دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 13 May 2024
 
۰
۲۲

همه محکوم کردند به جزء این چهار نفر

چهارشنبه ۹ دی ۱۳۸۸ ساعت ۰۵:۵۷
کد مطلب: 85987
همه محکوم کردند به جزء این چهار نفر
با فرو کش کردن هیجانات و گرد و غبارهایی که ناشی از فضای پر التهاب انتخابات گذشته بود، برخی چهره های سیاسی که به سبب مخالفت با محمود احمدی نژاد ترجیح داده بودند تا کنون نسبت به فتنه ایجاد شده سکوت اختیار کنند، کم کم به حقانیت و تیز بینی رهبر معظم انقلاب پی برده و با آشکار شدن پشت پرده جریان فتنه، لب به اعتراض گشوده و این اقدامات ضد ایرانی و ضد دینی را محکوم کردند.

به گزارش جهان، اما سکوت برخی چهره های سیاسی که هم اکنون و یا در گذشته از مسئولین عالی رتبه کشور بودند علاوه بر ایجاد سوء برداشتها، موجب دلسردی و ناراحتی هواداران آنها نیز شده است.

بنابراین گزارش هر چند که مهدی کروبی بار دیگر با اقدامی عجولانه که ناشی از شرایط روحی وی است با بیانیه ای هتاکانه سعی نمود عمل حرمت شکنان و اغتشاش گران روز عاشورا را توجیه نماید اما اینکه کروبی، موسوی یا خاتمی موافق چنین حرمت شکنی در مورد مقدسات دینی باشند غیر قابل تصور است.

تردیدی نیست که بغض ناشی از شکست در انتخابات گذشته برای جریانی که به ظاهر تمام حیثیت خود را به میدان آورده بود فروکش نکرده است اما اینگونه سکوتها در برابر عده ای اراذل و اوباش نه تنها به آبروی باقیمانده این جریان کمکی نمی کند بلکه باعث می شود ریزش طرفداران آنها نیز بیشتر شود.

بدیهی است بسیاری از کسانی که در انتخابات گذشته به میرحسین موسوی رای دادند و حتی بسیاری از معترضین به نتیجه انتخابات از انسانهای متدین و انقلابی بوده و هستند و چنین هتک حرمتهایی را که عده ای ضد انقلاب و سلطنت طلب به نام آنها انجام می دهند را محکوم می کنند.

اما سکوت بی معنای میرحسین موسوی، سید محمد خاتمی و مهدی کروبی و عدم اعلام برائت از این اراذل و اوباش منجر شده تا علاوه بر گستاخ شدن جریان ضد انقلاب و سلطنت طلب، بسیاری از هواداران مومن و انقلابی آنها نیز به جهت رای دادن به این افراد مورد اتهام و سرخوردگی در بین دوست و آشنا قرار بگیرند.

انتظار می رود در روزهایی که همه اقشار ملت ایران از مراجع اعظام تقلید تا جریانات مختلف سیاسی اعم از اصلاح طلب و اصولگرا این اقدامات هتاکانه را محکوم کرده اند، این افراد نیز با جدا کردن مسیر خود از جریان ضد انقلاب و سلطنت طلبان، زمینه افراط و تفریط بیشتر در جامعه را مهیا نسازند.

گفتنی است علاوه بر این سه نفر، سکوت آیت الله هاشمی رفسنجانی که بر خلاف برخی فرزندانشان نسبت به حفظ انقلاب و آرمانهای آن حساسیت دارند قابل توجیه نیست.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


جز اين از اين چها نفر توقعي نيست
Iran, Islamic Republic of
این رفتارها هیچ ربطی به انتخابات نداشت و دل تمام مردم مسلمان ایران را که متعصبانه به قضیه نکاه نمی کردند خون کرد. به نظر می رسد این چهار نفر جز همان ممتعصب ها هستند.
هر چند که بیانیه مجمع روحانیون و اقلیت مجلس هم دست کمی از کار آن ها نداشت و مشخص بود که تاسف آن ها برای خاتمی یبش از امام حسین (ع) است.
Iran, Islamic Republic of
سلام عليكم
مدتي است كه كاملاً محافظه كار شديد و هيچ كامنتي را پخش نمي‌كنيد. خب اينهم يك جور نان به نرخ روز خوردن است . هي ايت ا.. به اين اون مي‌بنديد فكر ميكنيد كساني كه طعم قدرت و دنيا را چشيده‌اند با اين حرف‌ها به راه مي‌ايند. ابدا، توبه گرگ مرگ است. ولي عجب دل خوشي داريد كه انتظار داريد ائمه كفر ونفاق اين عمل را محكوم كند. بعضي از اون ايات عظام با حرف‌هاي دو پهلويشان آبروي همه مسلمانان را بردند. يعني چه كه دو طرف را مساوي قرار بدهند و بگويند دو طرف بشينند و حرف‌هايشان را با هم بزنند. راست گفتند كه اگر امام زمان 313 يار با وفا از ميان علما داشت ظهور مي‌كرد.
اللهم انا نشكو اليك فقد نبينا صلواتك عليه و اله و غيبته ولينا وكثره عدونا و قله عددنا و شده الفتن بنا و تظاهر الزمان علينا فصل علي محمد و اله...
Iran, Islamic Republic of
زاستي چرا اين قدر اينان را بزرگ مي كنيد و دائم از تعهد آنان به اسلام و نظام سخن مي گوييد ديگر كدام تعهد و علاقه را به نظام نشان داده اند ديشب برخي از اين به قول شما متعهدين راي داده به آقاي موسوي در محله ي ما داشتند تكبير مي گفتند براي چه ؟؟ حتما از تعهدشان نسبت به اسلام و نظام نشات مي گرفته نظامي كه روز عاشورا داشتند مرگ بر اصل ولايت فقيه آن را همين متعهدين شعار مي دادند تا كي خودفريبي كه اين آقايان متعهد به دين و نظامند؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
این 4 نفر در این امتحان الهی به سختی رفوزه شدند و از چشم ملت افتادند وبدانند همان عده قلیلی که برایشان سوت وکف می زنند برای این 4 نفر تره هم خرد نمی کنند.
Iran, Islamic Republic of
یک نفر از شما کشته شدن 8 نفر رو محکوم کرد
Iran, Islamic Republic of
سکوتشان زیاد هم بی معنا نیست.این ها هم زده اند به سیم آخر.بالاخره اگر آدمند باید یه عطسه ای ، سرفه ای یا یه چیزی باید از خودشون در کنند تا شفاف بگویند یا یزیدیند یا حسینی.
Iran, Islamic Republic of
لعن علی عدوک یا حسین
کروبی و خاتمی و میرحسین
Iran, Islamic Republic of
دليل خيلي روشنه.
چاقو هيچ وقت دسته خودش رو نمي بره.
Iran, Islamic Republic of
خسته نباشی جهان نیوز ! کسایی که مردمو به خیابونا ریختن و به کشتن دادن خودشون محکومن بعد چیو باید محکوم کنن ؟ بیانیه کروبی رو نخوندی ؟ محکوم کرده نظام رو بازم !
پروسه اي كه از بعد از انتخابات در ايران شروع شد، شامل چندين پروژه كوچك تر است كه همه اين قسمتها در يك نقطه به هم خواهند رسيد.
1- استفاده از نماد سبز كه از تقدس خاصي در بين ما برخوردار بود و تقدس زدايي از آن
2- هدف قرار دادن مناسبتهاي مذهبي كه هميشه و همه وقت موجب وحدت بين همه اقشار جامعه بوده است.
3- از بين بردن حرمت مناسبتهاي ديني مخصوصا تاسوعا و عاشوراي اباعبدالله الحسين به عنوان وحدت بخش ترين عامل در بين جامعه ي شيعيان.
اين سه مرحله تا كنون به انجام رسيده است. اين مراحل در پروژه ي آغازين كه ايجاد تنش و اغتشاش در جامعه است جاي ميگيرد.
دومين پروژه ايجاد تنش هاي سياسي بين المللي و در تنگنا قرار دادن دولت كنوني است كه هر از چند گاهي از گوشه اي سر برون مي آورد تا اين قسمت نيز تكميل شود
سومين پروژه محاصره اقتصادي و تكميل فشار اقتصادي و سياسي به كشور براي بحراني تر كردن وضعيت داخلي ايجاد شده توسط اغتشاش گران
چهارمين پروژه تهديد به استفاده از نيروي نظامي و تهديد نظامي و احيانا استفاده از اين نيرو در هنگام انجام گرفتن پروژه پنجم است.
و پروژه پنجم نيز كه به عنوان تير خلاص در دست تهيه است استفاده از كودتاي نظامي با استفاده از نيروهاي خائن و خيانت پيشه است كه به تكميل پروسه ي براندازي خواهد رسيد.
همه اين مراحل به صورت پيوسته با هم در ارتباط مي باشند. چرا كه هر قسمت زمينه ساز قسمت بعدي خواهد بود.
بايد توجه داشت كه موسسه بروكينز كه به تهيه اين راهكارها مبادرت ورزيده در واقع همه را با هم پيشنهاد داده است، كه در انجام گرفتن اين پروسه حمايتهاي خارجي به صورت آشكار و نهان نيز از قسمتهايي است كه در همه مراحل به انجام خواهد رسيد.
مراحل اول تا جهارم به انجام رسيده و اوضاع بر اساس طراحي آنان به سمتي ميرود كه قسمت پنجم ظاهر شود، بايد چشمها را باز كرد و دقت را بيشتر نمود تا دشمناني كه در كمين نشسته اند بيش از اين استفاده نبرند.
اگر قسمت پنجم نيز غير قابل پذيرش باشد بايد احتمال وقوع آن را نيز بعيد ندانست كما اينكه قسمتهاي ابتدايي نيز امكان وقوعش تا اين حد بعيد به نظر ميرسيد ولي ادامه يافته است.
همه توان و دشمني را براي نابودي به كار گرفته اند و در اين مسير از هيچ عملي خودداري نخواهند كرد. بايد دقت كرد اين سه تن در واقع پياده نظامي براي انجام پروژه ها هستند و حتي بعيد نيست كه براي تكميل آن پروژه ها حذف فيزيكي ايشان نيز مد نظر دشمنان قرار بگيرد. تا اوضاع به سمت انجام پروژه پنجم بيشتر ميل كند.
بايد با بصيرت و دقت نظر فراوان و هوشياري كامل به حركاتي كه دشمنان انجام ميدهند نگريست و قبل از آني كه دشمنان دست به كاري بزنند و مزاحمتي ايجاد كنند نقشه هاي آنان را در نطفه خفه كرد.
Iran, Islamic Republic of
یه نفر دیگه هم که از همه مهم تر بود پیامی نداد.البته از خودتونه...
هیچ کس توهین به امام حسین (ع) رو تحمل نمی کنه .هیچ کس توهین به مقدسات رو تایید نمی کنه .اما تو این مملکت یه مرد پیدا نمی شه که دروغ گویی ها رو محکوم کنه ؟ کشتن مردم رو محکوم کنه ؟ این برخورد با مردمی رو که تا 3 ماه پیش معترض بودن ، محکوم کنه ؟
چرا هرچی تلوزیون نشون میده رو باور میکنید ؟....
Iran, Islamic Republic of
درود بر اين 4 نفر
Iran, Islamic Republic of
شما که یه زمانی داشتی وزیر اطلاعاتو محاکمه میکردی که چرا علیه هاشمی حرف زده حالا چی شده
Iran, Islamic Republic of
ظهرعاشورا چند دانشجوی حامی موسوی را سوار ماشینم کردم.
با تلفن از تهران گزارش میگرفتند یکی شون وقتی شنید 4 نفر کشته شدند کلی خوشحال شد و با دوستاش خوشحالی کردند. من به شدت متاثر شدم که هموطنام کشته شدن.اما اونا از این خوشحال بودن که میتونن از این کشته ها سواستفاده کنن.
دلسوزی بعضی از کاربران هم برا اینه که خیلی دوس داشتن از کشتن اینا شورش بزرگی بشه
اما نشد.
خدا رحمت کنه اونارو و هدایت کنه شمارو
Iran, Islamic Republic of
آن شخصی که نظرمی دهد
ومی گویدمردم رامی کشندوصداوسیمااخباردروغ به مردم می دهدواقعا بدبخت وبی بصیرت است ودچار یک نوع کوردلی است خاک برسرشان وامسال آنها که اخباررسانه های غربی راباوردارندولی حرف دلسوزان نظام راقبول ندارند
Iran, Islamic Republic of
امثال شماها اند که حریم واسه آقای هاشمی قائل میشن.میشه بگی چرا عکسش رو نزدید؟
Iran, Islamic Republic of
من نمی دونم جرا یه عده هرچی BBC فارسی می گه گوش میدن . اقا به خدا قسم اونا عاشق چشم و ابرو ما نیستن. یک ذره فکر کنید.
سلام
یکی از کاربران پاسخ جالبی داد...
منم تکرارش میکنم چون حقیقت اینه:
چاقو هيچ وقت دسته خودش رو نمي بره!!!
Iran, Islamic Republic of
تاجر ورشکسته
برگرد به باغ پسته(باغ انگلیس)
Iran, Islamic Republic of
با خوندن نظر بعضی دوستان توی بعضی سایتها، یه نکته خیلی نظر من رو به خودش جلب کرد. بعضی از حامیان دو کاندیدای شکست خورده انتخابات، جوری وانمود میکنن که انگار کسانیکه طی چند وقته اخیر به همه مقدسات و ارزشهای این مردم توهین میکنن، از حامیان موسوی هستن. نه آقا ، خیلی از کسانیکه به موسوی رای دادند و بخاطر علاقه به اون به جهت اینکه فکر میکردن ایشون بهتر میتونه ارزشهای انقلابی و اسلامی رو زنده و تقویت کنه،بهش رای دادن، الان از مخالفین اون هستن.خانواده من یک خانواده مذهبی است، بعضی از افراد خانواده من هم بر خلاف خود من به موسوی رای دادن0به همون دلیلی که گفتم) ولی الان با دیدن اینکه عده ای به نام و به کام موسوی به همه چیز توهین میکنند و انگلیس و آمریکا و ضد انقلابیون و منافقین فراری ، حامیان اصلیشون هستن،از این جریان متنفر شدن. دیگه امروز بحث انتخابات نیست، بحث اصل و ماهیت حکومته، بحث وجود و یا عدم وجود اسلام در اداره مملکته، اینا رو میشه خیلی راحت از طریق یه کمی بحث با کسانیکه هنوز سنگ جنبش سبز رو به سینه میزنن، متوجه شد.
خلاصه کسانیکه این روزها کاسه داغ تر از آش شدن و به حمایت از مردمیکه به موسوی رای دادن میپردازن( البته در ظاهر و در باطن، قضیه چیزی دیگست) خیلیشون اصلا رای هم ندادن. حالا به نظر شما چرا اینقدر سنگ موسوی رو به سینه میزنن؟
Iran, Islamic Republic of
اين روزها به دنبال هر اتفاقي که مي افتد حال چه خوب يا بد همه مي گويند خواص بايد مواضع خود را مشخص کنند.خواص بايد حمايت يا محکوم نمايند. ومتاسفانه خبرگزاريها با ذره بين و چراغ قوه در همه جا به دنبال جمله مثبت از آيت الله هاشمي رفسنجاني در رابطه با نظام مي گردند.اگر جايي ايشان از ولايت فقيه تعريف کند با هيجان خاص وبزرگنمايي بيش از اندازه آنرا نمايش مي دهند. و اگر حمايت نکند با تاسف از عدم موضع گيري خواص نام مي برند.



امروز مي خواهم به اين نکته بپردازم که چقدر اعلام موضع ايشان در جامعه موثر و ارزشمند است.



همه ميدانيم در حادثه کربلا حمايت خواص از آقا اباعبدالله الحسين به شان ياران آن حضرت افزود يعني اگر در حمايت از امام وقت شاني قايل باشيم اين شان به پيروان آن حضرت مي رسد.و الا حمايت ياران و بخصوص حضرت عباس از سيدالشهدا مقام و شاني به امام نمي افزايد. در حقيقت حمايت از مقام امامت و ولايت مشروعيت به حمايت کننده مي دهد.زيرا امامت و ولايت به خودي خود مشروعيت الهي دارند. اشتباهي که بسياري از دوستان مينمايند در اين است که گويا ولايت مطلقه فقيه در زمان حال محتاج به حمايت کساني نظير آيت الله هاشمي است.در صورتيکه شخص آيت الله هاشمي نياز به حمايت از ولي فقيه دارند.و بزرگترين افتخار براي ايشان اين است که مورد تاييد ولايت فقيه قرار بگيرند.البته اين موارد به همه کسان ديگر نيز صدق ميکند.يعني افتخار تمامي مراجع ديني ما حرکت در زير سايه ولايت فقيه است.بنابراين اظهار نظر در مورد وقايع اخير و حمايت از ولايت مطلقه فقيه از جانب مراجع ديني وبطور کلي همه افراد شان و جايگاه آنان را افزايش مي دهد. والا شان ولايت فقيه از طرف خداوند تبارک و تعالي تعيين ميگردد.



در مورد وقايع اخير بخصوص حرمت شکني و طرح شعارهاي ساختارشکنانه برخي افراد نادان و بعضا مزدور بيگانه خصوصا در روزهاي قدس- 13 آبان-16 آذر-عاشوراي حسيني ،بسياري از مسئولان و نخبگان نظام با حساسيت بسيار منتظر اعلام موضع و نظر آقاي آيت الله هاشمي رفسنجاني بودند.غافل از اينکه ايشان از مدتها قبل مواضع خود را اعلام نموده است.ايشان با فرستادن دختر خويش در جمع اين آشوبگران مواضع شفاف و روشن خويش اعلام نموده است.بنابراين چراغ قوه و ذره بين را کنار گذاشته و بيهوده وقت شريفتان را تلف نکنيد .مواضع ايشان شفاف و بدون هيچگونه ابهامي به سراسر دنيا مخابره شده است، جالب اينجاست که شبکه هاي خبري بي بي سي و سي ان ان و .... اين پيام و مواضع صريح آيت الله هاشمي را دريافته اند. اما ما همچنان به دنبال شفا از اين امامزاده هستيم!.



هر چند ايشان از افتخار حمايت از ولي فقيه خود را محروم نمودند، اما اميدواريم تاييدات ولايت فقيه بر سر ايشان مستدام باشد.