی نامردیه که ..... رحم نکرد به تو رحم بکنه؟نه...به تو رحم بکنه؟
و این مردان دولتی بودند که در سال 84 و 88 با شعار مبارزه علیه فساد رای مردم را جمع کرد
کسی بود که می گفت بنده در سال 88 می گفت ...
واقعا سنگ احمدی نژاد و مشایی و رحیمی را اگر گروه و جناحی به سینه زند خسر الدنیا و الاخره است!
Serbia
در اینکه احمدی نژارد برخوردهایی به دور از تقوی داشت شکی نیست اما در کشور هرکس خلاف قانوی مرتکب شود باید جواب دهد هرچند بعضی ها استثنا هستند اما کماکان فصل الخطاب قانون است و آقای رحیمی حتی با فرض دستور ازشخص احمدی نژاد عقل داشته و باید حساب روزهای پاسخگویی حد اقل در قیامت را می کردند!
بالخره احمدی نژاد از نطر شما باید چی کار بکنه؟
حکم قوه قضاییه را بپذیره یا نپذیره؟!
اللهم اشغل ظالمين بالظالمين. در بى معرفت بودن تيم احمدى نژاد و منفعت طلبى اينها كه شكى نيست. منتظر محاكمه رئيس دولت پاكدست هستيم انشالله
تو برو سطل آشغالت رو آتیش بزن
آقای احمدی‌نژاد آبان ماه سال ۱۳۹۰ ضمن حمایت از آقای رحیمی گفته بود: «من به رهبری هم گفته‌ام که اگر ثابت شود که رحیمی حتی یک ریال هم اختلاس کرده من به تلویزیون آمده و ضمن عذرخواهی اعلام می‌کنم که شایستگی این سمت را ندارم.
علیباز
France
حاج محمود جان اومدی کامنت گذاشتی؟
سید
انگار نه انگار دادگاه واسش حکم داده یه جور نوشته انگار پیغمبر زادست و کاملا زیراب احمدی نژاد و زده به نفع کی ؟
یعنی کسی که دخترش گریه می کنه نباید به فساد های اقتصادیش که اتفاقا رنگارنگ هم هست رسیدگی بشه؟
ستاره
آقای رحیمی هرکس خربزه میخوره پای لرزش هم باید وایسته عالم و آدم میدونند که تو از هم پالکی های ه....هستی و این نامه ای که نوشته اند و به تو داده اند ...
عبد
زنده باد احمدی نژاد که با احدی رفاقت بازی نداره
چرا توقع داشتی بعد از محکومیتت احمدی نژاد ازت دفاع کنه؟ چوب مفاسد اقتصادی خودت میخوری نه احمدی نژاد احمدی نژاد فردی متدین و صالح و پاک دست می باشد
نخیر آقای احمدی نژاد داره برای آینده جاده رو صاف میکنه وگرنه بخاطر رضای خدا سکوت میکرد خیلی بهتر بود نه اینکه با این نامه تف سر بالا بشه رحیمی!!اگر چه منتشر نمیکنی
باران
ای جانـــــــــــــــم، رو کنید دست هم رو، به به، چه لذتـــــــــــــــــــــــــــــــــــــی .... جهان روزی تو هم میشه ان شااله !!!
بنده خدا روزی جهان افشاگری های وقت این آقایون بوده که همین شما تندروهای افراطی که الان این نظرات رو می زارید جهان نیوز رو متهم به دروغگویی می کردید؟
یادتونه سال 90؟
احمد
رحیمی بسوی آشیانه هاشمی پرواز می کند و در برابرش توبه نامه می خواند .
مصطفی
8 سال از بهترین دوران زندگی مان را با خرج کردن از امام زمان سوزاندند
علي
خطاب به اقاي رحيمي :برادر اين مواردي را كه ذكر كردي همون موقع زسانه هاي معاند در روزنامه ها و سايتاشون مي گفتن و اقاي احمدي نژاد چوبشم خورد در ان زمان و الان به دست دوست و دشمن پس با اين كاراتون نمي تونيين كار خودتونو توجيح كنين عدالت براي همه ست چه شما باشين چه رفسنجاني چه خاتمي چه احمدي نژاد وچه مديران ديگر...
