شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۱
۱۴۱
خاتمی چند روز قبل با قاطعیت از دولت روحانی حمایت کرده بود

برخورد سرد و گذرای خاتمی با تجمعات اعتراضی

شنبه ۹ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۰۱
کد مطلب: 577427
خاتمی: خواست همهٔ ما توان و اقتدار ملت و سربلندی جمهوری اسلامی و تأمین نیازهای معنوی و مادی مردم و نگاه داشت کشور از گزند توطئه‌های فراوان علیه انقلاب و ملت و حرکت صحیح در جهت توسعهٔ پایدار و عدالت بنیاد است.
برخورد سرد و گذرای خاتمی با تجمعات اعتراضی
گروه سیاسی جهان نيوز: رئیس دولت اصلاحات که چند روز قبل از روحانی حمایت قاطعی کرده بود و پشیمان شده ها از دولت روحانی را دسیسه گر نامیده بود، درباره تجمعات اعتراض آمیز در برخی از نقاط کشور در اولین فرصت پیش آمده برای اظهار نظر، نکته خاصی را مطرح نکرد و با برخی کلمات کلی از کنار این رویداد گذشت.

به گزارش جهان نيوز، سیدمحمد خاتمى در پیامی به بيست و پنجمين مجمع عمومى انجمن اسلامى جامعه پزشكى که امروز در محل مجمع سالن جانبى اجلاس سران برگزار شد با تاکید بر ضرورت اصلى و فرعى كردن مطالبات مردمى از مسئولان، نوشت: "جامعهٔ پویای ما نیازمند حضور و فعالیت تشکل های مدنی و احزاب است. و جامعهٔ رو به آینده نیز باید با استقبال از این تشکل‌ها عزم خود را بر استقرار و استحکام پایه‌های سامان و نظام مردمی نشان دهد و عزم و ارادهٔ خود را از جمله از طریق این نهادها اظهار و اعمال کند. از سوی دیگر نهادهای مدنی نیز باید پایه‌های مردمی خود را مستحکم کنند. یعنی در راهبرد و راهکارهای خود باید این امر خطیر را در نظر داشته باشند که از بخش‌‌هایی از جامعه و به یک معنی همهٔ جامعه، نمایندگی می‌کنند و بازتاب دهندهٔ آرمان‌ها و مطالبات ملتند لاجرم در مرامنامه و اساسنامه خود بر اهداف بلندی که ملت داشته و دارد و نیز بر مبانی انقلاب و حرکت ملت تأکید کنند و مطالبات مردم و حقوق شهروندان و مصلحت کشور و جامعه را بطور کلی (و به تناسب هویتی که هر نهاد خاص دارد مطالبات و حقوق ومصلحت بخش خاصی که از آن نمایندگی می‌کند) مد نظر داشته باشند و برای تأمین آن برنامه‌ریزی کنند."

وی تصریح می کند: "تردیدی نیست که در جامعه کمبودها و نارسايی‌هایی وجود دارد که احیاناً مردم از آنها ناراحتند و بخصوص بخش های محروم‌تر جامعه دچار مشکلات بزرگی هستند و نخبگان هم به نحوی از مسائلی رنج می‌برند. البته بخشی از آنها خارج از ارادهٔ نهادهای مسئول و دارای علل و عوامل تاریخی و بین‌المللی متناسب با شرایطی است که کشور در آن بسر می‌برد. ولی بخش‌های دیگری به ضعف‌های ساختاری کشور و نیز برنامه‌ها و مدیریت‌ها و رفتار مسئولان و مسئولیت‌ها برمی‌گردد که در این موارد انتقاد صحیح و حتی الامکان با ارائهٔ راه حل‌های کارشناسانه اعتمادساز است.آنچه باید مد نظر همهٔ ما بخصوص نهادهای مدنی باشد حقوق مسلم مردمی است که صاحب اصلی انقلاب و کشورند و مطالباتی که دارند.تلاش برای شناخت مطالبات مردم و درخواست از مسئولانی که برآمده از ارادهٔ مردمند به پاسخگویی به آنها در عین حال تلاش برای روشن و آگاه کردن هر چه بیشتر مردم، تا اولاً میان نیازها و مطالبات اصلی و مطالبات فرعی تفکیک قائل شوند ثانیاً توقع از حکومت در حد امکانات و شرایطی باشد که هست و کشور و جامعه در آن بسر می‌برد."

وی در پایان نیز خاطر نشان کرده است: "خواست همهٔ ما توان و اقتدار ملت و سربلندی جمهوری اسلامی و تأمین نیازهای معنوی و مادی مردم و نگاه داشت کشور از گزند توطئه‌های فراوان علیه انقلاب و ملت و حرکت صحیح در جهت توسعهٔ پایدار و عدالت بنیاد است. اعتماد متقابل ملت و دولت (بطور عام) عامل اصلی رسیدن به این خواست مهم است."
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
بااینکه بااقای خاتمی اختلاف نظر دارم ولی انصافا انسان مودب وخیرخواه وصبوری است این همه فشار بعضا اجحاف شده ازادب ومروت وانصاف خارج نشده حالا خاتمی را بااحمدی نژاد مقایسه کنید نظام همه ارزش های انقلاب قربانی احمدی نژاد کرد ونتیجه ان دهنکجی تحویل داد
Iran, Islamic Republic of
فهم تاثیرات مخرب مبنایی فکری، عقیدتی، سیاسی، اجتماعی و دینی امثال این آقای مودب (و احتمال مثل آن آقا مودب و باهوش!!!) از سطح افکار بی بصیرت و کم عمقی که جز شکم و زیر شکم فهمی برای شناخت عمق مسائل ندارند فراتره. بهتره به همون نوک بینی و جلوی شکم بیشتر توجه کنید تا بلکه لااقل از این حیث عقب نمونید. تحلیل سیاسی رو بذارید برای اهلش
Iran, Islamic Republic of
دشمن دانا ومودب بهتر از دوست نادان وبی ادب وخودخواه که جز افکار واندیشه خود به هیچ گس احترام قایل نیست قابل توجه چیزفهم
Iran, Islamic Republic of
دیدیم وقتی مردم روستاها و شهرها 13 میلیون رای بیشتر به نامزد مورد علاقه شون دادن چطور ادب خودتون رو تو زیرو رو کردن شهر و اعتقادات مردم و آتیش زدن سطل آشغال و فحاشی به اصل ولایت معصوم و فحاشی به صدرتاذیل نظام رو از خودتون بروز دادید! سطح ادب شما از کثیر مبادلات غیراخلاقی که تو فضاهای مجازی رد و بدل میکنید اونقدر واضحه که مادر بچه مرده رو از این ادعای مسخره (مثل همان ادعای دانستن حق مردم است و زنده باد مخالف من و از این اراجیف....) به خنه می اندازه! با همون دشمن داناتون خوش باشید که وقتی بت با ادبتون از نظر فکری و اعتقادی تا کمر خم میشد بهشون احترام گذاشت، محور شرارتش خوندن‌ و هرچه قدر جریان شبه مودب شما به سمت آقای مودب و باهوش رفت اردنگی سخت تری نوش جان کرد به نحوی که سالها است کشور رو تو خسارت محض ناشی از نافهمی مفرط خود فرو بردید. قبای ادب و احترام برای کسانی که بزرگترین محضر ادب یعنی پیشگاه الهی رو با سخیف ترین اعتقادات و اعمالشون (که امروز در فضاهای مجازی اعیان تر از همیشه قابل دیدن است) به بی احترامی و بی ادبی محض کشوندن و تو سطح جامعه عمق بی حیایی خودشون رو تو بزک کردن جنسی زنان و دختران و ناموس خود و بی غیرتی محض اشبه الرجال خود نشون دادن، خیلی خیلی خیلی بزرگ هست این قبا!
Iran, Islamic Republic of
با همه این اوصاف که ساخته وپرداخته ذهن شمااست ادب دارد وبه راهش باور وزیربار زور وفشار نمی رود
Iran, Islamic Republic of
همین اعتقاد رو برای شب اول قبرت حفظ کن حتما به دردت میخوره. اینجا که زیر بار این مسائل نمی رید، ولی تو قبر و برزخ هم که همه چیز آن طور که هست ظاهر میشه باز هم از این انکار ها می کنید؟ یا تو اون شرایط هم حاضرید به خدا بگید اگه دینت در مقابل آزادی قرار بگیره لطمه میبینه؟!!!! یا از دشمنی با ولایت فقیه خود دفاع کنید! ظاهرا
Iran, Islamic Republic of
باوجود امثال شما ولایت نیازی به دشمن ندارند کج فهمی وسطح نگری
Iran, Islamic Republic of
مگه به شب اول خودت اطمینان داری که به شب اول دیگران گیر دادی
Iran, Islamic Republic of
به همین زودی از بودن با عقیده خاتمی در رفتی ؟ما حاضریم با اعتقادمون شب اول قبر همراه باشیم ،شما چی؟!
Iran, Islamic Republic of
این قوم وصل به عالم غیبه از همه چی خبر دارن
Iran, Islamic Republic of
من فقط دوست دارم كشورم پيشرفت كنه ، اميدوارم هرچ خداصلاح مي دونه همون بشه .... چون اون از ذات وباطن همه به خوبي آگاه😔من واقعا نگران اين وضع كشورمم 🙏🏻🙏🏻🙏🏻
Iran, Islamic Republic of
زانوزدن درمقابل شاه عربستان این ازادب نیست ازترس وطمع وقدرت طلبی است
Iran, Islamic Republic of
سال ۹۲ و۹۶ را فراموش کردی؟!
