جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 10 May 2024
 
۰
۲۳
رئیس دفتر خاتمی در دولت اصلاحات:

بدون توجه به مسائل معیشتی اصل‌نظام را نشانه گرفته‌اند

دوشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۱
کد مطلب: 578092
ابطحی در واکنش به آشوب‌های اخیر گفت: برخی بدون توجه به مسائل معیشتی و اقتصادی اصل نظام را نشانه گرفته‌اند.
بدون توجه به مسائل معیشتی اصل‌نظام را نشانه گرفته‌اند
گروه سیاست جهان نيوز: حجت‌الاسلام سید محمد ابطحی رئیس دفتر رئیس دولت اصلاحات و عضو شورای مرکزی مجمع روحانیون مبارز در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم با اشاره به اغتشاشات اخیر در برخی شهرهای کشور و حمایت بیگانگان از این اغتشاشات گفت: مقامات آمریکایی و اسراییلی و فرح پهلوی و والاحضرت! محمد بن سلمان سعودی و تکفیری‌ها با حمایت‌های کورشان بازهم دشمنی‌شان را با ملت ایران آشکار کردند.

وی با بیان اینکه برخی بدون توجه به مسائل معیشتی و اقتصادی اصل نظام را نشانه گرفته‌اند، تصریح کرد: متأسفانه برخی تلاش دارند تا مطالبات به‌حق اقتصادی و مدنی مردم نادیده گرفته شود.

حجت الاسلام ابطحی با بیان اینکه تردیدی در مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم نیست و همه باید فکر رفع مشکلات اقتصادی مردم باشند، گفت: از مسئولان عاجزانه درخواست می‌کنم که جدای از این دشمنی‌هایی که علیه ملت ایران می‌شود، به مشکلات اقتصادی، سیاسی، اختلاس‌ها و دزدی‌ها از سوی هر جناحی که صورت می‌گیرد، توجه کنند.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب همچنین با بیان اینکه نباید برخی جریانات از این اتفاقات به نفع خود استفاده کنند، تأکید کرد: اتفاقات این روزها، اعتراضی است به عملکرد همه دستگاه‌ها؛ ما باید به دنبال "وحدت ملی" برای تحول در عملکرد مدیران همه بخش‌ها باشیم و دستگاه‌های مختلف باید به نظرات مردم و نقدهایشان نیز توجه عملی کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
سال 88 که بدون مسایل معیشتی 8 ماه اصل نظام نشانه رفته بود چرا ساکت بودی جناب ابطحی ؟
Iran, Islamic Republic of
بنده خدا کجا ساکت بودن

داشتن برای مردم خدا جوی روز عاشورا سلام و صلوات میفرستادن
Iran, Islamic Republic of
کسی به اندازه ابطحی درسال 88 برای اصولگراها کار نکرد چقدر اعترافات او را از رسانه ها پخش کردید
خسرو
Iran, Islamic Republic of
اعترافات این فتنه گر محکوم شده رو اگه پخش نمیکردند رسانه ها، باید چیکار میکردند؟!!!
مردم نباید آگاه می شدند نسبت به خیانت های پشت پرده ی سران فتنه و پدر فتنه....؟؟؟!!
Iran, Islamic Republic of
جناب ابطحی اغتشاش بده در هر دولتی چه ما بهش رای داده باشیم چه رای نداده باشیم سرنوشت اغتشاش گر هم زباله دان تاریخ
United Kingdom
این بنده خدا بیگناه کلی شکنجه شد
Iran, Islamic Republic of
اصل نظام نه اصل دولت بی کفایت وبی تدبیر دوازدهم رو اصل نظام را شما در فتنه 88 نشانه گرفتید الان اعتراضات مردم به مشکلات معیشتی وفساد های دولت دوازدهمه از رییس جمهور گرفته تا معاونین ووزرایش
Iran, Islamic Republic of
...
کاربر محترم
با تشکر . مطلب شما قابلیت انتشار ندارد لاکن نکاتی را بعرض میرسانیم : دولت دوازدهم دولتی قانونی و با آرای ملت ایران چند ماه قبل و با تنفیذ مقام معظم رهبری در پاستور استمرار یافت لذا هم مقبولیت و هم مشروعیت آن کامل است نمی شود امروز رای موافق بدهید و سپس آنرا به مسلخ نابودی ببرید . در دمکراسی امروز با هر تفکری که باشید اگر رای دادید باید تاوان استقرار دولت قانونی مورد نظر خود را هم بدهید چه خوب باشد و چه بد و ایتدا حامیان و بعد ملت ایران باید برای ثبات آن تلاش کنند و به موقع ایرادات و اعتراضات قانونی خود را هم بیان کنند. جهان نیوز
Iran, Islamic Republic of
بله اقا جهان درست میگن
به حاشیه کشیده نشین
اصل انتخابات مجلس بعدیه نگذارید به حاشیه کشیده شویم

یه مجاس انقلابی و مردمی و ضد حقوق های نجومی و تصویب قانون نظارت بر مجلس که بارها مطالبه رهبری بود در راس امور است
نسل قدیم
Iran, Islamic Republic of
پاسخ منطقی یعنی همین
ممنون که هم از مردمسالاری دفاع کردید و رای مردم را محترم شمردید و هم از مطالبات برحق مردم دفاع کردید
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
لطفا تشریف ببرید بین مردم ببینید حرف آنها چیست اینجا پز ندهید که مردم به گرانی واقتصاد معترضند بله به گرانی واقتصاد ودهها دلیل دیگه معترضند.
Iran, Islamic Republic of
وقتی دولتی که رهبر تنفیذش کرده رو هدف قرار بدن یعنی نظام و هدف قرار دادن هم اقدامات اغتشاشگران 88 غلط بود هم شمایی که از اغتشاشگران فعل حمایت میکنی با اغتشاش فقط کشور به جنگ داخلی و تحریم حقوق بشری نزدیک میشه جنگ داخلی بشه ما کجا میخوایم باز ترکیه همسایه اردن بود که بیشتر مردمش عرب سنی بودن همزبان و هم مذهبشون و ترکیه رفتن اما ما چه همسایه های گل و بلبلی داریم ترکیه که مرزش با ایران و دیوار کشیده پاکستان که مهد تکفیریها وهابیهاست و ضد شیعه ان افغانستان که وضعش از سوریه بدتره عراق که گفتن نداره جمهوری آذرباییجان که مردم بومی خودش و بخاطر تشییع و اسلام تحت فشار میذاره بحرینم که مثل جمهوری آذرباییجانه وضع ایارن با این همسایه ها از همه جای دنیا بدتره عوض خوشحالی از اغتشاشات ضد دولتی بخاطر مخاالفتتون با روحانی از دولت بخواید مشکلات مردم و حل کنه مشکلات مردمی که آب شرب ندارن مالباختگان موسسات مالی اعتباری، مردم زلزله زده ، بیکاران ، قاچاق و تعطیلی کارخونه ها و ...
Iran, Islamic Republic of
این بابا که از روز اول دستگیر و در اوین مشغول اعترافات بود کی و کجا اصل نظام رو نشونه گرفت ؟! کنتور که نمی ندازه !
کاظم
Iran, Islamic Republic of

دقیقا مثل فتنه ۸۸ که شما انجام دادید.
رضا
Iran, Islamic Republic of
آخه اح....جان ! اگه اعتراضات زیر سر بن سلمان و ترامپ و اسرائیله پس وحدت یا آشتی ملی کدوم زهر ماریه که تجویزش میکنی ؟! مگه همین حضرات مدعی نبودند که ملت با کسی قهر نیست ؟!
امنیتی ها دست به دامن چه کسانی شدند !
مصطفی
Iran, Islamic Republic of
اصلاح طلبا میدونن که مردم از دست اونا هم شاکین ..و الا به سرعت سوار موج اعتراضات میشدند..چی بگن؟ دولتی که مردم دارن بهش فحش میدن دولت مورد حمایت و رحم اجراه ای اوناست مجلس هم مجلس تکراره!! مردم از اصلاح طلب و اصول گرا عبور کردند خسته شدند و این کلافه گی داره دیونشون میکنه..علت اینکه این دفعه خیلی فرق داره اینه که روحانی واقعا مردم رو فریب داد وعده داد کلید حل مشکلات رو به رخشون کشید و اصلاح طلبهای نامرد این انتظار غلط رو ایجاد کردند که با برجام همه مشکلات حل میشه تو ذوق مردم خورده! این همه دروغ دورویی ..
اما باز همین مردم میان و بساط سوء استفاده چیا رو جمع میکنن بلکه بفهمیم بلکه بفهمند مسئولین
Iran, Islamic Republic of
تو نظر ندی نمیشه جناب ابطحی
Iran, Islamic Republic of
ابطحی فعلا سرورت تو هلفدونیه. یه فکری بحال اون کن
ققنوس
Iran, Islamic Republic of
شلوغی به نفع و همسو با تفکراتشون باشه میشه مردم خدا جو اگه نه میشن اغتشاش گر و پیاده نظام دشمن
....
اینا نمونه واقعی موجودی به نام سمندرن
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
ابطحی هم جزء خائنین 88 است که در به آشوب کشیدن ناجوانمردانه کشور سهم داشت اما من از یک جهت برای او احترام و شرافت قائلم.
ابطحی میتونست بعد از اجرای حکم و آزادی از زندان مثل خیلی از اصلاح طلب های خائن بره انگلیس و ... پناهنده شه و اعلام کنه که تمام اعترافاتش تحت فشار بوده اما این کار رو نکرد و این نشون میده که هنوز میزانی از شرافت و صداقت و انسانیت در وجودش هست.
وحیدی
Iran, Islamic Republic of
موندند توی ایران که در فتنه های بعدی،
پشت پرده، نقششون رو بهتر از گذشته ایفا کنند...

اعترافات و توبه های ظاهری شون رو باید قبول کرد
اما هیچوقت نباید بهشون مجددا اعتماد کرد...