صفر سوخته سرائی اصل
یادش بخیر
یادمه احمد توکلی که انصافا در پاکدستی و دوری از فساد اقتصادی کارش حرف نداره اون موقع تو سایتش این حرفارو می زد اما همین آقای رحیمی اومد تو میدون و شروع کرد با رسانه های اجاره ای خودش و دولت وقت به دکتر توکلی تهمت فساد زدن اونم با بچه بازی و دور از مردونگی و دم به ساعت از این و اون شکایت می کرد.حالا ورق برگشت و روسیاه واقعی معلوم شد
آقای رحیمی اینم داشته باش که بهرام که گور می گرفتی همه عمر دیدی که چکونه گور بهرام گرفت؟
پس این بود جریان
آفرین با چه ترفندی تونست متن دفاعیه اش را منتشر کنه.
حالا حرفاش را تایید میکنید یا نه؟
مگر اینکه در این مسائل آفرین بگیره
سید
حقیقتا حرفاش به دلم نشست
saber
Iran, Islamic Republic of
این جابر ابدالی که به زندان محکوم شده ، چطور میشه که دیوان تاییدش کنه؟
پته های همدیگر رو بریزید روی آب تا مردم بفهمند چه کسانی 8 سال کشور رو به مرز نابودی رساندند
با نظر ت موافقم البته تو این دوره هم قطعا بدتر خواهد بود
آه فدایت شوم که جگرم را سوزاندی
مجیداعتمادی
انتصاب مسئله دار این عوارض را هم دارد ومعاون اولی جایگاه مهمی است الان هم خوب است مصوباتی که در دولت یازدهم توسط معاون اول ابلاغ میگردد بررسی شود بعضا هکتارها زمین دولتی به دوستانشان هدیه داده شده است
و مسئولیت مستقیم این انتصاب با شخص رئیس جمهوروقت است
بابا اگر اینطوریه پس چرا 5سال و 91 روز محکوم شدی؟
جالبه ایلنا!!!
موسوی
تو حدیث مفصل بخوان از این مجمل !!
ای داد بیداد از این دوران وانفسا
جالب شد
ولی خداییش احمدی نژاد فقط به فکر منافع خودشه به وقتش برسه به خاطر تطهیر خودش از نزدیک ترین آدمهای دورو اطرافش می گذره
احمدی نژاد به فکر منافع خودش نیست اما به تنها چیزی که فکر نمی کنه منافع نظام...
Iran, Islamic Republic of
در مصاحبه ای که گفته بودیدتاآقای احمدی نژادریس جمهوراست من معاون اول هستم رانمیتوانیم فراموش کنیم.
هادی
جهان ...
این چه سیاست .. که در پیش گرفتی
...
من از وزیر کار عاجزانه خواهش می کنم که بازنشستگی این ... رو راه بندازه. داره از گشنگی می میره بیچاره!!!
مهدی
یعنی میگین احمدی نژاد باید از تخلفات اثبات شده رحیمی حمایت می کرد...اگر قرار بود احمدی نژاد از کسی بترسه و باج بده امروز اینقدر مورد حمله نبود...درود بر احمدی نژاد
احمدی نژاد هم /... نیست با این همه اشکالات من نمیدونم چرا شما باز از او دفاع می کنید
محمد
بابا جان به خدا خال گم شدیم کی راست میگه کی دروغ میگه
علیرضا
این نامه دقیقا مظلوم نمایی و فرار به جلو است
خداکند رحیمی خراب تر از این نکند اوضاع را
نترس از تو اسمی نمیاره
آقای رحیمی مردم را نادان فرض کرده است و در نامه اش نوشته مطالبی که علیه ایشان مطرح شده تبلیغات و هیاهوی رسانه ای است پس مراحل سه گانه رسیدگی در دادگاه بدوی و تجدید نظر و دیوان عالی چیست ؟ یعنی در دادگاههای مختلف همه قضات اشتباه کرده اند و شما را بدلایل واهی محکوم کرده اند بنظر میرسد خود این نامه بعنوان توهین به قوه قضائیه و شعور ملت باید سند مجرمیت رحیمی تلقی شده و او را مجددا" محاکمه کنند برای نوشتن این نامه سراسر کذب .
