پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 16 May 2024
 
۰

رويارويي انتقامي ابراهيمي و معصومي

يکشنبه ۸ آذر ۱۳۸۸ ساعت ۰۹:۰۸
کد مطلب: 78962
هفته دوم ليگ برتر آزاد با رويارويي انتقامي فردين معصومي و سعيد ابراهيمي 2 ملي‌پوش اعزامي به مسابقات جهاني 2009 همراه خواهد بود.
به گزارش  فارس، گرچه جز ديدار تيم‌هاي نفت و گلستان،‌ سه ديدار ديگر هفته اول ليگ آزاد عاري از هيجان بود؛ اما اين هفته قطعا هفته پرماجراي كشتي خواهد بود. 

در كنار مبارزه تيمي گاز - صنايع‌وهمدان و راه‌آهن - نفت،‌ رويارويي كشتي‌گيران صاحب‌نام تيم‌ها نيز جالب‌توجه خواهد بود.
شايد حساس‌ترين و زيباترين مبارزه بين فردين معصومي دارنده 2 مدال نقره و برنز سنگين‌وزن جهان و سعيد ابراهيمي نايب‌قهرمان وزن 96 كيلوي جهان كه قصد دارد در رقابت‌هاي ليگ به عنوان يك 120 كيلو روي تشك برود، برگزار شود.
اين در حالي است كه در ليگ 2 فصل گذشته، 2 كشتي‌گير برابر هم قرار گرفتند و اين سعيد ابراهيمي بود كه معصومي كهنه‌كار را شكست داد.
معصومي اين شكست را يك اتفاق مي‌داند: "هيچ انتقامي در كار نيست. ما 4 يا 6 دقيقه با هم كشتي مي‌گيريم و هر كدام براي كسب پيروزي تلاش خواهيم كرد. ابراهيمي در آن مبارزه باهوش‌تر عمل كرد و مرا شكست داد. در حال حاضر آخرين مسابقه‌اي كه ابراهيمي برگزار كرده در 96 كيلو بوده و نمي‌دانم باز هم مي‌خواهد در 120 كيلو كشتي بگيرد يا نه. هر كسي معيارهاي خودش را دارد. "
علي‌اصغر بذري و جمال ميرزايي نيز از ديگر كشتي‌گيران 2 تيم گاز و صنايع‌ومعادن هستند كه مبارزه خوبي را برابر هم برگزار خواهند كرد.
به نظر مي‌رسد نفتي‌ها نيز اين هفته از 2 يار ملي‌پوش خود استفاده كنند.
حسن رحيمي مثل هفته اول روي تشك خواهد رفت.

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *