شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰
۱۹

نامه‌مطهری برای محاکمه موسوی واحمدی‌نژاد

شنبه ۳۰ بهمن ۱۳۸۹ ساعت ۱۶:۳۵
کد مطلب: 157514
پس از ایراد خطبه های نماز جمعه دیروز تهران توسط آیت الله جنتی و تحلیل مسائل مرتبط با فتنه و غایله اسراییلی ۲۵ بهمن توسط ایشان، دکتر علی مطهری، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی نامه ای خطاب به ایشان نگاشته است.
به گزارش «تابناک» متن این نامه به شرح زیر است:

بسمه تعالي

جناب آقاي جنتي دامت بركاته

با اهدای سلام و آرزوي توفيق براي جناب عالي، در خطبه اخير نماز جمعه تهران فرموديد: «كاري كه قوه قضاييه مي تواند با سران فتنه انجام دهد، اين است كه ارتباط اينها را به كلي از مردم قطع كند، درب خانه آنها بسته شود، رفت و آمد هايشان محدود شود، نتوانند پيام بگيرند و تلفن و اينترنت آنها بايد قطع شود و در خانه بايد زنداني شوند.»

به نظر مي رسد، خواست مردم مبني بر محاكمه موثرين در فتنه، منطقي تر و قانوني تر از درخواست جناب عالي است، زيرا همه احكامي كه صادر فرموده ايد فرع بر محاكمه اين افراد است و بدون رسيدگي اتهامات آنها در دادگاه صالح و صدور حكم قانوني قابل اجرا نيست. علت پافشاری مردم بر محاكمه اين افراد اين است كه مادام كه متهم تبديل به مجرم نشده و مجازات براي او معين نگرديده است نمي توان به او تعرض كرد و محدوديت براي وي ايجاد نمود و او را از حقوق شهروندي محروم كرد، والا مجازات مستقيم اين افراد توسط مردم كار آساني است و تا كنون رشد اسلامي مردم ما مانع اين كار بوده است.

البته عدالت حكم مي كند كه همه موثرين در فتنه، چه آنها كه ادعاي تقلب كردند و به جاي پيمودن راه قانوني، مردم را به حضور در خيابانها دعوت نمودند و چه كساني كه با اتهام زني هاي خود در مناظره ها و دريدن پرده حرمت ميان مردم و حكومت زمينه فتنه را ايجاد كردند، به طور همزمان محاكمه شوند گر چه اتهاماتشان هم وزن نيست. در اين صورت وجدان جامعه چون شميم خوش عدالت و انصاف به مشامش مي خورد آرام مي گيرد و ريشه فتنه خشك مي شود. اگر اين كار در همان روزها و لااقل ماههاي اول فتنه انجام مي شد غائله ۲۵ بهمن كه ناشي از بي تدبيري و ابزار واقع شدن عاملان آن براي آمريكا و اسرائيل بود پديد نمي آمد. هنوز دير نشده است. هيچ وقت براي اجراي عدالت دير نيست.

با تقديم احترام
علي مطهري
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
آقای مطهری هنوز رشد سیاسی پیدا نکرده اند کسی که بعد از این همه جرمهای گوناگون مدعی است سران فتنه متهم هستند وهنوز جرمی ثابت نشده و آنها را با آقای احمدی نژاد مقایسه می کنند نشان می دهد نه تنها صاحب بصیرت نیست بلکه جزء عوام متعهد هم به حساب نمی آید همیشه اسلام از این قسم افراد ضربه خورده است مثل سلیمان بن صرد عمل می کند.
Iran, Islamic Republic of
آقاي مطهري تو پازل دشمن داري بازي ميكني. وكيل مدافع وطن فروش هاي اسرائيلي شدي و خودت هم نمي دوني، شايد هم ميدوني؟!!!!
ظاهرا آقای مطهری دم از قانون می زند ولی بدون حکم قاضی ایشان دستور محاکمه را نیز صادر کرده اند . واقعا که .
Iran, Islamic Republic of
آقای مطهری کمی تعمق سیاسیتونو بالا ببرید و بدونید که چه ادبیاتی رو درباره چه کسی بکار میبرید . برای بنده به عنوان یک شهروند تهرانی شرم آوره که شخصی مثل شما نماینده من شده و با نامه نگاریهای آنچنانی خواسته یا ناخواسته آب تو آسیاب دشمن میریزه . بعد از گذشت یکسال و نیم از فتنه هنوز شما موسوی و کروبی و امثالهم رو فقط "متهم" میدونید؟!!! ...
Iran, Islamic Republic of
علی مطهری عرصه سیمرغ نه جولانگه توست ... پس دیگه من یکی از اونهایی بودم که تو مجلس 8 به توی بی بصیرت رای دادم از خداوند متعال برای این خبط عظیم طلب استغفار می کنم ولی تو دیگر فکر نماینده بودن را در مجلس از سرت بیرون کن که دیگر کسی برای بی بصیرتان تره هم خورد نمی کند
خدا به مادرم عمر طولاني بده هميشه ميگه "پسته خالی اگر لب وا كند رسوا شود" روزي ميشه كه مردم از بي بصيرتي اين اقازاده به خيابون بيان
اقاي مطهري صبر ما هم حدی داره
Iran, Islamic Republic of
این تذهبون؟ به کجا میروی اقای مطهری؟ خداوند به حق پدرش به او بصیرت دهد .
Iran, Islamic Republic of
با سلام
این غفلت است یا لجبازی جناب مطهری !!!! در رابطه با انتخابات و مناظره و امثالم که شما داد آن را می زنید بجز عده ای فریب خورده از اینان نه کسی محاکمه و نه مجازات شد لیکن با این خیانتهای عالیجنابان موسوی و کروبی و همراه شدن با دشمنان قسم خورده و دادن بیانیه و ایجاد هرج و مرج در جامعه و به خطر انداختن جوانان باید شدیدا برخورد کرد لطفا از خواب غفلت بیدار شوید .
Iran, Islamic Republic of
مطهریه دیگه بصیرتش مطهر از هر نوع تفکر و تعمقه
Iran, Islamic Republic of
آخه این غایله جدید موسوی و کروبی چه ربطی به احمدی نژاد داره؟!!!
Iran, Islamic Republic of
آقايان محترم که علی مطهری را به بی بصيرتی و هزاران چيز ديگر متهم می کنيد، مشکلی که امروز ما داريم، از بی قانونی است. انصاف داشته باشيد و حرفها و القاب زشت به ايشان نسبت ندهيد. ما مسلمان هستيم؛ اگر مخالفتی هم با کسی داريم، بايد آن را با منطق بيان کنيم و نبايد فوری با القاب و تهمتهای ناروا طرفمان را خطاب قرار دهيم.
Iran, Islamic Republic of
این آقا فکر کرده که همیشه باید اظهار نظر بکنه و این کار خودش رو نشونه هوش و ذکاوتش می دونه و شاید فکر می کنه فرزند شهید مطهری هست باید یک خودی نشون بده . اما ظاهرا نمی دونه بیشتر باید به فکر عواقب کارهاش و آخرت خودش باشه .
Iran, Islamic Republic of
یکی از این اقا بپرسد کدام حرف اقای احمدی نژاد در مناظره اتهام غیر واقعی بود ؟اگر چنین بود چرا آقا زاده ها فرار را بر قرار ترجیح دادند ؟ شما چراکاسه داغ تر از آش هستید وبجای دیگران از انها دفاع میکنید؟راستی احمدی نژاد چه هیزم تری به شمافروخته که شما در سخنان معمولی خودتان هم ازایشان غافل نمیشوید ؟!ضمنا شما اصلا اخلاق خوبی ندارید وبا همه بد صحبت میکنید الا فتنه گران! کاش بعضی از سیاسیون به اندازه بچه های دوران راهنمایی ودبیرستان بصیرت داشتند ... ایکاش ایکاش ایکاش
واي از كينه و حقد و عداوت كه ابزار اساسي شيطان است كه انسان را به حقارت و پستي سوق ميدهد براي خود و اين فرد كينه جو از خدا امان ميطلبم
اعتماد به نفس این آقا منو کشته! نمی دونم چرا این آقا انقدر فکر میکنه که دررابطه با همه چیز باید اظهار نظر کنه و فکر میکنه که همه چیز رو می فهمه! اینو با اون یکی میکنه!؟ درصورتیکه احمدی نژاد واقعیت رو گفت. آقایون پابه فرارگذاشتن.
Iran, Islamic Republic of
وقتی این بابا نمیخواد باور کنه که تقلب رمز آشوب بوده (به قول خودشون) و کلا هدف از اغتشاش براندازی نظام بوده! و اساسا عناد این آقا با شخص رئیس جمهور بر همگان آشکارشده! و اینکه کاملا فراموش میکنند روز انتخابات همسر مکرمه و محترمه!! جناب هاشمی مردم را در صورت عدم پیروزی موسوی به خیابانها فرا میخواند!!! چرا باید امکان اظهار نظر چه گفتاری و چه نوشتاری به این نماینده خاطی داده شود؟؟؟؟
خلاصه بعد از يك سال و نيم كه آقا فرياد ميزنه كه بابا انتخابات و اين حرفا بهانه است و اصل نظام هدفه ميگه حرفهاي من رو گوش كنيد كه ريشه فتنه خشك ميشه!
Iran, Islamic Republic of
آقای مطهری اگه یک سال دیگر صبر کنی میفهمی که برای چه سران فتنه زود محاکمه نشدند.
چون شما منطق خودت را فقط قبول داری!
آمریکا اعتراف کرد که از چند سال قبل نقشه می کشیده ایشان باز حرف ساده لوحانه اش را می زند
پسر نوح با بدان بنشست خاندان نبوتش گم شد.دكتر عزيز روح پدرت رااذيت نكن. با خط امام و ولي فقيه باش.