شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۱۱
۱۲۸

توصیه رادیو فردا به خاتمی: نظام آلزایمر نگرفته، کنار سبزها بمان!

چهارشنبه ۲۶ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۱۱
کد مطلب: 380652
سایت رادیو فردا - وابسته به سازمان سیا - در تحلیلی با اشاره به سوابق خاتمی به خصوص پس از انتخابات سال ۸۸ تلاش‌گاه و بیگاه وی برای کسب جایگاه درون نظام جمهوری ‌اسلامی را بی‌اثر دانسته و به وی توصیه کرده است مانند گذشته در کنار جنبش سبز (فتنه۸۸) باقی بماند.
توصیه رادیو فردا به خاتمی: نظام آلزایمر نگرفته، کنار سبزها بمان!
به گزارش جهان، سایت رادیو فردا نوشته است؛ با این پرونده سنگین، خاتمی نباید توقع داشته باشد برای بازگشت به قدرت چراغ سبز نشانش دهند.

این سایت، بخش‌هایی از مواضع، اظهارات و‌ نامه‌های خاتمی در دوران فتنه را بازنشر داده و از جمله آورده است؛ «خاتمی در اظهارنظری تند حتی تاکید کرد: «اگر این فضای مسموم تبلیغاتی و امنیتی ادامه پیدا کند با توجه به آنچه انجام گرفت و یک‌طرفه اعلام شد باید بگوییم کودتای مخملین، علیه مردم و جمهوریت نظام صورت گرفته ‌است.» ... او در اظهارنظر مهم دیگری، «برگزاری همه‌پرسی» توسط «نهادهای بی‌طرف» را «تنها راه برون‌رفت نظام از بحران» ارزیابی کرده بود. افزون بر اینها، خاتمی در نقدی معنادار که یادآور ارزیابی مشهور آیت‌الله منتظری بود، گفته بود: «مسائل غیرقانونی و غیرشرعی که در جریان بازداشت‌های اخیر و سپس در زمان نگهداری زندانیان رخ داده نه تنها جمهوریت نظام را خدشه‌دار کرده، بلکه اسلامیت نظام را هم مورد تردید قرار داده ‌است.» رئیس جمهور پیشین ایران همچنین در نامه‌ای سرگشاده که همراه با تعدادی از شخصیت‌های سیاسی خطاب به مراجع تقلید منتشر شد از «اشاعه بیدادگری در نظام جمهوری اسلامی» انتقاد، و به «برخوردهای خشونت‌بار و استفاده از شیوه‌های بازجویی» که به گفته او «یادآور دوران سیاه ستمشاهی است»، اعتراض کرده بود.

خاتمی پس از انتخابات پرمسئله و ابهام ۱۳۸۸ مکرر به دیدار خانواده جان‌باختگان رویدادهای پس از انتخابات رفت؛ آن‌ها را «شهید» خواند و تاکید کرد: «ایرانیان رشید هرگز از خواست‌های به‌حق خود دست بر نخواهند داشت.»»نویسنده رادیو فردا پس از این به برخی تلاش‌های خاتمی در یکی دو سال اخیر اشاره کرده و تاکید می‌کند نظام مواضع و رفتارهای پیشین خاتمی را فراموش نکرده و او نباید انتظار بازگشت به حاکمیت را داشته باشد و بهتر است در جای واقعی خود یعنی کنار فتنه‌گران سبز بماند.
منبع: کیهان
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


مجید مجد
آقای خاتمی یادته زمان ریاست جمهوری شما حتی عرضه نداشتی با دوروبری هات که زیر دستات محسوب می شدن مرز بندی کنی؟ یادته عشقت سفر و سوروس و ملک عبدالله و جین شارپ بود؟ یادته میرحسین موسوی بدبخت بیسواد رو شیر کردی بیاد برای ریاست مهوری تا خودت پشتش قایم شی؟ یادته بعد اون همه فتنه گری به قول خود میر حسین "یخه" موسوی رو نگرفتی که هیچ تشویقش هم کردی؟ یادته با عملکرد ضعیفت در دوره اول ریاست جمهوری در دور دوم برای رای آوردن دست به دامن رای اولی های احساسی شدی؟ یادته به ناموس مردم دست می دادی و از لباس خودت خجالت نمی کشیدی؟ یادته فتنه به پا کردی و دو نفرو فرستادی به حصر و خودت می ری مدرسه موسها می بی نی و صفا می کنی؟ یادته به نظام انگ تقلب زدی ولی خودت رفتی یواشکی به صورت ذلیلانه در شهر دماوند رای دادی؟ یادته با جرج سوروس صهیونیست دیدار کردی؟ یادته مردم فهمیدن وطن فروشی؟ یادته مردم عادی هم فهمیدن شما آدم مستقلی نیستی و گوش و چشمت به دست و دهن امثال ابطحی و مشاوران فراری و ضد انقلابت مثل مهاجرانیه؟ آقای خاتمی به نظر من به حرف این آت و آشغالای غربی گوش کن و سبز بمون چون با این وضعیتت مردم شما را در زباله های منزلشان هم راه نمی دهند چه برسد به قلب هایشان.راستی آقای خاتمی بگم تو سرت برای آینده چی می گذره؟بگم بگم بگم؟ اقای خاتمی من به شما علاقه مند بودم اما خراب کردید بدجوری وا دادید.
سید
Iran, Islamic Republic of
متن سراسر توهین شما به رییس جمهور سابق کشورم باعث تاسف است.
یادتان باشد علیرغم نظر امثال شما خیل عظیمی از مردم خاتمی رو دوست دارند.
شک ندارم خاتمی با بزرگواری هتاکان را میبخشد.
اولا اگه تاریخنگاری توهین محسوب میشه عاشق چه آدمی هستی که در طول تاریخ با کاراش به خودش توهین کرده. دوما اینجا که نوشته بود تحلیل رادیو فرداست که؟ به کیهان و جهان چه ربطی داره؟ خاتمی هم که عادت داره بقیه رو ببخشه؟ هموطناشو فقط عذاب بده
مجید مجد
United States
بابا بگیر هندوانه هارو داره میوفته
چند می گیری مجیز این فتنه گرو می گی؟
جمال الدین
اینا چیزی نمیگیرن
اما تو مطمئنا مفت شرافتت را فروختی
مش مظفر
تو چند فروختی مش جمال؟
زهیر
ببین کیا دارن دم از شرافت میزنن خدایا آدم خندش میگیره
مراد علی
از بازار سید اسماعیل چه خبر آقا مجید
اصغری
آقا مجید جیره گیر خیال میکنه همه مثل خودش مواجب بگیرن
اشغری جیزه رو گرفتی اومدی جیک جیک می کنی ؟
سید
Iran, Islamic Republic of
من مجیز نگفتم برادر.
من از فریب و فسون از سراب میترسم.
سوروس
جهان به خدا حالت تهوع گرفتم عکس این فتنه گر رو تو سایت می بینم ...تو رو به خدا درباره این فتنه گر سوروسی مطلب نزنید ...
کرسنت - فتنه - خاتمی فتنه گر
مرگ بر خات...فتنه گر ...منتظر محاکمه این فتنه گر به خاطر فتنه بزرگ و قرارداد کرسنت هستیم...
توفیقی از قزوین
آمار این خیل عظیم طرفداران را از کجا آوردی؟ بزرگواری اگر از خصلت خاتمی بود به اتهام دروغ تقلب 13 میلیون حکم به لشکر کشی خیابانی نمی داد که خونهایی بریزد و اموالی خسارت ببیند . اگر فهم داشت ،اگر انسانیت داشت ،اگر فرهنگ داشت مثل برخی از کشورهای همسایه(عراق یا افغان) که صاحبان قدرت بنابر حفظ منافع و مصالح کشورشان بدون درگیری کنار رفتند حداقل از فرمایشات رهبر انقلاب مبنی بر پیگیری اعتراضات از کانال قانونی حمایت می کردند . اینا اگر اون خیل عظیمی که شما مدعی آن هستید را پشتوانه داشتند هنوز هم به حمله و آتش افروزی حکم می دادند چرا خود فریبی می کنید؟
مجید مجد
United States
اینا واقعیته بنده خدا
اینکه رفتیم تمام قد دم غرب و آمریکایی های کثیف رو دیدیم و هسته ای را تعلیق کردیم بعد توسط همین اشغالها شدیم محور شرارت این توهین نبود؟ اینکه با صهیونیست ها دیدار می کنیم و همون صهیونیست ها میان برای براندازی نظام برنامه ریزی می کنند توهین نبود؟ اینکه وطن رو حراج می زنیم و تا کمر در برابر یه مشت از خدا بی خبر غربی و آمریکایی خم می شیم این توهین نبود؟ این توهین نیست؟تعریف شما از توهین چیست؟بابا مجیز گویی تا چه حد.خجالت بکشید.آش و با جاش داشتید می فروختید حالا دم از اخلاق و توهین می زنید.خجالت بکشید خجالت
از جهان نیوز خواهش می کنم که نظرات بنده رو انقدر سانسور نکنه و منتشر کنه.خواهش می کنم
کریم شیره ای
احشنت به این بصیرن جناب مجد
محمد مهدی
این کارایی که شما و همفکرات انجان دادین و مملکتو با این همه درآمد نفتی به مرز سقوط کشوندین اونوقت طلبکارم هستین؟ به موقع جواب همه کاراتونو از ملت میگیرن آقا مجید
اونی که مملکت را فلاکت نشوند همفکران شما در فتنه و کرسنت بودند ...
میلاد
خدایا شکرت چهره تابناک خاتمی به رغم دشمنان داخلی و خارجی اش هر روز تابنده تر میشه
سید
Iran, Islamic Republic of
توهین یعنی اینکه به یک آدم هر چه بخواهبد بگویید و مجالی برای دفاع به او ندهید.یعنی خیالپردازیهای کیهان براتون سند بشه و ....
حران
Iran, Islamic Republic of
خیلی از مردم موصل هم برای ابوبکر البغدادی کف و سوت میزنند، و البته بسیاری هم در آلمان و انگلیس و آمریکا و استرالیا با ابوبکر البغدادی بیعت کردند!
خیلی عظیم مردم یعنی شما اقلیت متوهم ؟

بیچاره ها تا کی خودتان را با این اراجیف فریب می دهید ؟
خاتمی فتنه گر در 9 دی به زباله دان فرستاده شد ..دست و پا و زور زیادی ممنوع !
کجاش بزرگوار بود که بزرگوار بماند....
لبیک یا خامنه ای
ببخشید، مثل اینکه قضیه عوض شده. اونی که بزرگواره و میبخشه رهبر این مملکت و مردم هستند که با وجود این همه خیانت از خونش گذشتند. تو هر کشوری، خیانت کار را اعدام میکنند.
ضمنا جهت یادآوری عرض میکنم، بنی صدر هم رییس جمهور این مملکت بود...
فاطمه
یزید و معاویه و شمر و هندجگرخوار هم رو خیلی شیاطیندوست دارن. که چی؟
فاطمه
نظام و دولت و مجلس و قوه قضاییه رو نمی دونم، ولی ما مردم نه فراموش می کنیم، نه می بخشیم
brt
United States
یادته گذشته دور و دراز
روزهای عاشقی روزهای نیاز
تو قشنگتر از همه گلها بودی
تو همون نوای بلبلا بودی
....
مجید مجد
United States
ولی من از این بلبل خیانت، وطن فروشی، محور شرارت، جرج بوش،خوابوندن نطنز،آرزو شدن خریدن گیلاس برای اکثر ملت یادمه
این بلبل سوروسی بد صدا رو سر جاش نشونیدم ...
برادر مجد چقدر دموکرات و اخلاق گرا هستند...!؟
مجید مجد
United States
هرچی باشیم از سطل زباله آتیش زدن و دنباله رو فتنه گر بودن بهتریم.بدوووون شک
کریم شیره ای
داش مجید مجد حرفات درشت هرچی تو گفتی راشته و لی همین خاتمی با این همه عیب و ایراد شرف داره به ...ژیرا این خاتمی هم دشت پخت همین آدمه خاتمی مژلوم ...
آقاي مجد عزيز لياقت شما قرارگرفتن زير همون پرچمي كه از اونجا كامنت گذاشتي. شما اونجا از دل مردمي كه تو ايران هستن خبر نداري. تو از تورم و رشد اقتصادي منفي و بيكاري و چند برابر شدن قيمت ارز و ...مسئولين و ... خبر نداري.لطفا زماني كه اومدي اينجا نظر خودت رو به مردم نسبت بده. ممنون
اصغری
حرفشو باور نکنین خالی بنده این آقا مجید. من خودم چهاراه مولوی بازار سید اسماعیل دیدمش.
تا جایی که ما یاد داریم این شما و سران شما هستند که عاشق آمریکا هستند ...
لبیک یا خامنه ای
ایرونی جماعت اگه گشنه بخوابه، زیر بار حرف زور نمیره. زیر بار یه مشت قلدر زورگیر نمیره. اگه اقتصادمون هم خراب باشه به خودمون مربوطه. آمریکا سگ کی باشه بخواد برای ما تصمیم بگیره؟ اونا تو کسری بودجه شونزده ترلیون دلاری خودشون موندن. حالا میخوان بیان اقتصاد ما رو درست کنن؟ از قدیم گفتن کچل اگه دوایی داشت، سر خودش میمالید
United States
برادر یا خواهر عزیز16:08 این اقای مجدامریکا نیست وبا ID امریکا نظر میده.چون میدونم جهان منتشر نمی کنه راه رای دادن با این پرچم رو نمی گم اما اگه میخوای یاد بگیرید برید تو یکی از دفاتر اموزش کامپیوتر.در ضمن یکی از ترفندهای دشمن اختلاف بین بزرگان نظام است ،که دراین راستا رادیو فردا خوب عمل کرده وبا توجه به اینکه عده ای در ایران انقدر زود گول می خورند که حتی در مجلس نیز به اخبار رادیوهای بیگانه استناد می کنند، دست به این اقدامات می زنند.یاد امام بخیر،ان رهبر اگاه در وصیت نامه سیاسی خود اورده اندکه:هرگاه حرفهای اذناب دشمن در میان شما ملاک عمل قرار گرفت،شکست شما حتمی است.اگر در میان شما اختلافی افتاد خود با تدبر وتدبیر حل کنید ونگذارید دشمن در میان شما رسوخ کند زیرا دشمن همیشه منتظر فرصت است وگاهی با لباس دوست یا دلسوز وارد می شود.!اکنون انسان می تواند درک کند که امام راحل(ره)چگونه این روزها را به عینه دیده بود وچگونه نگران وجود افراد ساده وظاهر بینی بوده اند که با هر ساز دشمن زود به رقص در می ایند.
جواد
درود بر سید خوبی ها و مهرورزی ها محمد خاتمی
اشغری
جواد جان دیگه درود ومورود در مورد این فرد اقافه نمیکنه یک دعای جدید بکن ببینیم چی میشه
رسول00
Iran, Islamic Republic of
حوادث گذشته رو بيخيال ، اگه امريكا و غربي ها رو دشمن ايران قبول داري با تأييد كردن خاتمي توسط اونا بايد به خاتمي و همفكراش شك كني.
آفرين بر آقاي مجد ، بالاخره حرف حق تلخه
مرگ بر خات...
فعلا خودتون رو با این اراجیف دل خوش کنید تندروهای متوهم ...
سيد خوبي ها!!!!!!!!!!!!!!
خيلي آدم شناسي
واقعا برات متاسفم بدجوري تو. جهل مركبي وسرت روزير برف كردي
اين آقا از .... پاينن تره
اصغری
جهان جان از کی تا حالا رادیو فردا برات منبع خبر شده؟
اصغری
مجید جان دلبندم بازم افاضه فیض فرمودی برادر؟ چرا به همه جا چنگ میزنین؟ چرا به سراغ رادیو فردا میرین؟ باور کنین اینا براتون نون و آب نمیشه خاتمی در دل ملت جا داره و با این کارتون محبوبتر میشه اگه شک داری تا انتخابات مجلس صبر کن
بازم توهم زدی اشغری ؟ بازم مصرف کردی و خودت تنها رو ملت فرض کردی ؟
میزان
درود و سلام بر سید محمد خاتمی مرد اخلاق و جوانمردی
کریم شیره ای
احشنت باشگول جان
مرد اخلاق زباله دانی و جوانمرگی !!!
البته اخلاق و جوانمردی با میزان نامیزان شما جلبک های سبز و فتنه گران !!!
علی
Iran, Islamic Republic of
مجید مجد...دوست دارم!!!
حرف بیخودی نزن
آفرین به رادیو فردا عقلش خیلی بیشتر از خاتمی است
میلاد
جفت همن
عقل کجاست؟
آفرین به شما که به همراه جهان نیوز طبق معمول مساوی رادیو فردا شده اید
توفیقی از قزوین
حتما اگر کسی بگوید مقامات اسرائیلی‌ فتنه گران مورد حمایت خاتمی و موسوی وکروبی را سرمایه خود خوانده معنی اش اینه که ان شخص اسرائیلی‌ است!!!؟ منطق,شما اینطوری؟
مهدی
آفرین به شماها که عقلتون سپردین به رادیو فردا
Iran, Islamic Republic of
مرگ بر.....فتنه گر
محمد
... روزی بدجوری پشیمان خواهندشد
تارینه
اینها خیلی وقته که پشیمونن وبه غلط کردن افتادن ازحضور درمیان مردم ومجامع کارگزارها گرفته تا فرستادن نامه فدایت شوم به رهبر.ولی حیف که دیگه تمام پلهای پشت سرشون رو خراب کردن وراه برگشتی برای خودشون نزاشتن.
یوسف
غلطو شماها کردین که مملکتو به ورطه سقوط رسنده بودین
مخصوصا اون غلط فتنه
تارینه
جهان چرا چهره این فتنه گر رو شطرنجی نمیکنی؟
مجید مجد
United States
شما لطفا کاسه داغ تر از آش نشید.
تارینه
دوباره زبون تند وتیزت بکارافتاد؟؟!!!!!
مجید مجد
United States
ای بابااااااااااا
بازم که شما پابرهنه پریدی وسط صحبت های من.اصلا شما چرا درباره نظرات بنده نظر میدی؟من دوست دارم نظر بدم مثل بقیه مخاطبان.
جهان نیوز خواهشا نظرات بنده رو منتشر کن انقدر ردشون نکن.
تارینه
خیلی باخودت درگیریااااااا!!!!!
مثل اینکه شما درباره نظر بنده نظر دادی.
Lao People
اقای مجد و خانم تارینه لطفا اشتی بفرمایید که ما دیگه اینقدر جر و بحث شما رو نبینیم.
بهتره هر کسی نظر خودشو اینجا بنویسه .ممنونم
مجید مجد
United States
من با کسی یعنی با هیچ هموطنی بحث ندارم فقط نظرات خودمو می نویسم ولی بعضی ها عادت دارن همینطوری تو نظرات بنده دخالت کنند.ضمنا همه مثل بنده نیستن که با اسم و شناسنامه حقیقی خودشون نظر بزارن ایشون تا اونجایی که من می دونم مرد هستند نه خانم.
موفق باشید
تارینه
برای بنده اصلاوبه هیچ وجه من الوجوح مهم نیست که شما چه فکری درباره من میکنید ,
... از اسم وماهیت من کاملا مطلع هستند.
نام تارینه هم به معنای یک ساز شبیه به سه تار است .واطلا ربطی به اسم ورسم بنده نداره. در ضمن این حرف شما را نوعی توهین تلقی میکنم وامیدوارم تکرار نشود.
مجید مجد
United States
اما متاسفانه لحنتون مانند آقایونی است که متاسفانه ادب را رعایت نمی کنند.اگر خانم هستید که هیچ.بگذریم.ولی رعایت ادب رای همه لازم است هم آقایون هم خانمها که متاسفانه شما رعایت نمی کنید.
راستی نوشتیداز اسم و ماهیت شما مطلع هستند؟ یعنی چی؟چه افراد و حزب و گروه و جناحی از ماهیت شما مطلعه؟
تا آنجایی که ما می دونیم خانم تارینه خانم هستند و نظراتشون واقعیه از نوع نظراتشون معلومه. ولی درباره شما شک و شبهه زیاد وجود داره.دکتر؟آمریکا؟برکلی؟شما ثابت کنید
مجید مجد
United States
بنده یکی از سرشناس ترین دانشجویان دکترای اقتصاد در دانشگاه کالیفرنیا هستم.می توانید استعلام بگیرید.و در این شهر زندگی می کنم و در حال تحقیق هستم.بنده عبایی از هیچ چیزی ندارم.اما بعضی ها نتونستن بگن جز چه حزب و گروه و جناحی هستن و چه گروهی ایشون رو می شنوسن؟
اصغری
دلبندم عبایی نه ( ابایی ) از یک دانشجوی دکترای کالیفرنیا بعیده مگر اینکه خال بند باشی
United States
اقای دکتر مجد(ابا)درست است نه (عبا) عبا به معنی لباس بلند است که روی همه لباسها پوشیده میشود.
بهلول
بابا، تارينه اكه زنم باشه از خاتمى خيلى مردتره، اصلا دردوبلاش رو سر عمروعاص وشاسلطان حسين ، جرا ؟ جون هرحرف دلو زبونش يكيه ، ولى اونا بوقلمو صفتن هرروز بيه رنكن ،يكى هروقت ميبينه كلاش ديكه بشمنداره فورى با حرفاى يانكى بسند متقاظى شغل از امريكا ميشه !!! يه وقتايى هم شعور ملتو كم ميكيره واداى انقلابى بودن در مياره..... اونيكى هم كه غلام سوروس واراذل بودنش بوشيده نيست ، باز فكر ميكنه مسلمان از يه سوراخ بازم كزيده ميشه
اصغری
مجید جان دلبندم وقتی اینجا پیام میزاری یعنی به دیگران اجازه میدی نظرتو نقد کنند اگه کارت درسته نباید نگران بشی
تارینه
شما اگرنگاهی به سابقه نظرات بنده بیاندازید متوجه میشوید که من با هیچ یک از کاربران سایت جروبحث ویاخصومتی ندارم.درحالی که ایشون باهمه درگیرن وگویاازاین کارلذت میبرند.
مجید مجد
United States
با همه درگیرن یعنی چی؟
این توهین نیست؟
ای بابا بنده فقط نظرمودرباره مطالب می گم.شما چیکار به نظرات بنده داری؟
شما دیگه درباره نظرات بنده نظر نده.ولمون کن
از جهان نیوز هم تشکر می کنم که کلا نظرات ملت رو منتشر می کنه.ولی خواهشمندم در درج نظرات این آقا که با اسم های جعلی سعی در تخریب نظرات افراد انقلابی داره تأمل شود.
درود و سپاس
فاطمه از قم
Germany
اقای مجد باسابقه ای که من از شما وخانم تارینه دارم شک ندارم که ایشون خانم هستند چون روز تولد حضرت معصومه وروز دختر خانم تارینه این روز رو به خودشون وتمام دخترهای ایرانی تبریک گفته بودند.
راستی شما که ادعا میکنیددانشجوی دکتری هستید چطور وقت میکنید روزی حداقل ٣٠تا۴٠تا کامنت که به قول خودتون نصفش هم چاپ نمیشه بنویسین ؟؟؟؟!!!!!!!
مجید مجد
United States
خانم فاطمه از قم!!!! جل الخالق!شما از قم چگونه در کشور آلمان نظر می دهید؟؟؟عجیبه خب در چنین شرایطی لازم نیست که از شخصی دفاع کنید که هویتش.....
Germany
اقای محترم وقتی فیلتر شکن داشته باشید یا پرچم المان یا پرچم انگلیس نمایان میشود.از شما تعجب میکنم که دکتری داریدودر کشور تکنولوژی پیشرفته زندگی میکنید وبه این اطلاعات اولیه اگاه نیستید!!!!!
مجید مجد
United States
عذر بدتر از گناه.ما در آمریکا با عشق به وطن پرچم را در صورت امکان تغییر می دهیم و به پرچم پاک جمهوری اسلامی ایران تغییر می دهیم و شما....
ضمنا این ربطی به سواد نداره همه می دونن ولی سوال اینه چرا اینطوری می شه؟فیلتر شکن دیگه برای چی؟ کار غیر قانونی؟مگه جهان فیلتره که نیاز به فیلتر شکن باشه.متاسفم.اما همه این دلایل کارو سخت تر می کنه برای دفاع اون هم از یه شخصی که هویتش....
Germany
متاسفم فقط همین.
اصغری
مجید جان شما نظر بده ما هم میتونیم رو نظرات نظر بدیم این که گریه نداره دلبندم
مجید مجد
United States
آقای خاتمی مردی با عبای شکلاتی اما دل سپرده غرب و امریکای خونخوار
میثاق
آقا مجید اصلا توهین نمیکنه آخه چقدر خالی بندی آدم تعجب میکنه از رو هم نمیره بشر
میثاق مرادی زنده رودی
حالا احتمالا به این توصیه با جون و دل عمل می کنه
خا عاقبتشو به خیر کنه
دکتر خاتمي کنار نظام بوده و هست. واقعا شما چرا سعي داريد که دافعه داشته باشيد....
ببخشید مثبت دادم هزارتامنفی
مصطفی
ببخشید منفی دادم یک میلیارد مثبت
این بی چاره های سوروسی !
اشتباه مثبت زدم خدایا توبه
Iran, Islamic Republic of
با ادب و احترام
متأسفانه شک خیلی زیادی دارم ایشون خودش رو هنوز جزء نظام بدونه چون قبل از انتخابات 92 خیلی درگوشی میگفتن «اینا» دیگه نمیخوان «ما» باشیم که به وضوح خط صدای آمریکا و بی بی سی فارسی و مهاجرانی و نهضت آزادی و ... هست.
این حرف رهبری که مراقب اخلال دشمن در دستگاه محاسباتی خود باشیم، فقط مربوط به بحث هسته ای و مذاکره آمریکا نیست؛ مربوط به تمام شئون زندگی هست.
این تیکه مال آقای خاتمی و طرفدارانشون: هوشیار باشید، اگر با «اینا» مشکل دارید حداقل طرف دشمن نرید، با دشمن نباشید، از این منافقین کوردل ملعون درس عبرت بگیرید. ببینید ملت چطور از اینها متنفر هستند. نکنید این کارها رو، از حداقل 150 سال پیش حرکت و نهضتی شروع شده با خون هزاران نفر از بهترین افراد این خاک به ثمر نشسته، این فرصت تاریخی اسلام و ایران و قرآن رو تباه نکنید شما رو به هر مقدساتی که دارید طرف حق رو بگیرید هرچند به زیان شما باشه.
خداوندا همه ما رو به راه راست هدیت کن. خداوندا به ما گوش شنوا و چشم بینا و دل پذیرای حق عنایت بفرما. خداوندا ما را در راه شهدا ثابت قدم بگردان.
بابا صدبارگفتند طرف دکترقلابیه ،توهنوز اینو نفهمیدی با این عنوان ها کسی بزرگ نمی شه خدا باید به کسی عزت بده نه فبان مدرک ازفلان دانشگاه غربی
بله کنار نظام بوده اما نه نظام جمهوری اسلامی بلکه نظام لیبرال سرمایه داری آمریکا و شرکا
چراغعلی
فکرک کنم این بابایی که از خاتمی به عنوان دکتر نام برده آلزایمر گرفته
خاتمی فتنه گر از دانشگاه سوروس دکترا گرفتن ؟
طاهرخانی
Iran, Islamic Republic of
کدام دکتر ( دکتر تقلبی ) آقای خاتمی اگر در کنار نظام بود در سال 88 آتشبیار معرکه نمی شود هر موقعه اینها پست داشته باشند خود را از نظام می دانند . اگر 3 یا 7 سال آینده اینها رای نیارند شعارهای تقلب ، دیکتاتوری ، تند روی و هزار بهانه دیگر مد می شود ...؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
نظام جمهوری اسلامی آلزایمر نگرفته است اما از قرار معلوم فتنه گران و سرمایه های انسانی و معنوی رژیم صهیونیستی آلزایمر گرفته اند.
ولی شما آلزایمر گرفتی اخوی
بی نام
سلام- آقای خاتمی ترا به خدا و جدت قسم دست از سر این ملت بردار خودت را بیشتر از این خار نکن خودت خوب میدونی به چه دلیل و رابطه ای نظام ملاحظه می کنه بیش از لیاقتت از برند جمهوری اسلامی بهره برداری کردی به حرمت جدت خودت را خرابتر نکن و مرد باش
Lao People
بله نظام الزایمر نگرفته امیدوارم خاتمی و طرفداران سبزش هم الزایمر نگرفته باشن,اونهایی که برای تطهیر خاتمی اونو تا مرتبه ی یه قدیس بالا می برن!!!!!!!
دشمن فهمید این سبزها نفهمیدن!!!!!!!!!!!!
خاتمی از دید ملت شهید داده ایران اسلامی یک فتنه گر و از سران فتنه است و باید محاکمه شود و ملت از حقش یک قدم کوتاه نخواهد آمد.
مجاهد
شما از طرف خودت نظر بده برادر ملت شهید پرورو قاطی بازیهای خودتون نکنید
تو چرا از طرف مردم هر روز نظر می دی تندروی جلبک ؟
کریم شیره ای
خاتمی اژ دید من فتنه گر نیشت ولی خداوگیلی اژ شران فتنه اشت تو خواب مگر محاکمه این عژیژ را ببینی هروفت کروبی اعدام شد موشوی هم تیر باران میشه تاژه توبت حبش این عژیر جدا افتاده اژ گلشیفته میرشه رادیو فردا هم غلط کرده نژام آلژایمر نگرفته کروبی گرفته فگر کنم اژ قبل داشت ولی بدخیم تر شده
جاوید
خاتمی دیگه برای اونور آبی ها هم فایده ای نداره و میدونن که حظور خاتمی به ضررشونه.مهره سوخته در سیاست میدونید معنیش چیه؟یعنی آخر خط و ......................
