شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۲
۵۲
اخبار ویژه//

جزئیات جدید از یک تخلف مهم بانکی در دولت احمدی نژاد/ آخرین وضعیت دانش آموزان بازداشتی در ایام اغتشاشات/ پاسخ آستان قدس به مطهری

دوشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۵۷
کد مطلب: 582113
فردی که توانسته نقدا 10 میلیون دلار برای تاسیس شرکت، از یک بانک مهم وابسته به دولت دریافت کند، نه تنها موفق به این کار نشده بلکه مبلغ مذکور را نیز با کسر دو میلیون دلار، به صورت اقساطی به بانک پس داده در حالی که قیمت دلار، با رشد قابل توجهی همراه بوده است
جزئیات جدید از یک تخلف مهم بانکی در دولت احمدی نژاد/ آخرین وضعیت دانش آموزان بازداشتی در ایام اغتشاشات/ پاسخ آستان قدس به مطهری
گروه سیاسی جهان نيوز: در ذیل گزیده ای از اخبار ویژه چند روزنامه امروز صبح کشور را می خوانید:

*جزئیات جدید از یک تخلف مهم بانکی در دولت احمدی نژاد
به گزارش خراسان، بر اساس گزارش یک نهاد مسئول به تعدادی از دستگاه‌های نظارتی، با اشاره به ایده برخی مدیران بانکی دولت دهم که یکی از آن ها  طی روزهای آینده عهده دار یک مسئولیت مهم بانکی خواهد شد، برای دور زدن تحریم‌ها از طریق تاسیس شرکت‌های بی نام و نشان در کشورهای مختلف، تاکید شده فقط در یکی از این فقره‌ها که حدود 12 پرونده است، فردی که توانسته نقدا 10 میلیون دلار برای تاسیس شرکت، از یک بانک مهم وابسته به دولت دریافت کند، نه تنها موفق به این کار نشده بلکه مبلغ مذکور را نیز با کسر دو میلیون دلار، به صورت اقساطی به بانک پس داده در حالی که قیمت دلار، با رشد قابل توجهی همراه بوده است.

*مجمع تشخیص مصلحت درباره «سپنتا نیکنام» تصمیم‌گیری می‌کند
با اصرار نمایندگان مجلس بر مصوبات قبلی خود در طرح اصلاح قانون تشکیلات و وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران تصمیم‌گیری درخصوص این طرح به مجمع تشخیص مصلحت نظام واگذار شد. به گزارش «ایران»  براساس ماده یک این طرح اقلیت‌های دینی شناخته شده در قانون اساسی می‌توانند نامزد انتخابات شوراهای اسلامی همان شهر شوند و براساس ماده ۴ طرح مذکور این قانون از زمان برگزاری انتخابات دوره پنجم شوراهای اسلامی شهر و روستا لازم‌الاجرا است. این تصمیم مجلس در پی لغو عضویت سپنتا نیکنام، عضو زرتشتی شورای شهر یزد اتخاذ و با مخالفت شورای نگهبان روبه‌رو شد. حال با اصرار مجلس بر نظر خود، مجمع تشخیص مصلحت نظام در این خصوص تصمیم می‌گیرد.

*هیچ دانش‌آموزی بازداشت نیست
حمیدرضا فولادگر نماینده مجلس گفت: هم‌اکنون هیچ دانش‌آموزی در بازداشت نبوده و تعداد دانشجویان بازداشتی نیز بسیار اندک است که به زودی آزاد خواهند شد. وی با اشاره به برگزاری نشست فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس با حضور وزیر اطلاعات در مورد اعتراض‌های مردمی و ناآرامی‌های اخیر اعلام کرد: در این جلسه مباحثی در مورد اعتراض‌های اخیر مطرح شد و نمایندگان تاکید کردند عمده معترضان را کسانی تشکیل می‌دادند که معیشت آنها با مشکل روبه‌رو شده و در بحث بیکاری نیز نگرانی‌هایی دارند و لازم است شرایط اقتصادی بهبود یابد تا این نارضایتی‌های عمومی مرتفع شود..سید محمدجواد ابطحی نیزگفت: در این جلسه اعضای فراکسیون سوالاتی را درباره حوادث اخیر، موضوع فیلترینگ شبکه مجازی به ویژه تلگرام و برخی مسائل استانی از وزیر اطلاعات مطرح کردند.

*پاسخ آستان قدس به مطهری
آستان قدس رضوی دلایل زیر را در رد ادعای مطهری مطرح کرده است: در بخش‌های مختلف آستان قدس رضوی همانند همه دستگاه‌ها و نهادهای دولتی و غیردولتی، «مالیات تکلیفی» و «مالیات بر ارزش افزوده» حسب دستور مقام معظم رهبری مطابق قواعد قانونی پرداخت می‌شود. آیت‌ا... رئیسی، تولیت محترم آستان، بیشترین تأکید را بر ضرورت شفافیت مالی در همه بخش‌های آستان داشته‌اند و اسناد این پرداخت‌های مالیاتی کاملا شفاف و در دسترس است. درخصوص نذورات و موقوفات آستان قدس (مانند دیگر بقاع متبرکه)، مطابق نص صریح قانون، موقوفات، نذورات و هدایای نقدی و غیرنقدی اهدایی به همه عتبات مقدسه، مساجد، تکایا و... مشمول معافیت مالیاتی هستند. بر همین ‌اساس، احتمالا جناب آقای مطهری خوب می‌دانند که چرا بابت مؤسسات فرهنگی و انتشاراتی که مدیریت آنها را برعهده دارند، مالیاتی پرداخت نمی‌کنند!

 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


حزب الله
Iran, Islamic Republic of
خیلی بی انصاف هستین یعنی احمدی نژاد باید جوابگوی تخلف کارمندان بانک ها هم باشه ؟؟؟ عجب ؟؟؟ سنت بدی رو دارید پایه گذاری میکنید انوقت اگه توی نهادهای حاکمیتی اتفاقی بیفته ؟؟؟؟؟؟؟
مراقب دشمن باشید
United States
تازه کل مبلغ به دلار اون روز حدود 30 ملیارد و دلار الان 40 ملیارده
نه 3000 و 12000 ملیارد
جهان تو هم حالت خرابه ها
همین الان هرجا دست بذاری ازین مبالغ فراوونه
البته متاسفانه
مرگ بر رانتخواران و مفاسد اقتصادی
Iran, Islamic Republic of
اینان باید محاکمه شوند تا همه چی مشخص شود
Iran, Islamic Republic of
...
درود بر محمود کبیر
Iran, Islamic Republic of
الان از کامنت من فقط همین سه نقطه مونده؟!

حقیقتی را که در تاریکی از گفتن ان هراس داشتید روزی در روشنایی ها شنیده خواهد شد و ایمانی را که در خلوت خانه ها اموختید روزی بر پشت بام ها فریاد خواهند زد ...
Iran, Islamic Republic of
دوستان عزیز سرمایه بسیار بزرگی از ما ملت در کشور گم شده که با ان میتوان بسیاری کارها کرد و تا وقتی این جاعلان و اختلاس گران و رانت خواران در کشور در حال نفس کشیدن هستند باید از سایه خودمان هم وحشت داشته باشیم چرا از محاکمه این اختلاس گران میترسید هر کسی میخواهد باشد چه احمدی نژاد چه روحانی چه فاضل چه فریدون وچه مطهری فرقی نمی کنید میگویم فلانی کشور را ویرانه کرده است میگویند خب فلانی هم کرده است پس دیگر چون فلانی اختلاس کرده و همه مثل زنجیر بهم وصل هستند ملت هم کوتاه بیاید چرا نون به قرض هم میدهند از خدا نمیترسید حداقل از مردم بترسید
Iran, Islamic Republic of
برادر بنظرت عاملان کرسنت هم باید محاکمه بشن یا وزیر و معاون وزیر بشن؟
Iran, Islamic Republic of
برو مطهری. تو دیگه این وسط چی میگی!؟😂 اگه سندی داشتین تا الان محمود رو... حناتون دیگه خیلی بی رنگ شده
Iran, Islamic Republic of
خلاصه هرروز به یک عنوانی کینه خود نسبت به احمدی نژاد مظلوم راخالی کنید
Iran, Islamic Republic of
برای گرفتن وام ازدواج سه میلیونی یک ضامن ، گواهی اشتغال و کسر از حقوق و سفته دادم، فردی که توانسته نقدا 10 میلیون دلار برای تاسیس شرکت وام بگیره و .....حتما پارتی کلفت یا رانت ویژه داشته و این مورد به تخلف کارمند یا رئیس شعبه مربوط نیست.
حزب الله
Iran, Islamic Republic of
عزیز اصلا بحث وام نیست برای دور زدن تحریم میخواستن شرکت بزنن چه کسی ، کجا ؟ معلوم نیس تازه اگه درست باشه اینهم مثل خیلی از کارهای سرمایه گذاری است که باید طبق ضوابط عمل شه و کسی که پول رو داده باید سند و اسناد میگرفته حالا نقش نهادهای نظارتی چی بوده و حقوق بابت چی گرفتن به کنار ولی آقای مطهری جواب بدن نقش آقا فاضل برادر خانومشان رو در خصوص مواردی که هست ( البته صحت و سقم آن رو ما تایید نمیکنیم ) ایشون پیگیر تشکیل دادگاه بشن تا سیه رو شود هرکه در او عشی است .
(در ضمن این میخواستم وام بگیرم چند تا ضامن خواستن یا از این قبیل موارد دیگه نخ نما شده عزیزان به دنبال مورد دیگه باشن )
Iran, Islamic Republic of
نخ نما بودن استدلال امثال شماست انگار تاحالا وام نگرفتی ؟ ای کلک از کجا رسیده؟! در ثانی وقتی تحریم ها را کاغذ پاره می گفتند کجا بودی؟ بعدش یارو هیچکار نکرده دومیلیون دلار کمتر به بانک داده اینم نخ نماست؟ خیلی تو نخ نباش
Iran, Islamic Republic of
آقای فاضل نه تنها برادر خانم آقای مطهری است از قضا برادر رئیس محترم قوه قضایه هستند چرا از ایشان سوال نمی کنید؟ خیلی فیلم یکشنبه سیاه که روز سوال از احمدی نژاد در مجلس بوده را نگاه کردی باورت شده؟ خوبه که هیچ چیزیرا هم گردن نمیگیری...( البته صحت و سقم آن رو ما تایید نمیکنیم ).... گجا سیر میکنی اخوی
سروش
Iran, Islamic Republic of
آقای مطهری مثل شمشیر زن کوری هست که عشق شمشیر زدن دارد، باید با ملاطفت با او صحبت کرد حتی اگر تو گوش تان زد. الان جریان ضد نظام او را کوک کرده است در تریبون های عمومی حرف های خصوصی فریاد بزند، اگه یه اصلاح طلب از تریبون حرف خصوصی حزبش را بگوید فقط بخاطر منافع بیشتر است شماها در مدیریت کردن افراد نادان و ساده لوح موفق نبوده اید آن جناح به خوبی از آنان بهره برداری کرده با احترامات بیش از حدی که برای شان می گذارد.
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا آن جناح به وسیله همین خاله خرسه ها، ورشکسته خواهد شد.
این جور آدم ها، آفت اند؛ بهتر که جذب نشوند.
Iran, Islamic Republic of
ماجرای استعفای آقای مطهری که ان شاالله فراموش نشده کسانی که می گفتند مردم خودشان دیگر ایشان را برای دور بعد انتخاب نمی کنند خودشان انتخاب نشدند.
سروش
Iran, Islamic Republic of
بله این یکی اینجوری اون یکی اونجوری، اینو تحویل نگیر اونو تحویل نگیر، والله هیچ یک از امامان مان اینجوری عمل نکردن، وگرنه به چه دلیل امامان مان را به شهادت رساندن؟ قدر رفتارشان جذب کننده و اثرگذار بوده که باعث شهادت شان شده، حالا یه عده نفوذی مثل فرشاد ابراهیمی ها در نیروی حزب الله نفوذ کرده اند اجازه نمی دهند....
علی
Iran, Islamic Republic of
بنده با سروش موافق، چرا بیایم به آقای مطهری حمله کنیم، مگه شما یه سیب رو بخاطر یه خورده پوسیدگی کل سیب رو دور می ریزی، یا اون یه خوردن پوسیدگی رو ورمی داری، بدترین دوره دوران امام سجاد(ع) بود ایشان با زبان دعا با ملت سخن گفت. بجای نقدتند و حمله به آقای مطهری باید مواظب آدم های بد ذات زیرک بود. مواظب باشیم به ما آدرس غلط ندهند که از ما سواری بگیرند. بنده اگه بخواهم آبروی کسی رو بریزم و رسوایش کنم گزینه من آقای جهانگیری است نه مطهری.
Iran, Islamic Republic of
چه راحت اتهامات مبهم میزنید
یکی یه یکی یه گزارش داد که یه نفر از یه بانکی...
همه چی مبهم و بدون پیگرد..
فقط مهمه که اسم احمدی‌نژاد سیاهنمایی بشه
نه؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
چه جالب! مطی جون شما هم جدیدا به اسناد دسترسی پیدا کردین؟!!!
میگم تو این مملکت وقتی هیچ کس سر جای خودش نیست اینه دیگه!!
قضاییه دنبال غذا
مجلس دنبال قضا
...
محمود
Iran, Islamic Republic of
این مطلب را از باب حمایت از آقای احمدی نژاد (که البته یک موی او به همه دولت کنونی شرف دارد) نمی نویسم چون به برخی کارهای ایشان انتقاد دارم اما جهان نیوز باید به فکر روزی که به حساب همه رسیدگی می کنند هم باشد. این تیتر و خبر هردو موجی از بی انصافی در خود دارد. همین.
Iran, Islamic Republic of
یعنی آستان قدس خود را با یک انتشارات مقایسه می کند؟!!!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
از مطهری و کسانی که کوکشان میکنند همچین سخنانی بگویند باید پرسید در زمان تولیت قبلی چرا همچین مسائلی را طرح نمی کردید
متاسفانه همه چیز در مملکت ما سیاسی شده است
Iran, Islamic Republic of
مقايسه به جاى خود ، رئيسى هم خودش به خودش لقب آيه اللهى ميده ! اطلاعيه آستان قدس رو دوباره بخون !
19
Iran, Islamic Republic of
سلام علیکم
این خبر چند بخش دارد:
1-یک نهاد مسئول
2-تعدادی دستگاه نظارتی
3-برخی مدیران
4-یک ازآنها عهدار مسئولیت خواهد شد
5-شرکت بی نام و نشان
6-یک فقره که 12 پرونده است
7-فردی
8-حداقل 5 سال پیش
این چه نوع اطلاع رسانی است ؟
Iran, Islamic Republic of
نشد برادر جان
این خبر یک بخش اصلی تر از همه دارد که شما عمداً نخواستی ببینی: دولت احمدی نژاد!!
ستون خبر همینه ؛ بقیه اش مثل ادویه غذاست و هیچ اهمیتی نداره!
تا دلت بخواد از فروردین سال 90 تا کنون چنین دست خبرهایی در رسانه های مثلا اصولگرا یافت می شود ؛ قبلش هم در رسانه های اصلاح طلب و اعتدالی.
شیمون پرز که دستورالعمل صادر کرد، راجع به ژورنالیسم کثیف (هیچ ربطی به جهت گیری سیاسی یا ادعاهای اخلاقی و دینی صاحبان رسانه ها، و حتی خصایل شخصی کارکنان رسانه ها ندارد) اطلاعات خوبی داشت.
Canada
اون كه دزدى ميكنه اسم نداره؟ اون دزد ابرو داره؟ شما و سايتتون هم داره به نوبهه خود با لاپوشانى اسم و رسم اين قبيل افراد ميكنه به چنين افراد دريده و حرامخوارى. يك سوال هم از اقاى توكلى!
قرار بود دوماه قبل ، ظرف ١ هفته اسامى افرادى كه از ثامن الحجج وام گرفته و به قول شما از فرزندان علما و قضات و مسئولين هستند را اعلام كنيد. چه شد ؟!!!!
Iran, Islamic Republic of
مسأله اینست که نام پر افتخار احمدی نژاد باید همیشه مطرح باشد حتی از سوی ریزه‌خواران سفره‌اش و اما جناب مطهری را ولش کنید، ایشان همیشه درگاه مرحوم هاشمی رفسنجانی را برای خودرو و خانه و انتشارات و ... عتبه‌بوسی میفرمودند، اینک به نحو دیگری به این شغل شریف اشتغال دارند واز مصادیق اشتغالزایی حضرت روحانیست.
Iran, Islamic Republic of
جهان نیوز خیلی کثیفی . چند وقت دیگه هم تیتر میزنید که غرق شدن کشتی سانچی هم تقصیر احمدی نژاد است .
Iran, Islamic Republic of
من به قسمت دوم مثبت دادم
Iran, Islamic Republic of
جهان نیوز از مطهری بپرسید تکلیف اختلاسهای کلان برادر دامادشان (فاضل لاریجانی ) چی شد ؟
Iran, Islamic Republic of
جسارتا برادر خانومشان
Iran, Islamic Republic of
برادر خانم و داماد و برادرزن و زن‌برادر در مورد این قبیل افراد حل شده، یک دختر میدهند و یکی میستانند و از مصادیق چه علی خواجه، چه خواجه علی هستند. به بیان واضحتر:
مصرع
ز هر طرف که رسد مایه، سود ایشان است
Iran, Islamic Republic of
به مطهرى چه مربوطه ؟! رئيس دادگاهه يا فرمانده كلانترى ؟!
Iran, Islamic Republic of
به من و تو هم ربط داره چه برسه به مطهری که نایب رئیس مجلسه
Iran, Islamic Republic of
اگر به مطهری مربوط نیست پس به کی مربوطه؟
Iran, Islamic Republic of
مطهری نون خون باباش رو می خوره و گرنه ...
Iran, Islamic Republic of
حکایت کشور ما شده
گر حکم کنند که دزد گیرند ... در شهر.....
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر احمدی نژاد که شهید تهمت و مظلوم مثل شهیدان بهشتی و رجایی است.
ننگ بر اصول گرایان و اصلاح طلبان که همگی غرق در فساد هستند
Iran, Islamic Republic of
من فکر می کنم باید این فریادها را شنید. بعضی از این مردمی که با تحصن کنار خیایان ها می خوابند، به نان شبشان محتاجند! زندگی ها دارد متلاشی می شود!
من خواهش می کنم از مقامات مسئول در بخش های گوناگون یک مقدار دل بدهند و با توجه بیشتر و یک نگاه عمیق تر.این مشکلی ست که باید حل شود در نهایت این مشکل در همین جمهوری اسلامی بوجود آمده، حالا دائما بیندازیم گردن همدیگر! بالاخره رفته اند از نهادی یک مجوزی گرفته اند و یک نهادی هم موظف بوده که نظارت کند. حالا یکی کوتاهی کرده، یکی اشتباه کرده…! مردم این وسط چه می شوند؟
باید مراعات حال مردم را بکنیم. امیدوارم این حرف را که خواسته این مردم است و مراجعات فراوانی هم هست، این را بشنوند و از کسی که دلسوز آن هاست و می خواهد مسئله را حل کند، انشاالله بشنوند و دل بدهند و پای کار بایستند و زود این مسئله را جمع کنند. خوب نیست در شرایطی که دشمنان می خواهند اساس و موجودیت ما را تحت فشار قرار بدهند و مردم را تحت فشار مضاعف قرار بدهند، اینجور صحنه ها و اینجور اتفاقات در کشور ما مشاهده شود.
Iran, Islamic Republic of
اصلا هدف برخی مسئفولین هم همین هست که زندگیها متلاشی بشه
Iran, Islamic Republic of
من با کسانی که سود غیر متعارف مثلآ28%ویا32%ویابه قول سیف 86%ازموسسات میگرفتن کاری ندارم حتمآ هردو طرف موافق این عمل بوده اندبنده 35 سال زحمت کشیدم وزره زره پول گذاشتم کنار البته با درمضیغه گذاشتن خانواده تا اینکه بشود روزی برای فرزندان بیکارم شغل وهمسر وزندگی حداقلی فراهم کنم سودی هم که به آن تعلق میگرفته اسمی 22%ولی واقعی 18.5%بوده که درهمان زمان اکثربانکهای دولتی وخصوصی سودی بیشتر ویابرابر به سپرده گذار میداده اند والان 7 ماهه که ازسررسیدسپرده ام میگذردوپولم را نمیدهند..دولت پس از انتخابات باموسساتی که حاظر به کمک وهمکاری جهت انتخابات بااونشده بودند به حقه کثیفی روآورد که ازرسانه های بیگانه وضد انقلاب به سپرده گذاران ثامن ومهر القاء کردند پس ازحدود 20سال ازتآسیس آنها که مردم هوشیارباشید این دوموسسه مجوز بانک مرکزی ندارند ومربوط به سپاه میباشند مردم که قبلآاز موسسات غیر مجاز ضربه خورده بودند بیکباره هجوم آورده وطلب پول خودکردند ومسولین هم درچندروز اول هیچ حمایتی از این موسسات نکردن وگذاشتن تاکارازکاربگذارد بعدآمدن ویک جملاتی نامفهوم به عنوان حمایت گفتن دراین بین مدیریت مهر قویتر بود وخودش را جمع کرد ولی مدیران ثامن ازخودوارفتگی نشان دادن وموسسه ومردم را گرفتار یک توطئه دولتی کردن که بعداز گذشت حدود 7ماه ازاین موضوع هنوز نه دولت کمک به حل آن میکندو{دادن به اصطلاح مجوز ووصل به شتاب }نه مدیران ثامن عرضه برطرف کردن مشکل رادارند دراین میان فقط سپرده گذارانی که پارتی نداشتن که پولشان رابگیرندومشکلات زیادی هم داشتن تاکنون گرفتاروسرگردان مانده اند وعده ای به جهت این مشکل دچار بیماریها..اختلافات خانوادگی..وبدبینی به نظام ومسولین شده اند گناهش به گردن چه کسی است {حق الناس.}
امین
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد جوابگوی یک کارمند باشه و هیچ دولتی جز دولت احمدی نژاد جوابگوی گند کاریهای خودش نباشه؟؟؟

همین کارارو کردین که ملت میگه :
اصلاحطلب اصولگرا دیگه تموم ماجرا
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد خود پاکدست بود وهیچکس تاکنون نتوانسته برعلیح ایشان تخلفی پیدا کند ولیکن مسولین دردولت ایشان ممکن هست تخلفی کرده باشند که بدون غرض ورزی از سوی اشخاص یا3قوه بررسی وبه مردم هم گفته بشود آقای احمدی نژاد واقعا درزمان ریاست جمهوریش برای نظام وعموم مردم کارزیادوبی توقع کرد در صورتی که این دولت کارنکرده را برمردم منت میگذارد دردولت احمدی نژاد چون دلش پاک بود وبرای مردم رفاه وآسایش میخواست باتوجه به تحریمهای سخت وکمر شکن ایشان توانست تمام ملت را از خود راضی نگه دارد ولی این دولت ازاولش گفت ماداخل ایرا ن هیچ چیز نداریم اگر آب خوردن هم میخواهید با یدافتخارات کشوررا به تاراج گذاشت تا صاحب همه چیز شد که دیدیم با به تاراج بردن تمام افتخاراتمان را. مانند انرژی هسته ای .ماهواره های فضایی . سلول های بنیادی وصدها افتخاردیگر که اکنون دیگر حرفی از آنان نمشود چون کدخدا گفته شما نبایستی این افتخارات را به دست بیاورید ایران باید همیشه زیردست باشد اینها هم قبول کرده ودارند کشور را به آن سمت سوق میدهند
Iran, Islamic Republic of
چرا بابا ، برعلیه ایشون هم تخلف فراوان پیدا کرده اند!
جناب دادستان دیوان محاسبات فرمودند که ایشان هفت هزار میلیارد تومان از پولهایی را که مردم بابت افزایش قیمت حاملهای انرژی به دولتش داده بودند، در قالب یارانه نقدی به مردم پرداخت کرده؛ تخلف از این گنده تر؟!
تازه ، دادستان محترم فرمودن بررسی کردن دیدن ایشون کل سرمایه خودش و آل و تبارش به دوسه میلیاردتومن هم نمی رسه! دیگه بدتر؛ یعنی کسی درنظام جمهوری اسلامی رده های مختلفی از بخشداری تا ریاست جمهوری را گذرانده باشد و چهارمیلیارد هم نداشته باشد؟ مشکوک نیست؟!
سرباز
Iran, Islamic Republic of
خب یارانه دادن به مردم تخلفه؟اگه تخلفه دولت حسن کلیدی چرا تخلفو ادامه میده ؟
Iran, Islamic Republic of
. مردم حرف های احمدی نژاد رادوست دارند چون از درد واقعی آنان رامیگوید ولی اینکه ایشان اینگونه افشاگری میکنند مورد قبول ما نیست چراچون دراین میان شخصی وجوددارد به نام ولی فقیه که بخوصوص آقای احمدی نژاد میتوانند مشکلات روز جامعه ومراجعه کنندگانشان را به راحتی به ایشان منتقل کنند وازخود سلب مسولیت کنند .ولی ناگفته نماند که مسولین کنونی خصوصا دولت وقضایی سهل انگاری های بسیار زیاد درمورد رفع مشکلات جامعه داشته اند که این کار به مرور باعث ناامیدی قشر کسیری ازمردم که به آنان بی عدالتی شده میشود وخطرات بسیارزیادی برای نظام خصوصا الان که کشور مرتجعی مثل عربستان وامارات وبحرین و.......ازآن سوءاستفاده میکنند{مرم فعلا احمدی نزادراباتوجه به عملکرد گذشته اش بهتر از دیگران میدانند
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه راههای ارتباط با رهبری توسط دفتر ایشان کانالیزه میشه
Iran, Islamic Republic of
مشقاسم با این حرفا ...تطهیر نمیشه
خیاوی
Iran, Islamic Republic of
این شازده (مطهری) روزیادجدی نگیرید هرازچندی حرفی میزنه تااسمش فراموش نشه والبته به دامادمحترمش روحیه بده
Iran, Islamic Republic of
پیگیری‌های تخلف این دولت از دولت قبل مرا یاد داستانی انداخت که میگویند در گوشه یک عبادتگاه یک عده قمار میکردند شخصی در حال رد شدن با دیدن این صحنه‌ با ناراحتی تفی به علامت تأثر انداخت شخصی که تاس قماررا می‌انداخت به او گفت بگذار تاس را بیاندازیم بعد به تو نشان خواهم داد که این مکان جای تف انداختن نیست
تازه مسلمان
Iran, Islamic Republic of
سلامواحترام
پس معلوم شد شما دو بزرگوار که مدیر موسسات وغیره هستید مالیات نمی دهید .واین مصداق بی عدالتی است .خواه قانونی خواه غیر قانونی