شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰

روسای دولت و مجلس هم تبریک گفتند

جمعه ۸ مهر ۱۳۹۰ ساعت ۱۳:۲۸
کد مطلب: 188638
رئیس‌جمهور به دنبال کسب نخستین عنوان قهرمانی تیم ملی والیبال کشورمان در طول ۱۶ دوره رقابت‌های والیبال جام ملت‌های آسیا، این پیروزی را نشانه دیگری از به ثمر نشستن نهال خودباوری در ایرانیان عزیز به ویژه جوانان برومند این سرزمین الهی عنوان کرد.
به گزارش مهر ، متن پیام محمود احمدی نژاد به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

"اللهم عجل لولیک الفرج و العافیة والنصر واجعلنا من خیر انصاره و اعوانه والمستشهدین بین یدیه"

ایستادن مقتدرانه تیم ملی والیبال کشورمان بر سکوی نخستین قهرمانی تیم ملی والیبال کشورمان در مسابقات جام ملتهای آسیا نشانه دیگری از به ثمر نشستن نهال خودباوری در ایرانیان سرافراز به ویژه جوانان برومند این سرزمین الهی و نویدبخش قهرمانی جهان برای والیبال کشور است.

یقینا رویش جوانه‌های خودباوری و امید در نسل جوان، فتح بلندترین قله‌ها را در همه عرصه‌ها ممکن می ‌سازد و صد البته ملت افتخارآفرین ایران این شایستگی بزرگ را دارد.

از همه دست‌ا ندرکاران ورزش والیبال که پرچم زیبا، الهی و پرافتخار ایران عزیز را به اهتزاز درآوردند، صمیمانه سپاسگزاری می ‌نمایم و از خداوند متعال عزت روزافزون ملت ایران و سرافرازی فرزندان مومن و قهرمان میهن اسلامی را مسئلت دارم.

همچنین رئیس مجلس شورای اسلامی هم طی پیامی به مناسبت قهرمانی تیم ملی والیبال کشور گفت: اگر چه کسب این رتبه ارزشمند و پر افتخار برای اولین بار بدست آمده است، اما جوانان سلحشور ایران اسلامی بارها قدرت و ایمان خود را در همه عرصه های داخلی و بین المللی به اثبات رسانده اند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *