چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۰
۴

خسارت ۵۰۰ میلیونی اغتشاشگران به یک هیأت

دوشنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۱۴
کد مطلب: 709612
یک مداح اهل بیت(ع) گفت: در اغتشاشات اخیر، اشرار، حسینیه هیأت الشهداء در اندیشه را به آتش کشیدند که در مجموع تجهیزات صوتی و ... هیأت به ارزش ۵ میلیارد ریال از بین رفت و بنای حسینیه نیز دیگر قابل استفاده نیست.
خسارت ۵۰۰ میلیونی اغتشاشگران به یک هیأت
به گزاش جهان نيوز، حسین رستمی مداح اهل بیت(ع) هیأت الشهداء اندیشه در گفت‌وگو با فارس با اشاره به حادثه رخ داده برای حسینیه این هیأت در اغتشاشات اخیر اظهارداشت: ساعت ۱۵ عصر روز شنبه ۲۵ آبان‌ماه عده‌ای در برابر پایگاه بسیج منطقه اندیشه تجمع کردند که حسینیه ما نیز پشت این پایگاه قرار داشت. تعدادی از اشرار وارد این پایگاه شدند و به حسینیه نیز راه یافتند و با پرتاب کوکتل مولوتوف، اقدام به آتش زدن حسینیه کردند.
وی افزود: تعدادی از اعضای این هیأت تلاش کردند تا تجهیزات موجود را خارج کنند اما به واسطه آتش و حضور  افراد موفق به این امر نشدند و در نهایت بالغ بر ۵۰۰ میلیون تومان تجهیزات صوتی و وسایل موجود در حسینیه، در آتش سوخت و از بین رفت.

فیلم نمایی متفاوت از حسینیه سوخته هیأت الشهداء اندیشه


 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
امام حسین (ع ) بزنه تو کمرشون
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
آتیش به جونشون بیفته الهی .