کریم شیره ای
جاوید ژد اشلاحات ! همین مهره شوخته اژ شد تا موشوی و کروبی خائن و پدر خوانده و مشایی بهتر تره اقلا توی خارچه طرفدار داره مشل شوروش و گوگوش و گلشیفته و نشرین شتوده تاژه شاه عبدالله میمره براش انشاالان
سعيد110
خاتمي تاريخ مصرفش تمان شد و بهره برداري و استفاده مجدد از او براي غرب و نظام سلطه ديگر موضوعيت ندارد.
ضمن انكه مطلع ام كه پند براي دشمن ملت با احتياط بسيار همراه است، در عين حال به آقاي خاتمي توصيه مي كنم روي كاغذي، چيزي، بنويسد: من رفتم، ولي مغازه بازه!
حیدری
تاریخ مصرف شما که تموم نشده برادر؟
سوروس
تاریخش از شما و امثال خاتمی بیشتره !
سید مجتبی
سلام خودمونیما چه عجب رادیو فردا یکبار هم که شده درست گفته خاتمی جان
ناصر
همنوایی شماها با رادیو عجیب نیست برادر
البته همنوایی خاتمی با این رادیو !
معلومه باهم هماهنگ هستند که بهش توصیه و سفارش می کنه !!!!

نویسنده ایم مقاله از دوستان خاتمی فتنه گر است...
سید علی
سید جان داداشم رادیو فردا هیچ وقت درست نمیگه چون اینجاش به نظر شما شیرین اومده خیال میکنی راست میگه ولی تلخیشو به زودی متوجه میشی اونم بعد از انتخابات مجلسه
لابد شما چسبیده ها ؟
شما فعلا به لاریجانی و روحانی و ناطق بچسبید تا اموراتتون بگذره ...
عباسی ذوله
Iran, Islamic Republic of
آقای خاتمی می تواند مثل یک مرد خطای خودش را با طلب بخشش از ملت ورهبر،جبران کندواب رفته رابه جوی برگرداند،نظام اسلامی هم بزرگتر آنست که وی را عفو نکند.
Latvia
سبز اندیشان افراط گریز خاتمی را به کوری چشم افراطیون روی چشم می گذارد
اقای مجد یک سوال شما تابعیت کدام کشور رو دارید
محمد
خدا خیلی بزرگه. کسی که تا براندازی نظام پیش رفته الان چطور خار شده التماس میکنه برای یک جلسه دیدار با رهبری. آقا قربونت بشم
بنده خدا نمی دانه چکار بکنه !! ....
Switzerland
دشمن دانا به از دوست نادان. انصافا مطالب بسیار مهمی را یاد آوری کرده است.خاتمی چه باید کند؟ استغفار و توبه و سکوت تنها راه درست برای ایشان است که هم خدمت به اسلام وهم خیر برای خودش است
قزوینی
Iran, Islamic Republic of
آخه مگه میشه یه فتنه گر شیاد را نظام فراموش کنه ؟
خیانت خاتمی در سال 78 و 88 دنیا را حیرت زده کرد
غرب امید وار شد که با امثال خاتمی می شود ایران را از پا درآورد
خاتمی همان کسی است که پدرش اورا غرب زده
خواند
امید وارم محاکمه خاتمی درسی شود برای بعضی آخوند نماها
طاهرخانی
چند نکته درباره اظهار نظرهایی که انجام شده ضروری می باشد .
ا - اگر آقای خاتمی دلش برای ایران است باید با دشمنان ایران که برایش هورا می کشند فاصله بگیرد .
2- زنده باد مرده باد مال دوران مصدق می باشد . حال باید دست کسانی که برای این آب و خاک تلاش می کنند فشرد .
3- سعی کنیم چشم بسته به خاطر حزب و گروه از کسی دفاع نکنیم . بهترین دفاع عملکرد افراد است .
4- متاسفانه دموکراسی در ایران نهادینه نشده ، همه اشکالاتی که به دولت قبل وارد بود و این دولت در آن زمان منتقد آن بود ، در حال تکرار است . و با کوچکترین انتقاد برآشفته می شوند .
5- در این آشفته بازار سیاست همه حق به جانب صحبت می کنند و دائم حرف خود را تکرار و بصورت استبدادی برخورد می کنند .
6- در ایران باید نهادینه شود که هر کس تاوان اشتباهش را از جیب خود بپردازد نه از جیب کشور .
یزدی
Iran, Islamic Republic of
خداوندا مرگ فتنه گران را برسان
انشاالله
جالبه که رادیو فردا میشه مرجع تحلیل و اطلاعات شما!
و جالب اینکه شما تندروها یه بار این منبع رو قبول نکردید !!!