يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 19 May 2024
 
۰
۹

مهدی هاشمی به محض ورود بازداشت شود

جمعه ۳۱ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۱۵:۲۱
کد مطلب: 245787
: عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست‌خارجی مجلس با بیان اینکه مهدی هاشمی قطعا مجرم است از قوه قضائیه خواست تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن دستگیرش کند.
به گزارش جهان، اسماعیل کوثری عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست‌خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس با اشاره به اخبار منتشر شده درباره ورود مهدی هاشمی به کشور اظهار داشت: با توجه به نقشی که مهدی هاشمی در فتنه 88 داشت قطعا مجرم است.
 
وی افزود: مهدی هاشمی تحت پیگرد قانونی قوه قضاییه بود، لذا با ورودش به کشور باید دستگیر شود.
 
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست‌خارجی مجلس ادامه داد: مهدی هاشمی نقش مخرب بسیار مهمی چه قبل، چه در حین و چه بعد از انتخابات 88 ایفا کرد لذا دستگاه قضایی باید با جدیت و قاطعیت به اتهاماتش رسیدگی کند.
 
کوثری تصریح کرد: مهدی هاشمی در جهت ساماندهی برای مدلی که برایشان مشخص کرده بودند، اقدامات بسیاری کرد و باید نسبت به همه آنها جوابگو باشد.
 
وی در عین حال خاطر نشان کرد: البته مهدی هاشمی هیچ پاسخی ندارد چرا که اقدامات او در جهت براندازی بوده و وی نمی‌تواند پاسخی برای این مسائل داشته باشد.
 
کوثری با تاکید بر اینکه مهدی هاشمی قطعاً محکوم است اضافه کرد: قوه‌قضائیه باید در کوتاه‌ترین زمان ممکن مهدی هاشمی را دستگیر و محاکمه کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
الهی خداگیر شود ......
Iran, Islamic Republic of
ای بابا ! مهدی و فائزه و..حتا مرعشی ها مافوق قانون هستند ؟
حرف حق زده
دوست دارید تلافی شود
جرمش چیست که قصاص قبل از جنایت میکنید ؟
حاج اسماعیل قهرمان
امشبو تو فرودگاه بمان
این برادر کوثری عجب آدمی است.هم تفهیم اتهام می کند هم قضاوت می کند و هم حکم صادر می کند. بهتر است موضوع را به قوه ی قضائیه واگذارند تا آنها بر اساس قانون عمل بکنند.
لابد با بازداشت مهدی هاشمی گرانی ها برطرف شده و نرخ ارز وطلا کاهش می یابد و صنایع تعطیل شده دوباره به کار می افتد و...!!!!
طرز تفكر چهارتا مثل شما ......
مردم توفكر نون شب هستند شما توفكر چي؟