seyed hosein
Iran, Islamic Republic of
احسنت
United Arab Emirates
اگرخاتمی چهارنا مرگ بر امریکا بگوبد فردا ریس مصلحت واگرچهارتا مرگ برال صعودبگوید پس فردا.....میشود
Iran, Islamic Republic of
کسی که ادب الهی رو رعایت نکنه میخواد برای مردم ادب به خرج بده. این ادب چه ارزشی داره؟ همین آقای مودب شما نبود که گفت اگه دین در مقابل آزادی قرار بگیره، دین لطمه میبینه،‌مگه همین آقای مودب نبود که در برابر آواز خوانی آن زن بی حیا (مسیح علینژاد) ادب لباس پیغمبر رو رعایت نکرد و اون زن رو (و در واقع افکار ضد دینی) تشویق کرد. ادب تعریف داره و اون تعریفی که شما دارید، ادب نیست، مکر و فریب و تلون و دوروییه. البته هم شما و هم آقای با ادبتون باید صبر کنید تا ببینید که «و مکروا و مکر الله، والله خیرالماکرین»!!
Iran, Islamic Republic of
من نه طرفدار خاتمی هستنم ونه طرفدار اقای زاکانی چون هردو این اقایان را انسان مودب میشناسم به مرامشان احترام میگذارم ولی امثال شماها بااین رفتار واخلاقشان شایستگی اداره یک نانوایی راهم ندارند
Iran, Islamic Republic of
يعنى چه زاكانى رو با خاتمى مقايسه ميكنى ؟! خاتمى تا الان ديدى يك دروغ بگه ؟! يا دين به دنيا فروشى كنه ؟!
آره داداشم اين جورياست !
یزدی زاده
Iran, Islamic Republic of
خداییش ظلم بزرگیه که یک مجاهد رو با یک فتنه ساز وفتنه گر مقایسه کنند؛ یک انقلابی صادق را با دوست سوروس صهیونیست مقایسه کنند؛ خدا شما رو با خاتمی محشور کنه و او رو با سوروس صهیونیست.
Iran, Islamic Republic of
دکتر خاتمی " برند " ایران است و امثال ... اصلا عددی نیستند که حتی کنار نام دکتر خاتمی قرار گیرند.
ظاهرا مبارز نستوه خواندن بعضی ها هم برای سرگرمی است
الان خیلی مد شده که خاطره سازی می کنند.. مگر حرف .... هم مالیات دارد.
Iran, Islamic Republic of
تقلب
Iran, Islamic Republic of
اولین خالی بند اصلاح طلب ها همین بود یادت رفته تو دانشگاه به محمد خالی بند معروف بود از اکبر گنجی وباطبی وحجاریان بپرس .
Iran, Islamic Republic of
این اقای مودب همونیه که در دانشگاه به دانشجویان گفت "ادم باشید! وگرنه میدم بیرونتان کنند!
همونیه که با مدرک لیسانس سالهاست امضای دکتر! است!
Iran, Islamic Republic of
خاتمی محبوب قلبهاست و هیچ محدودیتی نمیتواند او را از مردم جدا کند
United Kingdom
یکی از سران فتنه خاتمی است چراخاتمی خوب آزاد می گردد ؟کدام قلب حتما قلب یخی
Iran, Islamic Republic of
بعنوان یک ناظربی طرف و خواننده واقعا از نظرات شما اظهارتاسف میکنم
حداقل برای اثبات حقانیت نظرتان هم که شده ادب را رعایت کنید!
آن شخص با ادبیات خوب نظرش را گفته است و شما که خود را احتمالا مقید به اسلام و شرع و اخلاق و ولای مدار می دانید با ا ین ادبیات پاسخ می دهید؟
فاین تذهبون؟!
Iran, Islamic Republic of
اخه حرفي جز بي ادبي بلد نيستن اگه اين چن كلمه فحشم ازشون بگيري ديگه زبونشون بند مياد چون حرفي برا گفتن ندارن
Iran, Islamic Republic of
بصیرت !!
Iran, Islamic Republic of
خاتمی از لحاظ فکری متاسفانه غربزده است.. اما از لحاظ شخصیتی به معنای واقعی کلمه جنتلمنه! مقایسه کنید با رفتار موسوی محمود احمدی نژاد و طایفه زنبیلیه..کاش با صراحت از فتنه اعلان برائت کنه و بگه که اشتباه کرده یعنی ان چیزی که قلبا اعتقاد داره ..برگشتن خاتمی میتونه به وفاق ملی کمک کنه
Iran, Islamic Republic of
خاتمی به راهش وروش خود لابد ایمان دارد وان را هم فکرمیکنم تاکنون به عناوین گوناگون مطرح کرده وبه اصول وروش من وتو هم ایراد ویا اساسا قبول نداشته باشدولی نانجیب نبود واتفاقا با وجود همه فراز ونشیب ها دردوران ریاست جمهوریش کشور را خوب اداره گرده
تقریبا هم ملت وهم تاحدودی رهبری هم راضی بودند
Iran, Islamic Republic of
اگه ملت ازش راضی بودن به معین رای میدادند ،که توصیه خاتمی بود .در ضمن خاتمی کسی بود که فتح باب غربگرائی را در ایران به صورت مدون ونهادینه در اورد واین آوارهای اجتماعی الان ،ثمره به بار نشستن نهالیست که اون کاشته.
Iran, Islamic Republic of
شاه سلطان حسین صفوی هم بی ادب نبود ولی عرضه مملکت داری نداشت کسی که شیفته غرب و اصطلاحات آنها است به درد کشور اسلامی ایران نمی خوره حتی به درد یک کشور غیر اسلامی هم نمی خوره چون در یک کشور غیر اسلامی مثل هند هم نیاز به شخصی مثل گاندی هست تا بتونه بر اساس فرهنگ کشور خودش با استعمار مبارزه کنه اون مسلمان نبود ولی با اتکا به فرهنگ شرقی و البته با درس گرفتن از نهصت امام حسین (ع)که خودش گفته، هند را از یوغ استعمار انگلیس نجات داد.ان کجا و این کجا!!!
Iran, Islamic Republic of
آره بابا تو راست ميگى و قبيله ات ، بقول شاعر ؛ خر چه داند قيمت نقل و نبات ؟!
کم آورردی باادب
Iran, Islamic Republic of
فیلم برخوردش با دانشجویان دانشگاه تهران رو ببین وبعد بگو ؛جنتلمن!
Iran, Islamic Republic of
كدوم برخورد لا مروت ؟! قسم مى خورم خودت هم نديدى اون فيلم رو، وگرنه اينطور مسخره و رسوا دروغ نميگفتى ، نجابت با خاتمى معنى پيدا ميكنه.
Iran, Islamic Republic of
برو برای قسمت ،کفاره بده.چون من فیلمش رو دیدم ودر اینترنت هم هست.سرچ کن.
موجک
Iran, Islamic Republic of
عصر حجری که نیستی.برو سرچ کن فیلمشو می بینی. سنگ پا.
ناصر
Iran, Islamic Republic of
من کلیپش رو دیدم،واقعا شرم آوره رفتارش
Iran, Islamic Republic of
چرت نگو
برو خودت فیلمو ببین بعدحرف بزن
Belgium
من این فیلم را دیدم دلواپسان اجازه صحبت به خاتمی نمی دادند و هر بار میخواست صحبت کنه هو می کردند و شعار می دادند خاتمی هم انسان بود از آهن نبود که بالاخره از کوره در رفت و گفت که آدم باشید وگرنه بیرونتان می کنم شما حرف زدید من شنیدم حالا به من اجازه دهید حرف بزنم که شماها فقط اون یه تکه را بریده اید و مثلا آتو گرفته اید از این مرد بزرگ یعنی تمام آتوی شما همین کلیپه پس ببینید چه مرد بزرگیه
موجک
Iran, Islamic Republic of
اون موقع اصلا" دلواپس نبود. می تونست سکوت کنه و توهین نکند. جنتلمن. خخخخ.
ناصر
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیز دقیقا همین شرایط برای آقای جلیلی هم پیش اومد،از کسانی که به نفع اون شعار می دادند خواست سکوت کنند تا طرف مقابل هر چی میخواندشعار بدن.اماتو همون شرایط یه دفعه شخصییت واقعی سیدتون بروز پیدا کردو گفت آنچه که نباید.....
Iran, Islamic Republic of
كدوم فتنه بينوا ؟! خزعبلات اقتدار طلب هاى از خدا بيخبر باورت شده ؟!
Iran, Islamic Republic of
ای تو از قبیله نجومی بگیران ودارا ،خودم دیدم ومثل یه عده چشمم به ماهواره وشبکه های اینترنتی دشمن نبوده است.
Iran, Islamic Republic of
توبه گرگ مرگه
Iran, Islamic Republic of
توبه مرگ گرگه
Iran, Islamic Republic of
مرگ توبه گرگه
Iran, Islamic Republic of
جنتل من !!!! به کار ملت نمیاد مردم مستضعف نوکر وخادم می خواهند کشور را پیش ببرد یادمه یه خبرنگار امریکایی از عطر کریستین دیور خاتمی تعریف کرده بود کاش گلاب وطنی می زد ولی جاده صاف کن اهداف سوروس صهیونیست نبود.یا یه جو غیرت داشت اعتراف تاریخی می کرد وبساط افسادطلبان را که اون را به موقعش ازش عبور کردند را سرجاشون می نشوند
Iran, Islamic Republic of
صحبت احمدی نژاد لجوج رو نکن
Iran, Islamic Republic of
باز هم از جهان نیوز برای عکس زیبا و منور سید خندان محمد خاتمی تشکر میکنم
Iran, Islamic Republic of
انشالله باهاش محشور شی.
Iran, Islamic Republic of
سید فتنه گر خائن
Iran, Islamic Republic of
اخلاق و ادب موافقان خاتمی و مخالفاش تو این کامنتا باهم مقایسه کنین خیلی چیزا دستتون میاد
Iran, Islamic Republic of
یه کم محدوده سرچت رو بزرگتر کن وبه سایتهای طرفدار فتنه گر سر بزن ،ادب واقعی رو از مقالات تا کامنتهاشون می بینی.
Iran, Islamic Republic of
مشت نمونه خرواره کاملا مشخصه ادب و مرامتون
موجک
Iran, Islamic Republic of
دوستان مودبتون عصرها تا شب توی خیابون، احترام و ادب و تربیت پخش می کنند. بی نصیب نمونی؟
Iran, Islamic Republic of
ننگ سادات !جعفر کذاب هم فرزند امام بود .سید خندان روبه شیطان لبخند می زد.
Iran, Islamic Republic of
یعنی الان آقایانی که زمینه اعتراضات را برای مخالفت با دولت در مشهد شروع کردند آیا فکرش را می کردند نمی توانند آن را جمع کنند؟ جالب است که اصولگرایان از این تجمعات حمایت می کنند و آن را به اسرایل و آمریکا ربط نمیدن. . یعنی اینقدر متمدن شدند که شعارهای برعلیه دولت را می شنوند اما از آن حمایت هم می کنند.
بابا این اصولگرایان خیلی ایول دارند.
Iran, Islamic Republic of
اصول گراها ؟! من مى شناسم اينها چه ج هائى هستند ! اينها فقط بلدند از همه چى استفاده ابزارى كنند بحث متمدن بودن و ادب دموكراسى با اصول گرائى اصلاً قابل جمع نيست
Iran, Islamic Republic of
عوضش فاز پرستش دشمن +نجومی بگیری+رانت خواری +خود ژن برتر بینی+خود آی کیو بالا بینی+حرف وحرف وحرف به جای اقدام عملی برای کمک به مردم ،دقیقا مطابق اصلاح طلبهاست.
Iran, Islamic Republic of
خیلی شیک کشور را تقیم می کنند با احترامات به بنیاد سوروس گرانقدر .به فراماسون های جهان وطنی .اون گفتگوی تمدن هاش را هم از فرح پهلوی کپی کرده بود.
Iran, Islamic Republic of
تو اختلاف نظر با او نداری این را برای فریب ساده لوحان می گویی تا بقیه حرفهایت را باور کنند یادت رفته در سال ۸۳ در جمع دانشجویان که بر علیه او شعار می دادند گفت آدم باشید کاری نکنید که بگویم از اینجا بیرونتان کنند او صبور است ؟۸ سال دولت او را همه دیدند لازم نیست توصیفش کنی
Iran, Islamic Republic of
این آقای مودب (رفیق فابریک سوروس )را بگذار بغل اوبامای مودب پای منبرش بشکن بزنید.
موجک
Iran, Islamic Republic of
فتنه 88 به همین زودی یادتون رفت. می ترسم وقتی این آشوبها هم ریشه یابی شود شرمنده شوی.
زهرا
Iran, Islamic Republic of
بهتره بگیم موزی و اب زیر کاه
Iran, Islamic Republic of
ببخشید چجوری یه فتنه گر آزادانه پیام میده و....؟
Iran, Islamic Republic of
به نظر تو فتنه گر ولی به نظر اکثیرت ملت ایران چنین نیست
Iran, Islamic Republic of
کدوم اکثریت ؟! بازم توهم ،ما بیشماریم ! اومد سراغتون؟!
Iran, Islamic Republic of
سال ۹۲ و۹۶ را فراموش گردی ناقلا؟!
Iran, Islamic Republic of
اگه اینقدر مردم طرفدار فتنه گران بودند به عارف یا جهانگیری رای میدادند که تمام قداصلاح طلب هستند.نیازی به رحم اجاره ای نداشتید!
Iran, Islamic Republic of
اونوقت سال 92 و 96 مردم به کیا رای دادن
Iran, Islamic Republic of
برنامه خود سیستم بود شاید با وادادگی روحانی یه فرجی بشه که نشد.وشد این بلبشو که مردم له شدند.
Iran, Islamic Republic of
ای شیطون بلا! رحمانی فضلی رو .............
Iran, Islamic Republic of
92 که با اختلاف 260000 را ی وبا سرابِ صد روزه درستش میکنم ،بالا اومدن و96 هم دستان توانای! مهندس رحمانی فضلی ! قال قضیه رو کند.
سید
Iran, Islamic Republic of
یعنی با دست توانا میشه نتیجه انتخابات رو تعیین مرد؟ پس چرا سال 88 احتمال تقلب را رد میگردید ولی الان که مجری وناظر انتخابات از طیف های مختلف فکری هستند میگویید تقلب شده. اگر تقلب شدنی باشه 88محتمل تر بوذ
ابوذر
Iran, Islamic Republic of
سال 84و88 را شما فراموش کردید!
Iran, Islamic Republic of
با خاتمی اختلاف نظر دارم به خصوص در فتنه سال 88 ولی از حق نگذریم در حالا حاضر رویه اش تغییر کرده وبهتر حرف میزنه
Iran, Islamic Republic of
خخع اره بخصوص که از روحانی با این همه توانمندی در حل مشکلات مردم !!!،بدون قید وشرط حمایت میکنه!
یزدی زاده
Iran, Islamic Republic of
در بیشه گمان مبر که خالیست ، شاید که پلنگ خفته باشد(اینها زخم خورده ملت انقلابیند وهر وقت بتوانندخنجر خواهند زد؛ پس یک لحظه از خطر نفاق ومنافق غافل نشویم؛ این آقای با اخلاق وبا ادب هنوز به خاطر فتنه سازی وفتنه گری از مردم ایران عذر خواهی نکرده!!!)
Iran, Islamic Republic of
در بیشه گمان مبر که خالیست ، شاید که پلنگ خفته باشد. کاملا درسته
موجک
Iran, Islamic Republic of
بهتر هم عمل می کنه؟
سیاوش
Iran, Islamic Republic of
خاتمی انسانی اخلاق گرا و دوست داشتنی است
Iran, Islamic Republic of
خدا حفظش کند
Iran, Islamic Republic of
و مخالفينشو بقول امام خمينى آدم كنه !
Iran, Islamic Republic of
بین دشمن شناسی وخط کشی دقیق امام با دشمن امریکا و دشمن دوستی ومرز کشی دقیق با مخالفان نفوذ امریکا توسط خاتمی ،چه ارتباطی دیدی ،دوست من؟!
یزدی زاده
Iran, Islamic Republic of
ومخالفین خاتمی رو با امام خمینی محشور کنه،انشاالله
Iran, Islamic Republic of
به امام خمینی اهانت نکنید
اگه مسیولین به حرفهای ایشون واقعاعمل می کردند مملکت به این جا نمی رسید
مسیولین به اعتراض مردم به راحتی انگ اشوب و فتنه نزنند خودشان بااختلاس و ظلم درحق مردم دارند به دشمنان ایران کمک می کنند
یزدی زاده
Iran, Islamic Republic of
خدا دوستدارانش رو با او و جان سوروس صهیونیست مهشور کنه
Iran, Islamic Republic of
بخصوص وقتیکه با اعتراض روبرو میشه ! مثلا در دانشگاه تهران!
latifi.yusef@gmail.com
Iran, Islamic Republic of
خودم میاد به جز قضیه دانشگاه حرفی برای گفتن نداری. دانشجوها هم فهمیدن بعد از خاتمی نتیجه اعتراض یعنی زندان ستاره دار شدن و اخراج. نه دزدی واخ تماس ازش سراغ دارید نه ظلم وا حق کشی. فقط همین قضیه دانشگاه پیراهن عثمان کردید. البته حق دارید نقطه ضعفی ازش ندارید
Iran, Islamic Republic of
فقط دانشگاه!!!!! استارت فتنه بعد از ملاقات اون با سوروس زده شد.وحمایت کورکورانه از موسوی واعتراف نکردن تو عیان در رد نبود تقلب !کوی دانشگاه یادت رفته !
Iran, Islamic Republic of
در جهت منافع غرب واقعا .
Iran, Islamic Republic of
در هر کشور دیگری بود شما را الان دار زده بودند. سخنان و عمل شما در دوران کودتای 88 در مورد به خصوص حضرت آقا به طور مستند موجود است و با این سخنان فریبنده فراموش نخواهد شد.
مرگ برفتنه گر
Iran, Islamic Republic of
دهنتون رو آب بکشید
مسئولین خدایی کار کنند
مردم صبر میکنن همونطور که تو زمون جنگ ثابت کردند
نذارید آمریکا و صهیونیست بیش ازین از این موضوعات شاد بشن
کشورمون را به دشمن نفروشید همه خدایی کار کنید
آدم جگرش آتیش میگیره مردم دوگروه شدن و به هم توهین میکنن دشمن نیش خنده اش رو باز کنه
خدایی باشین مسئولین و مردم
Iran, Islamic Republic of
خاتمی انسان مودبی است.
Iran, Islamic Republic of
وحیله گر مکار
Iran, Islamic Republic of
اخلاق و ادب مخالفان خاتمی رو ببینین تا راحت قضاوت کنین حق با کیه
Iran, Islamic Republic of
از فتنه سازی وفتنه گریش پیداس چقدر مودبه.
Iran, Islamic Republic of
خدا خودش مارو حفظ كنه،،، شرايط كشورمون آروم بشه😔🙏🏻
Iran, Islamic Republic of
بنظر می رسد در کشور ما دولتها نمیتوانند کار انجام دهند یک مدیریت جهادی قاطع میخاد
Iran, Islamic Republic of
خاتمی در ظاهر کلام، خیلی مودب و نجیب است به گونه ای که برخی از نیروهای ارزشی را هم همین ادب او فریب میدهد اما اشتباه نکنید! این ادب نیست بلکه با زبان چرب و نرم سعی در جذب افراد دارد در صورتیکه ادب واقعی ایجاب میکند که در مقابل فساد اطرافیان خود و ادعای دروغ آنها موضع بگیرد...
Iran, Islamic Republic of
نخبگان هم به نحوی از مسائلی رنج می‌برند..........با حقوق نجومی گرفتن از دولت رنج میکشند!
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد چند روز پیش در بوشهر گفت معاون وزیر اطلاعات قاچاقچی بوده وما قاچاقش را گرفتیم ولی زورم نرسید برکنار کنم
حالا سوال این معاون وزیر اطلاعات الان کجاست؟
چه کسی وکسانی مانع برکناری معاون وزیر شدند؟
ایا انانیکه مانع برکناری شدند خودشان در قاچاق شریک بودند ؟؟
علی
Iran, Islamic Republic of
اگر این خوارج از دولت حمایت نکند کی کند بی وجدانها همیشه این طور بوده اند
Iran, Islamic Republic of
لطفا ادبیات این موافقان و مخالفان را با هم مقایسه کنید تا بفهمید حق با کیست
Iran, Islamic Republic of
همه این ادبها رو توی یک طرف ترازو بزاری به اندازه ادب فتنه گران نمیرسد که هموطن خودشون رو وسط خیابون لخت کردند وازش فیلم گرفتند وفرستادند بی بی سی! البته اتش زدن هموطن خودشون دیگه از سر ادب نبود ،از سر کینه هندجگر خوار بود.
Iran, Islamic Republic of
نکنه مشکوک اعتراضات اسم نبردن از اختلاس که علت مهم نارضایتی است میباشد ادم شک میکنه نکنه مسببین برای فرار از یقه گیری اتش بیار معرکه شدن
Iran, Islamic Republic of
نگاهی اجمالی به مطالب وشعار کانال تلگرام ضد انقلاب وضد ملی امدنیوز واظهارات احمدی نژاد ومطالب کانال تلگرام دولت بهار هیچ تفاوتی ندارد به عبارت ساده کانال ضدانقلاب امدنیوز برش فرمایشات وسخنان احمدی نژاد ودوستانش را منتشر میکند
Iran, Islamic Republic of
خدا انشاله سایه این سید را از روی زمین بردارد
Iran, Islamic Republic of
سرفتنه که رفت ،انشالله تنه فتنه هم...............
Iran, Islamic Republic of
فقط ادب این قوم رو ببینین نیاز به هیچ حرف دیگه ای نیست
Iran, Islamic Republic of
فقط همسوئی دائم اصلاح طلبها رو با دشمنان این کشور ببین ،دیگه هیچ حرفی نیست.
Iran, Islamic Republic of
ادب شما از ادب کسیکه تمام قد ازش حمایت میکنیدومردم رو با 52 لقب راهی جهنم کرد تا گرم شوند ،معلومه.
Iran, Islamic Republic of
قل موتو بغیظکم
Iran, Islamic Republic of
البته این برای دشمنان خداوند ودین ،است.یعنی به اصلاح طلبها که طبق فرموده قران ،هر وقت ازشون میپرسند چرا در زمین فساد میکنید ،میگویند ما قصدمون اصلاحه!...
مهدی
Iran, Islamic Republic of
ما شرافت وپایبندی این فرد به قانون اساسی وتلاش برای اقتدار جمهوری اسلامی را درهشت سال دوره مسئولیت ودر سال88 خصوصا در کف خیابان که می گفت الان موقعی است که رهبری را تحت فشار قرار دهیم را در خاطر داریم
Iran, Islamic Republic of
حيف كه جهان نيوز دوباره برگشت به اخلاق گندش سانسور ، وگرنه بهت ميگفتم خدا به داد تو و بقيه اصول گراها برسه كه بدجورى عادت كرديد دروغ بگيد
Iran, Islamic Republic of
دروغگو شمائیدکه علی رغم شکست در انتخابات سال88 با نانجیبی حقیقت را قبول نکردید واینهمه خسارت به مردم ومملکت زدید و دشمن را شاد وامیدوار کردید
توحید
Iran, Islamic Republic of
احسن انقلابی ومتین گفتند وحدت ملت وناامیدکردن بدخواهان
فرهاد
Germany
این خودش آخر پشت پرده است انگار ما ملت تا دیروز غیور و شهید فهم مثل خودشون مفت خور تشریف داریم
Iran, Islamic Republic of
یک سوال از به اصطلاح اصلا حطلبان!چرا با وجود با ادب بودن خاتمیتون ایشون ممنوع الخروج.ممنوع التصویر.ممنوع السخنران واز همه مهمتر مقام مععظم رهبری به ایشون اجازه ملاقات ندادند در نتیجه ممنوع الملاقات شدند؟وایا فراموش کردید مردم در فتنه 88 وبخصوص نه دی چه میگفتند: لعن علی عدوک یاحسین خاتمی وکروبی ومیر حسین
Iran, Islamic Republic of
چون عده ای در اقلیت که ارکان نظام دشتشونه.از ارتباط این سید با مرئم میترسند.بنابراین هر چی محدودیت برای سید در نظر گرفتن .واگه ترسی ازش نداشتن حتم بدونید الان آزاد مثل محمود جون داشت جولان میداد
Iran, Islamic Republic of
نظر مردم به صراحت و روشني در انتخابات رياست جمهوري بيان شد حالا اگر گوش شنوايي ندارين مشكل از شماست
Iran, Islamic Republic of
نظر مردم یا نظر مهندس اعظم رحمانی فضلی؟!
Iran, Islamic Republic of
سال 92 هم رحمانی فضلی بود ؟
امیر از رشت
Iran, Islamic Republic of
]چه می خواهد بگوید انقدر چاخان در دوران ریاست جمهموری داشته که به اسم آزادی و اصلاحات سر همه کلاه گذاشت و سر آخر هم گفت آبدارچی بیش نبوده . همه دولتمردان پس از اتمام دوره و برداشتن بیت المال حرفهای بیخودی دست ما نبود میزنند .....
Iran, Islamic Republic of
همين كه براش محدوديت ايجاد كردين يعني از حرف زدنش ميترسين
Iran, Islamic Republic of
با احترام به نظریه شما اگر قراره بترسه چرا رئیس جمهور شد فرقش با 80 میلیون چیه چرا موسوی حرف زد ولی ایشان از ترس .... سکوت کرد زندگی خوت را ببین و این ازما بهتران را . دلت خوشه دوست عزیز
مجتبی
United States
میگن ادب مرد به زه دولت اوست
حالی این دولت خاتمی چقدر جاسوس تربیت کرد و الان توی شبکه های ماهوره ای دارن به جمهوری اسلامی دریوری می گن و هنوز هم توی ایران هستند این جاسوسان
امثال لیست امید و بعضی وزرای دولت و بربچه داعشی دوست
یک بسیجی
Iran, Islamic Republic of
خوشم اومد
کم کم خاتمی داره مسیر درست رو پیدا میکنه
Iran, Islamic Republic of
پشیمان شده ها که مدعی هستندپشیمانیم !! اصلا رای به روحانی نداده اند که حال پشیمان باشند!! باز هم دروغ و ودروغ و دروغ !!!
دکتر سید محمد خاتمی "برند " ایران است و حمایت او ازروحانی دارای ارزش و اعتبار بیش از عقل اصول گرایان است .
Iran, Islamic Republic of
برند غربگرایان وواداده های تدبیری شاید .یادتون رفته از خاتمی هم عبور کردید .دوتا چهار راه هم رد کردید.
نفهم
Iran, Islamic Republic of
اگر خاتمی با صراحت و خشم و عقده و کینه اعتراضات را محکوم کند همه چی درست می شود. بابا شما سیاست را از کجا یاد گرفتید؟!
خیاوی
Iran, Islamic Republic of
البته کوپنش دربین مردم تمام شده حتی اصلاح طلبا هم دیگه قبولش ندارن ولی ازاینکه دراین جریان اخیرسکوت کرده کارخوبی کرده واین وضعیت کشورحاصل خیانت های هم کیشان ایشانه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
محبوبیت آقای خاتمی چیزی نیست که انکارش کنید داداش. شما ابتدا بفرمایید چند واحد درس اخلاق پاس کنید و شیوه حرف زدن انسانها با هم را یاد بگیرید .بعدا عمق بینی رو شروع کنید. واقعا با شماها باید گفت در سوگ اخلاق. در سوگ انسانیت.ودر سوگ....
Iran, Islamic Republic of
خاتمی ادم خوب و ودبیه اما نمیدونم چرا وزیرش آقای جهانگیری با کفش رفت رو فرشای مردم زلزله زده؟
شاهین
Iran, Islamic Republic of
"برخورد سرد خاتمی فتنه گر"
دنباله این خط است که نتانیاهو به دوستانش گفت: آشکارا از اغتشاشات حمایت نکنید.

گول نخوریم دوستان
خاتمی دوبار براندازی ناموفق در کارنامه خود دارد.
United Arab Emirates
ان حزب الله هم الغالبون
اين وعده حق خداست
و مطمئنم كه منظور از حزب الله در قرآن خاتمي وطن فروش نيست.
الان هم مي دونم متهم مي شوم به بي ادبي ولي فعل وطن فروشي به مراتب پليد تر و قابل نكوهش تر از به زبان آوردنشه.
لعن علی عدوک یاحسین خاتمی وکروبی ومیر حسین