جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

بوناچیچ سرمربی تیم شجاعی و پولادی

جمعه ۳۰ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۲۳:۰۴
کد مطلب: 392388
لوکا بوناچیچ سرمربی پیشین تیم‌های فوتبال فولاد خوزستان، سپاهان اصفهان، مس کرمان و گسترش فولاد تبریز به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال الشحانیه قطر انتخاب شد.
به گزارش جهان به نقل از مهر، بعد از نتایج ضعیف تیم الشحانیه در لیگ ستارگان قطر، مسئولان باشگاه تصمیم به تغییر سرمربی خود گرفته و لوکا بوناچیچ را به عنوان سرمربی جدید خود انتخاب کردند. قرارداد بوناچیج با الشحانیه به مدت یک فصل خواهد بود.

طبق گزارش سایت الدوری الکاس قطر، فیصل مطر رئیس باشگاه الشحانیه در این خصوص گفت: لوکا بوناچیچ به بهبود اوضاع تیم و بالا رفتن تیم در جدول رده بندی کمک خواهد کرد. سرمربی جدید از فردا (شنبه) کارش را با حضور در تمرینات شروع می کند.

مسعود شجاعی و مهرداد پولادی دو بازیکن ایرانی هستند که این فصل در تیم الشحانیه توپ می زنند. بوناچیچ سابقه کار در تیم‌های فولاد خوزستان، سپاهان اصفهان، گسترش فولاد تبریز و مس کرمان را داشته و با تیم سپاهان نایب قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا را هم تجربه کرده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *