شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۳۵
۱۶۶
درباره انحراف یک دختر ۲۲ ساله؛

من «ریحانه پارسا» لطفاً من را ببینید/ مسیح علینژاد هم بی آبرو شد/ مدیران صداوسیما هم مقصر نیستند! +تصاویر

سه شنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۰۸:۴۳
کد مطلب: 744417
ریحانه پارسا پس از پخش قسمت آخر سریال پدر، تصاویری از خود در اینستاگرام منتشر کرد که با نقشش در سریال به عنوان یک دختر چادری تفاوت بسیاری داشت و این آغازی برای شکل گیری حواشی پیرامون او بود.
من «ریحانه پارسا» لطفاً من را ببینید/ مسیح علینژاد هم بی آبرو شد/ مدیران صداوسیما هم مقصر نیستند! +تصاویر
گروه فرهنگی جهان نيوز، حسام زبیراوی: «ریحانه پارسا» دختر ۲۲ ساله‌ای است که برای اولین بار در سریال «پدر» ایفای نقش کرد و در سن ۱۹سالگی به شهرت نسبی رسید. او در این سریال در نقش‌ «لیلا» به عنوان یک دختر متحول شده که عروس یک خانواده مذهبی می شود بازی کرد و باعث دیده شدن وی شد.

اما او بعد از پایان سریال پدر نتوانست از شهرت خود در راه درست استفاده کند و کم کم حواشی حول محور او پر رنگ‌تر از حرفه اصلی او یعنی بازیگری شد. پارسا پس از پخش قسمت آخر سریال پدر، تصاویری از خود در اینستاگرام منتشر کرد که با تصویر شکل گرفته از او در اذهان عمومی تفاوت بسیاری داشت.
 

 
 
ریحانه پارسا درباره تصاویر منتشر کرده از خودش با پوشش و آرایش غیرمتعارف نوشت: «من دست شما رو می‌بوسم...من تا ابد مدیون اعتماد این دو عزیزم... من، ریحانه پارسا دختری که از الان تا همیشه اگر کسی میشناستش به واسطه‌ سریال پدر هست (این رو هیچ وقت یادش نمیره) از همین پست میگم، اگر این روزها عکسی دیده شده که فرق زیادی با تصویر این ماه‌های اخیر داره، بی‌هیچ جبهه‌گیری خاصی و موضع داشتن بوده و هست... این عکس‌ها صرفا توجیهی است که ریحانه هیچ شباهتی(ظاهری) به لیلای دیده شده نداره.»
 

این حواشی با واکنش «حامد عنقا» تهیه کننده این سریال  مواجه شد و گفت: «ریحانه پارسا بچه بود و بچگی کرد. دختر ۱۸ ساله و شهرتی که ظرف کمتر از یک‌ماه برایش به وجود آمد، هرکسی این ظرفیت را ندارد».

مهدی سلطانی بازیگر سریال پدر هم به عکس‌های ریحانه پارسا اشاره‌ای داشت و در صفحه اینستاگرام خود با پستی به این عکس ها واکنشی عادی داشت.
 

 
حمایت کارگردان گشت ارشاد از ریحانه پارسا
اما سعید سهیلی کارگردان «گشت ارشاد» او را مورد حمایت قرار دارد و در صفحه اینستاگرام خود پستی را منتشر کرد.
 
دخترم ليلا ... دخترم ريحانه ... سلام ، موفقيتت را در سريال پدر تبريك مي‌گويم، به بهانه اين تبريك بگذار بگويم كه ... هيچكس حق قضاوت تو را ندارد، هيچكس جز خودت، قضاوت كار ساده اى نيست ، كار سختى ست كه اينروزها براى بسيارى سهل شده است ، اما چه سهل و چه سخت، چه خوب و چه بد، چه درست و چه نادرست، لااقل من اين كار را بلد نيستم، نه بلدم و نه مى‌پسندم.

اما ميتوانم پدرانه بگويم كه ... بيا و اين روزهاى شيرين زندگيت را تلخ نكن، بيا و پشت سرت را فراموش كن ، بيا و به روبرو خيره شو ، به روبرو ... به آينده ... به افق هاى دور ... به روزهاى بهتر ، از محبت ها غره و از بى مهرى ها مأيوس مشو ، بدان كه در ميانه اين هياهوى بيشمار ... بسيارى تو را دوست دارند.

اما مهر دو نفر از جنس ديگرى ست، متفاوت از همه ، هيچكس به اندازه آقاى عنقا و آقاى توفيقى تو را دوست ندارد ، بلاشك تعريف آنان زلال است و دلسوزيشان صادقانه، اما يك نفر ديگر هم هست، هواخواهى كه بيشتر از آن دو ... و بهتر از همه "هوايت" را دارد ، پس زلفت را به لطفش گره بزن و به روبرو خيره شو ، به آينده ، به افق هاى دور ، به روزهاى بهتر ، دخترم ريحانه ... دخترم ليلا ... خدانگهدارت ، همه جا ... همه وقت ... هميشه.»
 

سعید سهیلی بعد این حواشی در فیلم «گشت۳» پارسا را به بازی گرفت تا نشان دهد همچنان به این بازیگر جوان توجه دارد.

این حمایت‌ها و واکنش‌های عادی به «ریحانه پارسا» باعث دامن زدن و تشویق بیشتر او به ادامه حاشیه‌هایش شد.

این بازیگر کم‌تجربه خردادماه ۹۸ برای حضور در «خوب، بد، جلف ۲» به کارگردانی پیمان قاسم‌خانی دعوت شد و این نخستین حضور سینمایی او بود. حضور او با پوشش نامتعارف در جشنواره فیلم فجر و عشوه های عجیب و غریبش و درگوشی های او با پژمان جمشیدی در نشست فیلم خوب بد جلف پیمان قاسم خانی نشان داد که او از حاشیه هایی که دور و برش است بدش نمی‌آید و این حواشی را پله‌ای برای ترقی و رسیدن به شهرت بیشتر می داند.
 








 

همچنین حضور او در اختتامیه سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر با پوششی نامتعارف حاشیه هایی به دنبال داشت.
 

 
حواشی ازدواج با مهدی کوشکی
خبر ازدواج ریحانه پارسا با مهدی کوشکی یکی دیگر از حواشی او بود که در فضای مجازی با موجی از واکنش‌ها رو به رو شد و عکس های خصوصی او با مهدی کوشکی در فضای مجازی به سرعت در حال انتشار بود.

مهدی کوشکی بازیگر و تهیه کننده ای که دو بار ازدواج کرده و حالا ریحانه پارسا همسر سوم او است و آرسام پسر او  از همسر اولش می باشد که کنار مادرش در لندن زندگی می‌کند و در زمان‌هایی از سال اوقاتش را در کنار پدر می‌گذراند.
 

 
جدایی از مهدی کوشکی
حذف به یکباره عکس‌های دونفره ریحانه پارسا و همسرش مهدی کوشکی در صفحات اینستاگرامشان، شایعاتی مبنی بر جدایی این دو بازیگر در فضای مجازی مطرح کرد.
 

مهاجرت از ایران به ترکیه
قبل از جدایی ریحانه پارسا از مهدی کوشکی، وی واقعیتی از زندگی خود را گفت که فرزند طلاق است. او همچنین موضوع دیگری را هم گفت: اینکه ازدواجش شرعی نبوده و فقط با کوشکی در یک خانه زندگی کرده است!

 بعد از طلاق با کوشکی «ریحانه پارسا» تصمیم به سفر به ترکیه گرفت او هدف از این سفر را ساخت فیلمی درباره زندگی‌اش اعلام کرد.

او حاشیه‌های بسیار دیگری را هم رقم زد، از ادعاهایی درباره مهریه تا انتشار فیلم‌هایش با دیگران و جدال لفظی با یکی دیگر از بازیگران زن.

درگیری با بهنوش بختیاری
چندی قبل بهنوش بختیاری در پیامی متنی در صفحه اینستاگرام ریحانه پارسا در قالب کامنتی برای او نوشت:
 

ریحانه پارسا که این روزها با حضور در ترکیه به سر می‌برد و خبر ساخت فیلمی درباره زندگی‌اش خبرساز شده است ناگهان در استوری اینستاگرامش خطاب به بهنوش بختیاری نوشت: خانم بختیاری عزیر سلام امید که حالتون خوب باشه(هر چند من بعید می‌دونم) .(جزئیات بیشتر)
 

بزرگ کردن دختری منحرف پروژه جدید (مسیح علی نژاد)
ریحانه پارسا پس از سفر به ترکیه دست از حاشیه بر نداشت و در مصاحبه ای جنجالی که با مسیح علینژاد، ضدانقلاب فراری و مجری پروژه «چهارشنبه های سفید» داشت از حواشی زندگی خود در ایران پرده برداشت و گفت: که بعد از کمپین علینژاد چند بار قصد بی حجابی در خیابان و مترو را داشته و در مورد ازدواجش با مهدی کوشکی گفت که ازدواجی بین ما و کوشکی نبوده و دیگر به ایران بر نمی گردد.

این دختر کم تجربه و حاشیه ساز نتوانست مسیر درستی برای شهرت را انتخاب کند و در مسیری اشتباه قدم برداشت و این قدم های اشتباه را تا جایی ادامه داد تا بهانه ای برای پروژه سیاسی خبرنگار ضدایرانی که تمام تلاشش به انحراف کشیدن این گونه افراد برای ترویج بی حجابی در ایران است بشود اما این دختر حاشیه ساز کوچکتر از آن است که الگویی برای جوانان ایران باشد.
 
ریحانه پارسا این حواشی را در حالی انجام داد که دو پروژه سینمایی را در حال اکران در سینمای ایران دارد او همچنین در ادامه حواشی خود در مصاحبه با علینژاد کشف حجاب کرد اما خودش گفته است که اندازه موهای سرش کمتر از دو سانتی‌متر است و قوانین جمهوری اسلامی را زیر پا نگذاشته است! حال باید دید با این حواشی این فیلم های در حال اکران چه سرنوشتی برایشان پیش می آید.

مسیر نابودی برای یک دختر کم تجربه
ریحانه پارسا در مصاحبه ای که با رادیو فردا داشت نیز گفت که در ترکیه تحت فشار قرار گرفته و بعد از مصاحبه تصویری نیمه‌ عریان از خود منتشر کرد که این کارش پایانی برای مسیر اشتباهی که این دختر کم تجربه در آن قدم برداشته است می تواند باشد.

ریحانه پارسا نشان داد که ظرفیت شهرت را در ایران نداشته و برای رسیدن به شهرت هنوز سن و سالش کم است و حال که حواشی دور او زیاد شده است و به سمت نابودی پیش می رود به فکر خود با پناه آوردن به رسانه های معاند می تواند در مرکز توجه باشد اما نمی داند در مسیری که به آن ورود کرده قبل از آن افراد بسیاری قدم برداشته اند و جز نابودی خودشان چیز دیگر عاید آن‌ها نشده است.

اما این چند نکته را نیز باید اضافه کرد:

1. ریحانه پارسا نیز موضوع دیگری است تا مدیران صداوسیما در معرض سوال قرار بگیرند که این انتخاب بازیگران از کجا و چگونه انجام می شود و چه کسی پاسخگوی انحرافاتی یک بازیگر معرفی شده توسط صداوسیماست؟

2. نکته دیگر آنکه خطاب آن باید به جوانان باشد که سلبریتی ها اساس قشر بسیار کوچکی برای انتخابشان به عنوان الگوست. حتی الگوگیری یک نفر از این جماعت کوته فکر که با اندکی شهرتی به بیراهه میل می کنند، خطرناک است.

3. دست ضدانقلاب های کدداری نظیر مسیح علینژاد به حدی خالی شده که سوژه های آنها به انحراف یک دختر جوان پس از شهرت تقلیل یافته است.
https://jahannews.com/vdceze8ffjh8eei.b9bj.html
jahannews.com/vdceze8ffjh8eei.b9bj.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


India
این جوانان را باید حمایت کرد و آنها را از مسیر اشتباهشان در آورد. نباید به آنها انگ منحرف و صد انقلاب و ... زد که مسیر انحراف را بیشتر خواهد کرد.
Iran, Islamic Republic of
حجاب اجباری نیست
Iran, Islamic Republic of
وقتی اصل دین رو پذیرفتی نمیتونی بگی یک بخش اون رو قبول ندارم...
Iran, Islamic Republic of
خدایا هدایتش کن
پیامبر این افراد رو میدید که جهنمی میشن گریه و دعا میکرد
دادا
Iran, Islamic Republic of
نطفه!!!! لقمه!!!! تربیت!!!!
این 3تا رو تو زندگی برا خانواده مواظب باشین بقیش دیگه واقغا بیخیال.
شکوفه
Iran, Islamic Republic of
لایک
Iran, Islamic Republic of
حرفتو باید با طلا نوشت
مصطفی
Iran, Islamic Republic of
.....
Iran, Islamic Republic of
الهی آمین
Iran, Islamic Republic of
حجاب واجبه مثل نماز
اجباری نیست
علی
Iran, Islamic Republic of
کی گفته نماز اجباری نیست؟؟اگه مسلمان هستی
Romania
حجاب هم واجب شرعیه هم عقلی
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
لابد کمربند در ماشین هم اجباری نیست!!
زدن ماسک هم در این روزا اجباری نیست!!
بفرمایید چی اجباریه و چی اختیاریه؟.
غ
Iran, Islamic Republic of
.....
Iran, Islamic Republic of
در دین اجباری نیست
زهره
Iran, Islamic Republic of
داخل یه کشتی جای خودتو فقط سوراخ کن.ببین بقیه چی میشن.اجباری نیست اما تاوان رد اون رو در اون دنیا میدیم.
Iran, Islamic Republic of
بقیه عصبانی میشن و میگیرن میزننش تا اون باشه دیگه کشتی سوراخ نکنه ..!!
Iran, Islamic Republic of
حجاب اجبار نیست بلکه الزامی برای یک زندگی اجتماعی است..
Poland
فهمیدی چی گفتی؟
م
Iran, Islamic Republic of
‌هرموقع‌حجابت‌را‌رعایت‌کردی‌بعد‌می‌فهمی‌چه‌گفته.
ايلين
Denmark
هيچم اجبار نيس .
Negar
Iran, Islamic Republic of
اگر ب بهشت و جهنم اعتقاد دارید چیکار ب زندگیه این و اون دارین بزارید خودشون هرجور دوست دارن زندگی کنن تا اون دنیا جواب هاشونو ب خدا بدن ن تو این دنیا ب شما
Iran, Islamic Republic of
یک آدم فرهیخته و فهیم و اجتماعی حجاب را لازمه تعامل اجتماعی می بینه.
ولی اگر کسی فهم و درکی از حجاب نداره و نمیخواد هم اندکی اندیشه و تحقیق کنه لذا براش اجبار بنظر میاد.

.
دادا
Iran, Islamic Republic of
اجباری نیست اما وقتی وارد جامعه میشی باید تابع قانون کشور باشی!
United Arab Emirates
.....
رضا
Iran, Islamic Republic of
..
فاطمه
Iran, Islamic Republic of
اکی بابا بگیم حجاب اجباری نیست ولی کسی که این مدله حق نداره چادر حضرت زهرا رو سرش کنه حرمت چادر مادرمون زهرا رو بشکونه حداقل به حرمت اون چادر یه کم رعایت می کرد

یاعلی
مهسا
Iran, Islamic Republic of
خدایی راست میگی
Iran, Islamic Republic of
.....
Iran, Islamic Republic of
مسئله این دختره به نظرت فقط حجابه؟ شورش و در آورده
محمد
Iran, Islamic Republic of
هموطن گرامی، آزادی میوه ی عدالت و قانون است،.
Iran, Islamic Republic of
حجاب اجباری نیست
ولی زمانی که وارد یه پروژه میشی باید از قوانین اون پروژه هم پیروی کنی
اگه ایشون به حجاب اعتقادی نداره، کسی مجبورش نکرده نقش یه دختر محجبه و مذهبی رو بازی کنه که کلی پول خرج ساخت سریال بشه و بعد دیگه نتونن پخشش کنن.
ثمین
Iran, Islamic Republic of
عزیزیم حجاب برای دخترای زیر 9 سال اجباری نیست حتی اگه الانم نزاری 20 ساله شدی حتما باید بزاری حتی زیر 20 سال هم اجباریه
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیز این بازیگران هزار نقش بازی کردند که من وامثال ما رو منحرف کنند واز راه به در کنند ..
ايلين
Denmark
...
سیدمحمدحسین
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه مسئولین فرهنگی سالهاست خواب هستند شاید بهتراست بگویم این مسئولین اصلا این کاره نیستند گلشیفته فراهانی زهرا ابراهیمی کیمیا علیزاده و بالاخره ریحانه پارسا و در آینده ....
این مسئله جای تامل بسیار دارد
Iran, Islamic Republic of
خداوند متعال و بزرگ و رحمان در پذیرفتن دین اجباری نداره چه برسه به حجاب .
Iran, Islamic Republic of
ببخشید آیا ادامه آیه را خواندید که چنین نظری میدهید ؟
Iran, Islamic Republic of
به تفسیر بقیه آیه: قد تبین الرشد من الغی مراجعه کن بعد نظر بده.
محمد
Iran, Islamic Republic of
در دین اجباری نیست، ولی در ایجاد مسیر غی (تباهی) برای جامعه،عقلا،شرعا و قانونا اجبار هست،...
مرسی
Iran, Islamic Republic of
هشتگ مغالطه
Iran, Islamic Republic of
حرف شما درست
ولی هرچی به این افراد توجه کنی پرو تر میشن و به کار خودشون ادامه میدن
Bita
United Kingdom
این خانم حمایت بشه فکرمی کنه دیگه چیه؟!
Iran, Islamic Republic of
ول کن بابا مردم فقیر وبدبخت را بایدحمایت کرد نه این اشغالا را
Iran, Islamic Republic of
دقیقا
محمدطاها
Iran, Islamic Republic of
دقیقاااا.
Iran, Islamic Republic of
یک فروشنده که تمام اجناس خود را به یکباره نمی‌فروشد.تن تن، کیلوکیلو و اگر با ارزش باشد گرم گرم. می‌بینید برخی از گرم گرم شروع کردند و به تن تن رسیدند و این پایان ماجرا نیست...
most
Iran, Islamic Republic of
جالبه که اصلاح طلبا میگن صدا و سیما دست حزب اللهی هاست !!!!
Iran, Islamic Republic of
حالت خوبه برادر؟ به اصلاحات چه ربطی داره آخه
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا درست گفته... نفوذ در صدا و سیما کم نیست
ابوالفضل
United Arab Emirates
خاک بر سرت جهان نیون که این بچه کوچولوی که هیچ کس آدم حسابش نمیکنه بزرگ میکنی الکی
Iran, Islamic Republic of
در کار دیگران تجسس نکنید .
Iran, Islamic Republic of
والله ما تجسس نمی کنیم اینا خودشون دارن اینترنتو میترکونن
Iran, Islamic Republic of
تجسس برای کارهای پشت پرده است نه فضای علنی مجازی
علی
Iran, Islamic Republic of
شما برای اینکه خواننده مطالبتون زیاد بشه دست از سر چهارتا عکس این خانم برنمیداری.
Iran, Islamic Republic of
آگاهی بخشیدن به جوانها وظیفه رسانه است .در حالی که رسانه های غرب و حامیان اصلاح طلب در ایران به دنبال ایجاد فرهنگ ب قانونی و برهنگی و متلاشی کردن خانوداه ها و زندگی تجردی است.
Iran, Islamic Republic of
اين بده يا اختلاس مگر انسان صاحب جسم خودش نيست!!!!!!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
اينها مالك جسم و روح مردم هستند البته در عالم تصور
Iran, Islamic Republic of
يك لحظه تفكر كنيد مشروعيت شما از كيست ...!
Iran, Islamic Republic of
.....
Iran, Islamic Republic of
شما كه صاحب همه دنيا هستيد چطور در مقابل كرونا اين اندازه درمانده هستيد !!!؟
Iran, Islamic Republic of
اينها فقط براي ادمها غير مسلح و بصورت تكي هستند شيرند
Iran, Islamic Republic of
از ساده لوحي ما
.
Iran, Islamic Republic of
میشه بفرمایید شما از کدوم سیاره اومدی؟....
Iran, Islamic Republic of
دوقطبی مسخره درست نکن. دیگر جواب نمیدهد
فاطمه
Iran, Islamic Republic of
...
محمد
Iran, Islamic Republic of
هر کار بدی بده، و هرکار خوبی خوب، قرار نیست ما به بد قانع باشیم تا بدتر نشود، زمانی بد بدتر میشود،که به بد قانع شدید، پس بدانید اگر بیحجابی بد است و اختلاس بدتر، اختلاس ریشه در یک بد داشته که کسی آن را رها کرده که امروز تبدیل به بدتر شده
Iran, Islamic Republic of

انسان مالک جسم خودش هست ولی حق نداره یه رفتار غیر اخلاقی مثل ازدواج سفید یا پچ پچ کردن با نامحرم جلو دوربین رو عادی سازی کنه
ss
Iran, Islamic Republic of
نه! در اسلام هیچکس حقیقتا مالک هیچ چیزنیست و هر چه که در اختیار ماست امانت در دست ماست و مالکیت ما نسبت به آن مالکیت اعتباری است و چون ما امانتدار امانت خداییم فقط از روح و جسممان در مسیری که خدا تعیین کرده حق داریم استفاده کنیم
وحید
Iran, Islamic Republic of
یعنی دیگه هیچ خبری ندارید که اینو کردید تیر خبری تون .
سعید
Iran, Islamic Republic of
این مشکل صدا و سیما است نه بازیگر که برای نقش بازی کردن از کسانی استفاده کرده همیشه که کلا با حجاب مشکل داشتند و دارند ؟
Iran, Islamic Republic of
مشکل اساسی ما در نداشتن برنامهای برای تربیت هنرپیشه های ارزشی/ مذهبی میباشد. مخصوصا در قسمت خانمها..
Iran, Islamic Republic of
مشکل اساسی مردم نحوه غلط مدیریت کشور و درگیریهای پر هزینه با دنیای متمدن است دست از این مسایل الکی بردارید
Iran, Islamic Republic of
خیلی از بازیگران هستن که الان بخاطر روش های غلط صدا وسیما ونبود هیچ فیلمی در صداسیما نداشتن واجرا نشدن طنز و...بیکار شدن.
Iran, Islamic Republic of
انشالله هر چی خدا وند بهمون میده به اندازه ظرفیت مون باشه
ریحانه پارسا ظرفیت زود مشهور شدن رو نداشت
مادر
Iran, Islamic Republic of
ریشه این نابهنجاری ریحانه ازتربیت خانوادگی است،.
Iran, Islamic Republic of
واقعااااا متاسف شدم
سنا
Iran, Islamic Republic of
وقتی چهره بازیگر 90 درصد علت انتخابش باشه همین میشه دیگه
مهشید
Iran, Islamic Republic of
اخه مگه قیافه داره !!!!؟
حدیث
Iran, Islamic Republic of
بجای اینکه تیتر کردن ریحانه پارسا وامسال ریحانه پارسا به اختلاس برخی مدیران و مسئولین بپردازین .
Iran, Islamic Republic of
هر منکری باید در جای خودش نکوهش شود، خواه اختلاس، خواه بد بی هنری و بی حجابی که از نظر شما دوست عزیز پایین و پست هستند
United Kingdom
کسانی که راه برگشت به ایران را ندارن واقعا عقده ای میشن و هر کاری میکنن که دوباره دیده بشن .
مهرداد
Iran, Islamic Republic of
سلام.
این جور افراد کمبودهایی درون خانواده دارند و میخواهند با این حرکات و رفتارها انهارو پر کنند..
Iran, Islamic Republic of
...
سهیلا
Iran, Islamic Republic of
کار این خانم به ما لطمه نمیزنه وهر کس یه عقیده داره ...!
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا این خانم با مسخره بازیاش صدر اخبار شده ما یک دنیا بدبختی داریم میخوایم از اخبار با خبر شیم.
محمد
Iran, Islamic Republic of
این که هرکس یک عقیده دارد مهم نیست ،مهم این است که آن عقیده درست است یا غلط، والا داعش هم یک عقیده دارد، شمر هم یک عقیده ای داشت و... هر عقیده ای درست و قابل احترام نیست
Iran, Islamic Republic of
چرا تیتر اصلی یک رسانه خبری باید مسائل جزیی و بی اهمیت باشد؟
Iran, Islamic Republic of
...
مازندرانی
Iran, Islamic Republic of
جهان نیوز از مطالب روز خیلی دور تشریف دارید. مطلب ندارین لااقل از سایتهای دیگه کپی کنید.
Iran, Islamic Republic of
...
ایلیا
Iran, Islamic Republic of
ولش کنین بزارین ..
Iran, Islamic Republic of
چیز های مهم تری هم در این مملکت هست
.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
به نظرم باید یه ساختاری مثل شورای نگهبان داشته باشیم که افرادو قبل از اینکه واسه فیلم و سریال ها انتخاب بشن از یک فیلتر عبور بده تا افراد ناشایست!!!! نتونن وارد بشن!
چه معنی داره اصلا؟!!!؟!؟!
Iran, Islamic Republic of
باشه
Iran, Islamic Republic of
چطور از یه جوون مظلوم برا وام ازدواج600 نوع ضمانت میگیرن ولی از یه بازیگر نه تنها هیچ ضمانتی نمیگیرن حتی از مالیات هم معاف میشن!!؟
مینا
Iran, Islamic Republic of
این به اصطلاح خانم هزاران فالوور اعم از کودک نوجوان و بزرگسال داره رفتاری که بعد از شهرت از این به اصطلاح خانم دیده شد اصلا مناسب نیست این خانم فقط داره خودنمایی میکنه وهیچی نیست.
Iran, Islamic Republic of
بابا این فیلم از بنیه مشکل داره. .
رضا رحمتی
Iran, Islamic Republic of
...
مهدی
...
مقدس
Iran, Islamic Republic of
ببینید این قماش دلقک و مسخره باز چه مردهاشون و چه زن‌هاشون اصلا ذاتشون فیلم بازی کردن هست چه در زندگی خصوصی و خانوادگی .
Iran, Islamic Republic of
و....
Iran, Islamic Republic of
..........
۲۵
Iran, Islamic Republic of
خب هرکس زندگی شخصی خودش رو داره اصلا ب شماهاچ
سوسو
Iran, Islamic Republic of
خوب پس توهم برو ... به زندگیت برس و در زندگی مردم دخالت نکن.
fajr47
Iran, Islamic Republic of
من نمیدونم سینما افراد فاسد را جذب میکند یا سینما افراد را فاسد میکند
Iran, Islamic Republic of
....
ایمان. ک
Iran, Islamic Republic of
واقعا اینگونه افراد که ظرفیت شهرت وپول رو ندارن، فقط تیشه به ریشه خودشون میزنن.
محمود
Iran, Islamic Republic of
بیچاره فکر می کنه خبری است. خیلی ها این راه ها رفته اند و به جایی نرسیده اند..
رها
Iran, Islamic Republic of
وقتی یک آدم کاملا معمولی رو سر هیچ و پوچ اینقدررررر بزرگ میکنید هر بار گوگل باز میشه نوشته فلان هنر پیشه لباسش اینه....
مجید
Iran, Islamic Republic of
این خاصیت سینما و فیلمسازی ماست و هر شخصی که برهنه تر باشد بهتر دیده میشود این در سینمای هالیوود بنا نهاده شد و در سینمای ما و بین بازیگران ما یک بیماری همه گیر است....
آزاده
Iran, Islamic Republic of
همش میگین قضاوت نکنین ...
!!
Iran, Islamic Republic of
گلشیفته ای دیگر ؛ از راه رسید !!
عموبزرگه
Iran, Islamic Republic of
شما رسانه های فوق زرد هم در دامن زدن به شایعات و حتی ساختن جعلیات با مطرح کردن داستانهای امثال پارسا و محسن افشانی و سارا و نیکا و مانند آنها کم در به انحراف کشیدن جوانان مقصر نیستید!!!
هموطن
Iran, Islamic Republic of
چرا اینو با گلشیفته مقایسه میکنین.
Iran, Islamic Republic of
مدام به سن این بنده ی خدا اشاره کردید.. .
فادیا
Germany
اره واقعا زندگیه خودشه به ماچه دوست داره بسوزونه .
ف
United States
حجاب باید برای خدا باشه وبه میل افراده واحترامی که به خدا دارن ریحانه هم تخت تاسیر فیلم های ترکیه قرار گرفته
Denmark
چه ربطي به فيلماي تركيه دار ..
حسن
Iran, Islamic Republic of
خوب شد که ایم موجود بی جنبه از کشور رفت لایق همان جوامع هست
فریبا
Iran, Islamic Republic of
بابا اینقدر اینهارو گنده نکنید ولشون کنید به حال خودشون
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
اینقد اینو بزرگش نکنید
Iran, Islamic Republic of
.
والا گسی اینا را نمی شناسه شما بزرگشون می کنید .
Iran, Islamic Republic of
شما مگه رسانه زرد هستید؟
این خبرها در شان بییندگان شماست؟.
M
United States
کاری به خانم ریحانه پارسا ندارم انشالله موفق باشه و (قضاوتش نمیکنم)ولی باید بگم حجاب الزام نیست
حجاب اجبار نیست
پوشش من حقه انتخابه منه وکسی نباید درش دخالت کنه
بدون حجاب هم میشه تعامل داشت
مثل همه جای دنیا
و اگه نمیشه داشت نشون دهنده ی ظرفیتی اس که نداریم...
Iran, Islamic Republic of
من نمیدانم شماها مگه فضولید که به زندگی اشخاص سر میکشید ...
احمد
Iran, Islamic Republic of
جهان جان همین که خبرهای این افراد را انتشار می دهید باعث می شوید که به آن چیزی که فرد می خواهد برسد! اخه چه اهمیتی چنین افرادی دارند که برای آنها یک مطلب مطول درج می کنید؟ .
هلیا
Iran, Islamic Republic of
چرا ما باید انقدر به یک سری سلبریتی توجه کنیم؟؟.
Iran, Islamic Republic of
سلام نتیجه ظرفیتهای پایین همینه . خدا رو شکر رفت حداقل یک فساد کمتر شد.
Iran, Islamic Republic of
برای ریحانه پارسا واقعا متاسفم که خودشو کرده بازیچه مردم
Iran, Islamic Republic of
اونا فيلم مسازن شما سرگرم بشین بعد خودشون ثروتمند بشن. 😕بعد نقدو برسی میدن دست مردم دوباره بیشتر مشهور بشن بیشتر پول در بیارن ول کنین این روش های مسخره ی قدیمی رو. هر کسی رو هم تو قبر خودش میخوابونن نگران حجاب بقیه نباشین
Iran, Islamic Republic of
عقده مشهورشدن داره روز به روزبه کاراش ادامه میده....
Iran, Islamic Republic of
براتون بشمارم
زهرا امیر ابراهیمی
گلشیفته فراهانی
مینا لاکانی
چکامه چم ماه
ریحانه پارسا
صدف طاهریان
سید محمد حسینی
اینجا صداو سیمای ملی ست ؟!!!
یا محل سکونت مشتی .... دو ملیتی

اونها هم که داخل هستند یا هنوز ازدواج نکردند یا طلاق گرفتند
....
.
Iran, Islamic Republic of
بازیگران زن و مرد ایرانی خیلی بافرهنگ غنی ایرانی و اسلامی و غربی آمیخته اند و نمونه بازر الگوهای جوانان ایران زمین شهید پرورند این فرد که اصلا بازیگر هم نبود یک فیلم سینمایی و یه سریال که نشد هنرمند. یه ادم هری هری مسلک بود که رفت بجایی که بهش تعلق داشت
Iran, Islamic Republic of
.....
عباس
Iran, Islamic Republic of
حقوق زیاد میدن از جا درمیرن
Iran, Islamic Republic of
ای زن به تو از فاطمه اینگونه خطاب است ارزنده ترین زینت زن حفظ حجاب است ریحانه پارسا ظرفیت چادر را نداشت
روژان
Iran, Islamic Republic of
تصمیم گیرنده ا‌ول تا آخر زندگی هر کس خودشه...
خودش مشخص میکنه چیکار کنه... خودش مشخص میکنه چی بپوشه، مشخص میکنه چه دینی رو ستایش کنه، خودش مشخص میکنه چجوری رفتار کنه و....... کلی چیزا که خودش مشخص میکنه...
...
ولی ریحانه پارسا خیلی دوس داره سر زبونا بیوفته ولی نمیدونه سر زبون افتادن نباید به هر قیمتی باشه....
Iran, Islamic Republic of
به نظر من هیچ کس از زندگی دیگری خبر نداره ولی این کاردرستی نبود این دختر کرد
Iran, Islamic Republic of
بزار زندگیشو بکنه
Ali R
Iran, Islamic Republic of
خدا نه کسی رو منحرف میکند نه به راه راست هدایت
اگر قرار بود که خدا همه کار برای بنده انجام بدهد که دیگر عقل به انسان نمیداد!!!.
سیاوش
Iran, Islamic Republic of
ما هر گلی به سرمون زدیم شاهکاره خودمون بود..
مهلا
Iran, Islamic Republic of
من فکر می کردم این شایعه هست ولی دیدم واقعایت داره می گم که حجاب اجباری نیست ولی خانم پارسا در دام بزرگی گیر کرده که به اسانی نمی تونه از این دام فرار کنه😑
مهلا
Iran, Islamic Republic of
خانم ریحانه پارسا کار بدی نکرده
Iran, Islamic Republic of
هر وقت خواستیم گوشی نگاه کنیم یه خبری از این فرد گذاشتن .ما ملت اگه نخواییم اینا راببینیم کیا باید ببینیم ..
Iran, Islamic Republic of
واقعا نخوایم این رو ببینیم کی رو باید ببینیم
ناشناس
United Arab Emirates
ببخشید ولی چرا باید یک زن باید اینطوری خودش رو کوچیک کنه اونم به خاطر پول ثروت و معروف شدن چرااا.
قاسم سلگی
Iran, Islamic Republic of
من خیلی کار به حاشیه ها شما نمیشم و. نظری هم ندارم اما در پاسخ ریحانه پارسا به بهنوش بختیاری بسیار خوشم امد.
Iran, Islamic Republic of
ریحانه پارسا که شورش را دراورده هر روز با یکی.بعدشم بعضیها فکر میکنن کار بدی نکرده .نمیدونم کار بد از نظر اینها چیه والا.
سارا
Iran, Islamic Republic of
.....
ایلیا
Iran, Islamic Republic of
نوشته من راببینید چی تو رو باید ببینیم؟؟؟؟
Negar
Iran, Islamic Republic of
اصلا هر کار دلش بخواد میتونه انجام بده و ن به من مربوطه ن به تو.. تو ایران هم که نیست بگذار جایی که هست رو به .....بکشه!
زهرا احمد
Iran, Islamic Republic of
به نظر من ریحانه پارسا خیلی ادم خوبیه ...😑
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
خدایا دلم سوخت...
دعا میکنم متوجه بشه داره با انتخاب هاش چه بلایی سر خودش میاره و برگرده....
.
Denmark
دلت برا خودت بسوزه تو اين فلاكت زندگي ميكني!!
گیسو
Iran, Islamic Republic of
من خودم به شخصه سریال پدر رو خیلیییییی دوست دارم و هنوز هم منتظر فصل بعدی هستم .
...
Iran, Islamic Republic of
کسی از پشت پرده خانم پارسا اطلاع نداره !!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
.....
احمد
Iran, Islamic Republic of
تو باید همه نگاهت کنند....!!!!
Iran, Islamic Republic of
جای تاسف داره که افراد بیسواد با مشکلات روحی روانی و بدون اخلاق میان بازیگر میشن .
Iran, Islamic Republic of
حضرت علی ع فرمودن زن بایدچادرسرکنه تانامحرم اندامش رانبیند بخاطرپوشش اندام چادرراواجب کرد حتی شهدامیگن خواهرم حجاب توکوبنده ترازخون من است
Iran, Islamic Republic of
میگن به لقمان گفتن ادب از که اموختی گفت از بی ادبان
منم درسته همسن ایشونم ولی سعی میکنم دقیقا بفهمم ایشون از کجا کج شد اون مسیر و نرم و خودم و پیش خدا بی ابرو نکنم امیدوارم بتونم که درست زندگی کنم.
Iran, Islamic Republic of
.....
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
آخر زمان نزدیک ن کس ایمان داره نه کسی به حجاب اهمیت میده همه از روی لجبازی
شما با قرآن وخدا طرف باشید