جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

خبر خوش برای مددجویان بهزیستی

شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۰۳
کد مطلب: 341142
رئیس سازمان بهزیستی ضمن اعلام مبلغ عیدی مددجویان این سازمان از افتتاح خانه هنر سازمان بهزیستی در دهه فجر خبر داد.
به گزارش جهان، همایون هاشمی در گفت‌وگو با تسنیم در پاسخ به پرسشی در خصوص مبلغ عیدی مددجویان این سازمان اظهار داشت: عیدی مددجویان به میزان یک ماه مستمری آن‌هاست و با توجه به مبلغی که هر مددجو به عنوان مستمری دریافت می‌کند، مبلغ عیدی از ۵۵ هزار تومان و بیش‌تر به آن‌ها پرداخت می‌شود.

وی با اشاره به زمان پرداخت عیدی از نیمه دوم بهمن سال جاری‌ افزود: سبد کالا نیز به مددجویان تعلق خواهد گرفت و ما طبق آمار لیست مددجویان را به دستگاه مربوط در این زمینه ارائه کردیم؛ در تلاش هستیم تا اولویت فعالیت‌ها را از پرداخت مستقیم نقدی به سمت توانمندسازی مددجویان و حمایت‌های بیمه‌ای، مسکن و اشتغال تغییر جهت دهیم.

ریس سازمان بهزیستی همچنین گفت: بودجه سازمان برای سال آینده حدود ۳۸ درصد افزایش داشته و ما قصد داریم آن را در اولویت‌های سال آینده از جمله تأمین مسکن و اشتغال مددجویان، آگاهی‌دهی و توسعه اورژانس اجتماعی هزینه کنیم.

وی همچنین در پاسخ به پرسشی درباره زمان افتتاح خانه هنر سازمان بهزیستی و ضرورت تأسیس چنین نهادی، خاطرنشان کرد: خانه هنر سازمان بهزیستی مجموعه‌ای با هدف تجمیع هنرمندان و سفرای سازمان و توسعه هنر در میان جامعه هدف این سازمان بوده و با محوریت ۳ فعالیت نگارخانه، موزه و گود نمایش شروع به کار می‌کند‌ البته این فاز اولیه کار است و ۲ فاز دیگر آن در مراحل بعدی پیگیری خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *