يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰

تعهد وزیر بهداشت برای تأمین داروهای خاص

پنجشنبه ۲۸ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۲۹
کد مطلب: 314227
نایب‌ رئیس کمیسیون اصل ۹۰ در مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر بهداشت در دیدار اعضای مجلس متعهد شد در ارائه خدمات ضروری به مردم از جمله تأمین داروهای بیماران خاص تلاش کند.
به گزارش جهان به نقل از فارس، داوود محمدی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یکی از مشکلات و دغدغه‌های بیماران به ویژه بیماران خاص و سرطانی بالا بودن هزینه‌های درمانی و دارویی است.

وی افزود: با صرفه‌جویی در هزینه‌های اقلام دارویی بخش‌های سرپایی مانند استامینوفن می‌توان داروهای بیماری‌های خاص را به طور کامل زیرپوشش سازمان‌های بیمه‌گر قرار داد.

نایب‌ رئیس کمیسیون اصل ۹۰ در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه بعضی از اصول در قانون اساسی مغفول مانده است، خاطرنشان کرد: خدمات درمانی و تعلیم و تربیت باید به صورت رایگان به هموطنان ارائه شود.

محمدی ادامه داد: این امر به طور کامل رعایت نمی‌شود که در دیدار اعضای مجلس با تیم اقتصادی دولت جدید، وزیر بهداشت و وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی متعهد شدند در ارائه خدمات ضروری مردم از جمله تأمین غذا، دارو و تثبیت قیمت‌ها و کنترل تورم تلاش کنند.

نماینده مردم قزوین ، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: مجلس از مشکلات درمانی مردم و دغدغه‌های آنان آگاه است و برای همیاری با دولت برای حل مشکلات مردم در بخش درمان از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند.

محمدی در پایان اضافه کرد: از نشانه‌های این پشتیبانی، رأی اعتماد بالای مجلس به وزرای اقتصاد و بهداشت بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *