دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 13 May 2024
 
۰
۱۶

استراتژی جدید شیخ و سید

راهکاری برای فرار از محاکمه یا تلاش برای بقا
سه شنبه ۲۶ آبان ۱۳۸۸ ساعت ۱۰:۰۸
کد مطلب: 76260
استراتژی جدید شیخ و سید

پس از اقدامات افراطی برخی هواداران میرحسین و کروبی که منجر به ریزش بسیاری از طرفداران این دو کاندیدای شکست خورده نسبت به انتخابات قبل شد، برنامه ریزان این جریان، استراتژی جدیدی را برای خود برگزیده اند.

به گزارش جهان، با وجود اینکه خبر دقیقی از تغییر استراتژی این افراد منتشر نشده و صرفاً این موضوع در حد تحلیل می باشد اما به وضوح مشخص است از چند روز پیش به این سو ادبیات رسانه های این جریان و نیز وبلاگ نویسان سازماندهی شده آنها، با مرزبندی با جریان ضد انقلاب سعی دارند از مخالفان نظام جمهوری اسلامی اعلام برائت نمایند.

هر چند که اصل این موضوع اتفاق مبارکی است اما بسیاری معتقدند این اعلام برائت باید پیش از این و قبل از ایجاد حوادث دردناکی نظیر جان باختن جمعی از هموطنان و تلاش های صورت گرفته برای بی اعتبار نمودن ایران در مجامع جهانی انجام می پذیرفت.

بنابراین گزارش، مساله ای که باعث می شود این تاکتیک جدید غیر قابل باور باشد اینست که محرکان جریان موسوم به سبز پس از آگاهی از کاهش مقبولیت خود در بین مردم هوادار آنها، دست به این اقدام زده تا ضمن کم کردن احتمال محاکمه اشان، تناقضات موجود عملکردشان با شعارهای انتخاباتی و استفاده از نمادهای مذهبی را توجیه نمایند.

با اینکه پیش از این میرحسین موسوی اعلام کرده بود در جریان سبز مخالف نظام و ضد انقلاب راه نیافته اند، اما حمایت علنی رضا پهلوی فرزند شاه معدوم و چهره های ضد انقلاب و سلطنت طلب و همصدایی اشان با اسرائیل و انگلیس این ادعاها را طنز گونه جلوه می دهد.

شاید بتوان در حال حاضر حدود 13 میلیون رای مهندس موسوی را به چهار دسته تقسیم نمود:

دسته اول که اکثریت قریب به اتفاق این 13 میلیون را تشکیل می دهند، موافقان مهندس موسوی و مخالفان دکتر احمدی نژاد هستند، هر چند که طبق شواهد موجود و نظر سنجی های انجام شده بسیاری از دوستداران سابق میرحسین موسوی امروز دیگر همراه وی نیستند لیکن در میزان مخالفتشان با دولت آنچنان تغییری پیدا نشده است.
دسته دوم، معترضین به نتیجه انتخاباتند که بخش کمی از جمعیت 13 میلیون می باشند و به هر دلیل تا کنون نسبت به نتیجه انتخابات تردید دارند، البته بخشی از این تعداد نیز که اهل استدلال هستند با مشاهده شواهد و استدلال های مسئولین ذیربط به مرور قانع شده اند.

دسته سوم، مخالفان نظام جمهوری اسلامی و ضد انقلاب هستند، که این تعداد که نسبت به دو دسته فوق بسیار اندکند از ابتدای انقلاب تا کنون وجود داشتند و منحصر به انتخابات گذشته نیستند و البته نظام اسلامی طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب حفظ حقوق شهروندی و تامین امنیت آنها را بر خود فرض می داند.

دسته چهارم که بسیار اندک می باشند همان اراذل و اوباش و اغتشاش گرانند که با حمله به بانکها و آسیب رساندن به اموال عمومی و شخصی مردم زمینه نا امنی را فراهم آوردند و برخورد قاطع نیروهای انتظامی با این افراد لازمه کنترل نظم و امنیت می باشد.

متاسفانه سردمداران حرکت اعتراضی در ایران با غبار آلود کردن فضا شرایطی را مهیا نمودند تا چهار دسته فوق با یکدیگر دیده شوند و این با هم دیده شدن موجب ناراحتی بسیاری از هموطنان عزیزمان که سلیقه سیاسی مخالف مشی دولت دارند و در انتخابات گذشته به دکتر احمدی نژاد رای ندادند شده است. 

اعضای تحریریه جهان نيوز امیدوارند که غرور و تکبر فردی مانع از پذیرش اشتباه مسببان اصلی ایجاد فتنه در کشور نشود و بدیهی است مردم نیز در صورت عذر خواهی نمودن و شهامت داشتن به پذیرش اشتباهات، این افراد را خواهند بخشید.

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
ببینید شما از این که مهندس موسوی عزیز در بطن نظام قرار داد عصبانی هستید.شما این توانایی را ندارید که با دلسوزان این کشور کار کنید.آن قدر خودخواه و زیاده خواه هستید که فکر میکنید چیزی از شما کم میشود.شما حتما آدمهای کوچکی هستید اگر نبودید اینگونه دروغ پردازی نمیکردید.مهندس از روز اول هم از تمام ضد انقلاب اعلام برائت کرد.رضا پهلوی ممکن است از آقای خامنه ای هم حمایت کند.آنوقت تکلیف چیست؟آقای خامنه ای را باید حذف کرد؟این نوع تفکر و استدلال های بی سر و ته شما فقط خودتان را متهم میکند.مردم شما را مسخره میکنند.البته امیدوارم به راه راست برگردید.فکر نکنید راه راست منظورم مهندس عزیز است ،نه!راه راست انصاف است.بله ما با احمدی نژاد مشکل داریم و برای این مشکلمان دلیل داریم و شما این را با هیچ مناظره ای نمیتوانید پاک بکنید.ایشان دروغ میگوید،زود تصمیم میگیرد،فکر نشده عمل میکند.
مثلا در مورد هدفمند کردن یارانه ها باید بگویم این کار بسیار خوب است و باید از روز اول اینگونه میشد.و فکر نکنم هیچ کس با این کار مشکلی داشته باشد ولی حرف اینجاست که مفتح می آید مصاحبه میکند با آن شمایل که پشت سرش خودش برای خودش یک بنر خیر مقدم زده، که واقعا خجالت آور است و بعد میگوید ما نمیدانیم تورم چه قدر میشود و این از حیطه من خارج است،ممکن است 20یا30 یا 60 درصد باشد.ما با اینها مشکل داریم.ولی شما میخواهید به هر نحوی که میتوانید ما را از این کشور بیرون کنید و ما را متهم کنید به رابطه با بیگانه و شاه پرستی و هزاران انگ دیگر.من در روز 13 آبان رفتم و در جبهه سبز هم بودم و در 16 آذر هم خواهم رفت و .......ولی شما دلیل اصلی این کار را نمیفهمید یا خودتان را به ان راه زده اید.
من جانم را برای مهندس میدهم.نه تنها من،خیلی از دوستانم این کاررا میکنند،ولی شما نفهمیدید که مهندس فقط مهندس نیست،مهندس نشانه خواسته های ما است.از این همه عقب ماندگی خسته شدیم.در این مملکتی که همه با هم ساخته ایم،خراب کاری کردیم.در هر جایی نگاه میکنی پر از هیب و ایراد است.
دلیل ها بی منطق!دیدید که احمدی نژاد دلیل انتخاب وزیر زن را چه گفت؟زنان مشکلاتی دارند که حتی به همسر خود نمیتوانند بگویند!!!انصافا این حرف مسخره نیست؟خوب برادر من دلایل بهتری هم هست.مثلا من از این خانم عالم تر به این کار سراغ ندارم.خوب این دیدگاه ایشان بود و ما هم قبول میکردیم،مگر همه زنان میروندپیش وزیر بهداشت ویزیت میشوند؟
یا نجار در شیراز میگوید دلیل انتخاب این آقا برای استاندار این است که ایشان جوان است و فارس استان پهناوری است!!!و در ضمن استاندار قبلی به خوبی توانسته اهداف دولت نهم و دهم را اجرایی کند.خوب این دلیل انتخاب این آقا میشود؟/چون استان پهناور است؟خوب اگر نفر قبلی خوب بود چرا عوض کردید؟
میبینید ما با اینها مشکل داریم.ایشان گفتند بیکاری تک رقمی شده ولی 2 روز پیش اعلام میکندد 17درصد شده.ما با اینها مشکل داریم
France
جهان نیوز عزیز
ضمن احترامی كه برای همه مطالبی كه اطلاع رسانی می كنید قائلم اما ایراداتی به این گزارش شما وارد است :
بر اساس تحلیل شما هر كسی كه به مدیریت كشور و مقامات آن ایراد قانونی و به حقی داشته باشد باید خفقان بگیرد و هیچ نگوید چرا كه ضدانقلاب و دشمنان قسم خورده سوء استفاده خواهند كرد و اگر این كار را انجام بدهد باید كار مملكت را تعطیل كرده و بچسبیم به محاكمه این بنده خدا .!!!
می شود لطفا یك نسخه ای به ما بدهید كه اگر من اعتراضی به اوضاع مملكت داشته باشم به چه صورت می توانم آن را اعلام نمایم و چه خاكی توی سرمان بریزیم تا منافقین و رضا پهلوی و آمریكا از این موضوع سوء استفاده نكنند ؟ حتما می فرمائید بر اساس قانون . می شه بفرمائید كدام قانون ؟. حتما می فرمائید قانون اساسی راهكار آن را مشخص كرده است . خب خدا پدر و مادر شما را بیامرزد چرا نمی گذارید كه مخالفان قانونی ، راهپیمایی آرام داشته باشند .
عمرا اجازه بدهند .چرا ؛ چون وجه نظام خدشه دار می شود .
بر اساس این تحلیل شما تا زمانی كه این نظام پا بر جاست كسی نباید اعتراضی داشته باشد چرا كه دشمن سوء استفاده می كند !!!!!! و به همین دلیل هر مقامی در این مملكت می تواند هر كاری كه دلش خواست بكند و كسی هم كاری به كار او نداشته باشد . متاسفانه این سیاست غلط باعث فرار مسئولین قانون گریز از برخورد عادلانه با آنها شده است و از این بابت خیالشان تخت تخت است و همین سیاست در دراز مدت كشور را به سمت ویرانی می برد .

نكته بعدی این است كه شما با چه معیار و نظرسنجی 13 میلیون را به چهار دسته تقسیم كردید ؟ خیلی هم دقیق این ادعا را مطرح كرده اید به طوری كه احساس می شود با تك تك آنها نشست و برخاست نموده اید . باعث تاسف است كسی كه در این مملكت زندگی بكند و نداند یا نخواهد بداند در مملكت چه می گذرد و احساس مردم نسبت به عملكرد مسئولین آن به چه صورتی است . هر چند كه درك احساس عمومی مردم نسبت به مقامات كشور و عملكرد آنان كار دشواری نیست اما كسی كه می خواهد تحلیل خود را از شرایط عمومی مملكت را اطلاع رسانی كند باید در متن همه آحاد جامعه حضور ملموس داشته باشد و یك تحقیق فراگیر و علمی انجام دهد . در حال حاضر ساده لوحانه ترین تحلیل این است كه فكر شود معترضان قانع شده و آرام شدند و دیگر مشكلی ندارند .

نكته آخر :
اگر همه ادعاهایی كه علیه موسوی مطرح می شود را قابل قبول بدانیم اما باید اعتراف كرد كه موسوی علاوه بر خدمت صادقانه خود در دوران نخست وزیری در حال حاضر هم دو خدمت بسیار بزرگ به نظام انجام داد :
1- با حضور خود در انتخابات یكی از بی نظیرترین نتایج انتخاباتی در ایران را رقم زد تا جایی كه حتی ایرانیانی كه هیچ وقت رای نداده بودند را به پای صندوق كشاند و همین امر باعث افتخار برگزار كنندگان آن شده است .
2- با گفتن یك جمله كه « در انتخابات تقلب صورت گرفته » به یكباره همه مقامات ایران را كه با كلمه قانون بیگانه بودند و سالهای سال بود كه هیچ وقت این واژه را عنوان نكرده بودند به « آی قانون ؛ وای قانون » وادار نمود. به اندازه تمام سی سال گذشته مقامات ما در این پنج ماهه از دو كلمه « رعایت قانون » استفاده نمودند . و این یك اتفاق میمون و مباركی است كه توسط موسوی امكان پذیر شد .

و سخن آخر :
به نظر شما فرض محال بگیریم كه موسوی را گرفتند و محاكمه كردند . شما به عنوان یك كارشناس سیاسی یا اجتماعی و یا فرهنگی عواقب این كار را كوتاه مدت و در دراز مدت برای نظام چه می دانید ؟ و اصولا آیا با این كار این نظام تقویت خواهد شد و به زعم آنان دیگر مشكلی وجود نخواهد داشت و یا یك اتفاقات پیش بینی نشده دیگری به وقوع خواهد پیوست ؟
Iran, Islamic Republic of
بابا این روزها که هر چی ضد اتقلاب و فراری از کشور و ضد دین و ... همه داعیه دار حمایت از جنبش سبز هستن. آخه این جنبشیه که تبدیل شده به مجال برای عقده گشایی و اظهار وجود امثال رجوی و پهلوی صغیر؟ من تعجب میکنم که امثال موسوی و کروبی که خودشون رو داغ تر ازهمه برای دفاع از ارزشهای انقلاب نشون میدادن و فریاد وا نقلابا سر میدادن که ای مردم انقلاب از دست رفت!! چرا در قبال این همه سوء استفاده از نام و اعتبارشون رو به دشمنان نظام میدن؟ هر چند که این چند وقته معلوم شد منظور این آقایون از انقلاب، انقلاب اسلامی نبوده بلکه انقلاب مخملی بوده و خودشون هم با اعمال وحرفاشون ضربات زیادی به این کشور زدن.
Iran, Islamic Republic of
این کار، تنها یک عوام فریبی دیگر از سوی سبزها است؛ کما اینکه موسوی هم چند روز پیش در قبال شعارهای افراطی هوادارنش اعلام کرد "چون فعلا جامعه ظرفیت این شعارها را ندارد، این شعار ها را نباید داد"!!
دقت کردید که ایشان با تندروی مخالف نیستند و تنها به دلیل فراهم نبودن شرایط،نباید این ها را سرداد!
این کار نه تنها برگشت به مسیر صحیح نیست، بلکه یک دروغ بزرگ برای کلاه گذاشتن سر مردم است تا بتوانند وجهه خود را بازسازی کنند.
سبزها مطمئن باشند که مردم هرگز فریب آن ها را نخواهند خورد و همان طور که در انتخابات نشان دادند، هوش بالای خود را به رخ آن ها خواهند کشید.
Iran, Islamic Republic of
دادم ز کف چندی تر ا،با آه و با افسوسها

رفتی به یغما ناگهان با خدعه سالوسها

ای رنگ خوب و نازنین گشتی چرا چندی عجین

با جلبک و گلسنگهابا حمله ویروسها

این رنگ احیا می شود شیاد رسوا می شود

می خشکد این مردابها در پیش اقیانوسها

این روزها آید به سر بیرق شوی بار دگر

گر اجنبی بندد تو را با حیله بر ناقوسها

ای سبز من ، قدیس من ، زیباترین تندیس من

وا می کنم روزی تو را از دست ...
http://mohammadi-a.blogfa.com/

نوشته شده توسط علی محمدی
Iran, Islamic Republic of
با سلام. به درستی دسته بندی کردید این طیف رو.واقعا کار آشوبها که به دست یک عده اراذل و اوباش کرایه ای انجام میشد که باید مسولین آن حتما محاکمه شوند. دسته که با احمدی نژاد مخالفند خب حق دارند. بنده هم قبل از انتخابات به شدت مخالف احمدی نژاد بودم. ولی وقتی دیدم در مقام مشارکت قرار است بیاید سر کار و میرحسین تا آن زمان محترم رسما وارد بازی خطرناکی شد، به شدت از احمدی نژاد در برابر میرحسین حمایت کردم. نکته مهم اینجاست که نفاق در چنین مراتبی اهمیت پیدا می کند. منافق کارهای خیانت بار خود را پشت صحنه انجام میدهد. و در ویترین جلوی کار خود مشکلات و سوتی های دولت احمد نژاد را می گذارد. این شکل حرکت کردن که مردم را با شعاری که دوست دارند بفریبی و بر علیه خود آنها حتی دست به کارهایی بزنی که به اهداف شخصی یا گروهی یا حتی فراگروهی برسی بسیار بی بدیل بود و در تاریخ انقلاب نداشتیم. البته این خط نفاق مربوط به همان زمان امام میشد که تا امروز خفته بود. ولی از انجا که تمام خائنین به این انقلاب به سزای خیانت خود خواهند رسید. این نفاق ظاهر شد تا منافقین به سزای اعمال خود برسند و مردم آنها را بشناسند. هم اکنون مردم آنها را میشناسند. ولی مخالفتی که در دل یک عده از احمدی نژاد وجود دارد مانع از آن میشود تا این شناخت منافق در کل متن جامعه جلوه کند. هر چند در جمع که هستیم کسی دیگر صحبتی از میرحسین نمی کند. ولی مخالفت با احمدی نژاد دیده میشود. این همان مخالفتی است که بنده قبل از انتخابات هم داشتم. وضع خوب است. بهتر هم میشود ان شا الله.
Iran, Islamic Republic of
در جواب ان دو دوستی که طولانی ترین نظرها را ارائه کردندو گفتند اگر هر کسی انتقاد کند او را که نباید از نظام حذف کرد، من هم حرفشان را قبول دارم. ولی یک سوال، آیا تحریک عواطف و احساسات جوانها و فرزندان مردم انتقاد از نظام است؟ آیا تهییج دیگران برای شرکت در تجمعات غیر قانونی و کنار کشیدن خود و تماشا کردن اتفاقات، انتقاد از نظام است؟ دوستان گرامی ، برادران عزیزم، مشکل ما با انتقاد از این نظام نیست ، بلکه به عکس معتقدیم نقد سازنده سبب رفع اشکالات و استحکام شاکله هر مجموعه ای میشود که نظام جمهوری اسلامی نیز از این قائده مستثنی نیست. ولی مشکل ما با عدول از خط قرمزهای نظام است، مشکل ما با ورود بعضی از افراد(که یکی از دوستان گفت حاضر است جانش را برای یکی از این افراد بدهد! ) به دایره معاندین با نظام است. کاری که متاسفانه در دوران اصلاحات نیز صورت پذیرفت و هیچ گاه شخص آقای خاتمی و همفکرانش تعریف دقیق و صحیحی از تفکرات خود ارائه نکردند تا ما تکلیف خود را با عقاید و اصول انها بدانیم و همواره یک حباب تشکیلاتی درآن دوران بوجود آمد که هیچ گاه در آن مرز بین آدمهای ارزشی و معتقد به انقلاب و نظام و معاندین با نظام روشن نشد. به گونه ای که بسیاری از افرادیکه شرایط را برای اظهار وجود فراهم دیدند، تا توانستند ضربه زدند، به مبانی اعتقادی مردم توهین کردند،همه چیز را زیر سوال بردند و اکنون هم مشتری ثابت و پروپا قرص بی بی سی و VOA و دیگر رسانه های غربی و مواجب بگیر صهیونیستها هستند،خیلی از اینها کسانی بودند که در دوران اصلاحات بدلیل عدم تعریف مناسب از مبانی اعتقادی و عدم تبیین خطوط قرمز مشخص مبتنی بر ارزشهای انقلاب ، در بسیاری از مناصب حکومتی و دولتی حضور داشتند... نه اخوی، این را نمی گویند انتقاد، بلکه میگویند انحراف. یقینا جناب موسوی و دوستانش نیز دچار انحراف و التقاط در مبانی نظری و ایدئولوزیک خود شده اند، وگرنه همصدایی با دشمن و تکرار حرفهای اورا انتقاد نمی گویند.
در جای دیگر گفتید که اگر رضا پهلوی از آقای خامنه ای حمایت کرد، ایا باید آقای خامنه ای را حذف کنیم، بنده میگویم آری. اگر روزی ضد انقلاب حتی شخص مقام معظم رهبری را مورد حمایت و تمجید و تقدیر قرار داد، ایشان اتوماتیک وار از نظام حذف میشود. چرا که حمایت ضد انقلاب از یک مسئله، شخص و یا جریان، یعنی اینکه آن مسئله ، شخص و یا جریان با آنها و منافعشان همخوانی و نقطه اشتراک دارد که از او حمایت میکنند. ضمنا لطف کنید و افراد دیگر را در این مملکت مثال بزنید. شان مقام معظم رهبری اجل بر این حرفهاست. حرف محال نزنید، چرا که هیچ گاه حمایت ضد انقلاب از ایشان محقق نخواهد شد، مگر اینکه آن ضذ انقلاب به جرگه انقلابیون بپیوندد که از ایشان حمایت کند. واقع بین باشید و واقعیت را بیان کنید.
ضمنا با توجیه اینکه اگر موسوی محاکمه شود که مشکلات نضام حل نمیشود، نمیتوان بحث را منحرف کرد. ما هم قبول داریم مشکلاتی وجود دارد که باید ریشه ای با انها برخورد شود و زمینه برای کاهش چنین اتفاقاتی فراهم شود، ولی آیا این توجیهات ، برای تبرئه کسانیکه بیشترین هزینه سیاسی و اجتماعی را به این مملکت وارد کردند، معقول و منطقی است؟ ما معتقدیم که حتی اگر شخص احمدی نژاد چنین مسائلی ایجاد کرد و خوراک تبلیغاتی برای رسانه ای غربی ایجاد نمود، و حرف او با حرف ضد انقلاب یکی شد، او هم باید محاکمه شود. هر کسیکه با هر نیتی ، ولو نیت خیر، مرتکب اعمالی شد و یا حرفهایی بر زبان راند که برای این مملکت بار منفی ایجاد کرد، باید محاکمه و مجازات شود.هر چند که میدانیم و میدانید که نیت شیخ اصلاحاتتان و سید جنبشتان، خیر نبوده و نیست.
امیدوارم سایت محترم جهان منتشر کند و فقط نظرات طولانی و پر طمطراق جنبشیها را منتشر نکند.
Iran, Islamic Republic of
شما سردمداران جریان فتنه در کشور که نان و بقای خود در حکومت را شعله ور بودن آتش فتنه در کشور میبینید حنایتان رنگ ندارد و همیشه ماه پشت ابر نمی ماند ملت خادمان و خاینان خود را شناخته است شما اگر راست میگویید بگذارید مردم خادمان خود را در رسانه ها ببینند و صدای آنها را بشنوند الیس الصبح بقر یب؟
Iran, Islamic Republic of
اگر موسوی صادق بود اینقدر نقض غرض حرف نمیزد،
اگر موسوی قانونمدار بود با ادعای کذب مملکت را به آشوب نمیکشید
اصلی ترین نکته‌ای که مخالفان اهالی توطئه سبز نمی‌خواند ببینند، این است که مسبب اصلی همه این حوادث تلخ، ادعای کذب تقلب است و تا این مسئله حل نشود، هیچ حرف دیگری جای طرح ندارد.
موسوی از طرفی ادعا میکند ناظرین وی را از پای صندوق‌ها اخراج کرده‌اند و از طرفی مدعی است بر اساس اخبار رسیده از همان افراد اخراج شده او پیروز انتخابات است
موسوی چه توبه کند و چه نکند، چه از مردم عذرخواهی کند و چه نکند، باید محاکمه شود..... خیانتی که موسوی، خاتمی و کروبی در حق مردم، نظام و انقلاب کردند نه تاکنون کسی توانسته بود بکند و نه از این پش دیگر کسی می‌تواند....
Iran, Islamic Republic of
چقدر برخي هياهو مي‌كنن برا جون دادن در راه كج! زمان پيغمبر اسلام(ص) مخالفين ايشان وقتي مي‌ديدين نميشه در برابر حرف حق ايشان و كلام خدا خودي نشون بدن، سروصدا و قيل و قال ميكردن و يا توي گوششون پنبه ميذاشتن كه نشنون حرف حق را. حالا اين فداييان موسوي چشماشونو بستن انگشت تو گوششون فرو كردن هي قيل قيل قيل سروصدا ميكنن كه چي؟: كه ما نمخواهيم حرفاي حق را بشنويم نميخواهيم سبز را اموي ببينيم! خب نبينيد! اين ادا اطوارها ديگه چيه؟
Iran, Islamic Republic of
دروغگو میرحسین است که قبل از پایان انتخابات با اعلام پیروزی و آن دروغ بزرگ بچه های مردم را به کشتن داد و ابروی نظام را برد ومطمئن باشید به فرمایش امام هر کس که بیگانگان و ضد انقلاب از او حمایت کنند حتما راه را به خطا رفته . منطقیتر برخورد کنید .
Iran, Islamic Republic of
1- حضرت آیت الله خامنه ای تفاوت های بسیاری با آقای موسوی دارند ، اینکه با توجه به موضع گیری های ایشان در این 30 سال ، هیچ وقت پهلوی ها ، سلطنت طلب ها ، پادشاهی ها ، اسراییلی ها ، bbc ها و... از ایشان حمایت نمی کنند ؛ اما اگر یک روزی می آمد و اینها طرفداری میکردند و اعتصاب غذا و تجمع و امثالهم ، آن موقع رهبرانقلاب اعلام برائت می کردند و تند ترین پاسخ ها را به آنها می دادند ، نه اینکه سکوت کنند ، هم صدا و هم هدف شوند و زمینه را برای شعارهای ضد نظام و اپوزیسیون ، قتل و غارت و... آماده کنند . پس این فرض از پایه غلط است .
2- آقای موسوی و امثالهم که مدام دم ازقانون می زنند ، کجا ولایت فقیه را در تفکرات خود گنجانده اند ؟! یا هر طوری که توانسته اند مقابله و عناد کرده اند .
3- چه کسی گفته اعتراض فقط از راه راهپیمایی آرام است ؟! چطور 20 سال اعتراضی نداشتید ؟ ناگهان در این مقطع هما جا و همه چیز دارای ایراد شد که از طریق راه پیمایی اعتراض یا اصلاح شود ؟! حتی اگر این فرض محال صحیح باشد ، آیا آتش زدن اتوبوس ، سطل زباله، بانک ؛ آسیب به اموال عمومی ، شعارهای ضد نظام و آمریکایی و ... راه پیمایی آرام است ؟!!
4- آقای موسوی با گفتن "در انتخابات تقلب صورت گرفته " مسئولین را بیدار کرده و به یاد قانون انداخته است ؟!!! ایشان که با اعمال خود منشأ بی قانونی و حرمت شکنی شده اند ، کی و کجا نامزدشکست خورده اردو کشی کرده و بیانیه ها و حرف های آنچنانی زده است ؟
حرف بسیار است ، بسیار! اما تحمل موقعی سخت است که آقایان شعار خط امامی می دهند و دقیقاً خلاف مواضع امام رفتار میکنند !
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیز منتقد؛
آقای موسوی یا خاتمی چرا برای یکبار هم که شده از رضا پهلوی و آمریکا وضد انقلاب بواسطه حمایتشان از جریان اصلاحات برائت نمی جویند ؟ چرا مدعیان خط امام از شعارهای انحرافی برائت نمی جویند؟چرا ؟دقت کن عزیز من ،انتقاد از احمدی نژاد حق شماست و این سایت هم منتقد می باشد ولی حواست باشد با چه کسانی همراهی می کنی
یکی از خوانندگان جهان
Iran, Islamic Republic of
بسم الله الرحمن الرحیم
این اتفاق مبارکی است ومبارک تر از آن تحلیل چهاردسته کردن مردم است که جهان مجددا نشان داد که سوای از برخی از رسانه هاست که سعی در نفی دارند بله باید اعتراف کرد که ان دسته چهارم وهمان مخالفان نظام هستند که چهره شخص مهندس موسوی را مخدوش می کنند وبراستی چه خوب که پس از این همه وقت جهان به ان اشاره کرد چرا که همان کسانی که انقلاب را قبول ندارند در سایه ای خود را قرار داده وبه عنوان حامی مهندس موسوی دست به مبارزه با انقلاب می زنند حال انکه بی شک نخست وزیر محبوب امام . تمام کسانی که به او رای داده اند به نظام وانقلاب علاقه مند هستند وبه همین دلیل در تجمعات حاشیه ای تعداد نچندان زیادی شرکت می کنند چرا که این تجمعات که در ان خطوط قرمز شکسته می شود کار همان مخالفان نظام است که نه در این انتخابات ونه در هیچ انتخابات دیگری شرکت کرده اند چرا که به گفته مولایمان مقام معظم رهبری شرکت در انتخابات مهم است نه اینکه چه شخصی رای می اورد ودر واقع این در پله دوم است پس به عنوان یک دانشجو که به مهندس موسوی رای نداده ام وبا تحلیل ساده می گویم ان 13 ملیون پا برجاست و لی انها انقلاب ونظام را می خواند وتا دم جان از ان دفاع خواهند کرد و همانطور که نشان دادند از خطوط قرمز کشور عبور نخواهند کرد و چه خوب که مهندس موسوی هم قدم در این وادی نهاده است از قبل از 13 ابان مرز بندی خود را با ان مخالفان نظام که اصلا رای نداده اند مشخص می کنند ما نیز امید واریم که اتحاد سراسری ایران اسلامی را فراگیرد تا هیچ کس جرات تعرض ولو کوچک را به خود را ه ندهد به امید فرج حضرت صاحب الامر عج و به امید داشتن ایرانی آباد و آزاد در ضل توجهات حضرت بقیه الله ودرسایه رهبری جانشین بر حقش وهمچنین اتحاد بیش ازبیش ملت ایران وهمچنین تایید این نظرات در جهان
صلوات

قابل توجه بچه های جهان
این دومین باراست که این نظر را ارسال می کنم عزیزان
Iran, Islamic Republic of
ای بابا کجا خواهیم بخشید
تازه اگر اعلام برائت کنند یکسره باید برند محاکمه بشن که بعید میدونم دستگاه قضایی علاقه ای به محاکمه این افراد داشته باشه!
یاحسین
لعنت بر ...
Iran, Islamic Republic of
اگه دوست داشتین نظر منو بذارین.

من به نمایندگی از سبزپوشان منتقد حاکم نه سبزپوشان ضد انقلاب حوادث روز عاشورای حسینی رو محکوم میکنم.


من که با این دسته بندی شما موافقم اما بدونید این گروه سوم وچهارم کسانی هستند که در انتخابات شرکت نکردند .


در ضمن من خودم از وبلاگ نویسان حامی رهبر انقلاب و موسوی هستم واز همون اول بر یک رویه حرکت کردم واین که حامیان واقعی موسوی رو با ضد انقلاب مساوی میدانید متاسفم چرا که انها 30 سال دست از ستیز برنداشته اند.

در پایان از مدیران این سایت خواهشمندم به مسئولین گوشزد کنندراه دشمن رو هموار نکنند وطرفداران نظام رو حذف نکنند.