شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۱

ایجاد لابی اقتصادی در مقابل صهیونیسم

دوشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۲۰:۵۹
کد مطلب: 410477
در این دیدار سید محمد هادی رضوی عضو شورای مرکزی ائتلاف فراگیر ایرانی آباد با تاکید بر دیپلماسی اقتصادی اسلامی فعال اظهار داشت: در اتاق بازرگانی آینده باید از ظرفیت‌های دیپلماسی استفاده کرد.
به گزارش جهان به نقل از پایگاه خبری ائتلاف فراگیر ایرانی آباد، سید محمد هادی رضوی رییس کمیسیون بازرگانی ائتلاف فراگیر ایرانی آباد با کاظم جلالی رییس مرکز پژوهش‌های مجلس در خصوص دیپلماسی اقتصادی اسلامی فعال اتاق بازرگانی تهران دیدار و گفتگو کرد. وی اظهار داشت: باید لابی اقتصادی جهان اسلام ایجاد شود و تجارت و لابی ثروت شیعیان باید برابر لابی صهیونیسم و برند سازی آنها قرار گیرد.

کاظم جلالی رییس فراکسیون رهروان ولایت نیز ضمن حمایت از بحث ابتکاری ایجاد لابی اقتصادی جهان اسلام در برابر لابی صهیونیسم خاطرنشان کرد: نقش اتاق‌های بازرگانی در لابی‌های اقتصادی بسیار موثر است و باید این موضوع در اتاق بازرگانی به صورت مجدانه پیگیری شود.

رییس مرکز پژوهش‌های مجلس در ادامه بیان داشت : باید از ظرفیت‌های دیپلماسی اقتصادی کشورهای اسلامی با کشورهای دیگر در اتاق بازرگانی استفاده کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *