جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۲
۲

سه سناریو برای افزایش قیمت نان

جمعه ۱۰ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۱۰
کد مطلب: 373064
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در نشست معاونان اقتصادی سه سناریو در خصوص افزایش قیمت نان مطرح و بررسی شد.
به گزارش جهان به نقل از ایسنا، خسروتاج در سومین گردهمایی روسای سازمان‌های صنعت، معدن و تجارت کشور اظهار کرد: یکی از این سناریوها حفظ شرایط موجود و حمایت از کارخانجات درخصوص هزینه‌های آرد بوده است. سناریوی بعدی تفویض اختیارات به استان‌ها در این خصوص بود و که بین ۱۵ تا ۲۰ درصد به قیمت انواع نان اضافه شود و سناریوی آخر افزایش قیمت نان و پرداخت یارانه به همین تناسب به مردم است که امیدواریم با اصلاح نظام قیمت‌ها مشکلات حوزه نان حل شود.

وی تصریح کرد: به هر حال هریک از این سناریوها که اجرا شود و هر نوع افزایش قیمتی که نان داشته باشد از طریق یارانه به مردم پرداخت خواهد شد.

به گفته خسروتاج در این خصوص در روزهای آتی تصمیم‌گیری خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


یارانه خدمت خودتان با هر گرانی مخالفیم از نجانبت مردم سوء استفاده نکنید من یکی از کسانی هستم که درامد سالانه ام کمتر از 6 میلیون واگر لازم باشه اعتراضمو علنی می کنم نان وقوت مردم ماشین وتلویزیون نیست که هر لحظه عشقتون کشید گران کنید وحتی اگر قانون هم باشد این قانون نقص دارد یارانه باید نمود عملی را در زندگی امان داشته باشد پولی که داده می شود جوابگو حامل های انرژی هم نمی کند از طرفی هر دولتی سلیقه ای کار می کند وهمواره قشر آسیب پذیر شکننده تر از گذشته است شیر ولبنیات از سفره مردم حذف شده گوشت ومیوه حذف یا به حداقل رسیده با سپاس
دارند از نجابت مردم سوء استفاده می کنند

خدا نکند روزی را که مردم به خشم آیند