سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 16 Apr 2024
 
۰

کنکور ۹۹ تغییر می‌کند؟

سه شنبه ۵ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۲۶
کد مطلب: 708863
رئیس سازمان سنجش آموزش کشور با تاکید بر اینکه تغییری در آزمون‌های سال آینده نداریم، اظهار کرد: منابع و حذفیات کنکور ۹۹ بر روی سایت این سازمان قرار گرفته و ما کمترین تغییری در آزمون‌های سال آینده نداریم.
کنکور ۹۹ تغییر می‌کند؟
به گزارش جهان نيوز، ابراهیم خدایی، رئیس سازمان سنجش آموزش کشور ضمن بیان این مطلب، در خصوص آخرین تغییرات کنکور سال ۹۹ اظهار کرد: تصمیم جدیدی در خصوص حذف و یا تغییر آزمون‌های سراسری سال ۹۹ در همه مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری اتخاذ نشده است و این آزمون‌ها بدون هیچ تغییری در سال آینده برگزار خواهد شد.

وی در ادامه تصریح کرد: اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور در خصوص کنکور و سایر آزمون‌های سال آینده بر روی سایت این سازمان قرار گرفته است؛ بنابراین هیچ تغییری در نحوه برگزاری این آزمون‌ها گرفته نشده است و داوطلبان نیز نگران تصمیمات جدید در این زمینه نباشد.

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور خاطر نشان کرد: حذفیات و منابع کنکور ۹۹ قبلا از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر شده است بر این اساس سال آینده آزمون‌های (کنکور، کارشناسی ارشد و دکتری) ما با کمترین تغییر در منابع برگزار خواهد شد.
 
منبع: ایسنا
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *