شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 18 May 2024
 
۱
۲۴

کامران نجف‌زاده: لنگ‌های پاریس آبی رنگن!

يکشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۳۸۹ ساعت ۱۲:۱۴
کد مطلب: 111046
کامران نجف‌زاده، گزارشگر سرشناس سیمای جمهوری اسلامی کشف کرد لنگ‌های حمام در پاریس آبی هستند.
کامران نجف زاده گزارشگر اخبار ویژه 20:30 که پس از انتخابات ریاست جمهوری به عنوان خبرنگار تلویزیون راهی پاریس شد در یکی از آخرین گزارش های ارسالی خود به تهران در دل کوچه ، پس کوچه های پاریس رفت و حمامی سنتی را پیدا کرد که مهمترین ویژگی آن چیزی غیر از استفاده مردمانش از « لنگ » های آبی نبود.

کامران که ورودش به عرصه مطبوعات و رسانه ای کشور از روزنامه کیهان ورزشی بوده و پس از آن راهی صدا و سیما شد ، همواره علاقه ویژه ای به ورزش دارد. نجف زاده یکی از هواداران تیفوسی تیم پرسپولیس است و اصلا عجیب نیست که از میان همه ویژگی های پاریس به دنبال لنگ های آبی رفته است!

نجف زاده همچنین در یکی دیگر از گزارش هایش برای به تصویر کشیدن امپریالیسم خبری غرب برای نشان دادن خشونت مسلمانان با انتقاد از این روند گفت چرا هیچ وقت در این کشور از یک الگوی مسلمان موفق چون زین الدین زیدان یاد نمی شود؟!
https://jahannews.com/vdcay6n6i49n6w1.k5k4.html
jahannews.com/vdcay6n6i49n6w1.k5k4.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
خلاصه هر كار بكنين آبي سرورتونه مهم ايرانه كه همه لنگها و آفتابه ها قرمزن
مهدی
Iran, Islamic Republic of
..............
Iran, Islamic Republic of
بين همه ي تيمهاي دنيا عشق است استقلال
Iran, Islamic Republic of
منظورت کیسه هست😂
Iran, Islamic Republic of
سایت خبرآنلاین از همه گزارش حمام سنتی ایران در پاریس فقط آبی بودن لنگ هایش را دیده است؟! خدا چشم دیدن ...
Iran, Islamic Republic of
اين آقا با .... پارتي بازي رفته فرانسه در حالي كه در حد اين حرفها نيست!!! با اون گزارشهاي سطح پايينش مثل نمونه اي كه گفتيد. اين همه موضوعات مختلف است رفته سراغ چي!!!
Iran, Islamic Republic of
قرمزته اقا کامران !؟
Iran, Islamic Republic of
خیلی از مجری ها ابیند چرا هونارو نمی گین
Iran, Islamic Republic of
خبرنگارهای سراسر دنیا می رن فساد اخلاقی - مالی ........................این آقا با پول مردم رفته فرانسه
Iran, Islamic Republic of
حیف نجف زاده و گزارش های باحال او نبود که اونو فرستادین فرانسه ؟ من فکر کنم به دلیل تاثیر گذاری فوق العاده گزارشهای او بر مردم دسیسه ای در کار بود تا او را از ایران دک کنند!
Iran, Islamic Republic of
نجف زاده درس چاپلوسي..........را خوب بلداست وهمه جاي دنياميتواندپيشرفت كند .او درايران ......................... خودپله هاي پيشرفت راطي كردتااين كه به عنوان مزد ................ به فرانسه فرستاده شد . ..........................
Iran, Islamic Republic of
از کوزه همان برون تراود که در اوست.از ایشان مگر انتظاری بیش از این هست؟
France
به نظر م اینکه بایستی و به امریکا و انگلیس صبح تا شب فحش بدی تنها کار یک خبرنگار نیست.اتفاقا کار کامران از این رو به نظرم قابل توجه است که اکثر کسانی که با انقلاب و جمهوری اسلامی مشکل دارند با این بابا هم بدند.الان هم در بالاترین لینک مطلب شما را گذاشته اند تا هرچی رفیق ..... و پدر مادر ..........است بیایند اینجا نظر منفی بگذارند.
اما کامران می داند برای مردمش و جمهوری اسلامی اش...غم نخور.
کاملا موافقم
France
ببخشید پیدا کردن یک حمام ایرانی در قلب پاریس کار جالبی بود.
France
خبر گزارش را کامل می گذاشتید.من گزارش را دیدم.سی سال خبرنگارهای تی وی در خارج حرف های تکراری به خوردمان دادند حالا یک نفر که نگاهی نو دارد را بزنید.هی بزنید.
France
برای اولین بار دیدم یک خبرنگار ایرانی از جایگاه تماشاچی ها در استادیوم بازی فینال جام حذفی فرانسه را گزارش کرد.جای قدردانی دارد.
France
پیدا کردن یک حمام سنتی ایرانی کار قشنگی بود.کلا کارهای نجف زاده خوبه.
Germany
کامران نجف زاده ..........و مطمئنم يه روزي تاوان اين .................و خوشخدمتيهاشو پس ميده .
France
....... نجف زاده ......... برای مردم و مملکتش کار می کنه.
France
با سلام، باید به این آقای نجف زاده بگویید که بجای لنگ و حمام بهتر است یه گزارش از بیمارستانها و خدماته درمانی فرانسه تهیه بکند و کارهای خدماتی دولته اینجا برای مردمانش را با ایران مطابقت بدهد. م.گ
France
در جواب دوستی که گفته بود نجف زاده از بیمارستانها تهیه کند عرض کنم که با جفت چشم های خودم این گزارش را از خبر بیست و یک دیدم که از خوبی و بدی سیستم درمانی فرانسه 6 دقیقه گزارش گرفته بود.اول ببینید بعد صحبت کنید لطفا.
Iran, Islamic Republic of
با وجودیکه دوستش دارم و اجازه پخش گزارش تونل موزه فرش به سفارت انگلیس را بهش ندادن!!! اماباید بدونه مفهومه لنگ به رنگ قرمزشه و الا هر چیزی را میشود به رنگ دیگری درآورد و از همه مهمتر اینکه نباید یادش بره .....................
Iran, Islamic Republic of
نجف زاده زرنگ بود ، او مطلب منو از روزنامه کیهان برداشته بود و در لابلای مطالب دیگران به اسم خوش داده بود
من او را هرگز فرموش نمی کنم.

جهان : اسمتون رو نگفتید