Iran, Islamic Republic of
برای مسئولین رده ی بالای نظام مطابق قانون تشکیل دادگاه های عمومی و انقلاب دادگاه بدوی برگزار نمیشود. بلکه دادگاه کیفری استان و سپس برای تجدید نظر خواهی میرود دیوان عالی کشور. البته من با نظر شما موافقم
محمد
این میشه محاکمه مضاعف و از نظر بین المللی غیر قانونی است
علی
Iran, Islamic Republic of
جهان نیوز .به کامنتای اوندورت نگاهی بندازی بد نیست ..
Iran, Islamic Republic of
نامه نگاری به کسی که مسئولیتی در نظام نداره و کاری از دستش بر نمیاد چه معنی داره؟ نکنه باید اینها را می نوشته تا به عنوان توبه ازش پذیرفته بشه و احیانا مورد تخفیف یا عفو قرار بگیره!
Iran, Islamic Republic of
برخی دوستان که تا دیروز دزد بودن رحیمی را تو سر احمدی نژاد میزدند حالا نمیدونم چی شده یه دفه به اعترافات یه دزد و غارتگر بیت المال انقدر استناد می کنند!!!!؟
عین سین
Iran, Islamic Republic of
پرونده قاضی داره وبراساس مستندات حکم داده وآقای رحیمی هم حقوق خوانده ومی دونه مباشر در تخلف وآمر و یا......چه جایگاهی دارتد وچه حکمی و.....امادوستان عزیزما هم درقضاوت هاباید1-واقع بین و2- منصف و3-به دور از جو شانتاژوحب وبغض باشیم تا خدای نکرده چیزی نگیم که بعدا گرفتار بشیم
Iran, Islamic Republic of
یاد نامه ای که کرباسچی در زمانی محکوم شدنش به آقای هاشمی نوشته شده بود افتادم
آنموقع که در کابینه اش بودید این حرفها را بیان نکردید الان که دزدی هایت بر ملت معلوم و مشخص گردید بیان می کنید. یعنی اینکه تمام تقصیرها بر گردن اوست نه شما. هر کسی که از بیت المال دزدی کند باید محاکمه و رسوا شود و عاقبت این افراد جز زندان جایی نیست می خواهد از هر گروه که باشد. موقع خوردن بیت المال به این فکر می کردید یا نه یادتان رفت که حق بیت المال است. چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نکته جالبش اینه که یه نفر بلند شده 170 نماینده مجلس رو با دادن هزینه تبلیغاتشون خریده بدجوری هم خریده!!!
حالا تازه آدم میفهمه چرا از مجلس کاری بر نمیاد!!
جالبتر این است که با اون 170 رشوه گیرنده برخور نمیشه فقط با رشوه دهنده برخور شده!
دارانی
جهان باز هم با دست پاچگی وذوق زدگی تا یک مطلبی علیه احمدی نژاد دید منتشر کرد.با این تفکر که وقت را غنیمت دان آن قدر که بتوانی.
الهام
جهان جان تا وقتی بر ضد احمدی نژاد تیتر بزنی هیچ وقت سایتت فیلتر نمیشه پس بزن که راه درست را تو میری ...
کسانی هم که به نظرها مثبت و منفی میدن که از نظر تو منحرف هستند
Iran, Islamic Republic of
فرار رو به جلو
.... به قول ضرب المثل ایرانی گربه دستش به گوشت نمی رسید می گفت که بو می ده....
علی
ایا یازده روز خانه نشینی احمدی نژاد جزو گناهان کبیرست....
....
حالم بهم میخوره از اینهمه...مبارک اقایان ...
علی
ایا یازده روز خانه نشینی احمدی نژاد جزو گناهان کبیرست ...
با سلام
باز هم یکی از نشانه های مظلومیت دولت نهم و دهم همین رسیدگی سریع به جرایم معاون اول این دولت مردمی است مگر اختلاس ،ارتشاع و رشوه حواری و رانت بازی خاص این دولت بود آیا در دولت یازدهم و دولتهای قبل از آن این اتفاقات صورت نگرفت ....
قریشی
کاری که برای خدا نباشه آخرش این است.

از عالم سياست يا در ره رياست مردانگي بدور است زنهار دل نبندي
ماهي به آب زنده ست، بعضي به خالي بندي

من شــنيدم با ســياســيون نبايــد زد قــــــدم
گر چنين شـد مي فروشندت به اندك مايه‌اي

با آدمای سیاسی سلام و نامه تمام
غلامتم چو بگویی سربع بفروشند
مهدی
Iran, Islamic Republic of
تبعیض چقدر؟
ای کاش تاریخ به عقب برگرده و تخلفات فوق بزرگی که در دوران سازندگی و اصلاحات انجام شده و اون موقع با توهم "به ضرر انقلاب بودن" جرأت برملا کردن و پیگیریش رو نداشتن، همینطور پیگیری و افشا می شد تا ملت بدونن فساد رحیمی پیش اونا مثال کاه و کوهه!
....
Iran, Islamic Republic of
اسامی 170 نماینده را اعلام کنید .
افشاگری های جهان نیوز و الف بالاخره دم خروس رحیمی و احمدی نژاد رو زد بیرون
دم خروس اسامی 170 نماینده است...
خود کرده را تدبیر نیست .
Iran, Islamic Republic of
هر چه بدبختی و مصیبت در این مملکت داریم زیر سر این .. است .
Iran, Islamic Republic of
چیزی که عوض داره گله نداره آقای رحیمی
مجید مجد
آقای رحیمی یادته سال 90 قدرت داشتی و به هیچ خبرنگاری رحم نمی کردی تا حرف می زدند شکایت می کردی؟
بهرام که گور می گرفتی همه عمر دیدی که چگونه گور بهرام گرفت؟
Iran, Islamic Republic of
فرار با سرعت بالا
اصغر
....روسیاهیش ماند برای دولت پاکدستان ...
همه چیزاشو ول کنید....اقایی که یک میلیارد دویست کمک میکنه از حساب شخصیش در عوضش چه از نماینده ها میخواد///
اگر این سنگ روی مدیران کشور رو بردارن بوی تعفن فساد مالی و دست درازی به بیت المال تا چین و امریکا میره...
علی
من فرزند شهید که شش ماهه بودم پدرم شربت شهادت نوشید ویک عمویم ودایی ام در راه وطن شهید شده اند و در عمرم نتوانسته ام محبت پدری را ببینم و در این سالها خون دل خوردن مادرم ومرحوم مادر بزرگهایم رادیده ام در این دنیا نمی توانم ولی در آن دنیا در پل صراط جلو شما و احمدی نزاد و170 نماینده مجلس و آنهایی که از شما حمایت کردند ویا فسادهای شما رامی دانستند ولی برخورد نمی کردند را می گیرم.
ماشالله. گویا در دولت احمدی نژاد کم بهت رسیده
Iran, Islamic Republic of
به شما ولی خوب رسیده گویا
نه. ما هیچ حقوقی از هیچ ارگانی نمیگیریم. ادعای طلبکاری هم نداریم
United Kingdom
از علم پدر پسر چه حاصل . مگه کنکور که شما خانواده های شهدا تقی به توقی بخوره پای این شهدا را که در راه خدا کشته شدند وسط می کشید خجالت بکشید خودتان باشید حالم بهم خورد از این ادبیات
Iran, Islamic Republic of
پاک ترین دولت = ....... ترین دولت کجاست ...
یادش بخیر، زمانی این آقا و آقا محمود سوگلی... بودند، ببینید الان تو سایتشون چه تیتری زدند
از حوزه علمیه قم
United States
و این سرانجام عبرت آموز عده ای است که با سرنوشت یک کشور مظلوم بازی کردند ...
حسين
... قوه قضاييه كه به جرايم با تاخير چند ساله رسيدگي مي كند...
احمدي باي باي.
سروش آسماني اسم كيه؟
احتمالا اسم متهمان کرسنت است. همونایی که الان با تایید مجلس وزیر شدن
این به خاطر افشاگری احمدی نژاد برای خاندان.... هاست زود قضاوت نکنید
من کاری به سیاست و بازی هاش ندارم....ما مسلمونیم.....
علی محمد نصیری معمولان لرستان
واقعا برایش دلم سوخت،کاش راهی برای برائت اش وجود داشت،وقتی بابزرگی این شود....بزرگان سرمایه اند
mohsen
دوستان نامه رو چندباربادقت بخونید این نامه پراست ازکد ورمز و معلومه کجا رو نشانه گرفته
جهان خودش متوجه شده
فعلا 3بر0 به سودجریان احمدی نژاد
احسنت بر شما
قسمت اولش یه سری اتهام تکرازی به احمدی نژاده که حتی خواجه حافظ شیرازی هم این اتهامات نخ نماشده رو می دونه
ولی قسمت دوم کمی هزمش برای مخالفاناحمدی نژاد مشکله .
Saeid
Iran, Islamic Republic of
جتالبه، جهان برای کوبیدن احمدی نژاد، حاضر تریبون سایت اصلاح طلب شود. می دونم که این پیام منو نمیزارد ولی فقط احمدی نژادو بس
برادر عزیز تنها موضوعی که اصلاح طلب و اصولگرا در ان اتفاق نظر دارند تخریب ان مرد بزرگ است چون وجود ان مرد منافع دنیای این دو گروه را منهدم میکند.
الهام
ناز نفست عزیز
فقط احمدی نژاد
هادی
....
ماه پشت ابر نمیمونه!
Iran, Islamic Republic of
دم اون 170 کاندیدای نمایندگی مجلس گرم که پولها رو گرفتن و خرج کردن، الان هم کسی کاری به کارشون نداره ...
هر کسی از این نامه یه نتیجه گرفته....
عجب شعری سروده شاعر ! هنوز کار می کنه !

گر حکم شود که مست گیرند..........
در شهر هر آنچه هست گیرند...........

بگرد دنبال پرتغال فروش ! ............................
Iran, Islamic Republic of
داستان داره جالب می شه
با سلام
..نامه رو کامل منتشر کنید....
Iran, Islamic Republic of
به به دولت پاااک و عدالت
حسن
Iran, Islamic Republic of
الهم اشعل الظالمین بالظالمین و......
طهورا
Iran, Islamic Republic of
تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل
Iran, Islamic Republic of
چشم اصولگرایان روشن ... ..
Iran, Islamic Republic of
این کاری که آقای رحیمی کرده سناریوئی است که آقای ه... برای این دوتا طراحی کرده
آهاااای مردم از ه.... غافل نشیییید ....
فقط خدا ماجرا رو میدونه
بد بخت
والله ما که ساده ایم هر که هرچی بگه باور می کنیم اما خدا از دزدای بیت المال نگذره
فراری نبود که
سیستانی
یعنی به همین سادگی اقای رحیمی محاکمه ومحکوم شدند؟باورکردنی نیست که اقای رحیمی باهمان چندسطراخری که نگاشته اند،طعمه جریان سازی شده باشند!؟گلایه اقای رحیمی ازاقای احمدی نژاد،تقریبا شبیه گلایه اقای کرباسچی ازاقای هاشمی است!ایشان بازیرکی افشاگریهایی راهم ازنفوذزیادمشایی برروی افکاراقای احمدی نژادکرده اند!به هرحال،،،فراموش نکنیم که فیل به فیل می مالد،امااین وسط پشه له میشود!روایت داریم به دوطیف نگاه ویژه داشته باشیم.اول:تاجری که ورشکسته شده باشدودوم،حاکمی که عزل وبرکنارشده باشد.کاش همه ماحواسمان به اینده واطرافیانمان باشد!کاش حریم حق وباطل راازبین نمی بردیم وازوسوسه خناسان چشم وگوش بسته نمی شدیم......
United States
کاش میشد برای موسوی و کروبی هم دادگاهی عادلانه برگزار کرد میدونم که خیلی سخته اینکار چون ایجوری خیلیا رسوا میشن
United States
البته احمدی نژادم باید محاکمه بشه چون اون خودش در راس این مفاسد بود
پاک ترین دولت دولتهای نهم و دهم