جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۱۱
۳۹
گزارش ویژه//

پشت پرده تبلیغات عجیب و غریب جریان انحرافی برای بقایی

پشت پرده اصلی کاندیداتوری بقایی هم معلوم شد
جمعه ۱۳ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۰۷:۱۶
کد مطلب: 505675
این موضوع در حالی جالب تر می شود که به علت مفاد سنگین پرونده تخلفات بقایی حتی پیش بینی احتمال بازداشت وی نیز توسط دستگاه قضا چندان دور از ذهن نبوده است.
پشت پرده تبلیغات عجیب و غریب جریان انحرافی برای بقایی
گروه سیاسی جهان نيوز: بقایی از دوستان نزدیک رئیس جمهور سابق و معاون او در دولت دهم در حالی چندی قبل رسما اعلام کاندیداتوری کرد که حتی در میان متعصب ترین طرفداران احمدی نژاد هم شانسی برای جلب محدود آرای مردم در انتخابات آتی را حتی در شهرهای کوچک کشور ندارد.

به گزارش جهان نيوز گرچه جریان انحرافی تلاش زیادی در چند روز گذشته کرده که از او به عنوان احمدی نژاد دوم در انتخاباتی آتی تصویر سازی کند ولی این تبلیغات ناشیانه نیز جدی گرفته نشده است.

اما در حالیکه بقایی هیچ شانسی برای انتخابات آتی ریاست جمهوری ندارد، دلایل اعلام کاندیداتوری وی سبب ایجاد گمانه زنی ها و پرسش های متعددی در افکار عمومی شد.

این در حالیست که ورود برخی عناصر اصلی جریان انحرافی در حمایت از بقایی آنهم با شتاب و عجله بسیار و جملات عجیب و غریب درباره وی و اعلام پیروزی قطعی او حتی در انتخابات ریاست جمهوری این گمانه زنی را تقویت کرد که اهداف غیر انتخاباتی نیز در پس این تبلیغات عجیب و غریب وجود دارد.

اما این تبلیغات و اعلام کاندیداتوری عجیب درست در زمانی انجام شده که بقایی آخرین مراحل دفاع از خود در برابر اتهاماتش را در برابر دستگاه قضا می گذراند!

این موضوع در حالی جالب تر می شود که به علت مفاد سنگین پرونده تخلفات بقایی حتی پیش بینی احتمال بازداشت وی نیز توسط دستگاه قضا چندان دور از ذهن نیست.

به همین دلیل برخی ناظرین سیاسی معتقدند بقایی با اعلام کاندیداتوری برای ریاست جمهوری تلاش می کند که موضوع بررسی پرونده تخلفات سنگین خود را در دستگاه قضایی تحت تاثیر قرار بدهد و در پوشش تبلیغات برای ریاست جمهوری و ملاحظات تحمیلی به دستگاه قضایی درباره کاندیدا بودن وی برای انتخابات ریاست جمهوری عملا چتر محافظی برای خود ایجاد کند.

گفتنی است، پرونده اتهامات بقایی بسیار قابل توجه است و قطعا حتی برای شورای شهر یا نمایندگی مجلس نیز وی تایید صلاحیت نخواهد شد تا چه رسد به ریاست جمهوری!
 
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
جا دارد سخنرانی حجت الاسلام استاد غلامی درباره نوفرقانیسم را دوباره منتشر کنید.
Iran, Islamic Republic of
لطفا درباره اعترافات خانم آزاده اردکانی معلم زبان ایشان، اطلاع رسانی کنید تا مردم بیشتر این جریان انحرافی را بشناسند
Iran, Islamic Republic of
انحراف از آرمانهای امام(ره)و انقلاب در 5/3 سال گذشته صورت گرفته است .
hadi
Iran, Islamic Republic of
جهان نیوز عزیز ، اجازه دهید اگر چیزی به نام جریان انحرافی وجود دارد خود مردم با آن برخورد کنند ، مردم با شعورند ، ده ها جریان انحرافی را تا کنون به کناری انداخته اند اما تقاضا دارم قضاوت را به مردم بسپارید نه اینکه با تکنیک برچسب هم قاضی شوید و هم حکم را اجراکنید ! نترسید ، شجاع باشید ، اگر بقایی چیزی نیست اجازه دهید در میدان مشخص شود نه اینکه از قبل فضاسازی برای حذفش می نمایید ، به نظر کمی نگران می رسید !
Iran, Islamic Republic of
خب کار رسانه ها اینه که مردم را آگاه کنه. شما چرا از کار جهان نیوز وحشت کردید؟
Iran, Islamic Republic of
زنده باد جهان نیوز با افشاگری هایش، هرچند در این راه مجازات ناحقی هم متحمل شد.
مهدی یار
Iran, Islamic Republic of
ما کمی نگران نیستیم؛ بلکه بسیار نگران هستیم.
چرا؟ ماهیت پلید فرقه انحرافی، در لفافه ولایت مداری و انقلابی گری مخفی شده. و هر روز تیشه به ریشه اسلام می کوبه. اتفاقاً کار این سایت و منابع مشابه تنویر افکار عمومی هست. شما می گید مردم شعور دارند. سلمنا. اما شعور با روشنگری ساخته می شه. و ما این این کار رو می کنیم. ما کسانی هستیم که به فرموده رسول اعظم صلوات الله علیه، حاضر نیستیم تنگه احد رو خالی کنیم. در حالی که عناصر میدانی شما، ما رو به جمع کردن غنائم از جبهه پیش رو سفارش می کنند، پشت تنگه احد در تدارک شبیخون هستید. لعنت خدا بر فرقه انحرافی. بعد می گویی: فرصت عرض اندام به شما بدهیم؟ یعنی اجازه بدیم ، ارتش اشرار از پس و پیش ما رو محاصره کنند و بعد به فکر علاج باشیم؟ باید از ابتدا به آسانی ، ریشه فتنه را بخشکانی. من یک بار پیش تر گفتم: این فرقه خیلی دوست داره چراغ خاموش حرکت کنه. غیظ و غضب این جماعت علیه اسلام و انقلاب به مراتب بیشتر از اصلاح طلبان هست، اما در عین حال، نفاق شما شدید تر از اونهاست. تقیه می کنید، اونچه رو در سینه دارید و گاهاً بر زبان می یارید بر ملا نمی کنید. نه برادر؛ آدرس غلط نده. (جهان) بر تنگه احد نشسته. این معنای لبیک یا رسول الله است .
Iran, Islamic Republic of
داداش چی زدی؟توهمت بالاست...بپا تهمت نابودت نکنه...بشما باید گفت خودعمارپندار که با رفتارهای رادیکال و تکفیر جهت دفع حداکثری تلاش ویژه میفرمایید....
Iran, Islamic Republic of
کسی که اندازه کروبی هم رای نداره چه جای نگرانی داره
Iran, Islamic Republic of
جهان نیوز جان اینها جزو اصولگرایانند شما بر علیه شان اینجور جبهه می گیری پس اصلاح طلبان چی باید بگن
علی
Iran, Islamic Republic of
واقعا متاسفیم برای شما.چرا قبل از صدور رای دادگاه تقوا را کنار گذاشتید و این بنده خدا را مجرم معرفی میکنید.شما مخاطب رو چی حساب کردید؟
Iran, Islamic Republic of
کجای این خبر متهم شد؟! یه ضرب المثل یونانی هست که میگه خودشو نارحت نکن!
مهدی ارجمندی
Iran, Islamic Republic of
من به عنوان مخاطب چند ساله این سایت شهادت میدم که برای جهان نیوز پیگیری فساد و تخلف، در جناحهای سیاسی فرقی نداره. نمونه اش لیست بلند بالای شاکیان جهان نیوزه که از همه گروهها درش هستند.
این مشی درست اصولگرایی است. نه مثل سایتهای اصلاح طلب که قبیله گرا و سیاست باز هستند...
داود عبدی
Iran, Islamic Republic of
سلام
وقتتون بخیر
معنی با کفالت ازاد شدن اونم بعد بیش از هفت ماه زندانی شدن رو متوجه هستین؟
Iran, Islamic Republic of
چه ربطي داره برادر...
مشكل مملكت ما دقيقا همينه كه افراد متخلف و .... زير چتر حمايت احزاب قرار مي گيرند و عجيب تر اينكه مردم هم كاملا ميپذيرند و تازه با علم به موضوع از طرف حمايت مي كنند چون احساس مي كنند طرف ،هم حزبي شونه ....
اتفاقا تنها دليلي كه جهان نيوز رو دنبال مي كنم اينه كه خودش رو وامدار هيچ حزب و گروه و شخصي نميدونه و فارغ از اين مسائل خوب و بد رو بيان ميكنه .
Iran, Islamic Republic of
آن قدر گند احمدي نژاد ها بي داد ميكند كه حتي حاميان تراز. اول آنان ( جهان نيوز ) نيز سعي مي كنند خودشان را كنار بكشند ، چه تلاش بيهوده اي !!!!
Iran, Islamic Republic of
گند در توهم جنابعالی و جهان نیوز می باشد. بااحترام
Iran, Islamic Republic of
آزاده اردکانی
Iran, Islamic Republic of
ایرادی نداره فقط یادتون باشه دولت هشت سال دست شما بود پس اگه نشد حرص نزنید و از کاندیدای اصلح حمایت کنید. اگه نکنید معلوم میشه یه ریگی تو برخی کفشها هست. خلاصه از ما گفتن بود. متحد باشید که تا فتح سنگرهای اقتصادی راه دشواری در پیشه و این مرحله برای انقلاب حیاتیست! اما معلوم نیست آغازش وظیفه کیست! !
Iran, Islamic Republic of
آقای بقایی میگه مرد نیستید اگر جرمش را اعلام نکنید.چرا جوابش را نمی دهید.معلومه دست شما خالیه. چون میدانید بین مردم جایگاهی ندارید.به ایشان فرصت دهید تا ببینید مردم چه کسی را انتخاب میکنند.شما بین خودتان هم حرفی برای گفتن ندارید
Iran, Islamic Republic of
اندکی صبر...
بزودی همه چی معلوم میشه. اگه راست میگه آقای بقایی از جهان شکایت کنه تا تو دادگاه بچه های جهان موارد را علنی به سمع و نظر مردم برسونند.
Iran, Islamic Republic of
آقای بقایی اگر مرد هست بگوید اتهامش چی بوده که ۷ ماه قبل از محاکمه بازداشت بوده؟
Iran, Islamic Republic of
بابا واسه آبدارچي شدن تو دستگاه دولتي ، بايد هزار جور مدرك و آزمايش دال بر صحت و عدم سوء سابقه ارائه بدي ، تازه اگر شانس داشته باشي استخدام ميشي ... ولي ايشون با سابقه كيفريشون چطوري فكر كردند مي توننن ريس دولت بشن ؟؟؟ نه واقعا ؟؟؟ اعتماد به نفس خوبه اما نه تا اين حد !!!
Iran, Islamic Republic of
سلام اگه ممکنه پرونده های سنگین بقایی رو که ادعا میکنید هست چند نمونه بگید
احسان
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیز شما که از محتویات قابل توجه این پرونده خبر دارید می توانید گوشه ای از آن را بگوئید یا بگوئید چرا بعد از هفت ما بازداشت ایشان آزاد شد ...همانطور که شما می گوئید کاندید شدن بقایی اهداف غیر انتخابی هم دارد و آن حفظ آرای احمدی نژاد از دستبرد اصولسواران به شدت منفور پیش مردم است
Iran, Islamic Republic of
با سلام
واقعا خسته شدیم از بس سایت جهان درباره جریان انحرافی قلم زد. آنقدر سخن گفتید که هنوز هم دست بردار نیستید. نمیدانم که نمیدانید اولویت خبری چیست یا خود را به نادانی زده اید. از سایتی که تحت حمایت شخصیت فرهیخته ای مانند دکتر زاکانی است، واقعا بعید است. بهتر است نگاهی به کارنامه خود بیندازید و از جبهه حزب الله عذر خواهی کنید. گاهی ایستادی در مقابله جریان انحرافی بصورت افراطی، خود خطایی بزرگتر از آن جریان است. این نوع پوشش خبری نه تنها مقابله نیست، بلکه دامن زدن است.
Iran, Islamic Republic of
از آنجا که اصلاح طلبان ديکتاتور ُ کارگزاران ديکتاتور و اعتداليون ديکتاتور ُ و جهان نیوز دیکتاتور ُ ديکتاتور بالذات هستند ُ بنابراين خوي لجن ديکتاتوري به اين ها و روزنامه هايشان و سايت هايشان ُ اجازه مي ده که ُ کسي رو که قبول ندارن هو کنند ُ کسي رو که قبول ندارن فحش و ناسزا بدهند ُ کسي رو که قبول ندارن توهين ها کنند ُ کسي رو که قبول ندارن تهمت ها بزنند ُ کسي رو که قبول ندارن تخريب ها بکنند ُ اينها مردم سالاري را دو لپي قورت داده اند و مي دن ُ اينها مردم سالاري را فقط و فقط و فقط وقتي قبول دارن که منتخب خودشان راي بياورد در غير اين صورت با خوي لجن ديکتاتور مردم سالاري را و مردم را و منتخب شان را ُ له و لورده مي کنن ُ خوي لجن ديکتاتوري به اينها و سايت هايشان وروزنامه هايشان ُ اجازه هر عمل زشتي رو نسبت به ُ کسي که قبولش ندارن ُ مي ده .
ُ بايد مردم با محکوم کردن ديکتاتوري اين ديکتاتورهاي اصلاح طلب و کارگزاران و اعتداليون ُ و جهان نیوز دیکتاتور ُ ديکتاتوري را در کشور ريشه کن کنيم در غير اين صورت نظام و مردم آسيب هاي جدي از اين ديکتاتورها خواهد خورد .
Iran, Islamic Republic of
لطفا یه بار دیگه متن خودت رو بخون. با این به ظاهر استدلال شما، خودتان که از همه دیکتاتور ترید چون به همه فحاشی کردید و اتهام زدید.
Iran, Islamic Republic of
برو آمو ببین چن تا سایت دیگه اجازه میدن حرف بزنی بعد بیا اعلام دیکتاتوری کن.
Iran, Islamic Republic of
احسنت جهان نیوز....خوشم میاد در مبارزه با فساد از هیچ جریان و حزبی نمیترسی...با اینکه خودم از طرفداران پرو پا قرص احمدی نژاد هستم ولی نسبت به بقایی حس خوبی ندارم...و این داره به علاقه ام به احمدی نژاد هم ضربه میزنه
سید
Iran, Islamic Republic of
شما هنوز احمدی نژاد را نشناختی که داره به علاقت ضربه میخوره....
Iran, Islamic Republic of
حس خوبی نداری؟عجب محکمه پسند!
Iran, Islamic Republic of
لطفا یک نظری به آقای بقایی بیندازید ....آخه این آقا کجاش به ریاست جمهوری می خوره!!!؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
من به احمدی نزاد دو بار رای دادم که بار دوم اشتباه بود اما بقائی تو دیگر برو ...
Iran, Islamic Republic of
اینا دستپخت امثال جهان هست یادمان نرفته که جهان به آب و آتش زد تا این طیف ۸ سال در ایران خرابکاری کنند یادمان نرفته ، یادمان نرفته
ramin ghane
Iran, Islamic Republic of
جهان نیوز متاسفانه هیچ وقت متوجه نشد که جبهه خودی و غیر خودی چه تعریفی دارد.
اولا اینکه بقایی نه تایید صلاحیت می شود و نه در صورن تایید مورد اقبال قرار می گیرد.
اما آیا واقعا در برهه کنونی اولویت اول بقایی است یا رسانه ای کردن کارنامه نا موفق دولت یازدهم!!!!
فاضل
Iran, Islamic Republic of
سلام جهان عزیز یه مدتی که نبودی واقعا کلافه بودم تو اخذ اطلاعات چون به چینش و......سایت عادت کرده بودم خوش آمدی پایدار بمانی
Iran, Islamic Republic of
از نظر روانشناختی مردم به افرادی که هیچگاه در عمر شریفشان لبخند نزنند رای نمیدهند. چون یه کم غیرعادیست. البته لبخند زیادی هم غیرعادیست بخصوص که با ناکارآمدی زیادی هم همراه بوده باشد.
علیرضا
Iran, Islamic Republic of
زاکانی برات متاسفم انقلابی انصافشو چوب حراج نمیزنه...آتش جهنم منتظر اوناست که آبروی مومن و بسخره میگیرن و زیرپا له میکنن...آخرتی هست
جریانی که پرچمدار گفتمان انقلاب بود و هست . جریانی که پای درددل مستضعفینه بنظر شما انحرافیه؟انحراف در فکر و روح شماست که رد و تایید صلاحیت شورای نگهبان برای شما سند پاکی و ناپاکیه...روحانی و جهانگیری خیلی پاکن نه؟اگر ته اخلاق رسانه ای ای مونده منتشر کن