شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰
۱۴

دلایل اخراج محسن سازگارا از صدای آمریکا از زبان خودش

چهارشنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۰ ساعت ۰۷:۱۰
کد مطلب: 194315
محسن سازگارا در این رابطه گفت: «جلسه ای با مدیر بخش فارسی "صدای آمریکا" آقای "عسگرد" برگزار شد و قرار بر این شد که آنها ۴ کار را انجام دهند.
به گزارش جهان به نقل از روزنامه رسالت "محسن سازگارا" دریک فایل ویدئویی،به دلایل عدم حضور خودش در صدای آمریکا پرداخت.محسن سازگارا در این رابطه گفت: «جلسه ای با مدیر بخش فارسی "صدای آمریکا" آقای "عسگرد" برگزار شد و قرار بر این شد که آنها ۴ کار را انجام دهند. اول اینکه برنامه "تفسیر خبر" به روال عادی خود برگردد دوم: آقای "چالنگی" به "صدای آمریکا" برگردد.
سوم: مدت زمان برنامه "تفسیر خبر" بیشتر شود چهارم: بنده روی جزئیات اختلافات "صدای آمریکا" با "چالنگی" اظهار نظر نکنم و همکاری لازم با آقای "عسگرد" را داشته باشم.»وی در ادامه افزود: «بنده این شرایط را قبول کردم و فکر می کردم آنها نیز به قول و قرار خود احترام می گذارند، اما به بنده اطلاع دادند روز جمعه برنامه "تفسیر خبر" با دستور مستقیم آقای "عسگرد" با حضور کارشناسی به نام "امیر عباس فخرآور" برگزار خواهد شد و حضور ایشان به معنای این است که دیگر نباید بنده به "صدای آمریکا" بروم به همین خاطر دیگر به آنجا نرفتم چون "امیر عباس فخرآور" کسی است که دائما به دیگران تهمت می زند .»
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


حیف شداین خودشیفته رفت چون یکی از مضحکه هاکم شدانصافا که خنده بازار بود
Latvia
دست آقاي عسگرد درد نكند كه با اين اخراجها جلوي خالي بنديها و دروغگويهاي امثال سازگارا را گرفت و بسياري از جوانان ايراني را نجات داد. منتظر اخراج نوري زاده معلوم الحال از voa هستيم.
Iran, Islamic Republic of
بد بخت چرا نمیگی تاریخ مصرفت تموم شده
علت کنار گذاشتن سازگارا از صدای آمریکا اینست که او در حال حاضر اتهام مضاعفی را از جرمی بزرگ بر گردن آویخته دارد .
در پرونده انفجار دفتر نخست وزیری در شهریور 1360 (ترور شهید رجائی و شهید باهنر) ایشان جهت فریب افکار عمومی اقدام به ساختن جنازه ای قلابی از عامل اصلی انفجار مسعود کشمیری (بهائی تبار ) نفوذی سازمان منافقین نمود و در ابتدای کار نیز موفق شد تا تابوت را بر دوش مردم بگذارد تا شعار "خدا حافظ شهید کشمیری " باعث تبرئه آن جنایتکار و بالطبع حامیان آگاهش گردد.
عمر این دروغ کوتاه بود و منجر به دستگیری سازگارا و عده ای دیگر شد که همگی آنان و کلیه کسانی که بطور جدی به صحنه آمدند تا پرونده را لوث نمایند همگی از اصلی ترین عناصر فتنه اسرائیلی88 ( با شعار نه غزه نه لبنان ) هستند .
لذا طبیعی است که با تغییر اوضاع منطقه دیر یا زود پرونده جنایت 8 شهریور گشوده خواهد شد و این دهن کجی های سازگارا در یک رسانه آمریکائی، امنیت کسانی را که در گذشته باعث آزادی سازگارا و دوستانش از زندان شده اند را به خطر بیاندازد
خوب به این میگن اخراج مودبانه.
Iran, Islamic Republic of
در تکمیل حرف دوستمان که اشاره به حادثه 8 شهریور و شهادت رجایی و باهنر کردند این نکته گفتنی است که تعدادی از فتنه گران 88 هم در میان تروریستها بودند که برایشان پرونده تشکیل شد اما اقای موسوی اردبیلی که مسئولیت دستگاه قضا را داشت پرونده آنها را بایگانی کرد از جمله بهزاد نبوی و ...
Iran, Islamic Republic of
افراد خائن به خود و مملكت تبديل مي شوند به ابزاري كه تاريخ مصرف دارند.تحليل هاي ارايه شده توسط اين خائن كثيف حتي براي اقوام و خانواده اش هم اثري نداشت.خائني كه نه دين دارد و نه شرف.نه هويت دارد و نه جايگاه.
خيانت هاي او كمتراز صدام نبود.روزي خون پاك شهداي كشورمان كه به خاطرسربلندي اسلام و كشورمان ريخته شد،گلوي ناپاك تورا خواهند فشرد.
Iran, Islamic Republic of
اميدواريم با اتمام كار اين كمدين كارهاي كمدي فاخرتري از voaببينيم...خوب البته الان دو سه روزه خنده بازار راه افتاده دوباره...ولي خداييش از نظر كمدي به تفسير خبر نميرسه...
United States
حالا که هنوز آمریکا بهت حقوق می ده. زیاد صحبت نکن که یه وقت دیدی اونم قطع کردن!!
Iran, Islamic Republic of
آقاي سازگارا،‌ آقاي چالنگي، خانم درخشش و ديگر نوكران محترم مثل آقاي بهبود و آقاي كنگرلو، دليل نميخواد، اين خاصيت آمريكايي كه هركی تاريخ مصرفش تموم شه رو مثل دستمال کهنه به بيرون پرتاب ميكنه.
حالا که دید نظام سرمایه داری آمریکا داره بهم میخوره و مدتی بعد تره هم برای امثال سازگارا خورد نمی کنن، میخواد بگه آره...
جالبه كه همه دوستاني كه طرفدار جمهوري اسلامي هستن اين آقا رو مي شناسن و بهش حمله كردن. معلومه حسابي پاي برنامه هاشون مي نشستيد كه اينقدر اطلاع داريد . اگر برنامه اش بد بود چرا اصلا تماشا مي كرديد . چه جالب كه برخي از دوستان اسامي دقيق اينها رو مي دونن. ما كه يكساله voa نداريم و قطع شده وقتي هم بود تماشا نمي كرديم . من اصلا نمي دونم اين آقا كي هست؟ دو تا فيلم بود كه تنهاييمون رو باهاش پر مي كرديم حالا همين آقاياني كه به اصطلاح نگران تهاجم فرهنگي هستن و خودشون از همه بيشتر ماهواره تماشا مي كنن زدن اونم شكوندن. خونه مون شده فبرستون . جالبه كه يه عده به اسم اسلام به خودشون اجازه مي دن به حريم خصوصي تو وارد كه نه حمله ور بشن و برات تعيين تكليف مي كنن كه چي ببيني و چي نه. برنامه هاي بیخود خودشون رو به زور مي گنن ببينيد. در غير اينصورت مسلمون نيستيد و منحرف مي شيد.واقعا كه.
United States
مگه میشه آدم دشمن خودشو نشناسه بعدشم این از کوته فکریه که آدم حرفهای دشمنشو نشنوه. اما مخالفت با ماهواره برای اینه که اغلب شبکه هاش اقدام به اشاعه فحشا و قبح شکنی از منکرات می کنن
شرک وفیونا
Germany
مگه شماها ماهواره نگاه میکنید ....