جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

تقدیم گزیده‌ شعر شاعران‌ بسیجی به رهبری

سه شنبه ۳۱ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۴۶
کد مطلب: 371525
رئیس انجمن شعر بسیج از از اهدای گزیده اشعار شاعران بسیجی به رهبر معظم انقلاب خبر داد.
به گزارش جهان به نقل از مهر، عباسعلی براتی پور رئیس انجمن شعر بسیج در سخنانی اظهار داشت: در جریان مراسم سالانه دیدار شاعران با رهبر معظم انقلاب یک جلد کتاب «ترنم بیداری» را که گزیده اشعار شاعران بسیجی در پنجمین جشنواره شعر بسیج (۱۳۹۰) است، به معظم له تقدیم کردم.

وی افزود: وقتی رهبر معظم انقلاب شنیدند که این اشعار، مجموعه‌ای از طبع شاعران بسیجی است، ضمن استقبال از انتشار چنین کتابی وقتی که توضیح دادم که کتاب از سوی بسیج هنرمندان منتشر شده، از این اتفاق استقبال و ابراز خوشنودی و از موضوع تقدیر کردند.

رئیس انجمن شعر بسیج، با بیان اینکه امسال علاوه بر تقدیم این کتاب شعر به محضر حضرت آیت الله خامنه‌ای، تعدادی از شاعران بسیجی نیز در این محفل حضور داشته و به شعرخوانی پرداختند، افزود: انجمن شعر بسیج برای شناسایی و معرفی شاعران بسیجی تهران و شهرستان‌ها، ارتباط مناسبی با برگزارکنندگان این محفل نورانی شعر دارد.

براتی‌پور در ادامه اظهار داشت: از حدود ۱۳ سال پیش که با اجرای محافل ادبی دفاع مقدس به فعالیت پرداختم و با تقدیم مجموعه شعر جانبازان به محضر رهبر معظم انقلاب رسیده‌ام، ایشان در جریان فعالیت‌های ادبی بنده هستند و همواره در این فعالیت‌ها، تشویق رهنمودهایشان موثر است.

وی ابراز امیدواری کرد: رضایت و خوشنودی رهبر انقلاب بتواند سرمایه و انگیزه مضاعفی برای شعرای بسیجی در زمینه آفرینش کارهای بهتر و ارزشمند تر باشد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *