يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 19 May 2024
 
۰
۸

مایلی کهن از باشگاه پرسپولیس رفت

جمعه ۲۸ مرداد ۱۳۹۰ ساعت ۱۶:۰۳
کد مطلب: 182184
محمد مایلی کهن مدیر فنی باشگاه پرسپولیس به خبرنگار ورزشی برنا گفت: از هواداران عزیز باشگاه پرسپولیس تشکر می کنم. همچنین از آقای حبیب کاشانی که در این مدت بنده را تحمل کردند، اما احساس می کنم که حضورم در این مجموعه مزاحمت ایجاد می کند؛ لذا دیگر در باشگاه پرسپولیس فعالیتی نخواهم داشت.

وی در ادامه گفت: جدایی ام از پرسپولیس دلایل مختلفی دارد که با اصولم مرتبط می‌شود. بنده اگر احساس کنم که در جایی مفید نیستم، پستی را اشغال نمی کنم و لذا کنار می روم تا نفر دیگری این مسوولیت را عهده دار شود.

مایلی کهن اظهار داشت: پرسپولیس را بیشتر از خودم دوست دارم؛ لذا با کناره گیری از این مجموعه به مزاحمت های خود پایان می دهم.

لازم به ذکر است مایلی کهن در گفت و گویی تفصیلی و جنجالی با خبرگزاری برنا به دلایل جدایی خود و همچنین موضوعات مختلف اشاره کرده که متن آن فردا(شنبه) منتشر خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
به امید روزی که کاشانی و استیلی نیز بروند
Iran, Islamic Republic of
چه بهترکه رفت.کم کم ازحاشیه های پرسپولیس کاسته میشود.
آقاي مائلي کهن غالبا از همه ناراضي است، انسان اينقدر مغرور
Iran, Islamic Republic of
آقاي مايلي كهن قدرش از پرسپوليس و استقلال بيشتر است ما دوستش داريم باعث افتخار ايران در سال 98 بود
آقایان کاشانی واستیلی ببینند.یاد بگیرند وبدانند که اونی که باید میرفت آنها بودند که به هیچ عنوان از خانواده پرسپولیس نیستند .کسی که 14سال برای این تیم زحمت کشیده باید بره وکسیکه 5سال بازی کرده میشه قدیمی پرسپولیس
Iran, Islamic Republic of
اشتباه تیمهای ایرانی اینکه هرسال بازیکن ومربی تیم راعوض میکنند اگه پرسپولیس سرمربی و بازیکنان خودشو حفظ می کردبهتر از اینها نتیجه می گرفت مایلی کهن هر جا بره حاشیه درست می کنه پرسپولیس قدرعلی کریمیو بدونه وگرنه...
Iran, Islamic Republic of
به عشق مايلي پرسپوليسي بودم هرجا بره اونجاييم
چه جالب .. آقا گفته اگه تیم نتیجه نگیره می رم... خب تو داری پول میگیری که تیم نتیجه بگیره پس تو چه کاره ای؟
تو قراره کاری بکنی که تیم نتیجه بگیره.... این آقا اون سال تو تیم ملی هم همین گند رو زد که به بحرین باختیم و داغ جام جهانی به دلمون موند..