شنبه ۵ خرداد ۱۴۰۳ - 25 May 2024
 
۰

کنکور دانشگاه آزاد و سراسری تجمیع شد

دوشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۱ ساعت ۱۶:۳۳
کد مطلب: 259485
رئیس سازمان سنجش آموزش کشور با تشریح جزئیات مصوبات کمیته ماده 4 کنکور گفت: بر اساس مصوبات این کمیته پذیرش در رشته های بدون کنکور 2 بار در سال صورت می گیرد و ثبت نام از امروز آغاز می شود.
به گزارش جهان به نقل از مهر، رئیس سازمان سنجش آموزش کشور با تشریح جزئیات مصوبات کمیته ماده 4 کنکور گفت: بر اساس مصوبات این کمیته پذیرش در رشته های بدون کنکور 2 بار در سال صورت می گیرد و ثبت نام از امروز آغاز می شود. 
 
ابراهیم خدایی  با اشاره به تازه ترین مصوبات کارگروه حذف کنکور، اظهار داشت: بر اساس مصوبه کارگروه ماده (4) قانون پذیرش دانشجو، پذیرش دانشجو در تعدادی از کد رشته محل‌های تحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه پیام نور و موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی، بدون برگزاری آزمون و بر اساس سوابق تحصیلی تعریف شده در قانون پذیرش دانشجو مصوب سال 1386 مجلس شورای اسلامی صورت می پذیرد.
 
وی ادامه داد: پذیرش برای این کد رشته محل‌ها در سال جاری و از نیمسال دوم سال تحصیلی 92-91 شروع خواهد شد، که شرایط، ضوابط، نام و عنوان کد رشته محل‌‌های مذکور در دفترچه ثبت نام آنها که در نیمه دوم دی ماه حسب مورد از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور و مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی در اختیار داوطلبان قرار می گیرد، منتشر خواهد شد.
 
به گفته رئیس سازمان سنجش، برای کد رشته محل‌هایی که بر اساس سوابق تحصیلی دانشجو می‌پذیرند، باید داوطلبان به نکاتی توجه کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *