يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۱
۴
توصیف عجیب دیگری از معاون اول رئیس جمهور

شبیه‌سازی رحیمی از جثه احمدی‌نژاد با استان سمنان!

چهارشنبه ۲۶ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۸:۰۲
کد مطلب: 300028
محمدرضا رحیمی باز هم با یک توصیف غیرمنتظره از احمدی نژاد تمجید کرد.
شبیه‌سازی رحیمی از جثه احمدی‌نژاد با استان سمنان!
به گزارش جهان به نقل از مجله مهر، معاون اول رئیس جمهور که پیش از این جملات عجیبی در مدح احمدی نژاد گفته بود، امروز از آخرین تریبون هایی که در دولت دهم در اختیارش قرار می گیرد استفاده کرد و در جمع مردم حسین آباد کالپوش گفت: استان سمنان همانند احمدی نژاد جثه اش کوچک ولی اراده اش قوی است.

رحیمی در حالی جثه احمدی‌نژاد را با مساحت استان سمنان مقایسه کرده که بر اساس تقسیمات کشوری استان سمنان هفتمین استان بزرگ کشور است و با ۹۷٬۴۹۱۱کیلومتر مربع مساحت، بالاتر از استان‌های پهناوری مثل خراسان، هرمزگان و خوزستان قرار دارد.

به جز کرمان، استان‌های زادگاه همه روسای جمهور پیشین کم مساحت‌تر از استان سمنان هستند. استان یزد، زادگاه سید محمد خاتمی با ۷۳٬۹۴۱کیلومتر مربع مساحت، هشتمین استان بزرگ ایران به حساب می آید، آذربایجان شرقی، زادگاه رهبر معظم انقلاب با ۴۵٬۶۵۰کیلومتر مربع مساحت یازدهمین استان پهناور ایران است، همدان، زادگاه بنی صدر -رئیس‌جمهور مخلوع- با ۱۹٬۳۶۸کیلومتر مربع مساحت از نظر وسعت در رده بیست و سوم استان های پهناور کشور قرار دارد و استان کرمان، زادگاه هاشمی رفسنجانی با مساحت ۱۸۱٬۷۸۵ کیلومتر مربعی اش اولین استان پهناور ایران است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


درود بر هاشمي كه استانش هم پهناورترينه!!!
این خبر شما نشان از مریضی شماست
Latvia
بلحاظ جمعیتی سمنان بسیار کوچک است
به هرحال احمدی نژاد جثه اش کوچک ولی اراده اش بسیار بسیار قویست. آقای روحانی حالا حالاها باید بدود تا به پای احمدی نژاد برسه؛ هرچند که خیلی چشمم آب نمیخوره ...