شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰
۱

مشت زنی سیاسیون در برنامه زنده+عکس

دوشنبه ۲۹ فروردين ۱۳۹۰ ساعت ۱۰:۳۹
کد مطلب: 163102
تحلیلگران سیاسی حاضر در یک برنامه تلویزیونی شبکه عراقی که به صورت زنده پخش می شد، وقتی جنگ لفظی را برای جدال خود ناکافی دیدند رو به ضرب و شتم یکدیگر آوردند.
به گزارش مهر به نقل از القدس العربی، درگیری فیزیکی بین دو کارشناس حاضر در برنامه زنده این شبکه ماهواره ای زمانی آغاز شد که یکی آنان سخنانی را علیه صدام (دیکتاتور معدوم عراق) به کار برد.

این اظهارات با مخالفت شدید کارشناس حاضر در برنامه مواجه شد و وی مشتی محکم را به صورت دیگر تحلیلگر عراقی وارد آورد.

         
      صحنه ای از درگیری کارشناسان عراقی

این اتفاقات که در شبکه عراقی "المستقله" رخ داد، برنامه میزگرد سیاسی این شبکه موسوم به "الدیمقراطیه" (دموکراسی) را به یک رینگ بوکس تمام عیار تبدیل کرد. مسئله جالب دیگری که در زمان پخش زنده این برنامه رخ داد دوری مجری برنامه از کارشناسان بود که نتواست خود را به سرعت به کارشناسان رسانده و به درگیری آنان خاتمه دهد.

البته دست اندرکاران پخش این برنامه نیز هرگز عجله ای به خرج ندادند و پس از پایان پخش زنده درگیری فیزیکی کارشناسان به مدت چند دقیقه پخش صدای استودیو را که در آن درگیریهای لفظی شنیده می شد را ادامه دادند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
خوب صدام را راهی درکش کردند و او هم رفت.
با این نوچه های احمقش چه کنند!

یعنی کسی روش میشه تا این اندازه، شیفتگی خود را به یک شیطان خبیث ( صدام) نشان دهد!