کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

دلایل اخراج محسن سازگارا از صدای آمریکا از زبان خودش

18 آبان 1390 ساعت 7:10


محسن سازگارا در این رابطه گفت: «جلسه ای با مدیر بخش فارسی "صدای آمریکا" آقای "عسگرد" برگزار شد و قرار بر این شد که آنها ۴ کار را انجام دهند.
به گزارش جهان به نقل از روزنامه رسالت "محسن سازگارا" دریک فایل ویدئویی،به دلایل عدم حضور خودش در صدای آمریکا پرداخت.محسن سازگارا در این رابطه گفت: «جلسه ای با مدیر بخش فارسی "صدای آمریکا" آقای "عسگرد" برگزار شد و قرار بر این شد که آنها ۴ کار را انجام دهند. اول اینکه برنامه "تفسیر خبر" به روال عادی خود برگردد دوم: آقای "چالنگی" به "صدای آمریکا" برگردد.
سوم: مدت زمان برنامه "تفسیر خبر" بیشتر شود چهارم: بنده روی جزئیات اختلافات "صدای آمریکا" با "چالنگی" اظهار نظر نکنم و همکاری لازم با آقای "عسگرد" را داشته باشم.»وی در ادامه افزود: «بنده این شرایط را قبول کردم و فکر می کردم آنها نیز به قول و قرار خود احترام می گذارند، اما به بنده اطلاع دادند روز جمعه برنامه "تفسیر خبر" با دستور مستقیم آقای "عسگرد" با حضور کارشناسی به نام "امیر عباس فخرآور" برگزار خواهد شد و حضور ایشان به معنای این است که دیگر نباید بنده به "صدای آمریکا" بروم به همین خاطر دیگر به آنجا نرفتم چون "امیر عباس فخرآور" کسی است که دائما به دیگران تهمت می زند .»


کد مطلب: 194315

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/194315/دلایل-اخراج-محسن-سازگارا-صدای-آمریکا-زبان-خودش

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com