شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 18 May 2024
 
۴

جلیلی: به رأی مردم احترام می‌گذارم

جمعه ۲۴ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۰۴
کد مطلب: 292665
نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به حضور پرشور مردم پای صندوق‌های رأی گفت: به رأی مردم احترام می‌گذارم.
به گزارش جهان به نقل از فارس، سعید جلیلی که همراه حجت‌الاسلام والمسلمین علیرضا پناهیان برای رأی دادن به شهرستان ری سفر کرده بود در آستان حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) حضور یافت و در پاسخ به خبرنگار فارس گفت: به رأی مردم احترام می‌گذارم.

نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در ارتباط با حضور پرشور مردم در صحنه انتخابات گفت: تاکنون شاهد حضور پرشور مردم در صحنه انتخابات بوده‌ایم و به لطف خدا انتخابات تاکنون به خوبی پیش رفته است.

وی در ادامه اظهار داشت: بنده رأی مردم را قبول دارم و به آن احترام می‌گذارم.

این گزارش حاکی از سعید جلیلی دقایقی پیش برای انداختن رأی خود به شهرستان ری سفر کرده بود و پس از حضور در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) به حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) تشرف یافت و پس از زیارت حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)، امامزاده حمزه‌ابن موسی (ع) و امام طاهر (ع)، بر سر مزار آیت‌الله خوشوقت، آیت‌الله مجتبی تهرانی و آیت‌الله حق‌شناس حضور یافت.

این گزارش حاکی از سعید جلیلی پس از زیارت بقاع متبرکه با حضور در صحنه عتیق رأی خود را به صندوق می‌اندازد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *