سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 19 Mar 2024
 
۱۱
۲

‫لقبی که سردار فیروزآبادی به خانم رئیس جمهور داد‬

چهارشنبه ۹ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۴۳
کد مطلب: 383531
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه جسارت نتانیاهو در سازمان ملل را باید به حساب آمریکایی‌ها گذارد، گفت: سانسور رسانه‌ای سخنان بحق رئیس‌جمهور آزاده آرژانتین که به همه درس آزادگی داد، کار شبکه رسانه‌ای صهیونیستی است.
‫لقبی که سردار فیروزآبادی به خانم رئیس جمهور داد‬
به گزارش جهان به نقل از خبرگزاری ها، سردار سرلشکر سیدحسن فیروزآبادی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در سخنانی پیرامون حضور صهیونیست‌ها در نهادها و مراجع راهبردی ایالات متحده امریکا اظهار داشت: متأسفانه بدلیل نفوذ و تسلط صهیونیست‌ها بر ساختار قدرت در ایالات متحده، کانال های اطلاعاتی مقامات امریکا تحت تأثیر آنچه که ساخته صهیونیست‌ها و دروغ بافته آنها است قرار دارد، هرچند ممکن است در این میان اخباری به نفع آنها منتقل شود.

وی افزود: در عین حال از انتقال اخبار صحیح و واقعیت‌هایی که می‌تواند مقامات امریکا را واقع بین کند جلوگیری به عمل آمده و یا با تحریف همراه می شود و اعتراف آقای اوباما در اینکه اطلاعات ما نسبت به داعش تابحال درست نبوده است مصداق این مدعاست.

فیروزآبادی راه نجات مقامات امریکا از چنگال صهیونیست‌ها را حذف و پاکسازی کانال‌های اطلاعاتی از صهیونیست‌ها دانست و تأکید کرد: تا زمانیکه این اتفاق نیفتاده است همچنان مقامات امریکا در سلطه صهیونیست ها خواهند بود و نتیجه آن پایمال کردن حقوق مردم خواهد بود.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به مسئولیت رئیس جمهور امریکا در قبال این پاکسازی تصریح کرد: مردم آمریکا قبل از هر خواسته‌ای بایستی دنبال زدودن آلودگی صهیونیست‌ها از کاخ سفید و کنگره و دستگاههای اطلاعاتی امریکا باشند در غیر اینصورت مشکلات آنها از جمله نژادپرستی و پایمال شدن حقوق ضعیفان و تبعیض در ایالات متحده امریکا و هزینه مالیات‌های مردم بنفع صهیونیست‌ها حل نخواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: مقامات امریکا بهتر است قبل از آنکه بخواهند با سرکوب ملت‌های مسلمان و جنایات جنگی بنفع صهیونیست‌ها، منافع آمریکا را تأمین کنند از طریق راههای مسالمت‌آمیز دست صهیونیست‌ها را از کنترل کانال‌های اطلاعاتی ایالات متحده و نفوذ در تصمیمات خود کوتاه کنند.

عضو شورایعالی امنیت ملی با بیان اینکه جسارت نتانیاهو در سازمان ملل را باید به حساب آمریکایی‌ها گذارد، افزود: همچنین سانسور رسانه‌ای سخنان بحق رئیس جمهور آزاده آرژانتین را که به همه درس آزادگی داد، کار شبکه رسانه‌ای صهیونیستی است که با مدیریت صهیونیست‌ها انجام شد، لکن هزینه آنرا بایستی سازمان ملل و دولت آمریکا پرداخت کنند.

وی در پایان تصریح کرد: مقامات آمریکا و آنها که خود را مدافع آزادی می‌دانند در قبال این مسائل چه پاسخی دارند؟
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


شیر زن واقعی
نگران کننده
آقای فیروزآبادی شما اول بگویید چرا صدا و سیمای ما سخنان انقلابی رئیس جمهور آرژانتین را سانسور کرد؟!
واقعا چرا؟!