جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰
رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ:

جولان داروهای غیر مجاز در غرب پایتخت

سه شنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۲۸
کد مطلب: 441915
رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ، از کشف دو میلیون عدد داروی قاچاق غیرمجاز در غرب تهران خبر داد.
به گزارش جهان به نقل از مهر، سرهنگ محمد بخشنده گفت: در تحقیقات انجام شده از سوی ماموران پایگاه پنجم پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ مشخص شد فردی به نام "میلاد" در امر تهیه و توزیع داروهای غیر مجاز در محدوده غرب تهران فعالیت گسترده ای دارد.

 رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ افزود: نتیجه تحقیقات در اختیار مقام قضائی قرار گرفت که متعاقبا دستور بازداشت متهم و همچنین بازرسی از مخفیگاه وی صادر و بلافاصله تیم های عملیاتی این یگان برای دستگیری متهم وارد عمل شدند.

وی ادامه داد: پس از شناسایی مخفیگاه متهم در محدوده شهرک ژاندارمری، تیم هایی از ماموران با همکاری ماموران مبارزه با کالای قاچاق پلیس آگاهی، به محل اعزام و بعد از گذشت چند ساعت موفق شدند متهم را دستگیر کنند.

بخشنده گفت: در بازرسی از مخفیگاه متهم قریب به دو میلیون عدد قرص، آمپول و ژل دارویی غیر مجاز کشف و متهم به پایگاه پنجم پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ منتقل و در بازجویی های پلیسی به جرایم خود اعتراف کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *