پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۱
۵۸
پس از تحقیر پشیمان شده ها اینبار برچسب توطئه گری

چرا از دید خاتمی امثال علی کریمی دسیسه گر هستند؟

شنبه ۲ دی ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۳۹
کد مطلب: 575347
خاتمی، آنان را بازیگران «دسیسه» طراحی شده در قبال دولت معرفی کرد و در همین راستا اظهار داشت: « ما نه تنها از حمایت و رأی به آقای روحانی پشیمان نیستیم که همچنان قاطعانه از ایشان حمایت می‌کنیم و ایشان را موفق می‌دانیم و این موج تخریبی به وجود آمده را هدفمند و دسیسه‌ای برنامه‌ریزی شده برای مأیوس کردن مردم می‌دانیم.»
چرا از دید خاتمی امثال علی کریمی دسیسه گر هستند؟
گروه سیاسی جهان نيوز: «دسیسه است»، «سلبریتی ها از سیاست چیزی نمی فهمند»،«سلبریتی ها حق اظهار نظر ندارند» «پشیمان ها جوگیر هستند»، «پشیمان ها و سلبریتی ها کم‌اطلاعی و درک نادرست خود از سیاست را اثبات و اعلام کرده‌اند» و... فهرستی از واکنش های خاتمی و دیگر یاران اصلاح طلبش در مواجه با "موج پشیمان هستیم" است که برخی از چهره های مشهور فوتبال لیست و هنرمند آغازگر آن در شبکه های اجتماعی بودند.

به گزارش جهان نيوز، در همین حال، همزمان با موج پشیمانی از رای به روحانی و انتقاد فرگیر مردمی به عملکرد دولت روحانی، سیدمحمد خاتمی رئیس دولت اصلاحات حمایت قاطعانه خود از حسن روحانی را اعلام کرد.

وی در دیدار اعضای شورای مرکزی مجمع روحانیون مبارز کاشان، گفت: در شرایط کنونی با توجه به ظرفیت‌های موجود، باید برای اصلاح امور تلاش کرد.

رئیس دولت اصلاحات افزود: ما نه تنها از حمایت و رأی به آقای روحانی پشیمان نیستیم که همچنان قاطعانه از ایشان حمایت می‌کنیم. آقای روحانی را موفق می‌دانیم و این موج تخریبی به وجود آمده را هدفمند و دسیسه‌ای برنامه‌ریزی شده برای مأیوس کردن مردم می‌دانیم.

همچنین حجت‌الاسلام عبدالواحد موسوی‌لاری با اشاره به جلسه مجمع روحانیون و طرح  پشیمانی اصلاح‌طلبان از رای به روحانی گفت: ما معتقدیم نه تنها پشیمانی وجود ندارد بلکه این شایعه موجی است که جناح رقیب راه انداخته تا بتواند فضاسازی کند.

موسوی‌لاری با اشاره به اینکه پشیمانی مربوط به اصلاح‌طلبان نیست، گفت: این موضوع یک سناریوی ساختگی است و رقبا می‌خواهند با استفاده از آن موج‌سازی کنند.

نایب رئیس شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان با بیان اینکه همه اصلاح‌طلبانی که در گذشته از آقای روحانی حمایت کردند الان هم این حمایت را از دولت خواهند داشت، گفت: البته اصلاح‌طلبان منتقد هم هستند و انتقادهای سازنده خود را دارند.

‌موسوی‌لاری یادآور شد: در جلسه روز دوشنبه مجمع روحانیون مبارز هم آقای خاتمی با اشاره به این موج‌سازی تاکید داشت که ما از آنچه تصمیم اصلاحات در انتخابات‌های ۹۲ و ۹۶ بوده نه تنها پشیمان نیستیم بلکه قاطعانه حمایت می‌کنیم و هیچ‌گاه از این تصمیم پشیمان نخواهیم شد.

در همین حال،  محمدعلي ابطحي رئیس دفتر خاتمی نیز در يادداشتي که روزنامه شرق آن را منتشر ساخت با اذعان به اينکه مشکلات اقتصادي از جمله رکود سرجاي خود باقي است با اشاره به اينکه مشکل جديدي به مشکلات سابق اضافه نشده است پشيماني برخي حاميان ديروز روحاني را جوگيري دانست!

این در حالیست که پیش از این نیز، عباس عبدی از تئوریسن های اصلاح طلب پشیمان ها را را ناآگاه نسبت به سیاست معرفی کرد و در همین راستا نوشت: کسانی که می‌گویند از رأی خود پشیمان شده‌اند، بیش از آنکه بدذاتی یا ناتوانی رای‌گیرنده را اثبات کنند، کم‌اطلاعی و درک نادرست خود از سیاست را اثبات و اعلام کرده‌اند.

از سوی دیگر روزنامه اصلاح طلب اعتماد نیز با حمله سلبریتی ها نوشت: كسي كه كارش سياست نيست و چم وخم اين كار را نمي فهمد به چه دليل بايد حرف سياسي بزند؟اگر كسي هنرپيشه خوبي است يا در زمين فوتبال مي درخشد به چه دليل بايد درباره سياست هم نظر بدهد؟

یکی از سایت های اصلاح طلب و حامی دولت نیز درباره سطح آگاهی سیاسی سلبریتی ها نوشت: "چندان با سیاست آمیخته نیستند و آنرا خوب نمی شناسند و تجربه فعالیت های سیاسی را هم ندارند"

اما سوال اساسی این جاست که چرا خاتمی "موج پشیمان هستم" را که اتفاقا به صورت ناگهانی و با انتقاد چهره های همچون علی کریمی و مهدی فیخم زاده و دیگر سلبریتی ها آغاز شد را دسیسه می خواند؟ آیا از دید او این چهره ها دسیسه گر هستند یا ابزار دسیسه گری؟ چگونه کسانی که تا دیروز هنرمند و ورزشکار قهرمان و نخبه از طرف خاتمی و دیگر اصلاح طلبان خوانده می شدند اینک دسیسه گر هستند؟ آیا مگر غیر از این است که این چهره ها تنها جرمشان امروز همسو نبودن سیاسی در این مقطع زمانی با خاتمی هست؟ به تعبییر دقیق تر این سلبریتی ها اگر موافق سیاسی نباشند حتما دسیسه گر یا ابزار دسیسه هستند. البته باز هم تعبییر دقیق تر آن است که خلاف حرکت اصلاح طلبان دسیسه گری است و هر نوع نقد کردن هم خلاف سیاست گذاری اصلاح طلبان نزدیک به خاتمی نیز توطئه گری و یا حداقل ابزار دسیسه شدن خواهد بود.

گفتنی است، هشتگ «پشیمان هستیم» پس از آنکه چهره های هنری و ورزشی مشهوری همانند مهدی فخیم زاده، نوید محمدزاده، مهدی پاکدل و  علی کریمی که طی روزهای گذشته از رأی خود به روحانی در انتخابات 29 اردیبهشت اعلام پشیمانی کردند، به صورت گسترده در فضای مجازی مورد استقبال قرار گرفت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
باز هم از جهان نیوز تشکر میکنیم به خاطر تصویور منور و زیبای سید مظلوم و خندان در حال نوشتن کلمه مقدس بسم الله الرحمن الرحیم
ابوذر
Iran, Islamic Republic of
این نور پروژکتور است که می درخشد نه تصویر ایشان. خداوند شما را با سیدتان محشور بفرماید، آمین
عنابستاني
Iran, Islamic Republic of
آمين
Iran, Islamic Republic of
نديدن نور نشان از نبودنش نيست مشكل از چشم مبارك است
Iran, Islamic Republic of
باشه بابا.یه تصویرش را نصب کن رو دیوار خونت از نورش استفاده کن و لامپ های اضافه را خاموش کن
حسین
Iran, Islamic Republic of
الان این نمک بود؟!!
حمیدا
Iran, Islamic Republic of
یاد داستان هاله نور یک آقایی در سازمان ملل افتادم.
اون بنده خدا دروغگو بودو این سید نورانیه و ما نمیبینیم؟؟؟ جلل خالق.
خدا شماها رو با این سید و دوستان اون هاله نوریه را با او محشور کنه.
و به زهرای اطهر(ع)ما هم با سیدعلی خامنه ای محشورشویم. انشاالله.
رضا
Iran, Islamic Republic of
مزه نريز گوگولى ! اون كسى ديگه بود كه مهتابى بالاى سرش نصب كرده بودند !
کافر همه را به کیش خود پندارد روز بازخواست وجوابگویی این سید فتنه گر هم خواهد رسید
Iran, Islamic Republic of
انشالله به زودی
مرگ بر فتنه گر
نوبت شما هم خواهد رسید
Iran, Islamic Republic of
و انشا الله بزودی نوبت شماها هم خواهد رسید
Iran, Islamic Republic of
تئوری هاله نور را به اون بنده خدا نسبت دادن ولی به شما ها بیشتر میاد!!
Iran, Islamic Republic of
هاله نور که شیخ حسن هم داشت
Iran, Islamic Republic of
بی ربط
Iran, Islamic Republic of
اون نوری که می بینی نور دروغ وفتنه است نور دست دادن بازنهای نامحرم وکرنش دربرابر بیگانگان و... برای دشمنان و....................!!!!!!!!!!!!!
ایمان
Iran, Islamic Republic of
عزیزم! فتنه و دست دادن با زن های نامحرم و... امور باطل و فاسدند و باطل و فساد قرین تاریکی اند، نه نور! اومدی یه چیزی بگی، ولی بدون تفکر !!!
Romania
مولایت که ایشان باشد ببین خود شما اوضاعتان چگونه است .
Iran, Islamic Republic of
هیچگاه خطاب خاتمی به کریمی و اشخاص خاص نبود هر فرد آزاد است برای اظهار نظر ولی یک عده ای در صدد سو استفاده از قلب پاک افرادی مثل علی کریمی هستند که مشکل آنها هستند
ابوذر
Iran, Islamic Republic of
دیدگاه سلبرتی ها هیچ ارزشی ندارد چه آن زمان که از آقای روحانی حمایت کردند و چه حالا که پشیمان شدند زیرا آنها سطحی نگر هستند و بینش و ایدئولوژی ندارند. برای کسانی باید تاسف خورد که چشمانشان به دهان سلبرتی ها دوخته است و از آنها تبعیت می کنند
Iran, Islamic Republic of
بله یه عده در زمان رای گیری نهایت سواستفاده رو کردند از سلبریتی ها...

حتی وزیر ارشادشون گفت اگر هنرمند لازم دارند بگن ما بفرستیم! این یعنی هنرمندان آلت دست این سیاسیون هستن در مواقع خاص! استفاده شون که تموم شد میشن "دسیسه"!
Iran, Islamic Republic of
خطابش به کریمی نبود! مثل اونایی که طعنه میزنن بعد میگن منظورم تو نیستیا
Iran, Islamic Republic of
بحث انسان خوب یا بدنیست مساله فهم سیاسی که ندارند که اکثر سلبرتی ها دچارند
خاتمی توهم ازروحانی بدتربودی تودرمقامی نیستی کسی رانقدکنی
Iran, Islamic Republic of
چه کسی باید شماها را نقد کنه ؟ هر کی نقد کنه که میشه در حد شما نیست ؟ نقد جامعه را میسازه . همه نقد کنید از همه گروها باید نقد بشه هیچ فرقی نمی کنه کی باشه بجز 14 معصوم بقیه انسانها جایز خطا هستند
راست میگی اونها نیستن ولی تو در مقامش هستی ،
مهدی
Iran, Islamic Republic of
اگر سلبریتی ها فهم سیاسی ندارند پس چرا موقع انتخابات این همه روشون مانور میدید.
دروغ دروغ دروغ.... مگه تا کی تو این دنیا هستید که این همه به خاطرش دروغ و سیاست بازی میکنید...
Iran, Islamic Republic of
جهان نیوز بالاخره علی کریمی خوبه یا بده ؟
Iran, Islamic Republic of
اینجا صحبت از خوبی یا بدی امثال کریمی نیست!
اینها افرادی هستند که مثل هر آدم معمولی یه نظری در مورد کاندیداها و مسائل جاری کشور دارند.
اما نظرات آنها به خاطر حجم طرفدارانشان ایجاد شور می کند. اما اینکه ایشان خوب بازی می کند به معنای تشخیص درست سیاست هم نیست.
اینجا صحبت از اینست که سیاستمداران چگونه با این جماعت برخورد می کنند. وقتی با ایشان هم نظرند آنها را تبلیغ می کنند و از سلبریتی ها نهایت استفاده را در جهت مقاصد سیاسی خود می برند. و وقتی با آنها هم نظر و همراه نیستند یا نقد دارند به ایشان هر توهین و تحقیری را روا می دارند.
مردم ما باید به این رشد و بلوغ فکری برسند که یک سلبریتی هر چقدر هم محترم، ولی تخصص جامعه و سیاست ندارد و برای انتخابات باید خودشان فکر کنند نه اینکه به دهان غیرمتخصصان نگاه کنند.
آخر رای یک سلبریتی که یک پولدار میلیاردر بدون دغدغه مالی است برای فلان فرد یا دانشجو یا هوادار فقیر چه ارزشی باید داشته باشد؟! این کمترین چیزیست که باید بفهمیم که هر کس به فراخور شناخت خودش باید رای بدهد. خیلی دردآور است که انسان خودش عقل داشته باشد ولی تفکر و تعقل نکند... این درد جامعه ماست
al
Iran, Islamic Republic of
احسن سوال به جایی بود جهان جواب بده
Iran, Islamic Republic of
شما بگو خوبه یا بد؟
سعید
اگه ممنوع تصویر نشده بود خیلی بهتر ذات خودش رو نشون میداد
این ممنوع تصویری خیلی براش خوب شده
کسی از حرفها و موضع گیریهاش خبر نداره
از عملکردش در دوران ریاست جمهوری ش خبر ندارن و...
Iran, Islamic Republic of
اشتباه منفی دادم. گفتم. که جزو گناهانم محسوب نشه. کاملا با شما موافقم
Iran, Islamic Republic of
تو پاك پاكي برادر نگران نباش
Iran, Islamic Republic of
چه ممنوع التصوير بود يا نبود باز هم موثر بود ولي با اين ممنوعيت محبوبيتش خيلي بيشتر شد
متاسفم بااین تحلیل کارازسیاست گذشت
Iran, Islamic Republic of
خاتمی مهر است خاتمی باران
حسینعلی
Iran, Islamic Republic of
خاتمي به معناي واقعي كلمه انسان است
Iran, Islamic Republic of
یا انسان نمیدونی چیه یا شیطان
United States
شیطان رو که خیلی خوب میشناسیم که میگیم خاتمی ...
Romania
اشتباه فهمیدی خاتمی توفان کاتریناست .
M.sh
Iran, Islamic Republic of
اشتباه منفی دادم.
Iran, Islamic Republic of
طوفان درسته
Iran, Islamic Republic of
باران کوثری؟ بهااره رهنما هم میگه. من. زن. بارانم
علی
Iran, Islamic Republic of
لعنت بر این پدر سوخته ها که مملکت را با ژنهای کثیفشان الوده کردند فعلا بتازید تا زمان خودش
سرور
Iran, Islamic Republic of
خاتمی دغدغه اقتصادی نداشته و ندارد.شعار دولت وی توسعه سیاسی بود و نه توسعه اقتصادی.در زمان وی بود که نمایندگان تندوری مجلس ششم بدترین توهین ها را به طبقه آسیب پذیر جامعه می کردند، هر روز افاضه می کردند از لشکر قابلمه به دست ها تا صف بستن برای گرفتن مرگ موش مجانی.
روحانی و کابینه اش را می پسندند چون یک کابینه بی برنامه و غیرجوابگو و تا حدودی امنیتی دارد تا یک کابینه با دیدگاه اقتصادی و پویا.در موضوعات فرهنگی هم که گل به خودی می زنند.
امروز هم گران شدن بنزین برای اینها مفهومی ندارد و ملموس نیست.راستی کسی می داند فرزندان خاتمی در دانشگاه کدام کشور هستند؟!
Iran, Islamic Republic of
مشرق نیوز رسانه ملی هم. با ایناست.دیدی تا نیوشا ضیغمی از پادگان اعزام شد برای حمله. به. سحر قریشی که همرنگشون. نشده سریع فرستادنش برنامه دورهمی و برای این بازیگر فراموش شده و به قول دوستان. حااجی بازاری پسند رپرتاژ رفتن؟

علی کریمی هم پشیمون بشه. اینا یه عده. جدید را رنگ میکن چون به. حامیانشون سهمیه میدن
Iran, Islamic Republic of
امروز تخم مرغ شد شانه ای ۲۰تومان و شیر و ماست هم گران شد اونوقت مساله رسانه ملی شده انتقاد و مخالفت با افزایش عوارض خروج!
ایا به این رسانه میشه اعتماد کرد؟ایا این رسانه مردم است یا خواص ؟
با سلام و عرض ادب
برخلاف اصول گرایان عزیز، ما به شخص رای نمیدهیم بلکه به جریان رای می دهیم. بنابراین همانطور که آقای خاتمی فرموده،به هیچ وجه پشیمان نیستیم. و لطفا رقبا خوش خیال نباشند.
United States
ایشون دیگه چی "فرمودن"
mohammad
Iran, Islamic Republic of
حاجی چطور همین سلبریتیا قبل اینتخابات کارشناس ارشد امور سیاسی بودن؟ چطور وقتی ازتون حمایت می کردن درکشون از سیاست درست بوده؟
یونس
Iran, Islamic Republic of
اره هرکس اصولگرا جماعت رو نقد کنه میشه محاربه با خدا
ماشاالله توهم دارن در حد لالیگا این جماعت یعنی حامی مردم اسلام و .....‌
خدا فقط اینارو می شناسه
Iran, Islamic Republic of
باشه شما خوبین کافیه انتخاب نشید اون وقت به آمریکا میگین آقا دایی
Iran, Islamic Republic of
یعنی من اگه جای طرفدارهای روحانی بودم خودم رو دار میزدم که پشیمونیم رو هم جدی نمیگیرن...البته حق دارن، وقتی دم انتخابات میشه یه عده رو با دوتا آهنگ، یه کلید یونولیتی و ... قانع کرد که دوباره به روحانی رای بدن چرا باید الان حرفشون رو جدی گرفت؟؟
مهدی
Iran, Islamic Republic of
مرگ بر هرکس و هر گروه که دیکتاتور است
Iran, Islamic Republic of
تقصیر شورای عالی امنیت ملی است که سران فتنه را بجای محاکمه فرستاده حصر همراه با تشویقات و تفریحات.
اگر محاکمه بکنند این جماعت زبانشان کوتاه میشود.
جماعتی بی هویت تر از این قماش طرفدار فتنه گر ندیدم. هم خود فتنه گران و هم کدخدا و همه دوستانشان گفتند و نوشتند ما دروغ گفتیم و قصد و نیت های ناصوابی داشتیم بازهم این جماعت بی خیال نمی شوند.
کاسه داغ تر از آش اینها هستند.
بابا ، اخوی ، دانشجو ، کارمند ، کارگر ، سیاستمدار فتنه پایان یافت. ای کاش یکجا بود مثل کارواش . بجای ماشین مغزها را تمیز میکرد.
United States
فعلا درشکه سربالایی میره دارن همو گاز می گیرن
Iran, Islamic Republic of
خوب اسطوره پرسپوليس از روحاني شاكيه عاشق شما و رئيسي و جليلي كه نيست ... در حقيقت فكراشو كرده ديده از ديد خودش انتخابش اشتباه بوده به دار و دسته شما اصلا فكرم نكرده