جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۸
۶

'بیسیم‌چی' حامد زمانی منتشر شد+صوت

دوشنبه ۳۱ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۰۸
کد مطلب: 381669
آلبوم «بیسیم‌چی» به آهنگسازی حامد زمانی به مناسبت هفته دفاع مقدس منتشر شده است. حامد زمانی علاوه بر خوانندگی یکی از قطعات آلبوم کار آهنگسازی «بیسیم‌چی» را نیز انجام داده است.
به گزارش جهان به نقل از فارس، آلبوم «بیسیم‌چی» با ۵ سوژه جدید به مضامین دفاع مقدس می‌پردازد که پرداخت سوژه‌ها و تبدیل آنها به ترانه‌ها، کار گروهی از شعرای انقلابی است که در موسسه دلصدا گرد هم آمدند.

این آلبوم متشکل از ۵ آهنگ است که خواننده یکی از این قطعات حامد زمانی است و چهار قطعه دیگر توسط چهار استعداد و پدیده‌های نوظهور موسیقی انقلاب اسلامی از جمله علی اکبر قلیچ، سید حمزه موسوی، پیمان بیات و حسین سلیمی در موسسه دل‌صدا تولید شده است.

در ادامه قطعه بیسیم‌چی از این آلبوم با صدا و آهنگسازی حامد زمانی را می‌شنوید:

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


توفیقی از قزوین
هنرمند واقعی حامد عزیز است که تاکنون تمام هنرش را در اختیار اهداف شهدا و امام راحل قرار داده و بدبخت دلقک هایی هستند که برای کسب جایزه یا سوت و کف سازمانهای وابسته به دشمنان این ملت به سیاهنمایی کشور پرداخته اند و آخرتشان را مفت فروخته اند
Czech Republic
این درست که بعضی انواع موسیقی مباح است، اما به همین صورتهای مباح نمی توان ارزش بخشید. موسیقی در کل چیزی نیست که بتواند مورد تایید مردم ایران قرار بگیرد
Iran, Islamic Republic of
موسیقی یک زبان است دوست من. در این تردیدی نیست.
بایستی زبان موسیقی را درست به کار برد. مانند زبان انسان.
یک جوان
خدمت شما دوست عزیز عرض کنم که در برخی شرایط سخت فرهنگی مثل امروز که ارزش تبدیل به غیر ارزش شده،می توان به وسیله اعمال مباح از کارهای حرام جلوگیری کرد.
دقیقا همان کاری که آقای زمانی در عرصه موسیقی انجام می دهند.
فاطمه
عالی بود
هنرمتعهدانه مثل بیسیم چی گاهی از چند سخنرانی خوب مؤثرتره.خداوندبرای خدمت به فرهنگ دینی حفظشون کنه.