يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 19 May 2024
 
۰
۱۲

رامین سخنان خود را اصلاح کرد!

چهارشنبه ۵ آبان ۱۳۸۹ ساعت ۰۸:۳۹
کد مطلب: 141260
محمد علي رامين عصر ديروز در خصوص سخنان دوپهلوي خود توضيح داد.


به گزارش خبرنگار جهان از نمايشگاه مطبوعات، ديروز سه شنبه در غرفه هفته نامه پنجره ميز گردي پيرامون خطوط قرمز فعاليت رسانه اي از نگاه پايگاه هاي اطلاع رساني و سايت ها با حضور مسؤولان سايت هاي  تابناك، جهان نيوز، عصر ايران و فردانيوز برگزار شد.

در اين ميزگرد مدعووين ضمن بيان مطالب خود حول موضوع طرح شده به نقد معاونت مطبوعاتي وزارت ارشاد در عملكرد و نوع تعاملش با رسانه ها، خصوصا سايت هاي پرمخاطب به ويژه در جريان نمايشگاه مطبوعات امسال پرداختند.

در حاشيه اين ميزگرد، پس از ساعتي محمد علي رامين -معاون مطبوعاتي ارشاد- در غرفه هفته نامه پنجره حضور پيدا كرد و دقايقي چند به گپ و گفتگو با گردانندگان و ميهمانان غرفه پرداخت.

به گزارش خبرنگار سرويس فرهنگي جهان، ضمن اين گعده كوتاه انتقادي، نادعلي، مدير مسؤول جهان ضمن طرح انتقادات تند رسانه خود و ديگر رسانه هاي معترض نسبت به عملكرد آقاي رامين، خصوصا در راه اندازي نمايشگاه مطبوعات امسال، از وي در خصوص سخنان ديشبش در جمع خبرنگاران رسانه ها درباره تحريم رسانه هاي صهيونيستي سؤال كرد.

با آنكه سخنان معاون مطبوعاتي ارشاد نمي توانست توجيه كننده‌ي عملكرد نامناسب ايشان در به وجود آمدن مشكلات فوق باشد، اما در هر صورت ايشان به صراحت بيان داشت كه منظور من از رسانه هاي صهيونيستي، "الف، تابناك، جهان نيوز، رجانيوز، عصر ايران و فردا نيوز" نبوده است.

قابل ذكر است كه محمد علي رامين دو روز پيش در پاسخ سؤال خبرنگار جهان كه از وي پرسيده بود چرا سايت ها را امسال در طبقه دوم نمايشگاه جاي داده اند، بي درنگ گفته بود ما خبرگزاري هاي صهيونيستي را امسال تحريم كرده ايم؛ آنها سلطه طلب، پرمدعا و شايعه ساز هستند؛ با توجه به اينكه ما و شما آنها را مي شناسيم، لزومي براي اسم بردن از آنها وجود ندارد... البته سايت هاي معروف و معتبر را براي حضور در نمايشگاه منع نكرده ايم.این درحالی است که خبرنگاران حضور داشتند و همگی شاهد بودند که رامین صراحتا تعبیر صهیونیستی بودن سایتها را در پاسخ به سوال خبرنگار جهان مطرح کرد.

در هر صورت اين دوپهلو سخن گفتن رامين موجب آن شد كه سايت هايي چون جهان كه از برگزار كنندگان نمايشگاه، غرفه اجاره كرده و حتي غرفه خود را ابتدائا تحويل هم گرفته بودند اما بعد همراه با سايت هاي ديگر به دليل نارضايتي از جا و عدم رسيدگي و پاسخگويي مسؤولان با صدور بيانيه اي تصميم به انصراف از شركت در نمايشگاه گرفتند، تا با اين شايعه مواجه شوند كه: "آيا مسؤولان ارشاد شما را تحريم كردند؟!"    

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
بعضي دولتيها هر کی باهاش همراه نباشه صهیونیستی می خواند.بقایی هم همین را گفته بود
Iran, Islamic Republic of
اگر این سایتها صهیونیستی هستند پس صهیونیستها کی هستند!
Iran, Islamic Republic of
مگه اصلا سایت صهیونیستی داریم؟رامین باید عذر خواهی کند
Iran, Islamic Republic of
چرا سخن صریح ایشان را در نفی برداشت خود نمی پذیرید و باز هم بر برداشت خود اصرار می ورزید؟
Iran, Islamic Republic of
بقیه مسئولین را هم باید همینطور سر به زنگاه گیر انداخت تا معانی حرفهای دو پهلویشان را توضیح دهند
Netherlands
بنظر نمي آيد نظر دولت اين باشد كه سايتهايي مثل سايت وزين جهان رجا يا الف مشكلي داشته باشند.احتمالا در اين زمينه سو تفاهم پيش آمده است.
Iran, Islamic Republic of
اگر منظورش این سایتها نباشه پس چرا توی یه راهرو فرعی تو طبقه دوم به اونها جا داد؟
Iran, Islamic Republic of
این حرفهای رامین با کاری که در بی عدالتی در غرفه دادن کرد در تضاد است
Saudi Arabia
ایشان همان شخص است که در برنامه زنده رادیویی گفت شما غلط می کنید؟
Iran, Islamic Republic of
مطمئن باشید در دستور کارشان این بوده که به رسانه های مخالف دولت جایی را اختصاص دهندکه کمتر در دید باشد
Iran, Islamic Republic of
...
هر آدمي كه بتواند انصاف را بنويسد ميداند كه سايت جهان ولاتيتمداري خود را بارها اثبات كرده ودر اين راه از هيچ تلاشي فروگذار نبوده آنوقت اينگونه متهم ميشود
Iran, Islamic Republic of
سلام
آقای رامین یکی از آن افرادی است که واقعا برای کار کردن کار میکند نه برای دلخوشی این و آن و دلسوز نظام است البته انسان جایز الخطا هم از اشتباه مبرا نیست امیدوارم که کدورتی بین عزیزان اتفاق نیفتد