پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

مورینیو:نمی‌خواهم‌سرمربی‌تیمی‌ بازنده‌باشم

اشتیاق لسترسیتی را کشتیم
دوشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۳۸
کد مطلب: 501516
سرمربی منچستریونایتد از استحقاق بالای تیمش برای پیروزی در زمین لسترسیتی سخن گفت.
مورینیو:نمی‌خواهم‌سرمربی‌تیمی‌ بازنده‌باشم
ژوزه مورینیو، سرمربی منچستریونایتد، برتری 3 بر صفر تیمش در زمین لسترسیتی در هفته بیست و چهارم لیگ برتر انگلیس را نتیجه بازی خوب شاگردانش دانست.
 او در این باره اظهار داشت: ما مثل همیشه خوب بازی و برای پیروزی تلاش کردیم.بعد از 15، 20 دقیقه اول نه‌چندان خوب، بازی را تحت کنترل خودمان درآوردیم.توپ را خیلی خوب جابه‌جا کردیم و از فرصت‌هایمان، گل ساختیم.رفتن به رختکن با برتری 2 بر صفر،کار ما در نیمه دوم را راحت‌تر کرد.اگر راشفورد از اولین موقعیت بازی استفاده بهتری می‌کرد، گل زیبایی به نامش ثبت می‌شد.بالاخره پس از سومین یا چهارمین موقعیت به گل رسیدیم و بازی را کنترل کردیم.اشتیاق حریف را کشتیم اما برای تثبیت برتری به گل‌های بیش‌تری نیاز داشتیم و البته به هدفمان رسیدیم.
 او در ادامه افزود: نمایش فردی بازیکنانم جالب بود. مثلا مخیتاریان یک گل زد و یک پاس گل داد. بقیه بازیکنان هم نمایش خوبی داشتند.همیشه در انگلیس خوب نتیجه گرفته‌ام. تیم‌هایم خوب دفاع کرده‌اند و در ضد حمله متبحر نشان داده‌اند. 3  بار قهرمان لیگ برتر شده‌ام اما باید ادعا کنم این فصل فلسفه فوتبال در جزیره عوض شده و با مدل جدیدی از بازی‌ها روبه‌رو هستیم.نمی‌خواهم این شیوه مورد علاقه تیم و هواداران را عوض کنم اما دوست ندارم سرمربی تیمی متخصص ایجاد موقعیت و ناکام در نتیجه‌گیری باشم.معمولا در شمارش گل‌های یک بازیکن می‌گوییم 22 گل، 14 گل در جریان بازی و 8 پنالتی یا 21 گل، 14 گل در جریان بازی و 7 پنالتی. در مورد 20 گله شدن زلاتان می‌گوییم 19 گل و یک پنالتی! نمی‌دانم می‌توانیم به رقبای بالا دستی خودمان فشار بیاوریم یا نه. فصل دشواری را می‌گذرانیم و تا جای ممکن رقابت می‌کنیم.سبک خوب بازیکنان به من دلیلی برای ایمان آوردن به آن‌ها تا آخرین لحظه فصل داده است.
منبع: تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *