سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 19 Mar 2024
 
۷
۴۰۹
شاهد بیانات دیروز رهبر انقلاب از غیب رسید

چه کسی برای پذیرش تجربه برجام به رهبری اصرار داشت؟

سه شنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۴۲
کد مطلب: 634071
در طول مذاکرات بارها مسئولان امر برای پیشرفت مذاکرات و حصول به هرقیمت برجام، به رهبرانقلاب برای دریافت اختیارات بیشتر و اعطای امیتاز بیشتر به طرف مقابل اصرار می کردند.
چه کسی برای پذیرش تجربه برجام به رهبری اصرار داشت؟
گروه سیاسی جهان نيوز: غلامعلی رجایی مشاور سیاسی مرحوم هاشمی در گفتگو با آرمان به بهانه بیان خیرخواهی هاشمی رفسنجانی از نکته مهمی پرده برداشته است که به فهم بیشتر بحث داغ دیروز و امروز کمک فراوانی می کند.

رجایی گفته است: بنده به خاطر دارم که آیت‌ا... هاشمی در زمانی که کشور تحریم شده بود با تشخیص درد مردم عنوان کردند:«صدای شکستن استخوان‌های مردم زیر فشارهای مردم شنیده می‌شود». این در حالی است که در همان زمان آقای احمدی‌نژاد عنوان می‌کرد که «تحریم‌ها کاغذپاره هستند». به نظر من این جمله، یک جمله تعجب برانگیز علیه مردم بود. آیت‌ا... هاشمی در زمانی که کار مذاکره گره خورده بود نزد آقای روحانی رفتند و به ایشان گفتند با رهبری صحبت کنید و از ایشان اختیارات بیشتری بگیرید و مذاکرات را ادامه بدهید تا تحریم‌ها از بین برود. در نهایت نیز این اتفاق رخ داد و برجام به نتیجه رسید.

این اعتراف مهم از آن جهت حائز اهمیت است که شنیده ها در آن مقطع حاکی از آن بود که در طول مذاکرات بارها مسئولان امر برای پیشرفت مذاکرات و حصول به هرقیمت برجام، به رهبرانقلاب برای دریافت اختیارات بیشتر و اعطای امیتاز بیشتر به طرف مقابل اصرار می کردند که در نهایت سند پر ضعف و مبهمی هم مثل برجام حاصل شد.

رهبر معظم انقلاب هم در بیانات دیروز خودشان با اقشار مختلف مردم(97/5/22) در نهی مجدد و ممنوعیت مذاکره با آمریکا به این موضوع اشاره کردند که اصرار آقایان باعث پذیرش تجربه برجام شد و اگر محدودیت ها و سختگیری ها نبود امتیازات بیشتری به طرف مقابل واگذار می شد هرچند علی رغم سختگیری ها برخی از خطوط قرمز رعایت نشد.

افشاگری برجامی مشاور سیاسی آیت الله هاشمی/ حسن روحانی قصد ادامه برجام را نداشت
این در حالیست که غلامعلی رجایی در بخشی از مصاحبه خود با روزنامه آرمان در تیرماه سال قبل نیز گفته بود: " مخالفت‌های گسترده سبب خستگی آقای روحانی شده بود، به شکلی که ایشان قصد ادامه مسیر برجام را نداشتند. با این وجود آیت‌ا... هاشمی مانع این کار شدند و به آقای روحانی عنوان کردند با قدرت مسیر پیش رو را طی کنید و با اختیارات بیشتری که کسب می‌کنید مساله برجام را به نتیجه برسانید.در نتیجه آیت‌ا... هاشمی اجازه نداد برجام متوقف شود."

پیش بینی آیت الله هاشمی درباره آینده برجام چه بود؟
در همین حال، محمد محمودی دبیر پایگاه اطلاع‌رسانی هاشمی رفسنجانی طی گفتگویی درباره پیش بینی هاشمی درباره آینده برجام نیز مهرماه سال قبل گفته بود: "درباره برجام که بارها پیش‌بینی‌های آیت‌ا... هاشمی به روشنی و صراحت بیان شده بود که روزهای سخت آمریکای ترامپ خیلی دور نیست و امروز شاهدیم که نه برجامی توسط ترامپ پاره شد و نه اروپایی همراه حرف‌های جنگ‌طلبانه او می‌شود. اگر حرف‌ها و سخنان آیت‌ا... هاشمی از ابتدا تا انتهای مذاکرات هسته‌ای منتشر شود به خوبی روشن خواهد شد که چقدر مسیر و آینده برجام برای ایشان روشن بود."
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


سعید110
Iran, Islamic Republic of
الان تو گردنه تندی قرار داریم! موقع عوض کردن چرخ کم باد نیست، اونم تو حرکت! آنها که می گویند چرخ را عوض کنیم، در واقع قصد دارند به این بهانه ماشین بدون چرخ را بفرستند ته دره!
اصلاح طلبان اساساً خودشان با ویژه خواری، رانت خواری و خیلی بی عدالتی های دیگر به آلاف و الوف رسیدند و از این بابت مملکت را کم باد کردند، حالا هم قصد دارند تیر خلاص را بزنند و به بهانه عوض کردن چرخ، ماشین انقلاب را در این پیچ به این تندی و گردنه سخت به ته دره بفرستند.
Iran, Islamic Republic of
برجام خوب یا بد تصمیم کل نظام بود
لعنت بر شیطان
Netherlands
اگر نیت رندی در این جمله باشد ( که خدا می داند و شما ) اینگونه زیرکی ها کسی را بجائی نمی رساند.
مسئولیتهای قوای سه گانه کاملا روشن است. حالا تصور کنید که یکی از قوا در شرایطی طراحی شده سئول می کند که چنین باشد یا نباشد ، مخالفت مستقیم دخالت در مسئولیت قوا و عدم پاسخ هم بطرزی دیگر بهانه آفرین است. لذا پاسخ بصورت نصیحت این استکه من مخالفم ، حالا خودتان می دانید.
بعد از رسیدن به نتایج بد ، قوه دیگری می آید و می گوید ما می خواستیم ببینیم که یانکی ها قابل اعتماد اند یا خیر؟!!! هدف از این حرف هم برای گوینده روشن است و خدای او.
قوه دیگر نامه می نویسد که مجاز است با خلاف کاران برخورد کند؟ گوئی قوا شرح وظایف ندارند و تا بحال مجاز نبوده !!!.
متاسفانه سه قوه در سطح و قد و قواره این انقلاب نیستند و با احترام و محبتی که امام دیروز برخورد کرد در مورد ادامه دولت ، میبایست همه مسئولین دست از این زیرکی / رندی ها برداشته و شیطان را لعنت کنند و خالصانه بکار بچسبند.
اینهم پاسخ سربسته اشاره شما. ان شاءالله متوجه باشیم که همه در یک قایق ایم و سوراخ کردن قایق بکجا ختم می شود.
ان شاءالله متوجه هستند که ک هر که بالاتر نشیند ، چون بیفتد ، استخوانش سختر خواهد شکست.
یا حق و دیگر هیچ
درود بر برادر نیت خوان
Iran, Islamic Republic of
این که برجام تصمیم کل نظام بود درکش آنقد ساده هست که نیاز به اینهمه صغری کبری چیدن نداره. چون مسائل مهمی همجون هسته ای اصلا به تنهایی در حیطه دولت نیست که بخواهد برایش به تنهایی تصمیم بگیرد این تصمیم که نظام بود
لعنت بر شیطان رجیم
Netherlands

ضمنا این دو گزارش را لطف کن و ببین:
https://www.jahannews.com/video/634156/%D9%81%DB%8C%D9%84%D9%85%DB%8C-%D9%87%D9%85%D9%87-%D9%85%D8%B3%D8%A6%D9%88%D9%84%DB%8C%D9%86-%D8%A8%D8%A7%DB%8C%D8%AF-%D8%A8%D8%A8%DB%8C%D9%86%D9%86%D8%AF

https://www.jahannews.com/video/634306/%DA%A9%D9%85%D9%BE%DB%8C%D9%86-%D9%81%D8%B1%D8%B2%D9%86%D8%AF%D8%AA-%DA%A9%D8%AC%D8%A7%D8%B3%D8%AA-%D8%B7%D9%88%D8%B1-
Iran, Islamic Republic of
اشتباه منفی دادم. برجام، اصرار دولت بود و تصمیم نظام این بود که با اصرار دولت، موافقت کند. این فتنه گران، فقط بازی با کلمات را بلدند. بین تصمیم نظام با رضایت نظام را قاطی میکنند.
Iran, Islamic Republic of
وقتی دکتر جلیلی گفته بود من اگر بودم هرگز برجام رو با این مفاد امضاء نمی کردم یعنی برجام تصمیم روحانی و ظریف بود .
Iran, Islamic Republic of
متوجه نشدی برادر؟ مسئله هسته ای در اختیار دولت نیست !!!!!
Iran, Islamic Republic of
کجا جلیلی گفت تصمیم روحانی و ظریف بوده؟
Iran, Islamic Republic of
تنها راه برون رفت از اوضاع فعلی متوسل شدن به دولمتردان دوران جنگ و استفاده از تجربیات آن دوران با شکوه است
Iran, Islamic Republic of
دولتمردان حقیقی زمان جنگ سرداران سپاه و ارتش عزیز بوند نه امثال میر حسین لعنتی ترسو غرب زده. مدیریت انقلابی و بسیجی عزیزانی همچون سردار قاسمی و سردار سلیمانی این مملکت را در آن دوران اداره کرده. نه بزدلانی که جام زهر به امام نوشاندند و پنج روز بعد از آن حام زهر 20 هزار اسیر تقدیم عراق شد که در طول که جنک 12 هزار اسیر داده بودیم.
Iran, Islamic Republic of
سرداران سپاه و ارتش در جبهه ها مشغول نبرد با دشمن بودند نه در شهرها مشغول مملکت داری. اگه این امر ساده رو هم نمیفهمی و یا نمیخوای بفهمی مشکل از خودته و الا دولتمردان کاملا مشخص هستند و آنانکه با همه تحریمها و جنگ همه جانبه دشمن مملکت را اداره کردند از یاد مردم فراموش نشده اند
Iran, Islamic Republic of
اگر حرف این برادرمونو که میگه دولتمردان زمان جنگ سرداران سپاه و ارتش بودند بازم میرسیم به حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی که فرماندهی کل قوا بودند و فرمانده سرداران و فرماندهان
12.45 دروغ میگه عین ترامپ
Iran, Islamic Republic of
هیچوقت هاشمی فرمانده کل قوا نبود.
United States
خداوند دروغگو را رسوا کند و اینکه حضرت آیت الله هاشمی از طرف امام خمینی جانشین فرماندهی کل قوا شدند و فرماندهی جنگ را به عهده گرفتند آنقدر واضح و روشنه که فقط باعث رسوایی انکار کنندگان و دروغ پراکنان خواهد شد
Iran, Islamic Republic of
فرمانده کل قوا این اواخر عمرش میگفت به سپاه و ارتش احتیاج نداریم !!! باید مثل ژاپن و آلمان نیروهای مسلح رو تعطیل کنیم !!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
تا الان که میگفتی فرمانده کل قوا نیست. حالا یه حرف دیگه ای میزنی؟ ساکت شی بهتر نیست
United States
کسی که آفتاب را انکار کند قطعا رسوا میشود
Iran, Islamic Republic of
اینها هم آفتاب را انکار می کنند،هم هاله نور را!؟
United States
امام خمینی: از آنجا كه ممكن است این روزها افرادی بخواهند نسبت به دولت خدمتگزار شبهات و القائاتی در اذهان عامه به وجود آورند و زحمات بی شائبه و طاقتفرسای شما راا در مسئله جنگ خدشه دار نمایند، لازم است این نكته را تذكر دهم كه من همچون گذشته شما را فردی لایق و دلسوز برای انقلاب اسلامی می دانم ، و زحمات شمارا در دوران جنگ و تجهیز سپاهیان اسلام فراموش نمی كنم ، و الان نیز شما را تایید وحمایت می كنم. آذر 67
Iran, Islamic Republic of
این حرف ها، قبل از جمله تاریخی امام درباره افراد فریبکاری بود که امام، از آن ها تحت عنوان سالوسان یاد کرد و تعاریف خود را از آنان پس گرفت و گفت ملت بدانند ملاک، حال فعلی افراد است.
اما شما، سوء استفاده گرانی از نام امامید.
موسوی و هاشمی تا آخرین لحظات عمر امام با امام امت بودن
Iran, Islamic Republic of
وقتی کسی نخواد حقیقتو قبول کنه و خودشو بخواب بزنه هیچ دلیل و برهانی رو قبول نمیکنه چون کسی که خودشو بخواب زده بیدار شدنش هیهاته. خودتو بخواب بزن برادر و خوش باش ولی این واقعیت که موسوی و هاشمی تا آخرین لحظات عمر امام با امام همراه امام و مورد تایید ایشان بودند قابل انکار نیست
Iran, Islamic Republic of
موسوی با خداجو !!!! نامیدن فتنه گران حرمت شکن عاشورا به جمع یزیدیان زمان پیوست .
Iran, Islamic Republic of
ما راجع به اینکه کی تا لحظه آخر با امام بوده حرفی نزدیم. ما راجع به فریبکاری برخی افراد جلوی امام و اعتراف امام به وجود این افراد صحبت کردیم. اگه اینو قبول داری، یعنی سابقه پاک شده رو دلیل بر درستی افراد نمیدونی. پس باید مخالف موسوی فتنه گر و هاشمی، حامیش باشی. اگرم قبول نداری، پس خود امام رو هم قبول نداری و یه سوء استفاده چی هستی.
ضمنا امام هم، حرف اسلام را میزد. شما اگر خیلی امام را دوست دارید، به حرف اسلام گوش کنید که چقدر از فتنه نهی کرده است.
Iran, Islamic Republic of
جانشین فرمانده نه فرمانده. خودتم به دروغت اعتراف کردی فتنه گر پست.
ضمنا، بود که بود. چی شد مهمه نه چی بود. جلوی امام، یا فیلمش بود، یا واقعا انقلابی بود. ولی بعدش فوری پرید تو استخر فرح. یعنی گذشته خودشم قبول نداشت. یعنی عاقبت بخیر نشد که عاقبت به شر شد. حالا فهمیدی یا هنوزم میخوای عضو لشگر حمقاء افسادیون باشی؟!
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا همه میدیدند با کم کاری دولت میرحسین در پشتیبانی از جنگ و انحراف بودجه کشور به سمت مسائل دیگر سعی میکردند جبهه و رزمندگان رو در تنگنا قرار دهند و اگر پشتیبانیهای مال مردم نبود واقعا جنگ به پیروزی نمیرسید.
جواب مخالفای موسوی رو امام به روشنی داده
United States
امام خمینی خیلی واضح جواب افرادی مثل تورو داده اگه جواب امام رو میدونی و انکار میکنی که وای به حالت و اگرم نمیدونی حد اقل از بزرگترات بپرس بعد نظر بزار اینجا
Iran, Islamic Republic of
کسی که آفتابو انکار کنه عاقبت خوشی نداره
Iran, Islamic Republic of
هیچوقت یه فتنه گر طرفدار هاشمی و دار و دسته غربگرایان راجع به آخرت و عاقبت دیگران نباید نظر بده. چون شما، جزء بی اعتقادات کافر دل منافق صفتی هستید که در مقابل عاشورا، ولایت، جهاد، شهادت، مقاومت، رهبر، و همه ارزش ها ایستاده اید. شما، حرف هم بزنید، حرامش کردید، چه برسه به اینکه راجع به چیزی به نام عاقبت دیگران، نظر هم بدید. ...
Iran, Islamic Republic of
شما تکفیری هستید؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
منبع این جمله نورانی چیه که کسی که آفتاب رو انکار کنه، عاقبت خوشی نداره؟! کجا اومده؟!
شما عاقبت سنج داری؟! تا دوتا نظر پیش که از عاقبت سنجی نهی میکردی و همش میگفتی برادران به خدا، وصلند! الان در دفاع از هاشمی، عاقبت سنجی حلال شد؟!
انکار آفتابه چی؟! آفتابه های سیاسی رو انکار کنیم، چه عاقبتی داریم؟! واقعا فکر کردی ملت، مثل تو یابو اند که پول گرفتی مزخرفات بنویسی، اونا غش کنن؟ هاشمی تو استخر فرح پهلوی که میگید خودش سرنگون کرده بود، چیکار داشت؟! تو استخر شاهانه چه کار داشت؟! اینو بنویس. اینجا واسه من اشعار صهیونیستی میسرایه!
Iran, Islamic Republic of
مشكل در عدم شناخت و درك امثال تو از شرايط جنگي دوره 8 ساله دفاع مقدس بر كشور و سياسيتهاي غلط وضع شده توسط دولت موسوي در آن سالها كه مغاير با وضعيت جنگي و فوق العاده كشور در آن ايم بود , است.
در شرايطي كه صدام علاوه بر سيل كمكهاي مالي و نظامي و تبليغاتي و سياسي جنايتكاران ريز و درشت غربي و عربي و عبري , 100 درصد امكانات كشور عراق را نيز در خدمت جنگ قرار داده بود , اما در طرف مقابل يعني ايران طبق اسناد و مدارك موجود و آنچه كه در لابلاي اظهارات گاه و بيگاه سياسيون و مسئولين دوران جنگ ديده و شنيده ايم ,حداكثر 30 درصد امكانات كشور در خدمت جنگ قرار گرفته بود و شخص ميرحسين موسوي از فهم شرايط جنگي حاكم بر كشور عاجز بود به همين دليل با اختصاص گسترده امكانات كشور به جبهه ها مخالف بود! و اين درحالي بود كه كشور ما تحت شديدترين تحريمهاي نظامي بود. مسلما" با چنين مديريتي بايد هم وضع اقتصادي شهرها از وضع نظامي و اقتصادي جبهه ها بهتر باشه.
Iran, Islamic Republic of
رییس جمهور زمان جنگ آیت الله خامنه ای نخست وزیر میر حسین موسوی و رییس مجلس و فرمانده کل قوا آیت الله هاشمی رفسنجانی
عاشق خمینی و یاران باوفایش
Iran, Islamic Republic of
امام خمینی: آقای مهندس موسوی را شخص متدین و متعهد، و در وضع بسیار پیچیده کشور، دولت ایشان را موفق می‌دانم. 5 مهر 64
Iran, Islamic Republic of
5 مهر 64!!!
‌شب انتخابات 1388، اما گفت من پیروز قطعی انتخاباتم. قبل از شمارش آراء. این یعنی جلوی امام، اطوار میریخته و در واقع، فتنه گری در آب نمک بوده. تاریخ رو هم که دیدی. حالا دور شو
امام خمینی در تایید دولت موسوی
Iran, Islamic Republic of
امام خمینی: از آنجا كه ممكن است این روزها افرادی بخواهند نسبت به دولت خدمتگزار شبهات و القائاتی در اذهان عامه به وجود آورند و زحمات بی شائبه و طاقتفرسای شما راا در مسئله جنگ خدشه دار نمایند، لازم است این نكته را تذكر دهم كه من همچون گذشته شما را فردی لایق و دلسوز برای انقلاب اسلامی می دانم ، و زحمات شمارا در دوران جنگ و تجهیز سپاهیان اسلام فراموش نمی كنم ، و الان نیز شما را تایید وحمایت می كنم. آذر 67
Iran, Islamic Republic of
اولا تاریخ اعلامی یعنی 67، قبل از پیوستن موسوی به جناح افسادطلبان و فتنه 88 بوده. بعد از این، او راه گذشته اش را کنار گذاشت.
ثانیا امام در وصیت نامه، تکلیف تعاریف قبلی خود را با گفتن یک. جمله عقلانی ملاک حال فعلی افراد است، روشن کرد. حالا بلا نسبت میخوای خر باشی، خودت میتونی.
ثالثا، امام چشم غیب نداشت که درون یا عاقبت افراد را ببیند. ربط دادن سال 67 به سال های بعد، کار مزدوران افسادطلبان است.
رابعا، امام به عنوان رهبر، حق دارند حرفی که اعتقاد ندارند را هم بزنند تا جامعه را از ضرر بزرگتری حفظ کنند. عملکرد موسوی فتنه گران با اون شال سبز تقلبی اش-چون سید نبود- واضحه. یه دروغگوی ضایع. حالا اینکه حرف امام رو به عنوان تأیید یه دروغگوی فتنه گر معرفی میکنی، خودش ظلم به امامه. امام رو هم قبول نداری. قول میدم امام رو هم یک درصد قبول نداری. چون دشمن ولی فقیه، هیچ ولی فقیهی رو قبول نداره. امام رو میگی تا امام رو زمین بزنی. ...
نانوایی معروف
Iran, Islamic Republic of
امام خمینی: مخالفان میرحسین موسوی توانایی اداره یک نانوایی را هم ندارند
سرور
Iran, Islamic Republic of
منظور ایشان در آن زمان جناح راست به ریاست ناطق نوری و همین آقای روحانی بوده است.البته روزگار تغییر می کند.الان آقای موسوی توانایی اداره فرزندان خود را هم ندارد اما آقای روحانی با همه گرفتاریها و اشتباهات 5 سال رییس جمهور این کشور هست.
United States
منظور امام خمینی کاملا معلومه خودتو اذیت نکن برادر به هیچ جا نمیرسی
Iran, Islamic Republic of
خودت بخواب نزن برادر که دردی ازت دوا نمیشه و کسی که جنگ و مملکت را اداره کرد باید هم اینچنین از طرف مولایش خمینی بزرگ مورد تقدیر قرار بگیره
یاد سالهای دور از برنج بخیر.
Iran, Islamic Republic of
در دولت میرحسین موسوی همه چیز کوپنی بود از قند و شکر و روغن و برنج و گوشت گرفته تا غیره البته در دولت شیخ حسن هم قرار است به دوران کوپن برگردیم !!
بهترین راه رساندن ارزاق به عموم مردم در زمان جنگ
Iran, Islamic Republic of
بهترین راهی بود که میتونست به همه مردم یکسان ارزاق عمومی برسه و همه ملت راضی بودند جز عده ای انگشت شمار
یاد دوران با شکوه دفاع مقدس بخیر
Iran, Islamic Republic of
یاد دوران پرشکوه هشت سال دفاع مقدس بخیر از خمینی و کبیر و یارانش تا رزمندگان و دلتمردان که جنگ و مملکت را بخوبی اداره کردند
Iran, Islamic Republic of
در همه جنگها بزرگترین خطری که مردم عادی را تهدید می کند خطر قحطی و گرسنگی است که مهندس موسوی با مشاورانی همچون مرحوم عالی نسب و همت همه مردم توانست به خوبی کشور را اداره کند...
Iran, Islamic Republic of
یاد رشادت و پایمردی رزمندگان سرافراز اسلام بخیر یاد نخست وزیر محبوب امام بخیر یاد کوپن بخیر که باعث شده همه به طور مساوی از ارزاق عمومی برخوردار بشن یاد امام بخیر
Iran, Islamic Republic of
به روح همه شهدا و امام شهدا درود می فرستم و دست همه رزمندگان دوران جنگ را می بوسم و به آنها ادای احترام می کنم،خواه راستی و خواه چپی و خواه ملی و خواه اقلیت مذهبی!
Iran, Islamic Republic of
من هم، به همه منافقان، خواه داخلی و خواه خارجی، خواه اکثریت بی بهره از عقل به قول خدای بزرگ، به همه حتی نخست وزیر دوران امام که بعدا نشان داد منافق بوده، لعنت میفرستم و از طرف لشگر دوست داران خدا، که فداییان امام حاضریم، آمادگی خود را برای اعدام انقلابی سران فتنه، اعلام میکنم و قول میدم روح امام، از نابودی کسانیکه جلوی ایشان فیلم بازی کردن، شاد خواهد شد.
Iran, Islamic Republic of
جهل و جمود،کار انسان را به جنایت می کشاند...
Iran, Islamic Republic of
اولا این جمله، به معنای توانایی موسوی فتنه گر نسبت به سایر مدعیان مسؤولیت است، نه توانایی بالای موسوی یا برتری او. موسوی، نهایتا توانایی اداره یک نانوایی را داشت، اما مخالفانش در آن مقطع، تجربه نداشتند و توانایی کمتری داشتند. امام این را گفته تا مخالفان بروند توانایی شان را افزایش دهند. امام، موسوی توانمندتر اما ناصالح را، بر مخالفان صالح ترجیح داد، چون لازم بود. اما الان، هزاران فرد توانمند صالح داریم.
ثانیا، امام، فتنه گری و خیانت های بعدی موسوی را که ندیده بود.
Iran, Islamic Republic of
خودتو گول میزنی برادر این چرندیات چیه میگی؟ چاره ای جز تسلیم در مقابل حق رو ندارید. موسوی بارها و بارها مورد تایید امام قرار گرفت اگه نمیخوای قبول کنی قبول نکن ولی حد اقل از بزرگترات بپرس تا راهنماییت کنن بعد اینجا نظر بزار
Iran, Islamic Republic of
اولا فرزند نحس سران فتنه، حق ندارد مستقیما بامردم حرف بزند و آن ها را برادر خطاب کند. تو فقط مجازی با شیاطینی چون سران فتنه حرف بزنی. برادرت هم، رجوی بود که مرد. الان خواهر مریمت اما هست.
ثانیا چرندیات، ذهنته که میخوای نشون بدی نفهمیدی. در واقع هم نفهمیدی. اما به دلیل گناه.
ثالثا جمله این بود. حمایت از یک کسی، به معنای خوبی قطعی او نیست. ممکن است جایگزین بهتری نباشد. مثل برخی ارتشیان بعد از انقلاب. حالا تو نفهمی، دیگه مشکل از ذات فتنه گران است که توفیق فهم ازشون گرفته میشه.
رابعا و خامسا و... هم. نیاز نیست. همین قدر هم نمیفهمی. خودت گفتی. فقط بدون می میرید. باطل می میره. مؤمنین هم از بین میبرنش. در جریان باش.
Iran, Islamic Republic of
چرا به جای رسیدگی به خیانتای موسوی در فتنه 88، جملات امام در دهه 60 رو مینویسی؟!!! مجنونی؟! در گذشته اگرم خوب بوده، الان نیست. الان او، مطابق با گذشته اش نیست. تازه اگر گذشته اش صادقانه بوده باشه!
امام کاملا موسوی را میشناخت
Iran, Islamic Republic of
امام کاملا موسوی را میشناخت که تا آخر عمر از میرحسین حمایت کرد
Romania
احسنت
Iran, Islamic Republic of
روحانی خوب یا بد انتخاب کل مردم بود . نتیجه اش هم همین وضع اقتصادیه که میبنید پس لطفا کل نظام را زیر سوال نبرید
United States
...
حمیدا
Iran, Islamic Republic of
روحانی انتخاب کل مردم نبود بلکه انتخاب بخشی از مردم بود...
Iran, Islamic Republic of
منتخب اکثریت مردم
احمد
Iran, Islamic Republic of
اول کار که ظاهرا همه چیز خوب پیش می رفت برجام شده بود دستاورد دولت و اصلاحات و .... و بقیه بودند دلواپس .
ولی حالا که گندش دراومده شده تصمیم کل نظام ؟؟؟!!!1
United States
...
Iran, Islamic Republic of
خوب یا بد پیش رفتن برجام هیچ ارتباطی با این نداره که برجام تصمیم کل نظامه
Iran, Islamic Republic of
برجام خسارتی محضی بود که اصلاح طلبان به ملت تحمیل کردند.
Iran, Islamic Republic of
اگر برجام تصمیم نظام بود چرا روحانی دائما" برای توجیه آن از واقعه کربلا مایه می گذاشت و درس کربلا را درس مذاکره معنا می کرد !!!!!
Iran, Islamic Republic of
همه چیز ما از عاشوراست جنگ یا مذاکره
درس کربلا درس هیهات منا الذله بود نه مذاکره !
Iran, Islamic Republic of
درود خداوند بر آن خاندانی که حتی در مقابل تحریم آب هم تسلیم دشمن نشد.
Iran, Islamic Republic of
تمام حضرات معصومین اول با مذاکره در صدد حل مشکل برمی آمدند و هیچگاه شروع کننده جنگ نبودند
Iran, Islamic Republic of
جایگزین عدم مذاکره جنگ نبوده و نیست .
Iran, Islamic Republic of
اول مذاکره نمیکردند. اول صحبت میکردند. نصیحت میکردند. شما میروید آمریکا را نصیحت میکنید؟! ...
عزیزی که شاگرد مکتب کربلائی
Netherlands
ماشاءالله
ان شاءالله من و شما و دیگر حزب اللهی ها لیاقت سربازی امام زمان را داشته باشیم.
دعا کنیم.
Iran, Islamic Republic of
خواهش می کنم انصاف داشته باشید. اگر دین ندارید لا اقل آزاده باشید. رهبری چقدر و به چه زبانی باید می گفتند موافق چنین روالی در مذاکرات و حتی اصل مذاکره نیستند. چقدر به وضوح آینده برجام را پیش بینی کردند. اما عده ای خودشان را فهمیده تر و دلسوز تر از رهبرب تلقی کردند و این جام زهر را به نظام نوشاندند. اگر رهبری را جزی از این نظام که می فرمائید می دانید؛ ایشان به وضوح از همان ابتدا مخالف این روند بودند. خواهشا اشتباه و خریت و عده ای را به پای رهبری ننویسید.
Iran, Islamic Republic of
...
علی
Iran, Islamic Republic of
برجام تصمیم نظام شد. با اصرار آقایان. نرمش قهرمانانه شد تا مردم بدانند غرب پرستی و کدخداپرستی و بزدلی جز نکبت و ذلت و تورم چیزی برای ملت ندارد. تا همه بفهمند فقط تفکر الهی و انقلابی است که نجات بخش است. الا ان حزب الله هم الغالبون.
United States
بله برجام را نابود کردید تا به ملت بگوید غرب بد است و فقط شرق روسیه و چین(انگلیس)خوب است
Iran, Islamic Republic of
نوزاد برجام از اول مرده بدنیا آمد و درست فردای برجام اوباما با اعمال تحریم جدید آنرا نقض کرد.
United States
برجام رو ما نابود کردیم یا ترامپ زد زیرش
واقعا که حرف حفت کنتور نداره که هی بندازید
Iran, Islamic Republic of
چجوری نابود کردیم؟! اگر درست و مستند و مرتبط ننویسی چجوری، خودت گفتی که اصلاح طلبان و غرب و غربگرایان و غرب زدگان، موش های کثیفند. زودباش بنویس.
Iran, Islamic Republic of
دنبال بهانه نباش برادر اصلا و به هیچ عنوان یک فرد را نمیتوان مسول برجام دانست یعنی در حیطه اختیاراتش نیست که بتواند چنین تصمیمی بگیرد
Iran, Islamic Republic of
دوباره گفت برادر! سرباز موساد در پروژه براندازی، همکار اصلاح طلبان شده و برادر برادر میکنه. آخه افسادطلبان آدمند که خودتو با ما برادر میدونی؟
United States
برجام تصمیم خوبی بود ولی کاسبان تحریم (دلواپسان)که تمام منافع خود را در خطر می دیدند در جهت نابودی آن از هیچ تلاشی فروگذار ی نکردند تا موفق شدند و حالا برای ملت کلیه چه کنم چه کنم راه انداخته اند و طرح های دوران جنگ را پیشنهاد مبکنند طرحهایی که باعث شد آنها ثروت کند تر و ملت فقیر تر شود
Iran, Islamic Republic of
نابودی برجام نافرجام بخاطر آن بود که تضامین لازم از طرف مقابل گرفته نشد و تعهدات ایران یکطرفه اجرا شد.
Iran, Islamic Republic of
بار ها رهبری گفت : من به برجام خوشبین نیستم لا اقل انصاف داشته باشید واین موضوع را منکر نشوید .
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
تصمیم کل نظام نبود این را همه می دانند.
Iran, Islamic Republic of
خسارت محض برجام تصمیم اصلاح طلبان غربگرا و لیبرال بود.
Iran, Islamic Republic of
اول کار که ظاهرا همه چیز خوب پیش می رفت برجام شده بود دستاورد دولت و اصلاحات و .... و بقیه بودند دلواپس .
ولی حالا که گندش دراومده شده تصمیم کل نظام ؟؟؟!!!1
استاد
Iran, Islamic Republic of
...برجام تحمیل به کل نظام شد
داستان دو شهر؛ اصلاح طلبان و منتقد اصلاح طلبان
Italy
حکایت اول:
عده اى پيش حكيمى عارف رفتند و به او گفتند كه دلهای ما به خواب رفته است، از او خواستند كه با پندهايى آنها را راهنمايى كند تا دلهاى خفته آنها بيدار شود. او در پاسخ اين چنين گفت: دلهاى شما به خواب نرفته اند بلكه مرده اند، دلهای مرده را هم نمى توان بيداركرد.
حکایت دوم:
بسیاری از دلسوزان و میهن دوستان بارها و بارها به منش دوستان به اصطلاح اصلاح طلب و شیوه کارشان نقدهایی وارد کردند اما همیشه با ریشخند و پوسخند و مسخره شدن آنها مواجه شدند، مصداق: مردم شهری که همه در آن می لنگند/ به کسی که راست راه می رود می خندند
و دست آخر به این عناوین مفتخر گردیدند:
بی شناسنامه؛ بی هویت؛ بی نام و نشان؛ دلواپس؛ واپس گرا؛ مرتجع؛ جنگ طلب؛ کاسب تحریم؛ وقت نشناس؛ فاقد شایستگی؛ زبان انگلیسی ندان؛ نادپیلمات؛ نابلد؛ ناکارشناس؛ و خیلی چیزهای دیگر.
به قول جهرمی های عزیز: دختر تا نگه میو، پسر نمیگه بیو. یعنی تا بعضی از وادادگان، سینه چاکان و دل شیفتگان غرب هم میهن ما به آنها چراغ سبز نشان ندهند، آنها نیز این قدر گستاخ نمی شوند.
United States
خودتم نفهمیدی چی گفتی؟ برجام تصمیمی بود که کل نظام گرفت و هیچگاه شخص توانایی انجام این کار را نداشت بلکه تصمیم کل نظام بود
Iran, Islamic Republic of
چرا هر وقت اصلاح طلبان در کشور به قدرت می رسند نظام درباره تعلیق و پلمپ و بتن ریزی هسته ای به تصمیم می رسد؟!!!!!
Iran, Islamic Republic of
تصمیم کل نظام نبود مگر گریه های عده ای را در مجلس را ندیدید.
Iran, Islamic Republic of
داستانسرایی میکنه این برادرمون چون خودشم میدونه روحانی به هیچ عنوان اختیار تصمیم گیری در مورد هسته ای رو نداره
Iran, Islamic Republic of
...
هاشمی: تحمیل برجام به رهبر مثل حکمیت
Iran, Islamic Republic of
داستان برجام مانند داستان تحمیل حکمیت توسط گروهی نادان در جنگ صفین به امام علی (ع)بود
آنها هم وقتی در حکمیت به علت ساده لوحی گول خوردند
تقصیر را گردن امام علی انداختند و گفتند باید توبه کنی !!!
Iran, Islamic Republic of
شناخت شما از اصلاح طلبان نادرست است...
Iran, Islamic Republic of
همان کسانی که جام زهر را به امام خمینی(ره) نوشاندند خسارت محض برجام را به کشور تحمیل کردند.
هادی
Iran, Islamic Republic of
همان کسی که مملکت رو از ادامه جنگ و شکست نجات داد در برجام هم جلو ادامه تحریم ها و شکست اقتصادی رو گرفت....
اینجوری هم میشه دید برادر...
ص سلیمانی
Iran, Islamic Republic of
برجام که پاره شدتحریمهاهم هستنداقتصادهم که دلارش
از۳هزارتومان به بالای ۱۰هزارتومان رسیده وتعلیطی واحدهای تولیدی وافزایش بیکاری افزایش قیمت ارزاق عمومی که باآنهاروبه روبه هستیم حالااین چه نجاتی است
که آثارش اینهاست؟برفرض مثال اگرقصدغرق داشتند نتایجش چه میشد؟راه حل اقتصادنه برجام بلکه اقتصاد
مقاومتی ونه قطع ارتباط باخارج بلکه بادشمنان وایجاد
ارتباط ببشتربادوستان وکشورهای مستقل است
Iran, Islamic Republic of
از دید تو نجات کشور از شکست بود! از دید امام جام زهر بود. حالا حرف تو خیلی پر مغز و قابل توجهه یا حرف امام؟؟؟
United States
تصمیمی که امام خود گرفت و خودش هم مسولیت آنرا به عهده گرفت و جام زهری بود که خورد نه اینکه خورانده شد این دو با هم خیلی فرق داره
Iran, Islamic Republic of
برادر لطفا نظرات شخصی خودشون به امام خمینی نسبت ندن امام خمینی بیشتر از همه میدانست که چه کسی خادم و چه کسی خائن است و اینکه فرماندهی کل قوا را به هاشمی تفویض میکنند نشان از عمق اعتماد امام به ایشان را دارد
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
روح ملکوتی فرمانده کل قوای خمینی کبیر حضرت آیت الله هاشمی شاد
Iran, Islamic Republic of
خدا مرحوم هاشمی را رحمت کند فرد ایده آلی بود ولی اواخر ایشان اشتباه کرد به حرف برخی کارگزارانی ها و دوم خردادی ها و اصلاحاتی ها و اعتدالی ها و حتی اصول گراها گوش کرد. رفسنجانی تا خودش بود متمایز بود و وقتی دیگرانی شد افول کرد و مرد. باز هم روحش شاد بخاطر دوران طلائی اش.
Iran, Islamic Republic of
آیت الله هاشمی همیشه خودش بود بعضی ها خود تغییر کردند خیال میکردند هاشمی تغییر کرده
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
فرمانده کل قوا امام خمینی(ره) بودند همانطور که امروز آیت الله خامنه ای فرمانده کل قوا هستند .
Iran, Islamic Republic of
احسنت. اینا اجیر شده اند که چرت و پرت مینویسن. البته یه نفر. دو سه تا گوشی داره و چند تا فیلترشکن. مقدار مقرری و البته از فساد و افسادطلبان، منافعی هم در ذهنش تصور کرده!
ولایتمدار واقعی
Netherlands
هادی عزیزم لطفا این فیلم را ببین.
https://www.jahannews.com/video/634156/%D9%81%DB%8C%D9%84%D9%85%DB%8C-%D9%87%D9%85%D9%87-%D9%85%D8%B3%D8%A6%D9%88%D9%84%DB%8C%D9%86-%D8%A8%D8%A7%DB%8C%D8%AF-%D8%A8%D8%A8%DB%8C%D9%86%D9%86%D8%AF
Iran, Islamic Republic of
ولایتمدار واقعی حرفی فراتر از ولی زمان نمیزند
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
خوب خودت رو زدی به نفهمی
Iran, Islamic Republic of
برجام خسارت محض بود زیرا تحریمهای ظالمانه لغو نشدند بلکه تشدید هم شدند و فقط صنعت هسته ای ایران تخریب شد.
Iran, Islamic Republic of
نظر مردم با انتخاب مجدد روحانی تایید برجام بود و الا دوباره به روحانی اعتماد نمیکردن
Iran, Islamic Republic of
اگر راست می گوئید حالا درباره ادامه کار دولت روحانی رفراندوم برگزار کنید.
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
پس قبول داری که مردم، برجام رو محصول روحانی میدونستن. خب خودت زدی تو دهن افسادطلبان و دولت! چون اونا الان میگن برجام کار احمدی نژاد بود! ...
Iran, Islamic Republic of
هاشمی مردی که با وسعت دیدش فراتر از زمان خود بود خدایش رحمت کند
Iran, Islamic Republic of
اگر وسعت دیدش فراتر بود و امروز را دیده بود برای مذاکره با امریکا اینقدر اصرار نمی کرد.
Iran, Islamic Republic of
آخر همه دعواها مذاکره است و تا ابد جنگ و دعوا ادامه نخواهد داشت
Iran, Islamic Republic of
جایگزین عدم مذاکره هرگز جنگ نبوده و نخواهد بود.
Iran, Islamic Republic of
اینو از کجا پیدا کردی؟!!!! اگر برات یه دعوایی درست کردم که یه نفر پیروز شد و یه نفر نابود و آخرشم مذاکره ای نبود چی؟! حرفت از الان نقض شده است. چون این حالت کاملا امکان پذیره.
خواستم نحوه استدلال کردن یه چاپلوس از تیره چاپلوسان هاشمی روحانی خاتمی رو باز کنم. اینه سطح استدلالشونم. اونم از فتنه شون. یه مشت وحشی با پوسته انسانی.
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
آنان که نه امام را میشناسند و نه فرمانده کل قوایش آیت الله هاشمی را بهتر است سکوت کنند چون امام تحت تاثیر هیچکس نبود بلکه بقیه تحت تاثیر امام بودند
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
مردم با رای مجدد به روحانی حرف نهایی را خیلی واضح بیان کردند
United States
الان نظر مردم چیه اخوی !!!!!
Iran, Islamic Republic of
اشتباه منفی دادم. الان نظر مردم، رسوای افسادیون است.
Iran, Islamic Republic of
شما همیشه اشتباهی هستی و در هر طرف باشی اون طرفم اشتباهی میشه
Iran, Islamic Republic of
من اشتباهی ام، شعار امروز همه مردم ایرانه. همه معتقدن اشتباهی به روحانی رأی دادن.
United States
نظر مردم از صندوق رای بیرون میاد تا انتخابات بعدی صبر کن نظر مردمو میفهمی
Iran, Islamic Republic of
نظرم مردم بازم روحانیه تا 1400
Iran, Islamic Republic of
تا 1400 با تحریم و تورم و بیکاری !
Iran, Islamic Republic of
میزان رای ملت است
Iran, Islamic Republic of
میزان چی رأی ملت است؟!! میزان فرد برنده در یک انتخابات، رأی ملت است، نه میزان تورم و گرانی و بیکاری و حقارت و برجام نافرجام و... . میزان اینا رأی نیست. عقل است. بفهم برات خوبه. سعیت رو بکن نوکر موساد در پروژه براندازی افسادطلبانه. شاید نجات یافتی خواهر بیچاره!
Iran, Islamic Republic of
هم ترامپ شکست می خورد و تحریم ها برداشته می شود و هم تورم کنترل می شود و هم اشتغال افزایش می یابد!
Iran, Islamic Republic of
خدا با ماست و حتما چنین خواهد شد
Iran, Islamic Republic of
امام خمینی: هاشمی زنده است چون نهضت زنده است
Iran, Islamic Republic of
هاشمی در استخر فرح مرحوم شد اما نهضت هنوز ادامه دارد حتی اگر شب و روز بر ما گلوله بارد.
Iran, Islamic Republic of
برادر استخری چون نهضت زنده است هاشمی هم زنده است حتی معنی مرگ و زندگی رو هم نمیفهمی استخری جان
Iran, Islamic Republic of
...
seyed hosein
Iran, Islamic Republic of
خدا نگذرد از باعث و بانی اینهمه مصیبت به مردم. خدا لعنت کند مملکت فروشان خائن را...
هادی
Iran, Islamic Republic of
دریای خزر رو هم هاشمی داد رفت؟
Iran, Islamic Republic of
تقسیم بندی دریای خزر و سهم 11 درصدی ایران در دولت اصلاحات صورت گرفت که دولت مورد حمایت هاشمی بود.
Iran, Islamic Republic of
اونوقت الان رفتن قزاقستان برا چی؟ حرفی نزن مردم بهت بخندن یکم فکر کن بعد نظر بپرون
Iran, Islamic Republic of
الآن رفتن قزاقستان برای قطعی کردن توافقی که در دولت اصلاحات صورت گرفته بود.
Iran, Islamic Republic of
دولت روحانی هم مورد حمایت هاشمی بود پس واگذاری دریای خزر دستاورد اصلاحات است .
Iran, Islamic Republic of
اره تو راست میگی برادر
Iran, Islamic Republic of
مرگ بر افسادات
Iran, Islamic Republic of
بله راست میگه. دولت مورد تأیید هاشمی، داره خزر رو تقسیم میکنه. پس پاتون گیره و مجازات خواهید شد.
Iran, Islamic Republic of
جوابتو پایین داده. خوردی؟ نوش جان. دوغم هست.
هاشمی
Iran, Islamic Republic of
اگر جریان دریای خزر را خیانت می دانید (که البته چنین نیست) دولت مورد تایید خودتان دارد این کار را می کند و مورد حمایت هاشمی رفسنجانی
البته ما مخالفان دولت روحانی این مورد را خیانت نمی دانیم چون اصولا هیچ زمانی نصف خزر مال ما نبوده
Iran, Islamic Republic of
شما یک انسان بظاهر اگاه هستید ولی از نظر من انسانی هستی که چشم بسته قضاوت میکنی و اطلاعات بسیار ناقص و جناحی است کمی وقت برای مطالعه و تحقیق بگذاری بد نیست
هاشمی
Iran, Islamic Republic of
سلام بر شما و ممنون
دوست عزیز من خیلی آگاهی ندارم قبول
شما گوشه ای از آن چیزهائی را که مطالعه فرموده اید اشاره ای بفرمائید و به آدرس منابع هم اشاره ای کنید تا مطالعه کنم
شما دلیل محکمی بیاورید که قبلا مثلا نصف خزر مال ما بوده
اگر مبنا نقشه ایران باشد که در این پنجاه سال اخیر دیده ایم خب کل خلیج فارس و دریای عمان هم در تمام نقشه های ایران بوده
آیا می توانیم به همین دلیل خلیج فارس و دریای عمان را کاملا از خود بدانیم
دریای خزر پنج کشور ساحلی دارد و در این مواردقوانین بین المللی تعیین کننده است
United States
آقای هاشمی عزیز شما از نو سخناتان کامل مشهود است که اطلاعات بسیار حقیری داری افسوس که جواب های ما ممیزی میشود
هاشمی
Romania
به منابع اشاره کنید تا مطالعه کنم آیا اسم منابع سانسور می شود ؟
Iran, Islamic Republic of
نه چنین چیزی مشاهده نشد. از سخنان ایشان، فهم حاصل میشود که شما نداری. از اینجا معلوم شد که اشاره ای هم به قسمت اشتباه حرف ایشان نکردی. پس در واقع مشتت خالیه.
راستی یه سؤال: چرا وقتی فتنه گران مجوس 88، ادعای تقلب کردند، بعدا اسنادشان در مورد تقلب را ارایه ندادند؟! وقتی سند ندارید و ادعا میکنید، یعنی مفسدید و شایسته مرگ.
هاشمی
Iran, Islamic Republic of
اگر حرفهای بنده جناحی است بنده مخالف دولت روحانی و برجام بوده و هستم
اتفاقا در این مورد من دارم از عملکرد دولت حمایت می کنم
United States
ممنون که ر این مورد حقو به روحانی دادین ما هم ازت ممنونیم
Iran, Islamic Republic of
خب گول خوردی افسادطلب. غرض این بود که بپذیری هر کی خزر را تقسیم کرده، از جناح خیانتکار افسادطلب و تیم هاشمی بوده. حالا بلند بگو مرگ بر منافق وطن فروش
Iran, Islamic Republic of
نظر تو اصلا مهم نیست. تو خودت بی اهمیت مطلقی. نظرت رو میخوایم چکار. تو برو به بانک مرکزی دزد، نظراتت رو بگو. وابسته دولتی حتما ازت میپذیرن. بدو زودباش. بدو
Iran, Islamic Republic of
اره هیچ موقع نبوده!! اصلا این یازده درصد هم مال ما نیست که! بهمون بخشیدن!!
Iran, Islamic Republic of
روحانی مملکت را به تحریم نبرد بلکه وارث تحریم بود و با تمام وجود سعی کرد که مملکت را از تحریم نجات بدهد
Iran, Islamic Republic of
هیلاری کلینتون: تحریمهای بانکی و نفتی جمهوری اسلامی در حمایت از سبزها و اصلاح طلبان بود.
Iran, Islamic Republic of
یعنی الان حرفای هیلاری برات حجته برادر؟ اگه حجته که وای به حالت و اگرم حجت نیست داری دنبال چی میگردی
Iran, Islamic Republic of
بدبخترین مردم اونایین که حرف کلینتون و نتانیاهو رو باور کنن
Iran, Islamic Republic of
بدبخت آنهایی هستن که در فتنه 88 آب در آسیاب کلینتون و نتانیاهو ریختند.
Iran, Islamic Republic of
بدبخت و روسیاه کسانی هستند که حرف نتانیلهو و کلینتو باور دارن
Iran, Islamic Republic of
روسیاه و بدبخت فتنه گران افساد طلب هستن که همنوا با کلینتون و نتانیابو سال 88 تهمت دروغ تقلب سردادند .
Iran, Islamic Republic of
نتانی یابو و کلینتون، فاسد هستند. اما همه حرف هاشون دروغ نیست. اتهاماتشون به نظام اسلامی دروغه. نه حرف هاشون در دفاع از فتنه گران در فتنه 88 که به نفعشون کار میکردید.
منبعش هم برو از توییتر که تعمیراتش رو به قول کلینتون، با دستور عقب انداخت تا کلاشی های فتنه گران رو پخش کنه بپرس. نتانی یابو همه از سبزها حمایت کرد. زحمت جستجوش با خود فتنه گرت.
Iran, Islamic Republic of
وقتی امضاء جان کری تضمین است !!! حرفهای کلینتون و نتانیاهو هم حجته !!!
Iran, Islamic Republic of
آقا من ميگم فرض محال محال نيست
شمافرض كن حجته
رفرنس بده قربونت برم
United States
علت تحریم چی بود : برنامه هسته ای
بهانه حقوقی تحریم هسته ای چی بود : ورود سانتریفیوژهای مشکوک با درصد غنای بالا از پاکستان ( با تله ی آمریکاییها ) و نگهداری در تاسیسات پارچین و بعد شکستن تعلیق تعهد داده شده

سوال اینجاست عامل ورود سانتریفیوژ آلوده و پذیرش تعلیق ( بانیان اصلی تحریمها ) چه کسانی بودند که امروز همونها با شعار رفع تحریمها هسته ای رو بتون ریختن و طلبکارن که مملکت رو از ته دره خارج کردن
هادی
Iran, Islamic Republic of
هاشمی پاینده است و با این چیزها خدشه ای بهشون وارد نمیشه....
Iran, Islamic Republic of
هاشمی توی استخر -سونا -جکوزی(کاخ فرح پهلوی) مرد و تمام شد .
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
اونیکه تموم شد مخالفای هاشمی هستند چون هاشمی طبق فرموده امام راحل زنده است تا نهضت زنده است
Iran, Islamic Republic of
هاشمی در استخر فرح مرحوم شد اما نهضت ادامه دارد.
Iran, Islamic Republic of
جهان نیوز جان چرا همه حرفای منو در مورد برادر استخری سانسور کردی؟...
Iran, Islamic Republic of
دوست داره سانسور کنه. چون فتنه گری. چون دیوانه ای. حرف دیوانه باید قطع بشه.
Iran, Islamic Republic of
برادر استخری جان هنوز معنی حرف امام رو نفهمیدی چون تا وقتی نهضت زنده هست هاشمی هم زنده هست لطفا کلمات گهربار خمینی کبیرو بر عکس معنی نکن
Iran, Islamic Republic of
ملاک حال فعلی افراد است (امام خمینی ره)
شاه
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا شاه هم مرد اما هر سال در ایران نامش در دهه فجر به کرات برده می شود منتها با لعن و نفرین!
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
جهان نیوز خودتو خراب کردی با سانسور همه حرفا در مورد این برادر استخری نمیدونم چه ارتباطی بین شما و این برادر وجود داره ولی از این واقعیت که برادر استخری اگه میدونست کجا قراره جون بده استخر استخر نمیکرد نمیتونی فرار کنی حالا بازم سانسور کن ولی هیچ راه فراری نداره این برادر
برادر استخری جواب لطفا
United States
...
Iran, Islamic Republic of
من در استخر از دنیا نخواهم رفت چون اصلا"شنا بلد نیستم !!!! خخخ.
برادر استخری از مرگ راه فراری نداری
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
مرگ برای انسان مومن نعمت است و برای فتنه گران دنیا طلب نقمت است .
برادر استخری به غیب وصله
Iran, Islamic Republic of
برادر استخری از کجا میدونی تو استخر نمیمیری؟ نکنه به غیب وصلی
Iran, Islamic Republic of
من تو استخر از دنیا نمی روم زیرا شنا بلد نیستم !
برادر استخری مرگ یقه تو میگیره حتی اگه تو استخرم نباشی
Iran, Islamic Republic of
چون شنا بلد نیستی زودتر خفه میشی پس اصلا مطمئن نباش که تو استخر نمیمیری چون از یک لحظه بعد خودتم خبر نداری
Iran, Islamic Republic of
ما تا شما فتنه گران رو کفن نکنیم نخواهیم مرد.
تو وسط کویر غرق میشی
Iran, Islamic Republic of
برادر استخری اگه وسط کویر هم باشی خدا اراده کنه تو آب خفه میشی لطفا اینقد استخر اساخر نکن که اصلا از عاقبتت خبر نداری
Iran, Islamic Republic of
فعلا"خداوند اراده کرده که زنده باشیم و شما جلبک های سبز را به جلز ولز بیندازیم .
Iran, Islamic Republic of
منم یکی دیگه ام که زیاد استخر استخر میکنم. یعنی منم قراره مثل رییس فتنه گران، تو استخر فرح خفه شم؟! چه خفت بزرگی. وای بر من که اگر در استخر نحس فرح، شنا کنم و خفه شم. البته اگه تو خفم کنی که شهید میشم و میشه مایه عزتم. فقط قبلش 100 تایی بیاید.
Iran, Islamic Republic of
بله ایشون از مؤمنینی هستن که تحت رحمت خدا، میتونن به غیب وصل باشن. مشکلی داری؟! تو و سایر فتنه گران هم، در کنار آمریکای نجس و اروپای حقیر و رژیم غاصب صهیونیستی به علاوه منافقان عالم اسلام، به شیطان وصلید.
Iran, Islamic Republic of
نمیدونستی؟! بین مؤمنین، ارتباط برقراره. تو هم زیاذی اینجا واینسو. ارتباط و علاقه بین مؤمنین، حسابی به جونت آتیش انداخته. توان تحمل مودت بین مؤمنین رو نداری. برو بین همون شیاطین براشون از غریق استخر فرح تعریف کن. سریعتر منتظرن.
Iran, Islamic Republic of
هاشمی که تو استخر فرح از دنیا رفت. چی چیس پاینده است. لابد استخره
Iran, Islamic Republic of
تو معنای پاینده رو هم نمیدونی چون مرد نکونام نمیرد هرگز مردن پایان نیست درک این امر ساده مشکل نیست
Iran, Islamic Republic of
نکونام ؟!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
سعدیا مرد نکونام نمیرد هرگز مرده انست که نامش به نکویی نبرن
Iran, Islamic Republic of
نکونام نبود مسعود شجاعی بود !!!!! خخخ.
بازم خیانت در امانت از طرف جهان نیوز
Iran, Islamic Republic of
جهان نیوز بازم که تو کامنتها دست بردی و در امانت خیانت کردی؟ یا سانسور میکنی یا با اضافه کردن علامات سعی در گمراه کردن مردم داری
United States
وقتی حرفی نداری مجبوری نظر بپرونی؟ ساکت بشی خیلی راحتتری
هه هه هه
Iran, Islamic Republic of
مرگ در راه خدا!
مرگ در حال عبادت!
مرگ در رها خدمت به مردم!
مرگ در راه تامین معاش خانواده!
کدوم مرگ مصداق مرگ هاشمی را دارد؟!
هیچ کدام.
حالا اون مرگ به جز عبرتش برای دیگر مسئولین، چه جای افتخار دارد؟
حتی تصورشم جز عذاب و خاطره یک مرگ دردآور برای متوفی چیزی به ذهن متبادر نمی کند.
Iran, Islamic Republic of
هاشمی ابر سیاستمدار ایران زمین که تاریخ مشابهی برایش ندارد
Iran, Islamic Republic of
امان از این نجومی بگیران که هنوز ول کن میت اورانیومی اکبر نیستند .
...
Iran, Islamic Republic of
وحشت از هاشمی سراپای وجودتونو گرفته که حتی به به مرده هتشمی هم رحم نمیکنید و خیال میکنید که با اهانت آروم میشین که برعکس سوزشتون بیشتر میشه.
Iran, Islamic Republic of
بی ادبان در قعر جهنم جای دارند چون اسلام یعنی اخلاق و بی ادب از اسلام هزاران فرسنگ فاصله داره و در ضمن با این ادبیات زشت مخالفان هاشمی بیشتر شناخته خواهند شد
Iran, Islamic Republic of
فتنه گران حرمت شکن عاشورای 88 در قعر جهنم جای دارند.
Iran, Islamic Republic of
بی ادب از لطف حق دوره
Iran, Islamic Republic of
هتاک و بی ادب از لطف حق دوره و هر روز دورتر میشه تا برسه به قعر جهنم
Iran, Islamic Republic of
حجت الاسلام هاشمی اگر کمی سیاست میدانست هرگز نمی گفت دنیای فردا دنیای مذاکره است نه موشک ها !!!!
Iran, Islamic Republic of
حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی ابر سیاستمدار ایران زمین که فراتر از زمان خود بود
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
...
هاشمی
Iran, Islamic Republic of
بیخود تعریف هاشمی را نکن
آن زمانی که ما طرفدار او بودیم دوستان شما او را لجن مال کردند تا حدی که نگذاشتند به عنوان نماینده نفر سی ام لیست تهران به مجلس برود (در سال۷۸)
در جریان انتخابات مجلس ششم
عاشق امام و یاران با وفایش تا ابد
Iran, Islamic Republic of
مهم عاقبت کارته که به بیراه رفتی دعا کن خدا عاقبت بخیرت کنه
هاشمی
Iran, Islamic Republic of
وقتی هاشمی رو در روی رهبر ایستاد و از فتنه گران حمایت کرد ما از او فاصله گرفتیم
انشاالله خدا عاقبت همه ما را ختم به خیر کند
Iran, Islamic Republic of
خدا عاقبتتو بخیر کنه که جز فتنه فتنه گفتن حرف دیگه ای نداره و اگر فتنه رو ازتون بگیرن از حرف زدن میفتین
هاشمی
Romania
خب فتنه از قتل بدتره به قول قرآن
الفتنه اشد من القتل
هاشمی
Romania
آیا ۱۳میلیون بیشتر از ۲۴ میلیونه
خب کسانی که با ۱۳ میلیون رای می خواستن زیر میز انتخابات بزنن و ماهها کشور را به آشوب کشیدن
جز فتنه گر چه می توان نامید
Iran, Islamic Republic of
خدا، عاقبت همه رو به خیر کند. البته خدا، عادل است و عاقبت فتنه گران و طرفداران فتنه رو، به خیر نمیکنه.
حالا فتنه میدونی یعنی چی؟! یعنی روزنامه فاسد شما، مخالفت شورای نگهبان با نقشه FATF رو، مخالفت شرع با پولشویی تیتر بزنه. فتنه یعنی مردم فریبی. مردم فریب یعنی افسادطلبان گور به گور شده.
Iran, Islamic Republic of
برادر هاشمی بازم که از خودت حرف دراوردی هاشمی از اول تا آخر بر سبیل امام مستقیم و قابت قدم بود و این شما بودی که نتونستی تشخیص بدی
Iran, Islamic Republic of
رفوزه شد.
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا چون عاقبت کار مهمه، هاشمی رفسنجانی به بیراه رفته.
Iran, Islamic Republic of
فرمانده کل قوای خمینی کبیر مردی که با فرماندهیش تمام جهان را که پشت صدام ایستاده بودند شکست داد مردی که خمینی کبیر در باره اش میفرمایند هاشمی زنده است چون نهضت زنده است
Russian Federation
چون نهضت زنده ست هاشمی زنده ست
Iran, Islamic Republic of
فاجعه برجام و لغو نشدن تحریمهای ظالمانه نتیجه غفلت از هشدارهای رهبر معظم انقلاب و رعایت نکردن شروط 9 گانه ایشان بود و اگر خطوط قرمز رهبری رعایت می شد برجام به برد برای امریکا و باخت برای ایران تبدیل نمی شد.
Iran, Islamic Republic of
فارغ از اینکه وجدان های آگاه فاجعه اسف بار برجام را نتیجه عملکرد دولت تدبیر می دانند، درک این موضوع دشوار نیست که توصیف "کاغذ پاره" برای تحریم ها توسط احمدی نژاد، گفتمانی منطقی و عقلانی برای کم اثر جلوه دادن راهبرد تحریم بود و نه انکار آثار آن.
به صاحبنظرانی که مدام به این اظهار نظر طعنه می زدنند، توصیه می شود اندکی هم در خصوص گره زدن مشکلات آب خوردن مردم به برجام و پیامدهای غیر قابل جبران آن تامل و افاضه نمایند!
United States
اینکه در اوج مذاکره بگوییم تحریم کاغذ پاره ست خیانت است یا اینکه بگوییم خزانه خالیست یا تحریمها پدر مردم رو در اورده

در ضمن با حرف زدن مشکل حل میشه ؟؟؟

برو ببین کیا مملکت رو تعطیل کردن ( و واقعا پدر ملتو درآوردن ) و کیا بی منت خدمت کردند تا پدر ملت در نیاد و گفتن تحریم کاغذ پاره ست
Iran, Islamic Republic of
دلواپسان و کاسبان تحریم
Iran, Islamic Republic of
دلواپسی برای کشور و برجام نجس، افتخار است. کاسب تحریم هم نیستیم. اما از تحریم نمیترسیم. چون آدمیم. شما هم بیخود دروغ ننویس. کاسه و کوزه ات رو هم برو تو تل آویو اشغالی پهن کن که به مخترعین اصطلاح کاسب تحریم، نزدیک تر باشی. برادرات اونجان.
اولین کسی که قطعنامه های ظالمانه سازمان ملل را کاغذ پاره نامید حضرت امام خمینی بود و احمدی نژاد از امام اقتباس کرد.
Iran, Islamic Republic of
قطعنامه دون رو از کی اقتباس کرد؟؟؟
ممه،لولو ،هلو،آب رو بریز... اینا رو از کی اقتباس کرد؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
در هیچ دوره ای ایران تهدید صلح و امنیت جهانی نبود و نشد و این هنر احمدی نژاد و حامیان پیدا و پنهان او بود که ایران را به ته دره تحریم ها فرستادند که تاکنون از آن خلاصی نداشته ایم...
در دولت خاتمی جزو لیست محور شرارت شدیم .
Iran, Islamic Republic of
تحریمهای نتیجه فتنه 88 و امیدوار شدن دشمن به براندازی نظام از داخل بود.
Iran, Islamic Republic of
فقط فتنه دقت کنین جز فتنه حرفی ندارن
Iran, Islamic Republic of
ننگ فتنه 88 تا ابد از دامن اصلاحات پاک نخواهد شد.
Iran, Islamic Republic of
با فتنه فتنه کردن و بصیرت و بی بصیرت گفتن خودتونم اروم نمیتونین بکنین و این حرفا دیگه خریدار نداره جز یه عده معدود
Iran, Islamic Republic of
چون شما جز فتنه کاری ندارید، ما هم در مورد افسادطلبان و ضدانقلاب، جز فتنه حرفی نداریم. البته در مورد غیر شما، حرف های دیگه زیاد داریم. منتهی با طرفداریت از فتنه و افسادطلبان، ثابت کردی فهم کافی رو نداری از اون حرفا بشنوی. همین فتنه رو بفهمی کافیه.
Iran, Islamic Republic of
در دوران اصلاحات از طرف آمریکا محور شرارت قرار گرفتین و این یعنی اصلاحات مقابل آمریکا بود و تهمت زنندگان به اصلاحات در حال دادن ادرس اشتباهی هستن
Iran, Islamic Republic of
اصلاح طلبان جاده صاف امریکا هستن اما دائما"از کدخدا تو سری می خورند.
Iran, Islamic Republic of
بازم که آدرس اشتباه دادی؟ خودتو زود لو نده یکم فکر کن برادر
Iran, Islamic Republic of
فعلا که شما همنوا با کدخدا و رژیم غاصب صهیونیتی شدین برای نابودی دولت
Iran, Islamic Republic of
رژیم غاصب صهیونیستی، از حضور مسؤولین افسادطلب مخالف مقاومت اسلامی، استقبال میکند و هیچ نشانه ای هم از مخالفت با دولت های غربگرا و مسؤولان ترسو، دیده نشده است.
مرگ بر امریکا شیطان بزرگ .
Iran, Islamic Republic of
امریکا در مقابل ایران است چه اصولگرایان بر سرکار باشند چه اصلاح طلبان باشند دشمنی آنها ادامه دارد.
Iran, Islamic Republic of
چه حرف احمقانه ای برای فریب مردم. علت احمقانه بودنش رو بعدا میگم.
Iran, Islamic Republic of
در دوران اصلاحات، دولت محور شرارت نامیده نشد. نظام، محور شرارت نامیده شد. "Iran...". چرا؟! چون دولت افسادات مدعی بود با همکاری با آمریکا، دشمنی های آمریکا تمام میشود. با آمریکا در اشغال افغانستان همکاری شد. اما دشمنی تمام نشد. خاتمی هم البته میدانست و میداند.
پس افسادات، مقصر بود و نظام هم متهم شد.
Iran, Islamic Republic of
بر جام خوب یا بد تصمیم کل نظام بود نه یک فرد یا یک جناح
Iran, Islamic Republic of
برجام. مزخرف بود. تصمیم آمریکا هم بود که برای اجرا، به افسادطلبان واگذار شد. رهبری هم، تدبیر کردند و نگذاشتند جناح غربگرا، بی کفایتی اش را گردن نظام بیندازد. والسلام
Iran, Islamic Republic of
مزخرف یا خوب تصمیمی که کل نظام به آن رسید شما هم خودتو اذیت نکن برادر
Iran, Islamic Republic of
برجام بی فرجام تصمیم روحانی و هاشمی و ظریف بود .
Iran, Islamic Republic of
قضیه هسته ای مربوط به کل نظامه نه یه فرد و درک این مسئله به این واضحی و روشنی خیلی سخت نیست و من در تعجبم از بعضی از برادران
Iran, Islamic Republic of
ببین چه افتضاحی شده برجام که از پذیرش مسئولیت آن فرار می کنید .
Iran, Islamic Republic of
با افتخار از برجام دفاع می کنیم و دشمنان برجام را محکوم می کنیم،چه داخلی و چه خارجی که دو روی یک سکه اند و دشمنان صلح و امنیت و منافع مردم ایران!
United States
برجام باعث اتحاد مخالفان خارجی و داخلی برجام شد
Iran, Islamic Republic of
برجام همنوایان با آمریکا و اسرائیل را برای نابودی دولت لو داد
Iran, Islamic Republic of
آخرش نگفتی برجام خوبه یا بد؟! اگر خوبه، پس چرا ملت میگن گنده؟! اگر بده، چرا افتخار میکنی؟!
Iran, Islamic Republic of
بتن ریختن صنعت هسته ای و تحویل گرفتن تحریمهای دوبله و سوبله آیسا و کاتسا که افتخار نداره !
Iran, Islamic Republic of
برجام باعث شد اجماع جهانی علیه ایران شکسته شود،ایران هسته ای به رسمیت شناخته شود،حق غنی سازی ایران به رسمیت شناخته شود،بخش عمده ای از تحریم ها برداشته شود،ایران از انزوا خارج شود و...
برجام آنقدر برای ایران منافع داشت که ترامپ از آن خارج شد...
زیاده خواهی ترامپ در بحث موشکی و منطقه ای نتیجه برجامه .
Iran, Islamic Republic of
حق غنی سازی ما طبق معاهده NPT پذیرفته شده بود و نیازی به 30 ماه مذاکره نبود برجام برای لغو تحریمهای ظالمانه بود که محقق نشد و تحریمها تشدید هم شدند امریکا شیره برجام را مکید و تفاله اش رو دور انداخت .
Iran, Islamic Republic of
اگه حق غنی سازی را پذیرفته بودند،چرا ۶ قطعنامه گرفتیم و ایران تهدید صلح و امنیت جهانی شد؟؟؟
برجام انزوای ایران را از بین برد و حقوق ایران را به رسمیت شناخت و دنیا را با ما همراه کردو دیگر ترامپ نمی تواند به سادگی علیه ما اجماع سازی کند و بی شک شکست خواهد خورد...
Iran, Islamic Republic of
هیچکدام از قطعنامه ها لغو نشده و باشکایت هریک از اعضاء 5+1 در عرض 30 روز قابل بازگشت هستند در ضمن 2 تا از قطعنامه ها در دولت اصلاحات تصویب شد که بدلیل ورود سانتریفیوژهای آلوده از پاکستان بود ضمنا"با تحریمهای جدید که ترامپ اعمال کرد منزوی تر از قبل خواهیم شد.
Iran, Islamic Republic of
قطعنامه ۲۲۳۱ شورای امنیت توانست ۶ قطعنامه ای که از مرداد ۸۵( ژوئیه ۲۰۰۶)با قطعنامه ۱۶۹۶ آغاز شده بود و با قطعنامه های ۱۷۳۷ ، ۱۷۴۷ (در ۴ فروردین ۱۳۸۶ - مارس ۲۰۰۷)، ۱۸۰۳ (در ۳ اسفند ۱۳۸۶ - مارس ۲۰۰۸)، ۱۸۳۵ (در ۶ مهر ۱۳۸۷ - سپتامبر ۲۰۰۸) و ۱۹۲۹ (در ۱۹ خرداد ۱۳۸۹ - ژوئن ۲۰۱۰) ادامه یافته بود را لغو کند!
اطلاعات غلط و دروغ ندهید، ۶قطعنامه هنر احمدی نژاد و دوستان بود!
برجام پرونده PMD را هم بست!
Iran, Islamic Republic of
باشه بست! و طبق نقشه، پرونده هسته ای و موشکی و حقوق بشر را باز کرد. ابله خودتونید افسادطلبان
Iran, Islamic Republic of
شکست خواهد خورد؟! همین جمله ات یعنی برجام افتضاحه. ...
Iran, Islamic Republic of
چرا افتضاحه؟ چون حق نقدمون رو دادیم. حق دیگه خودمون به "شکست خواهد خورد" موکول شده.
Iran, Islamic Republic of
حقوق ایران، حق هرگونه استفاده صلح آمیز از انرژی هسته ای، حق دفاعی، و حق معامله با دیگر کشورهاست. اگر حقوقمان به رسمیت شناخته شده بود که مذاکره نمبخواست. به رسمیت نشناختند. دشمن با نفوذی مذاکره کرد برای اینکه بابت حق به رسمیت شناخته نشده ما، امتیاز بدهد که نداد.
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
همه به انازه سهمشان در بدی یا خوبی برجام شریکن
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
بله همه به انازه سهمشان، در بدی برجام شریکند. افسادطلبان، مردم کفران نعمت کننده، دشمنان خدا و دین خدا، پادوهای غرب برای براندازی و رابطه با شیطان، همه در برجام شریکند و شریک دیگه ای هم عقلا نمی بینن.
Iran, Islamic Republic of
چقدر امام خامنه ای و مؤمنین، گفتند با برجام، به کشور و اسلام خیانت نکنید. حالا گندی زدیدکه دارید میگید ما نبودیم. ...
Iran, Islamic Republic of
تعجبت از حماقتته. وقتی نمیفهمی قبل از پایان انتخابات و در حالیکه هنوز صندوق ها باز نشده، موسوی فتنه گر نمیتونه خودش رو برنده معرفی کنه، چیزای به مراتب سخت تر رو هم نخواهی فهمید و همش در تعجبی. پس به جای توضیح اضافه، دعا میکنم یا فهم فتنه گران و افسادطلبان زیاد بشه، یا بمیرید که اینقدر از تعحب اذیت نشید. مرگ بر منافقین و کفار.
Iran, Islamic Republic of
نه مثل اینکه نفهمیدی....
Iran, Islamic Republic of
چرا در دولت های اصلاح طلب نظام درباره تعطیلی سایت های هسته ای تصمیم گیری می نماید ؟!!!!
Iran, Islamic Republic of
خدا مخالفان رهبرمان را لعنت کند که خون به دل امام و رهبر و مردم می کنند!
پس از برجام هم که تحریمها ادامه یافت و استخوانهای مردم پودر شد
Iran, Islamic Republic of
بسمه تعالی
بهانه ی برجامیان برای تحمیل برجام به رهبری، این بود که تحریمها برداشته شود که نشد پس برای ادامه برجام، دلیلی وجود ندارد و همه باید یک صدا فریاد آتش زدن برجام را سر دهیم تا به برجامیان فشار آوریم و ان شاءالله شاهد آتش زدن برجام باشیم.
Iran, Islamic Republic of
اگه استخونت پودر شده پشت کامپیوتر و زیر باد کولر پکار میکنی؟
Iran, Islamic Republic of
این برادرا حتی با استخون پودر شده هم در حال خدمت هستند تقبل الله
Iran, Islamic Republic of
احسنت. اینو درست فهمیدی. به یاری خدا، برادران، با استخوان پودر شده هم، کفر و نفاق و فتنه گر را شکست داده و خواهند داد.
Iran, Islamic Republic of
...
Russian Federation
حرف مفته دیگه ... کنتور که نداره. سرشونو کردن توی برف وضعیت مردم و جامعه رو نمیبینن ...
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
رفسنجانی خیلی جاها در مقابل نص از خود اجتهاد کرده است.
Iran, Islamic Republic of
رفسنجانی خود نص بود و امام خمینی میدانست که کسی را فرمانده کل قوای زمان جنگ کتد
Iran, Islamic Republic of
هاشمی نص صریح انقلاب و جنگ بود
United States
کدوم هاشمی ؟؟؟
قاضی زاده هاشمی وزیر ؟؟؟
یا علی هاشمی بازیگر ؟؟؟
United States
خودتو بخواب نزن برادر
Iran, Islamic Republic of
هاشمی از ستونهای انقلاب فرمانده جنگ و نص صریح انقلاب و جنگ بود
دیرفهم
Iran, Islamic Republic of
درسته ! نص صریح جنگ هاشمی بود ولی کدوم هاشمی؟ علی هاشمی، رزمنده غرقه در خون خرمشهری. نه هاشمی، غریق استخر فرح!!؟
Iran, Islamic Republic of

اگر با این استدلال پیش برویم نباید هیچ رییس جمهوری از کاخ سعدآباد هم استفاده کند،چون هم مربوط به شاه بود و هم فرح!
Iran, Islamic Republic of
ما انقلاب کردیم که کاخ نشین نداشته باشیم پایه و اساس انقلاب بر اساس ساده زیستی بود.
Iran, Islamic Republic of
هاشمی فرمانده کل قوای امام خمینی
دیر فهم نیستی خودتو به نفهمیدن میزنی
Iran, Islamic Republic of
فرمانده کل قوای خمینی کبیر آیت الله هاشمی رفسنجانی. مگه کسی وجود داره اینو ندونه؟
Iran, Islamic Republic of
ملاک حال فعلی افراد است (امام خمینی ره)
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
فرمانده کل قوا !!!! در سال 88 همه اغتشاش گران را بر علیه نظام بسیج کرده بود.
حتما خودتو امثال خودتو نظام میدونی
Iran, Islamic Republic of
بازم داری ادرس اشتباه میدی جمع کن کاسه کوزتو برادر حتما خودت و امثال خودتو نظام میدونی
Iran, Islamic Republic of
مشکل شماهایین که خودتونو کل نظام میدونین و هر کی بهتون بگه بالا چشتون ابرو از طرف شما ضد نظام محسوب میشه
Iran, Islamic Republic of
آن بابا که نامه بی سلام والسلام به رهبر معظم انقلاب نوشت و فتنه رو کلید زد خودش رو کل نظام میدانست !!
Iran, Islamic Republic of
نه عزیز دل برادر این شمایین که کل نظامین و کسی که مثل شما فکر نکنه میشه ضد انقلاب.
Iran, Islamic Republic of
بله ما کل نظامیم. شما هم نیستی. از حرفات، عملکردهات، و هم حزبی هات معلوم میشه. طرفداران هاشمی و روحانی و سران فتنه، فقط دشمن نظامند. واقعیته. شما با دروغ، نمیتونی کتمانش کنی.
نظام یعنی تبعیت از رهبر در ماجرای سقوط فتنه گران. بگو مرگ بر فتنه گر 88. نظام یعنی جهاد با آمریکا. بگو برجام کشک. اینا رو بگو و عمل کن. اونوقت یعنی داخل نظامی. وگرنه دروغگویی بیش نیستی.
M.sh
Iran, Islamic Republic of
اشتباها منفی دادم
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
دلواپسان ایرانی و جنگ طلبان امریکایی و اسرایلی مسببین اصلی شکست برجام هستند
Iran, Islamic Republic of
کدخداتون تو زرد از آب درآمد چه ربطی به دلواپسان داره ؟!!
Iran, Islamic Republic of
کدخدای شما سفید از آب دراومد؟
گور بابای کدخدا
Iran, Islamic Republic of
ما کدخدا را قبول نداریم ما فقط به خداوند توکل می کنیم که بهترین یاری کنندگان است .
Iran, Islamic Republic of
ادم هتاک و بد دهن هیچ ارتباطی با خدا نداره
Iran, Islamic Republic of
هتاک شما جلبک های سبز هستید که در سال 88 حرمت عاشورا رو شکستید و به عزاداران امام حسین(ع) بی حرمتی کردید.
Iran, Islamic Republic of
جز فحش و ناسزا اصلا حرفی بلد نیستی و شک نکن ادم هتاک و بد دهن در قعر جهنم جای دارد و در ضمن آنانیکه با کدخدا همنوا شده اند برای نابودی دولت دیگران را متهم به کدخدا پرستی میکنند
نعل وارونه نزن
Iran, Islamic Republic of
شما سال 88 با کدخدا همنوا شدید و تهمت دروغ تقلب به نظام زدید و مملکت را به آشوب کشیدید و حرمت عزاداران حسینی را شکستید قطعا"اهل آتش خواهید بود.
Iran, Islamic Republic of
باشه ما حاضریم در راه خدا، قعر جهنم هم بریم. مرگ بر فتنه گران موسوی و کروبی و خاتمی.
Iran, Islamic Republic of
ما مثل اصلاح طلبان، ضدانقلاب، و مخالفین جمهوری اسلامی نیستیم که کد خدا، داشته باشیم. ما آدمیم.
اگر یار صدیق و شاگرد ممتاز امام مانند دیگر یاران انقلاب ناجوانمردانه حذف نمی شدند، شاهد این روزهای همراه با خفت نبودیم.
هر روز جای خالی این مرد دوراندیش بیش از گذشته احساس میشه.
خیلی زور نزنید مردم می دونن که این فلاکتها ربطی به برجام نداره
Iran, Islamic Republic of
یاران صدیق و باوفای امام را یک به یک به بهانه های واهی از قطار انقلاب پیاده کردن و حالا توقع دارن اوضاع بهتر از اینا باشه
Iran, Islamic Republic of
قطار انقلاب، هوشمنده. نفوذی ها رو با آزمایشات الهی، یک به یک میندازه بیرون.
Iran, Islamic Republic of
5 سال از عمر مردم معطل امضاء و اجرای برجام شد آخر سر هم دستاورد آن هیچ شد و نرخ دلار و سکه و مسکن و خودرو نجومی شد.
برجام فرصت سوزی بزرگ بود.
Iran, Islamic Republic of
این فلاکت ها نتیجه سوء مدیریت دولت لیبرال هاست و ربطی به تجربه تلخ برجام نافرجام ندارد.
Iran, Islamic Republic of
این یاران...
Iran, Islamic Republic of
اکنون این مبارز کهنسال در محضر محاسبه‌ی الهی با پرونده‌ای مشحون از تلاش و فعالیت گوناگون قرار دارد، و این سرنوشت همه‌ی ما مسئولان جمهوری اسلامی است.
Iran, Islamic Republic of
خداوند رحمت کند هاشمی را که با فرماندهیش در زمان جنگ پشت متجاوزان را به خاک مالید و با اداره کشور جنگزده خرابی های جنگ را بخوبی ترمیم خدا بیامرزد این ابر مرد را
Iran, Islamic Republic of
تورم 50 درصدی و چندین برابر شدن نرخ دلار و مسکن و بنزین دستاورد دولت ایشان در بعد از جنگ بود.
Iran, Islamic Republic of
اداره کشور جنگزده و ویران شده از جنگ با تمامی جهان و با نفت 12 دلاری فقط یک معجزه بود که با دست توانای حضرت آیت الله هاشمی صورت گرفت
Iran, Islamic Republic of
سوریه اکنون یک کشور جنگزده میباشد اما ارزش پول ملی این کشور سقوط نکرده و افزایش نرخ ارز و بحران های اقتصادی نتیجه سیاست های اقتصادی غلط دولت هاست و به جنگزده بودن هیچ ارتباطی ندارد.
اداره جنگ و مملکت یک معجزه بود
Iran, Islamic Republic of
ایران در زمان جنگ تنهای تنها بود اگر صدامیان یک تانک را از دست میدانند سه تانک جدید جایگزینش میشد اگر هواپیما از دست میدادند سه برابرش را دریافت میکرد اگر سرباز از دست میداد از کشورهای دیگر سرباز مزدور برایش میفرسادند اگر پول میخواست کشورهای مرتجع منطقه تامینش میکردند خلاصه کلام همه دنیا پشتش بود و ما اگر هر کدام از این سلاحها را از دست میدادیم دیگر جایگزینی نداشتیم و حتی اجازه وارد کردن سیم خار دار را هم نداشتیم در ضمن در تحریم هم بودیم. و به همین خاطر بود در پایان جنگ ارتش صدام حداقل دو برابر از نظر امکانات و تجهیزات رشد کرده بود. رزمندگان و دلتمردان آن دوران با دست خالی یک حماسه همیشه جاودان خلق کردند که تا ابد باقی خواهد ماند. خداوند روح شهدا و امام شهدا خمینی بت شکن را شاد کند
Iran, Islamic Republic of
دوران جنگ به بعد از جنگ هیچ ارتباطی ندارد و باید با پایان جنگ اوضاع اقتصادی مردم بهتر می شد اما بدتر شد و این معجزه شیخ اکبر بود.
Iran, Islamic Republic of
عوارض جنگ تا سالها ادامه داره اخه فهمیدن این امر ساده نیاز به تفکر نداره چون خیلی واضحه واقعا ازت متعجبم برادر تو کجا سیر میکنی
Iran, Islamic Republic of
چرا در سوریه و عراق عوارض جنگ باعث بحران ارزی و تورم 50 درصدی نشده است ؟!
Iran, Islamic Republic of
از کجانی میدونی عراق و سوریه تورم نداشتن؟ بس کن برادر
Iran, Islamic Republic of
هاشمی اگر رئیس جمهور موفقی بود در سال 84 با دست رد مردم مواجه نمی شد.
Iran, Islamic Republic of
مگه میشه دوران جنگ با بعد از جنگ ارتباط نداشته باشه عوارض جنگ تا الان و سالهای آینده هم ادامه داره
Iran, Islamic Republic of
جنگ در سال 67 تمام شد اما در سال 72 تا 74 دچار بحران ارزی و تورم 50 درصدی شدیم و هیچ ربطی به جنگ نداشت نتیجه سوء مدیریت دولت وقت بود.
Romania
هاشمی کلا سه چهار ماه از طرف امام فرمانده جنگ شد که جنگ را با قطعنامه به پایان رساند و جام زهر را به امام تحمیل کرد
Iran, Islamic Republic of
هاشمی پشت متجاوزان را به خاک مالید؟! ما عملکرد سربازان و رزمندگان و رشادت هاشون رو دیدیم. اما از عملکرد خود هاشمی، هیچ گزارش شفافی ندیدیم. ...
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
چرا شلوغش میکنیذ اگر برجام اتفاق نمی افتاد دلار دوسال پیش 10000 میشد حال برجام این اتفاق دوسال عقب انداخته
Iran, Islamic Republic of
چقدریه هاشمی کینه دارید که بعدازمرگش هم رهانمی کنید واین کینه شمارابدبخت می کند
Iran, Islamic Republic of
شما به بخت ما کار نذاشته باش. به بخت هاشمی بیندیش...
Iran, Islamic Republic of
نمیشه به بخت بدت کار نداشت چون بی تفاوتی خوب نیست
Iran, Islamic Republic of
بدبخت آنهایی هستن که از جریان اشرافی و غربگرا حمایت می کنند.
Iran, Islamic Republic of
مخالفان هاشمی آب در هاون میکوبند چون ملت ایران قدرشناسن و در انتخاباتهای اخیر بخوبی اثبات کردن که چگونه فکر میکنند
Iran, Islamic Republic of
آب در هاون کوفتن برجام بی فرجام بود.
Iran, Islamic Republic of
کینه تفکرو از ادم میگیره و نابود میکنه
Iran, Islamic Republic of
پس از کینه علیه اسلام و انقلاب اسلامی، دست بردارو تو دهن کثیف افسادطلبان و فتنه گران و احزاب نفاق بزن. ما حق میگیم. تو کینه ای نباش.
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
اون وقت به جز دستورات موساد یا شیطان، مبنای دیگه ای هم داری که ادعات رو ثابت کنه؟! اینطوری باشه، من میگم برجام مسبب افزایش نرخ دلار بود. اون یکی هم میگه سفرهای هاچ زنبور عسل، مسبب افزایش نرخ میلگرد بود!
و اگر دلیلی نداری، بهتره سکوت کنی یا به اهداف محقق نشده برجام یعنی رفع تحریم ها فکر کنی.
Iran, Islamic Republic of
عزیزم! کشش بازار و میزان نقدینگی در دست مردم و ... تعیین کننده است. حتی اگر برجام هم نبود دو سال پیش بازار کشش دلار ده هزار تومانی را نداشت چون نقدینگی که امروز وجود دارد دو سال پیش نبود. مقصر اصلی آنهایی هستند که حجم نقدینگی کشور را بالا بردند و نتوانستند آن را به بخش های واقعی اقتصاد منتقل کنند و متأسفانه این مدیریت غلط با جو روانی تحریم ها همراه شد.
Iran, Islamic Republic of
اگر برجام نبود راههای دور زدن تحریمها لو نمی رفت و قیمت دلار امروز اینقدر بالا نمی رفت .
عمده مشکلات کشور ناشی از سوء مدیریته
Iran, Islamic Republic of
افزایش نرخ سکه و دلار نتیجه 4 برابر شدن حجم نقدینگی در 5 سال گذشته است و هیچ ارتباطی به برجام ندارد.
Iran, Islamic Republic of
اگه بر جام نمی شد تحریم ها خودبه خود فرو ریخته بود (باراک اوباما)
Iran, Islamic Republic of
اگر بر جام نبود الان دلار صدهزار تومن بود
Iran, Islamic Republic of
اصلا دلاری نبود که برادران سر قیمتش چونه بزنن
Iran, Islamic Republic of
راههای دور زدن تحریم ها در برجام لو رفت اگر برجام نبود الآن دلار به وفور یافت می شد و نرخ آن زیر 4000 تومان بود.
Iran, Islamic Republic of
وقتی تحریمهای بانکی در برجام لغو نشدند حتی یک دلار هم از طریق سیستم بانکی وارد کشور نشد به قول خود روحانی دلار رو با گونی وارد می کنیم.
Iran, Islamic Republic of
اگر برجام نبود هم چرخ سانتریفیوژ میچرخید هم چرخ اقتصاد اما حالا هیچکدام نمی چرخد !
Iran, Islamic Republic of
شما ساده لوحان که شب امضاء برجام میگفتین نرخ دلار 1000 تومان خواهد شد پس چی شد ؟!!
Iran, Islamic Republic of
اگر برجام نبود الان معلوم نبود کجا بودی با دلار صدهزار تومنی چکار میکردی
Iran, Islamic Republic of
متوهم در حد اعلا. ...
Iran, Islamic Republic of
افزایش نرخ سکه و ارز نتیجه 4 برابر شدن حجم نقدینگی در 5 سال گذشته است برجام فقط باعث کاهش قیمت نفت شد.
Iran, Islamic Republic of
اگر برجام نبود امید بی حاصل به دشمن از بین می رفت و توقعات کاذب در ذهن مردم ایجاد نمی شد و با اجرای اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال بهبود می یافت و واردات کالاهای چینی کاهش می یافت و با قراردادهای دوجانبه پولی مشکلات ارزی هم حل می شد.
مهدی
Iran, Islamic Republic of
بهتراست درپایان نظر و تحلیل جهان نیز اورده شود. سکوت جهان نیوز به منزله تصدیق برای برخی از خوانندگان است .
United States
شاهد طلبی نیاز نبود
چیزی که عیان است چه حاجت به بیان است
حضرات تازه معتقدند برجام کار درستی بوده
Iran, Islamic Republic of
...
Sweden
دروغ بزرگ طرفداران برجام آنجا عیان میشود آنجا که میگویند برجام تصمیم نظام بود ولی در عین حال بر طبل ادامه مذاکره با امریکا در شرایط فعلی میگوبند
Iran, Islamic Republic of
اینکه برجام تصمیم کل نظام بود هیچ شک و شبه های نداره
Iran, Islamic Republic of
همان افرادی که امروز دم از مذاکره مجدد با امریکا می زنند خسارت محض برجام را به کشور تحمیل کردند.
Iran, Islamic Republic of
چرا در دولت های اصلاح طلب نظام درباره تعطیلی مراکز هسته ای به تصمیم می رسد ؟!
Iran, Islamic Republic of
اره تو راست میگی برادر
Iran, Islamic Republic of
هیچ شک و شبهه ای نداره که برجام، ...
Iran, Islamic Republic of
...
یونس
Iran, Islamic Republic of
برجام با موافقت کل ارکان نظام تایید شد دنبال مقصر نگردید الکی اونم کسی که مرده و نمیتونه حقایق رو بگه یادمون نرفته تشکر کردنها و احسنت گفتنهای سران نظام به روحانی و تیم .
جیب آقازاده ها پر از پول و گرین کارت شد
هیچی مردم ازش درنیاوردن
الان هم این هوچی بازیها سر اینه که سفره جمع شد و رفت و چیزی به جیب از ما بهترون نمیریزه.
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
صالحی در مورد واکنش رهبر انقلاب به پیشنهاد مذاکره مستقیم با آمریکا گفت: «ایشان گفتند من به آمریکایی‌ها اعتماد ندارم، اما خوب، به شما اعتماد دارم. امتحان کنید و ببینید که چه کار می‌توانید انجام دهید.»
Iran, Islamic Republic of
امتحان کردند و گند زدند.
Iran, Islamic Republic of
خدا منافقین ر ا رسوا خواهد کرد وضع همین گونه نخواهد ماند ولی بدانید روز رسوایی منافقین نزدیک است و بد سرنوشتی است رسوایی در مقابل خدا و خلق خدا.
United States
هتاکان و بد زبانام هم سرنوشت دردناکی خواهند داشت
Iran, Islamic Republic of
ناشناس امریکایی پس مراقب خودت باش که سرنوشت دردناکی خواهی داشت .
Iran, Islamic Republic of
هتاکان و بد زبانان هیچ ارتباطی با اسلام رحمانی ندارند و با هر اهانتی از اسلام دور و دورتر میشن تا به قعر جهنم برسن
Iran, Islamic Republic of
فتنه گران افساد طلب هیچ بویی از اسلام و مسلمانی نبرده اند.
Iran, Islamic Republic of
اصلا اسلام رحمانی نداریم فتنه گر. اسلام عقلانی داریم. معلوم شد از کجا شارژ میشی....
Iran, Islamic Republic of
هتاکان قطعا به بهشت نمیروند
Iran, Islamic Republic of
فتنه گران افساد طلب هم قطعا"جاشون قعر جهنمه .
Iran, Islamic Republic of
جهنم جایگاه هتاکان بد زبان
Iran, Islamic Republic of
جلبک های سبز که در عاشورای 88 کف و سوت می زدند جاشون قعر جهنمه .
Iran, Islamic Republic of
بی ادب دور از لطف حق
Iran, Islamic Republic of
فتنه گران اهل دوزخ هستن شک نکن .
Iran, Islamic Republic of
افشای چهره پلید کسانیکه برجام نجس را نوشتند و به امام و امت تحمیل کردند، ادب است، نه بی ادبی. و هرچه هست، واجب است.
Iran, Islamic Republic of
فتنه گران ادب هم دارن؟!
Iran, Islamic Republic of
بی ادبی هم ازلطف خدا دور میکنه انسانو هم از چشم مردم میندازه. هم دنیارو خراب میکنه هم آخرتو
جلبک سبز فحش نیست !! خخخخ.
Iran, Islamic Republic of
بی ادب هتک حرمت کنندگان عاشورا 88 هستند.
Iran, Islamic Republic of
فتنه گر طرفدار افسادطلبان و رقاصه های داخل و خارج نشین و هنرمندان جوزده، به بهشت و جهنم نصیحت میکنه؟! اون موقعی که ما میگفتیم فلان کار حرام است، میگفتید این حرفا چیه؟! زوری که نمیشه مردمو به بهشت برد. حتی روحانی تون هم این حرف رو میزد و حمایتش میکردید. حالا مردم رو نصیحت میکنی؟! ...
Iran, Islamic Republic of
کاخ نشین ها و طرفداران شون قطعا" به بهشت نمی روند.
Iran, Islamic Republic of
هتاکان نمیبرند. اما هتاک کیست؟! فتنه گر عاشورا و حامی اش موسوی فتته گر. ...
Iran, Islamic Republic of
بعضی جمله ها، جمله های خوبیه ولی مهمه از زبان چه کسی خارج میشه. آمریکا هم می گه حقوق بشر ولی منظورش کشتار بشره.
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
رحیم قمیشی از آزادگان دوران دفاع مقدس در خاطره ای نوشت: من خیلی کم برای مقام‌های دولتی که فوت کنند دلتنگ می‌شوم. اما برای آقای هاشمی بسیاری اوقات دلتنگ می‌شوم.

عراقی‌ها که می‌خواستند ما را شکنجه کنند، به امام که می‌دانستند دوستش داریم فحش می‌دادند، یا می‌خواستند ما به او ناسزا بگوییم... نفر دومی که بعثی‌ها از او نفرت داشتند آقای هاشمی بود که همیشه با عنوان «رفسنجانی» از او اسم می‌بردند!
- بگو «الموت لرفسنجانی»
می‌دانستند نمی‌گوییم!

یادم هست همان روزهای اول که عراقی ها اسم هایمان را می‌نوشتند دوست شمالی‌ام «اکبر رایجی» همین که اسم کوچکش را گفت، چندین کابل و لگد از نگهبان خورد.
- اکبر!؟ ها؟ اکبر رفسنجانی؟!
بیچاره رایجی چشم‌هایش گرد شده بود.
- اسمم اکبر است چه ربطی به آقای هاشمی دارم؟!

عراقی‌ها همه سیاست‌های ایران را زیر سر هاشمی می‌دانستند و البته آنقدرها هم اشتباه نمی‌کردند.
حالا اواخر مرداد 1369 صدام به او نامه نوشته بود و با احترام و نوعی اطاعت اعلام می‌کرد آقای رئیس، هر آنچه شما خواسته بودید پذیرفتم!
Iran, Islamic Republic of
....
Russian Federation
راننده ای که ناشی باشه نمی دونی پیچ تند کجاست و یا پیچ کم کجاست و یا اصلا وقتی یهویی به اینا رسید چیکار بکنه خواهشا ضرب المثل خوب بزنید
skandary
Iran, Islamic Republic of
خدا لعنتون کنه چرا دروغ می کویید در دولت احمدی نژاد گرانی بود اما کنترل شده بود در عوض پول در جیب مردم بود کار بود و درآمد ولو اندک بود. ...
Iran, Islamic Republic of
تاریخ ایران بعدها در خصوص هاشمی رفسنجانی قضاوت خواهد کرد؟!
Iran, Islamic Republic of
تاریخ قضاوت نخواهد کرد. مردم قضاوت خواهند کرد که مردم مؤمن و انقلابی، قضاوتشان را در 9 دی، نشان دادند. فتنه ای با مدیریت و هزینه و دخالت هاشمی رفسنجانی که آن مردم الگو، شکستش دادند. از آن تاریخ به بعد، فتنه گران گردن شکسته، به کنج فضای مجازی دویدند تا گردن کجشان دیگر دیده نشود.
محمدی
Iran, Islamic Republic of
...