سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ - 21 May 2024
 
۱
۸

فشار سنگین دوری از قدرت به اصلاح طلبان/ ادعای بامزه دبیرکل غیرقانونی حزب اصلاح طلب +جزئیات

يکشنبه ۲۰ شهريور ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۰۰
کد مطلب: 811956
اگر اصلاح طلبان در فرصت های خدمتی که داشتند سعی می کردند به جای سیاسی بازی به رفع مشکلات مردم و تلاش برای بهبود اوضاع زندگی آنها می پرداختند، دیگر لازمی به آمارسازی و ادعاهای واهی نبود.
فشار سنگین دوری از قدرت به اصلاح طلبان/ ادعای بامزه دبیرکل غیرقانونی حزب اصلاح طلب +جزئیات
گروه سیاسی جهان نيوز: اصلاح طلبان هرگاه از سوی مردم طرد شده و از قدرت دور می شوند؛ مدعی می‌شوند که مقبولیت نظام کاهش یافته و شکاف بین دولت و ملت افزایش پیدا کرده است!

در تازه ترین مورد، آذر منصوری، دبیر کل غیرقانونی حزب اتحاد ملت طی یادداشتی برای روزنامه اعتماد به بهانه آنچه طرح «صیانت» می نامند، مدعی شده است: «شکاف بین حاکمیت و ملت به بیشترین میزان خود در ۴۳ سال گذشته رسیده است»!

منصوری در بخشی از یادداشت خود نوشته است: «مساله مهم حق حاکمیت ملت و تحقق حق آزادی شهروندان و دسترسی آنها به گردش آزادانه اطلاعات بود. نقض این حق در واقع نقض حاکمیت ملی نیز هست، چراکه هم مجلس یازدهم و هم دولت سیزدهم که خود را نماینده مردم در دو رکن از ارکان قدرت می‌دانند در این روند صیانت خاموش از خود سلب اختیار کرده‌اند.  به بیان دیگر مجلس یازدهم و دولت سیزدهم، وکلایی هستند که حق موکلان خود را دو دستی به نهادی غیرانتخابی و غیرپاسخگو واگذار کرده‌اند. اگر نام این رفتار و عمل آنها نقض حاکمیت ملت نیست، پس چه نام دیگری می‌توان روی آن گذاشت. هر چند انتخابات ۹۸ و ۱۴۰۰ هم از مصادیق آشکار نقض حاکمیت ملت است که در زمان خود از جانب دلسوزان ایران هشدارهای لازم نسبت به این رویه داده شده است. روشن نیست که در شرایطی که شکاف بین حاکمیت و ملت به بیشترین میزان خود در ۴۳ سال گذشته رسیده است، بانیان این رویکردها برای تحقق چه هدف مطلوبی همچنان تصور می‌کنند تک‌صدایی می‌تواند رمز بقا باشد؟»

فارغ از تلاش اصلاح طلبان در لولوسازی از هر طرح مرتبط با مدیریت فضای مجازی و... که اساسا حیات خود را در این آشفتگی و ابهام پراکنی می دانند، باید به خانم منصوری تاکید کرد اگر اصلاح طلبان در فرصت های خدمتی که داشتند سعی می کردند به جای سیاسی بازی به رفع مشکلات مردم و تلاش برای بهبود اوضاع زندگی آنها می پرداختند، دیگر لازمی به آمارسازی و ادعاهای واهی نبود.

نکته دیگر آنکه به فرض، اگر برای گروهی از مردم هم حس شکاف بین دولت و ملت  به وجود آمده است این موضوع مستقیما به بی کفایتی مسئولان حداقل در یک دهه اخیر برمیگردد که اشتباها رفتارهای این گروه ناکارآمد را به حساب کلیت مجموعه می‌گذارند.

درباره «آذر منصوری» بیشتر بخوانید:
حاشیه سازی جدید دبیرکل غیرقانونی حزب اصلاح طلب
زنان به ورزشگاه بروند؛ با نمایندگان رژیم صهیونیستی هم بازی کنیم!
اعترافات دبیر کل غیر قانونی حزب اتحاد ملت
چرا اصلاح طلبان یک زن را دبیرکل قوی‌ترین حزب خود کردند؟ +تصاویر
خانم اصلاح طلب به خون خبرنگار هم رحم نکرد
بالاتر از شهادت حاج قاسم هم نباید مانع مذاکره با آمریکا بشود
اگر از فرصت بایدن استفاده نکنیم مردم از کل حاکمیت رویگردان می‌شوند
https://jahannews.com/vdchmzn6-23nzwd.tft2.html
jahannews.com/vdchmzn6-23nzwd.tft2.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


!!
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
الحمد الله... دیگه این جماعت نیستند
Iran, Islamic Republic of
هر هر هر هر ، جک جدیدی بود
رسول
Iran, Islamic Republic of
اقا سایت باید سنگین باشه بچه بازی نیست که هر جا مینویسید بامزه!!!؛
Iran, Islamic Republic of
چرا حاشیه پردازی میکنید ؟ .
Iran, Islamic Republic of
حاشیه را شما و دولت مطبوعات کردید زمانی که با قر کمر و هزاری و ۱ دلاری و با بازی اینستا و فیلترینگ ملت را اوسکول کردید و گفتید نمیتوانید و نمی‌گذارند و سوهان قم و باغ سیب و گلابی... پس حرف نزنید تا خرابکاری‌های تان را درست کنند
Iran, Islamic Republic of
کدوم حاشیه پردازی اصلا منظورت به کیه به این خانم یا کس د یگه
Iran, Islamic Republic of
ایبشون اشتباه گفته شلید جهان نیوز اشتباه زده فادصله بین اصلاح طلبان با مردم به بالاترین اوج خودش در 43 سطال گذ شته رسید ه