دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 May 2024
 
۰

مایلی کهن:براي گل زدن دست به هركاري نزديم

شنبه ۳ ارديبهشت ۱۳۹۰ ساعت ۰۸:۲۶
کد مطلب: 163607
سرمربي سايپا گفت: جوانمردانه بازي كرديم و وقتي عقب بوديم مثل خيلي‌ها دست به هر كاري نزديم تا به گل برسيم.

به گزارش فارس، محمد مايلي‌كهن پس از شكست يك بر صفر تيمش برابر مس كرمان اظهار داشت: ‌بازي خوبي انجام داديم اما فرق بازيكنان كليدي با بازيكن معمولي اينجا مشخص مي‌شود. بازيكني كه توپ موقعيت ۳۰ درصدي را به گل تبديل مي‌كند، با يك بازيكن معمولي فرق دارد. البته ما مي‌توانستيم در دقيقه ۹۰ بازي را به تساوي بكشانيم اما اين اتفاق نيفتاد.

سرمربي سايپا ادامه داد: نمي‌دانم چرا اشتباهات داوري در اين چند هفته هميشه عليه ما بوده و باز هم در اين مسابقه اين اتفاق افتاد.

وي در خصوص درگيري‌هايي كه پس از بازي اتفاق افتاد، گفت: همين مسئله ما را ناراحت مي‌كند. من به سمت يوسفي رفتم ولي ايشان اهانت كرد. چه دليلي دارد كه بازيكني كه تيمش برده به يوسف‌زاده تذكر بدهد. البته من امروز خودم را كنترل كردم كه بيش از اندازه عصبي نشوم.

مايلي‌كهن خاطرنشان كرد: امروز جوانمردانه بازي كرديم و وقتي عقب بوديم مثل خيلي‌ها دست به هر كاري نزديم تا به گل برسيم و بازي را ببريم.

سرمربي سايپا در خصوص شكستن شيشه‌هاي رختكن توسط صبري گفت: من اصلا چنين چيزي نديدم و شما كاملا دروغ مي‌گوئيد.

به گزارش فارس، در ادامه نشست خبري، خبرنگار صدا و سيما رو به مايلي‌كهن گفت: ما با صبري مصاحبه كرديم و ايشان اعلام كرده كه شيشه‌ها را شكسته است كه مايلي‌كهن در پاسخ گفت: من در جريان نيستم ولي به ارواح خاك مادرم ايوبي و صادقي گفتند كه اين بازيكن مصدوم شده و به اين دليل او را تعويض كردم. اگر بيشتر از اين در اين خصوص صحبت كنيم كنفرانس را ترك مي‌كنم.

يكي از خبرنگاران پرسيد: مي‌‌گويند مجتبي تقوي به عنوان جانشين شما معرفي شود و اگر چنين اتفاقي بيفتد چه نظري داريد؟ مايلي‌كهن گفت: خدا لعنت كند پدر "مي‌گويند " را كه هرچه بدبختي در اين فوتبال داريم از كلمه "مي‌گويند " است.

در پايان نشست خبري به خاطر همين سؤال سرمربي تيم سايپا با خبرنگاران درگيري لفظي پيدا و سرانجام سالن كنفرانس را ترك كرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *